Mwoah, vrij rustig maar wel erg gezelligquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]nice!!
Hoe was de meidenavond?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:19 schreef Etcetera het volgende:
En ik heb niet geschreeuwd/gegild vandaagHeb uberhaupt niet met water geklooid, wel wat foto's gemaakt
En
![]()
![]()
in de zon
![]()
![]()
in bikini
![]()
![]()
gelegen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie!?
Whats next. Naaldhakken?
Klinkt erg lekker.quote:
Je hebt gewoon iets te doen wat veel belangrijker is dan werken. Je moet met mij saffie's doen, met LB eten in het plantsoen, Etcie insmeren want die heeft in de zon gelegen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:39 schreef MaJo het volgende:
Ik zit allerlei manieren te bedenken hoe ik nog onder mijn werk uit kan komenmaar moet er toch maar aan geloven
![]()
* C4-modus: pics!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:19 schreef Etcetera het volgende:
En ik heb niet geschreeuwd/gegild vandaagHeb uberhaupt niet met water geklooid, wel wat foto's gemaakt
En
![]()
![]()
in de zon
![]()
![]()
in bikini
![]()
![]()
gelegen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon iets te doen wat veel belangrijker is dan werken. Je moet met mij saffie's doen, met LB eten in het plantsoen, Etcie insmeren want die heeft in de zon gelegen.
Werksequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]ik ben toch loyaal naar mijn collega's
tot later
Twin peaks! Dat is lang geleden zeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb seizoen 1 van Twin Peaks gedownload, maar seizoen 2 wordt niet geshared helaas
Koop hem anders.... iets van een geeltje ofzo.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb seizoen 1 van Twin Peaks gedownload, maar seizoen 2 wordt niet geshared helaas
Ik wou dat ik lekker makkelijk een kassameisje kon bestellen.... het lijkt wel niet te mogen..... Morgen maar weer kijken of ze de early shift heeft....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb maar weer lekker makkelijk chinees besteld.
Je moet toch maar eens aan de manager haar rooster vragen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wou dat ik lekker makkelijk een kassameisje kon bestellen.... het lijkt wel niet te mogen..... Morgen maar weer kijken of ze de early shift heeft....
Is er niet een goede kans dat ze op vakantie is?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wou dat ik lekker makkelijk een kassameisje kon bestellen.... het lijkt wel niet te mogen..... Morgen maar weer kijken of ze de early shift heeft....
Ja of een cloak and dagger mission opstarten vanavond en hem op microfilm zetten.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet toch maar eens aan de manager haar rooster vragen.
Zou kunnen.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:14 schreef zebaz het volgende:
[..]
Is er niet een goede kans dat ze op vakantie is?
Eerst kijken of ik het leuk vindquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Koop hem anders.... iets van een geeltje ofzo.....
Ik ken niet veel mensen die het niet leuk vinden....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eerst kijken of ik het leuk vind
Lekker!quote:
Nee?quote:
Nice! Thx.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
speciaal voor C4
http://www.dumpert.nl/med(...)met_u2_spyplane.html
Wat zit er dan in die deo? Verfafbijtmiddel?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Heb nieuwe deo gekocht, van Dove, die schijnt het groeien van haartjes te remmen. Minder scherenBen benieuwd
Werkt nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Heb nieuwe deo gekocht, van Dove, die schijnt het groeien van haartjes te remmen. Minder scherenBen benieuwd
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef iamredleader het volgende:
Stiekem hoop ik dan op een onweersbui, met hele heftige regen en heel veel bliksem/donder
Ik zal het laten weten als ik erachter benquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
Werkt niet
Vriendin had hem ook maar die merkte er niks van
Nou hartstikke leuk...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef iamredleader het volgende:
Zo, net een half uur wezen wandelen met Jair in de kinderwagen (lees: Jair slaapt na 1 tel, papa heeft heerlijk een half uur kunnen wandelen)
Nu is het nog veelste warm om te gaan slapen
Stiekem hoop ik dan op een onweersbui, met hele heftige regen en heel veel bliksem/donder
De wandeling welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Nou hartstikke leuk...
