abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71861567
Yep Apex it is... been there helaas and done that . Hopelijk kan ik het met ab rekken tot na de vakantie...
pi_71861900
Ja, ik heb ooit een dubbele gehad...
Errug fijn.. slager van een kaakchirurg, ik mag blij zijn dat ik mijn glimlach nog kan maken, voel het nu nog.
Is inmiddels...even denken....18 jaar geleden.

Maar jij hebt vast een betere kaakchirurg!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_71862700
Superrrr dat plafond!! Normaal helemaal niet mijn ding maar ik vind deze toch mooi!!
Hihi even een pluspuntje, je hebt het op de juiste manier opgesomt (positief geeindigd).
Ga voor je duimen dat het gaat werken!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:30:29 #104
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71863371
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:28 schreef twentemeisje het volgende:
Er staat hier nu iemand achter me met een zeer brede grijns op zijn knappe hoofd, glimmend van trots!
Dat mag ook wel, het wordt namelijk echt prachtig! Jullie zijn beide super bezig!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:24:38 #105
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_71871245
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:28 schreef twentemeisje het volgende:
Er staat hier nu iemand achter me met een zeer brede grijns op zijn knappe hoofd, glimmend van trots!
En dat is helemaal terecht. Wat is het plafond mooi!! Net als de rest van het huis overigens wat ik tot nu toe heb gezien.

Wat vervelend dat je zoveel pech tegelijk hebt Wel onwijs fijn dat er zoveel mensen wilden meedenken en werken aan een snelle en goede oplossing Dat is echt super positief.

Sterkte met je kaak
pi_71873179
Topklussers zijn jullie

Super mooi plafond, goede smaak van inrichting aan de lampen te zien!

Zijn de lampen van Rietveld licht?

Ik heb met mijn een huis gekocht en zoeken ook in deze stijl!
Booglamp en spots doel ik op!
pi_71894950
Hebbie nog foto's van je her-ondekte vloer?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 08:58:35 #108
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71895590
Daar ben ik weer . Gisteren nog zo'n fijne k-dag, maar dat werd veroorzaakt door een enorme hoofdpijn waar geen tabletje tegen hielp. Vandaag zie ik de wereld weer een beetje helderder (mijn kaak is gelukkig iets minder pijnlijk). Heb wel een restraining order te pakken, mag vandaag het nieuwe huis niet in van mijn vriendje en mag hier hooguit wat administratieve klusjes doen... Hij heeft wel gelijk overigens, ik moet ff een stapje terug doen anders knap ik straks bij de enkels af.

Gelukkig is er hier nog wel e.e.a. uit te zoeken, moet ik de nieuwe briefplaat en deurknop voor de voordeur nog ophalen (heb een nieuwe versie in mat-nikkel van de oude messing-exemplaren gevonden) en moeten er nog wat boodschapjes gehaald worden. Ook wil ik kijken of er nog Marktplaats-handel hier in huis ligt. Ik kom de dag dus wel door.

Bedankt voor alle plafond-complimentjes ! We zijn zo blij dat het zo mooi is geworden!

@intensity: die lampen zijn inderdaad ook bij Rietveld Licht te krijgen! Ik heb de booglamp zelf via een verlichtingszaak in Hengelo gekocht (daar was ie 375e, bij Rietveld 399e) en de hanglamp met spots kwam ik zomaar tegen bij de Praxis! Als je snel bent hangt ie er misschien nog in je lokale Praxisfiliaal. Hij is namelijk voor de helft van het geld nu!

@Hilzillah: er ligt nu nog stucloper over die vloer, zodra ie volgende week gepoetst is post ik foto's.

Gisteren al een deel van de ondervloer boven gelegd, vandaag gaan ze laminaat leggen . Gisteren is ook het toilet beneden getegeld, en dat is ook heel mooi geworden. Er staat weer een volle puincontainer voor de deur. Nog een weekje en dan gaan we over

Foto's volgen zsm, als ik er vandaag nog even in mag zal ik ze vandaag maken .

