Jemig Rally, dat was ook een heen en weer geschuif. En de 'schuld'-gevoelens herken ik wel.
Hier is vandaag de keuken afgeleverd. En ja hoor, ik heb de camera weer een laten liggen in het Blok...

Ik heb mijn kluslief gevraagd deze zo mee te nemen als ie terug komt. Hopelijk denkt hij er zo aan. Anders volgt er uiteraard morgen een spannende KEUKEN-update. Ik vind het echt het hoogtepunt van de verbouwing, hopelijk vind ik dat morgenavond nog steeds

.
Jeetje, het blad moesten ze met vier man in bedwang houden. Ik ben erg blij dat we het blad donkerder hebben gekozen dan de opstelling bij de keukenboer, het is erg mooi.
@MI-etje, weet je dat je het betonnen blad een extra behandeling kunt geven zodat ie vlek- en krasbestendiger wordt? Kostte ons 115 euro meer voor 1.2m x 2.5m en 0.5x0.8m (2x). Baat het niet dan schaadt het niet.
Vandaag heeft

de hoge plinten van de twee voorste slaapkamers eraan gezet, dan kan de schilder ze morgen aflakken. Ze zijn al gegrond. Mijn paps heeft de raamboompjes er deels al aangezet, het staat echt mooi die zwarte krulijzers!
Is het bij jullie ook zo benauwd warm? Het begint hier nu gelukkig te waaien en dicht te trekken, heb alles boven open gezet zodat het even lekker door kan waaien. Dan slapen we misschien vanavond nog een beetje.
Morgenvroeg om 7 uur is Wim de keukenzetterd er

. Ik heb een beetje de kriebels in mijn buik...
Vandaag hebben de schilders de woonkamer een tweede laag gegeven, maar dat was niet echt een succes, de latex droogde te snel door dit fors warme weer. Daardoor zie je alle aanzetten. Morgen nog een laagje.
Ik heb me vandaag bezig gehouden met allerlei administratieve zaken, daar klaarde mijn hoofd ook lekker van op.
Oh ja, als jullie nog ondervloer nodig hebben voor parket of laminaat, check this out:
[TK] Redupax PLUS ondervloer voor laminaat/parket 
.
[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 20-08-2009 20:30:29 ]