Heb ik ook. Er was een actie waarbij je het aankoopbedrag kon terugkrijgen, anders had ik het niet gekocht. Dit is wel een goede manier om het uit te proberen. Het werkt inderdaad niet, maar het ruikt wel lekker en het geeft geen wirtte vlekken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Hm, een muis-gevormd zeepje...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:00 schreef MaJo het volgende:ik ben chagrijnig
werk was zwaar, niemand in de winkel en veel te warm. Ik kwam erachter dat ik morgen een shift heb wat me niet verteld was
En niemand kan het overnemen want iedereen is op vakantie
en tot overmaat van ramp liep er ook nog een muis in de winkel
![]()
net
gebeld om mijn relaas te doen en nu ga ik naar hem toe en gaat hij me opvrolijken
![]()
Mjah, dat ligt ook wel voor de handquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:02 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde trouwens nog even iedereen bedanken die op me had gestemd voor de Florence Nightingale award.![]()
Hmzr, een zalfje/poedertje/smeerseltje tegen haren... ik moet nog horen van iets wat echt werktquote:Heb ik ook. Er was een actie waarbij je het aankoopbedrag kon terugkrijgen, anders had ik het niet gekocht. Dit is wel een goede manier om het uit te proberen. Het werkt inderdaad niet, maar het ruikt wel lekker en het geeft geen wirtte vlekken.
Ik had het zeker niet verwacht. Blijkbaar zijn er meer SC'ers dan AKQ'ers die hebben gestemd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:04 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, dat ligt ook wel voor de hand
Nah niet eens zozeer nu, maar mijn hele week zit nu al volgepland (volgende vanaf morgen tot de vrijdag er na!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:16 schreef wyccie het volgende:
Zó druk dat je maar even gaat Fokken?
ik daarentegen... heb zowaar...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah niet eens zozeer nu, maar mijn hele week zit nu al volgepland (volgende vanaf morgen tot de vrijdag er na!)Morgen alleen al: even biebpas naar oma brengen, 9:30 tot 10:30 oppassen 11:00 Amsterdam CS met een oude vriendin op bezoek bij haar hoogzwangere zus , 16:15 melden op kantoor wat betekend dat ik wle om 15:00 thuis moet zijn om om te kleden en te eten en tas te pakken, vanaf 17:00 tot 22:00 werken en dan dood zijn
Wijsneusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:15 schreef wyccie het volgende:
Hars werkt trouwens wel (dat is natuurlijk ook een smeerseltje) tegen haar.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah niet eens zozeer nu, maar mijn hele week zit nu al volgepland (volgende vanaf morgen tot de vrijdag er na!)Morgen alleen al: even biebpas naar oma brengen, 9:30 tot 10:30 oppassen 11:00 Amsterdam CS met een oude vriendin op bezoek bij haar hoogzwangere zus , 16:15 melden op kantoor wat betekend dat ik wle om 15:00 thuis moet zijn om om te kleden en te eten en tas te pakken, vanaf 17:00 tot 22:00 werken en dan dood zijn
Nice, zou ik ook willenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ik daarentegen... heb zowaar...
morgen..
EEN DAG VRIJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sry
Als ik mezelf wil martelen vraag ik wel of iemand met een zweep wil raggenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had het zeker niet verwacht. Blijkbaar zijn er meer SC'ers dan AKQ'ers die hebben gestemd.
Hars werkt trouwens wel (dat is natuurlijk ook een smeerseltje) tegen haar.![]()
Dat is heul niet grappigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm, een muis-gevormd zeepje...
Maar waarom doet zo'n man dan mee in de loterij ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zou ook hetzelfde gedaan hebben.
Zo eenvoudig mogelijk.
Gewoon voor de lol.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar waarom doet zo'n man dan mee in de loterij ?
Hoeveel vraag je?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik mezelf wil martelen vraag ik wel of iemand met een zweep wil raggen
ach, je hebt mensen en je hebt fietsbellenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:36 schreef Whiteguy het volgende:
NL1 - 'geld maakt gelukkig?'
geez
Een vrijgezelle vent die 1,4 mln gewonnen had in de loterij.. geeft gewoon NIKS uit.
'ja ik heb er een nieuwe fiets van gekocht'
- ah, dus u bent meteen nadat u de prijs gewonnen heeft naar de fietsenmaker gegaan ?
'neeeuh, daar is nog wel een jaar of 8 overheen gegaan'
geef het dan aan mij
Tuurlijk... maar als je zo veel geld wint en vervolgens 8 jaar wacht met het kopen van een nieuwe fiets, en je oude verrotte tv niet vervangt 'want hij is nog niet stuk'...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ach, je hebt mensen en je hebt fietsbellen![]()
Ik ben er weer weg van
Okquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik mezelf wil martelen vraag ik wel of iemand met een zweep wil raggen
Een winkelmuis. Goed tegen katten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is heul niet grappigtot nu toe alleen muizen aangetroffen in de kelder, waar ik sindsdien ook niet meer inga
maar nu liep er een in het kantoor boven waar we altijd chillen, niet leuk
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik wilde net vragen hoeveel ik moest neerleggen...