[ Bericht 3% gewijzigd door twentemeisje op 15-08-2009 09:19:22 ]
pi_71895627
jouw lief zorgt goed voor je.
En nu niet stiekem een heeeele hoop doen hé
Dus bijna de keuken en dan over?
Super joh!!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:18:37 #110
248562 Rallydame
pi_71909869
Dat gaat allemaal razend snel zeg.
En soms heb je het nodig dat je je beschermt tegen jezelf. Hopelijk heb je goed naar hem geluisterd
pi_71911290
take care!
niet te veel hooi op je vorkje nemen.
doot henig an...
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?
=loesje=
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 12:18:52 #112
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_71946105
zoals ze het in twente zouden zeggen "Heanig an en rap wat !"
Niet teveel hooi op de vork nemen dan komt alles wel goed
pi_71977495
Bijna keukentijd TM?! (echt het blijft niet hangen )
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:29:46 #114
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71996358
Thanks voor alle support! Maar mensen mensen, wat ben ik het zat (sorry lief, ik weet dat ik al genoeg heb geklaagd vandaag).

Er lijken weinig dingen goed te gaan de afgelopen dagen. Nu is er weer een probleem met de meterkast, daar schijnen nogal high risk draadjes aan elkaar te zijn geknoopt. Daardoor is het werk van de electricien dus nog niet af...

Het schilderwerk loopt langzamer doordat er teveel mensen door elkaar liepen, en dan kom je ook nog eens druppels verf tegen op je spiksplinternieuwe badmeubel.

In diezelfde badkamer: de waste van de Gessi-kranen past (afmetingsgewijs) niet bij het meubel plus waskommen zoals wij deze hebben uitgezocht. Er moet nu een nieuwe worden gezocht.

Het behang zit er niet helemaal lekker aan in de kamer met het balkon.

Het laminaat is er boven allemaal weer uitgehaald, er is anderhalve dag over anderhalve kamer gedaan. Wat een klotespul. We hebben nu een vloerenbedrijf ingeschakeld, die gaan het morgen leggen. Hopelijk klikt het tussen hen en het laminaat beter .

Er zitten allemaal rare vlekken op de leisteen. Waarschijnlijk tegellijm, nu maar hopen dat het geen blijvende vlekken heeft veroorzaakt. Morgen komt de legger om er naar te kijken.

Had ik al verteld over de lekkage? Daar hebben we naar alle waarschijnlijkheid de oorzaak van gevonden, het was de oorzaak met de minst verstrekkende gevolgen, dus dat is een lichtpuntje.

Al met al hebben we, na elkaar eens diep in de poppetjes van de ogen te hebben getuurd, besloten om zaterdag niet te gaan verhuizen. We hebben het een paar dagen uitgesteld tot volgende week woensdag (of hopelijk dinsdag). Dat geeft ons net wat meer tijd om dingen beter af te ronden.

Over lichtpuntjes gesproken, daar gaan we!
  • Mijn lief (ja, nog een keer, nog steeds op nummer 1), dat hij het volhoudt met mij in verbouwingsstressmode mag een wonder heten .
  • Morgen komen alle Borettispulletjes
  • Vrijdag wordt de keuken geplaatst (die wordt donderdag gebracht)
  • Het wasmeubel in de bijkeuken staat er
  • Eindelijk de definitieve kleuren voor de muren in de woonkamer en hal vastgelegd, wordt moo-hooi!
  • We houden nog steeds geld over na de verbouwing , ik heb net weer eens een semi-paniekerige doorrekensessie gehouden... * twentemeisje is keeping her fingers crossed
  • We kunnen dus nog naar New York en hoeven daar niet alleen bij McDonalds te eten

Dan nu een sneakpreview van een aantal zaken !

The balcony room *dat klinkt zo lekker deftig*

Le behangue in de kleinste slaapkamer :

(er komen overal nog hoge, witte plinten langs de muren, over het behang heen)

The master bedroom in wording:

Een tipje van de sluier van het badkamermeubel, we're loving it!!!

Uitproberen van kleurtjes voor de muur, dit worden ze! Links komt in de hal en in de woonkamer op de meeste muren. Rechts komt op de lange muur in de woonkamer, die waar ook de houtkachel komt.

Het meubeltje in de bijkeuken!

En ten slotte de wc beneden (ja de bedieningsplaat zit niet in het midden, en nee, ik wil er niets over horen ):

Dit was het weer vanuit Twente voor vandaag . Alvast mijn excuses voor het niet reageren in jullie eigen topics, de tijd en energie ontbreken er gewoonweg even voor.

Bonne nuit!
  • pi_72001635
    Meid wat vervelend allemaal joh, maarehhh wat ik op ze foto zie is allemaal supermooi!!!!
    Soms is het nu eenmaal zo dat wanneer het niet gaat zoals het moet dat het dan maar moet zoals het gaat (ervaring helaas nu al )

Maaarrr alle boretti spulletjes en je keuken en een paar keer kijken naar al die mooie meubeltjes die er nu al staan, ik word er vrolijk van . Pandomo is ook supermooi geworden!
    En je toilet ook! Vind zo'n donkere tegel echt mooi in het toilet.
    En je balcony room very sjiek! Oogt helemaal niet donker met die supermooie openslaande deuren.

Je behangetjes ga ik even aan wennen Enne dat lichtgrijs op je trapmuur dat in hal in woonkamer komt wil ik in mijn slaapkamer of toch alleen de donkere... damn
    En dan nog geld over ook! Goed joh!! Enne alles zal recht komme
      woensdag 19 augustus 2009 @ 09:29:04 #116
    248562 Rallydame
    pi_72002127
    Allereerst even een virtuele knuffel overzenden...
    Denk maar zo verbouwingsstress hoort erbij dus het is absoluut normaal en...... je hebt nu ook alles de laatste dagen tegelijk en dat terwijl je nu juist alleen maar wil dat je er zo snel mogelijk in kan...
    Voordeel van hier is..... je klaagt maar een eind weg.... Kan zomaar.... als we er niet tegen kunnen dan lezen we gewooon niet

En dan nu weer wat serieuzer...

1) jullie zijn super dat het er allemaal zo mooi uit ziet en ook al zo snel (wij kregen gelijktijdig de sleutel weet je nog.... kijk even bij mij en geniet van je huis dat al bijna af is... nog maar een weekje )
    2) je muren in de badkamer zijn super!!!
    3) net als je wastafelmeubels (ook die in de bijkeuken)
    4) je hebt wat pech gehad maar net als het gezegde... na regen komt zonneschijn.... Ook hier kan het dan alleen nog maar beter gaan (en ja... ik barst vandaag van de positiviteit )
    5) je keuze van kleuren op de muur voor de woonkamer en hal is erg mooi. Bij ons komt de lichtere op de hoogste muur in het trappegat (dus van trap tot plafond in de hal) en een donkerderr teint op de traptrede zelf (waarschijnlijk) Dus ... erg mooi !
    6) je plafonds, je vloeren, je muren..... dat ziet er allemaal super uit....
    7) jullie zijn goed bezig
    8) je hebt nog geld over !!
    9) en je gaat nog lekker saampjes naar New York, genieten, niet alleen bij de Mac eten en gewoon...

Zoo.... dat was even de positiviteits goeroe... Nu proberen voor mezelf vast te houden want dat is ook wat lastiger..