Muizen grapjes zijn heul niet leukquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een winkelmuis. Goed tegen katten.![]()
Maar dan moeten jullie 'm wel voeren.
Ohquote:
Etciequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:19 schreef MadMaster het volgende:
Beetje druk de laatste tijd (en te warm om achter de puter te duiken), dus weing hier geweest.
Maar ik leef dus nog.![]()
Komend weekend voor de afwisseling eens helemaal niets, dus daar gaan we dankbaar gebruik van maken door ook echt eens niets te doen. Eens kijken hoe dat ook al weer was...
Wie is er zo crea-bea geweest met al die avatars?
Je kunt je koffie zo sterk laten maken als je wilt...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:08 schreef Whiteguy het volgende:
overrated, overpriced, slappe koffie.
Inderdaad nog even genieten dan van je laatste vrije dagquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:36 schreef TradeMarkie het volgende:
laatste vakantiedag vandaag
en afgelopen dagen was het eindelijk mooi weer, heb ik 2 dagen in een vrachtwagen gezeten, dus heb er weinig van meegekregen
Maar vandaag maar even genieten dan
Morgen en overmorgen heb ik 'gewoon' weekend, dus ook vrij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad nog even genieten dan van je laatste vrije dag
ik moet vandaag dus onverwachts werkenmaar morgen wel de hele dag vrij
Dat dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:47 schreef zebaz het volgende:
Je kunt je koffie zo sterk laten maken als je wilt...
Hé Yuri, alles wel?quote:
Goed zo.quote:
Niet mijn locatie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zat je laatst weer niet op te letten, dat er een paar hippies over het hek zijn geklommen
Tuurlijk zeggen ze dat. Er namelijk niet voldoende Tamiflu voor iedereen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd niet eens zo opgelucht dat de Mexicaanse Griep toch niet zo gevaarlijk blijkt te zijn (althans dat is wat ze nu zeggen).
tamiflu helpt dan ook niet echtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk zeggen ze dat. Er namelijk niet voldoende Tamiflu voor iedereen.
Voorkomen niet nee, maar wel de effecten verminderen als je het al hebt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tamiflu helpt dan ook niet echt
In Mexico en Canada heb je van die hypochonders die Tamiflu innemen bij elke nies waardoor het H1N1-virus resistentie opbouwt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tamiflu helpt dan ook niet echt
Vanaf volgende week krijgen dus alleen mensen die in een "aangewezen" groep horen nog tamiflu voorgeschreven. Iedere andere persoon met H1N1 moet dus gewoon uitzieken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In Mexico en Canada heb je van die hypochonders die Tamiflu innemen bij elke nies waardoor het H1N1-virus resistentie opbouwt.
Eigenlijk zou Tamiflu alleen op attest aangeraden moeten worden en zomaar verkrijgbaar in de supermarkt.
Tijd om http://www.crazymonkeygames.com/Pandemic-2.html weer eens te gaan spelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanaf volgende week krijgen dus alleen mensen die in een "aangewezen" groep horen nog tamiflu voorgeschreven. Iedere andere persoon met H1N1 moet dus gewoon uitzieken.
zodra het bij je of in je directe omgeving is bevestigd krijg je tamiflu hoor, en je gaat trouwens toch niet dood aan de mexicaanse griep tenzij je al heel erg ziek bent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanaf volgende week krijgen dus alleen mensen die in een "aangewezen" groep horen nog tamiflu voorgeschreven. Iedere andere persoon met H1N1 moet dus gewoon uitzieken.
Waarom is die groningse filmer nooit op een universiteit langs geweest om dit te checkenquote:Kwart studentes draagt geen slipje
Nederlandse studentes gaan steeds bloter de klas in. Een kwart van de meisjes trekt geen slipje aan als ze een rok dragen, zo blijkt uit een poll van Studenten.nl.
De studentes hebben verschillende redenen voor het thuislaten van hun ondergoed. "Als alles in de was zit, is het wel makkelijk", aldus één van de stoute meisjes. Een ander zegt: "Mooie lingerie is erg duur. Als ik geen geld heb voor een spannend setje, draag ik liever niets."
Eén studente neemt geen blad voor de mond en komt openlijk voor haar wulpse gevoelens uit: "Niet dragen van ondergoed geeft zo'n heerlijk spannend gevoel. De dag wordt er leuker van."