En dat je even niet bij de rest lurkt dat vergeven we je dan ook wel weer...ooit..... (denk ik dan he )
    pi_72002252
    quote:
    [b]Op woensdag 19 augustus 2009 09:29 En dat je even niet bij de rest lurkt dat vergeven we je dan ook wel weer...ooit..... (denk ik dan he )
    toch niet veel boeiends te zien bij ons nu. Bij jou bijna keukentijd!!
      woensdag 19 augustus 2009 @ 20:10:53 #118
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_72019127
    ook even tvp-en
    disclaimer
      woensdag 19 augustus 2009 @ 20:42:37 #119
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_72020083
    Bedankt voor jullie positiviteit en complimentjes meiden!!!

Vandaag was een rare dag, ik had het hier niet verteld maar het was 'bijltjesdag' bij ons op het werk... Er vallen gedwongen ontslagen en vandaag werd bekend om wie het gaat. Ik zit er goddank niet bij, maar er zijn collega's waar ik al meer dan 9 jaar mee werk ontslagen en dat is natuurlijk dieptriest . Gelukkig hebben we elkaar kunnen steunen, ik was vandaag eigenlijk vrij maar ben de hele dag gaan werken. Dat voelde goed om te doen.

Uit het huis positieve berichten vandaag!
    - De laminaatvloer is opnieuw gelegd en die ligt er nu re-te-strak in
    - Het glas in lood in de badkamer is geplaatst en is zo gaaf! Ook is het plafond daar afgelakt.
    - De woonkamer heeft de eerste laag muurverf gekregen, dat wordt ook echt super!
    - De Borettiboer is geweest

Morgen ga ik foto's schieten. Nu stap ik onder de douche, even de heftigheid van de dag van me afspoelen. En ook nog even in jullie topiques spieken!

BIJNA KEUKENTIJD! mijn god wat ben ik daar (gezond) zenuwachtig over
    pi_72021910
    He wat naar! Dat lijkt me zo akelig dat mensen die je het ook gunt wel weg moeten en jij mag blijven...

Ik ben heel benieuwd naar de foto's!
    Waar lakken jullie het plafond eigenlijk mee? Ik weet niet of je dat al eerder hebt gezegd maar dan heb ik het gemist
      woensdag 19 augustus 2009 @ 22:46:43 #121
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_72024500
    Dat is inderdaad een behoorlijk dubbel gevoel. Er zijn vandaag ook wel wat tranen gevloeid moet ik bekennen. Een van de ontslagen collega's was ook een soort van vriendinnetje voor me geworden, we werkten al negen jaar samen. Dan hakt dat er hard in als ze huilend binnen komt lopen. Ik had ook absoluut niet verwacht dat zij ontslagen zou worden.

Het plafond is afgelakt met hoogglans lak van Sikkens, RAL 9001. En dan had ik nog niet eerder genoemd .
      woensdag 19 augustus 2009 @ 22:59:39 #122
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_72025068
    Te donkere foto van de mobiel, maar het glas in lood in de badkamer zit er dus zoals gezegd in. En we zijn zo blij dat we het bij hebben laten maken. Het is echt super gereproduceerd!

pi_72026137
    Och neee wat rot TM! Dat lijkt me vreselijk...was je als je dat tevoren wist niet mega gestresst over??
    En dan na 9 jr nog...moeten ze ook nog enorm afkopen en dan nog ontslaan .

Maar verder wel positieve berichten zie ik ben wel megabenieuwd naar je boretti spullen!
    En dat glas in lood, meid ik dacht dat je je openslaande deuren nogmaals had gefotografeerd..groter compliment is er niet (of het zegt iets over mijn ogen ). Dacht echt van huh wat zou daarmee zijn, en wat een donkere foto (rommelend aan mijn scherm van misschien een andere stand/beter zicht).

Keuken!!!!
      donderdag 20 augustus 2009 @ 07:37:44 #124
    248562 Rallydame
    pi_72030155
    Jeetje wat vervelend. Ik heb het nu hier 2x meegemaakt binnen een jaar.
    Eerste keer werkte ik nog op een andere afdeling maar was ik al bezig met het mee opzetten van de afdeling waar ik nu werk. Die afdeling (in Eindhoven) moest sluiten waardoor ik dus eerder de overstap maakte dan dat de bedoeling was en daar meteen in mee nam dat ik wilde komen maar dan naar het kantoor in Breda mocht. Op voorwaarde dat ik 2 dagen in Hoofddorp op de nieuwe afdeling kwam zitten werd dat goed gekeurd. Gelukkig konden er diverse mensen van mijn oude afdeling nog wel intern terecht (soms zelfs op het zelfde regiokantoor). Nog geen jaar later worden er 2 regiokantoren gesloten. Je raadt het al... regiokantoor Eindhoven moest sluiten. Degene die dus de eerste "ronde" hadden overleefd, moesten dus alsnog vertrekken.
    Ik had geluk dat ik al had geregeld dat ik op 2 andere locaties mocht werken terwijl ik in Eindhoven woon. Nu worden er geen 2 werklocaties meer geaccepteerd dus dan had ik 5 dagen naar Hoofddorp gemoeten (vanuit Eindhoven of Breda dat maakt aan afstand niet uit)
    Het is echt heel naar, soms frustrerend en een echt machteloos gevoel... Jij wel en zij niet terwijl je het iedereen (of iig de meesten ) ook zo erg gunt om te mogen blijven. Ik vond het ook erg heftig.
    Hopelijk heb je het een beetje van je af kunnen wassen / slapen..

Dan het huis... je glas in lood Erg mooi hoor.
    Zal een mooi geheel vormen met de rest van je badkamer.

Ben benieuwd naar de foto's. Het klinkt namelijk helemaal super!!
    pi_72051519
    Jemig Rally, dat was ook een heen en weer geschuif. En de 'schuld'-gevoelens herken ik wel.

Hier is vandaag de keuken afgeleverd. En ja hoor, ik heb de camera weer een laten liggen in het Blok... Ik heb mijn kluslief gevraagd deze zo mee te nemen als ie terug komt. Hopelijk denkt hij er zo aan. Anders volgt er uiteraard morgen een spannende KEUKEN-update. Ik vind het echt het hoogtepunt van de verbouwing, hopelijk vind ik dat morgenavond nog steeds .

Jeetje, het blad moesten ze met vier man in bedwang houden. Ik ben erg blij dat we het blad donkerder hebben gekozen dan de opstelling bij de keukenboer, het is erg mooi.

@MI-etje, weet je dat je het betonnen blad een extra behandeling kunt geven zodat ie vlek- en krasbestendiger wordt? Kostte ons 115 euro meer voor 1.2m x 2.5m en 0.5x0.8m (2x). Baat het niet dan schaadt het niet.

Vandaag heeft de hoge plinten van de twee voorste slaapkamers eraan gezet, dan kan de schilder ze morgen aflakken. Ze zijn al gegrond. Mijn paps heeft de raamboompjes er deels al aangezet, het staat echt mooi die zwarte krulijzers!

Is het bij jullie ook zo benauwd warm? Het begint hier nu gelukkig te waaien en dicht te trekken, heb alles boven open gezet zodat het even lekker door kan waaien. Dan slapen we misschien vanavond nog een beetje.

Morgenvroeg om 7 uur is Wim de keukenzetterd er . Ik heb een beetje de kriebels in mijn buik...

Vandaag hebben de schilders de woonkamer een tweede laag gegeven, maar dat was niet echt een succes, de latex droogde te snel door dit fors warme weer. Daardoor zie je alle aanzetten. Morgen nog een laagje.

Ik heb me vandaag bezig gehouden met allerlei administratieve zaken, daar klaarde mijn hoofd ook lekker van op.

Oh ja, als jullie nog ondervloer nodig hebben voor parket of laminaat, check this out: [TK] Redupax PLUS ondervloer voor laminaat/parket .

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 20-08-2009 20:30:29 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')