Het niet dragen van ondergoed is een trend die is overgewaaid vanuit Amerika. Sterren als Britney Spears en Paris Hilton worden regelmatig zonder slipje gespot. De trend is vergelijkbaar met die rond het naveltruitje.
Kwamen er af en toe maar een paar studentes in de SC waar we aan zouden kunnen vragen of het klopt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom is die groningse filmer nooit op een universiteit langs geweest om dit te checken
Die zieke geest komt niet eens voorbij de receptie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom is die groningse filmer nooit op een universiteit langs geweest om dit te checken
Die luidsprekers heb je dus even vakkundig gesloopt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Kutdag gehad vandaagHet was te warm, ik had hoofdpijn, er waren mensen op ons veld die vonden dat de bas HEUL HARD MOEST zodat het overal doorheen beukte en m'n telefoon ging stuk maar die is gelukkig alweer gefikst (zat iets in het slidegedeelte waardoor die niet meer helemaal open/dicht wilde)
Maar heb even in de schaduw gelegen, en het is nu wel weer wat beter
Lekker gewerkt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:22 schreef MaJo het volgende:klaar met werken
ik ga nu een terrasje pakken met mijn zus
Beter dan vanmiddagquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
Hehe, Speaking about de devil!![]()
![]()
Hoe Etcie. Alles goed?
Het punt is dat het magquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die luidsprekers heb je dus even vakkundig gesloopt?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Beter dan vanmiddag
[..]
Het punt is dat het magVanaf 10u mag je herrie maken, tot 10u 's avonds ofzo. Dus ze konden er vrij weinig aan doen, en dan kan je gaan vragen of het wat zachter kan (wat meestal geen probleem is) maar dat was er vanmiddag ws niet zo vriendelijk uitgekomen bij mij
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tenzij het frappucino is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Het leven is goed met een zelfgemaakte aardbeimilkshake
Lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe maken ze dat ook weer?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tenzij het frappucino is.
Van Starbucks krijg ik de plotselinge colère.
rechts en linksquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef iamredleader het volgende:
Even aan de auto klussen, olielampje ging afgelopen week een paar keer branden, en ik wil al heel lang 2 draadjes omdraaien bij de radio
Ik weet niet hoe ze het maken maar jou recpet klinkt in ieder geval lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe maken ze dat ook weer?
Ik heb gewoon aardbeitjes, kwark, melk en ijs in de blender gegooid
Al die studenten die zeggen dat ze geen geld hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
wat een sneu onderzoek, en wat een kansloze meiden
vooral die van 'als ik geen geld heb voor een spannend setje, draag ik liever helemaal niets'
Hier ook, flesje rode wijn open getrokken en eredivisie live aangezet. In ieder geval van 18:00 tot 22:30 voetbal op tvquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
Hé Andy heb je een een kloon aangemaakt!?![]()
Advies nodig
Hier hoef je geen geheimen te hebben hoor Andy.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
je hebt niets over je supermarkt carriere verteld
nee, dat kunnen we er ook nog wel bij hebben....quote:
Voor jullie misschien, voor mij wat minderquote:
En dat al om 2000 uur?quote:
Je staat niet echt stabiel meer op de benen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor jullie misschien, voor mij wat minder
Dat dacht ik eerst ook. Maar het schijnt dus te gaan om een grote concentratie H2S ontstaan door rottend zeewier. Al wist ik niet dat H2S als persistent gas voorkomt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn zeker al die gedumpte granaten uit WO I die doorgeroest zijn
Ja, MaJo is bezopen en Andy werkt in een supermarkt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:16 schreef Neleos het volgende:
Hallo en hoi allemaal. Hoe is het hier? Nog nieuws?
Dat krijg je als je wijn gaat zuipen terwijl je maar 2 broodjes hebt gegetenquote:
En nu? Aan de arm van je zus slingerend naar huis?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat krijg je als je wijn gaat zuipen terwijl je maar 2 broodjes hebt gegeten
Andy is net 3 uur wakker.... Andy was vannacht gaan stappen en stapte vanmorgen om half 10 zijn woning binnen.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, MaJo is bezopen en Andy werkt in een supermarkt.
Zo zou je het gerust kunnen stellen jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je staat niet echt stabiel meer op de benen?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Andy is net 3 uur wakker.... Andy was vannacht gaan stappen en stapte vanmorgen om half 10 zijn woning binnen.....
Welk topic?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je komt gewoon net terug van het vakkenvullen. We hebben je topic al gelezen.
Wel even aan je zus vragen of ze foto's neemt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo zou je het gerust kunnen stellen jaik wil maar één ding op dit moment en dat is slapen
Advies nodigquote:
quote:
Je hebt gewoon een kloon aangemaakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben geen 16... gelukkig niet zeg... maar 21 zou misschien in mijn situatie wel perfect zijn.....
Nee, dat zou wel erg triest zijn.... ik ben altijd open geweest over het feit dat ik kassameisje leuk vind dus waarom zou ik ineens met een kloon op de proppen moeten komen die om advies vraagt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een kloon aangemaakt.
Advies van derden zonder dat men je "kent".quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, dat zou wel erg triest zijn.... ik ben altijd open geweest over het feit dat ik kassameisje leuk vind dus waarom zou ik ineens met een kloon op de proppen moeten komen die om advies vraagt?
Nee, ik ben net wakker en heb een pizza besteld. Morgen maar weer. Alleen is het op zaterdag meestal te druk om te praten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Advies van derden zonder dat men je "kent".![]()
Langs de weg. Haar al gezien?
Nope, helemaal in mijn uppie aangeschoten in de treinquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En nu? Aan de arm van je zus slingerend naar huis?
Dan moet je maar een briefje in haar hand stoppen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, ik ben net wakker en heb een pizza besteld. Morgen maar weer. Alleen is het op zaterdag meestal te druk om te praten.
Wel in de goede bus stappen, anders sta je in Wageningen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, helemaal in mijn uppie aangeschoten in de treinmaar ben er bijna
En wat moeten we je nu vragen wat je anders nooit zou beantwoorden? Of is het niet zo ernstig?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, helemaal in mijn uppie aangeschoten in de treinmaar ben er bijna
Kan ik natuurlijk wel doen....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je maar een briefje in haar hand stoppen.
Dan kan ik mooi door naar mijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel in de goede bus stappen, anders sta je in Wageningen.
Met in de tekst een tijd en locatie om die zelfde avond ergens te gaan eten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan ik natuurlijk wel doen....
Hier zijn de meeste kassa-uh-'meisjes' overigens 40+. Maar dat kan te maken hebben met het tijdstip dat ik boodschappen doe (?)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:32 schreef Neleos het volgende:
Ik vind kassameisjes ook leuk, sterker nog. Ik ga nu naar de supermarkt om ze uit te checken.
Tot zo!!
Try mequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:37 schreef zebaz het volgende:
[..]
En wat moeten we je nu vragen wat je anders nooit zou beantwoorden? Of is het niet zo ernstig?
Ok dan.quote:
Dan shop je misschien bij de verkeerde supermarkt? De kassameisjes in "mijn" supermarkt zijn allemaal tussen de 18 en 25.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hier zijn de meeste kassa-uh-'meisjes' overigens 40+. Maar dat kan te maken hebben met het tijdstip dat ik boodschappen doe (?)
Mijne is minstens 10 jaar jonger dan ik....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hier zijn de meeste kassa-uh-'meisjes' overigens 40+. Maar dat kan te maken hebben met het tijdstip dat ik boodschappen doe (?)
I knowquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok dan.Ik hoef jou natuurlijk niet te vertellen dat je dan de 50 moet pakken.
So what!?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijne is minstens 10 jaar jonger dan ik....
Maar in de bus kun je langer tukken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
I knowmaar de trein is een stuk sneller
Ik weet eigenlijk niets te verzinnen wat je anders niet zou beantwoorden maar wat ik wel op een openbaar forum wil kunnen teruglezenquote:
Morgen uit eten? Dat is denk ik geen pretje. REO wordt morgen bevolkt door een bende hossende danceliefhebbers......quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met in de tekst een tijd en locatie om die zelfde avond ergens te gaan eten.
Haha truequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar in de bus kun je langer tukken.![]()
Toch zo'n anderhalf uur voor je in Wageningen bent.
Er staat nog een vraag open over studentes en slipjes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:43 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niets te verzinnen wat je anders niet zou beantwoorden maar wat ik wel op een openbaar forum wil kunnen teruglezen
Volgens mij is dit zo'n dorp waar iedereen op z'n 18e uit vlucht; dat zal de reden wel zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan shop je misschien bij de verkeerde supermarkt? De kassameisjes in "mijn" supermarkt zijn allemaal tussen de 18 en 25.
Und, er zijn wel meer plekjes om te gaan eten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Morgen uit eten? Dat is denk ik geen pretje. REO wordt morgen bevolkt door een bende hossende danceliefhebbers......
Eerlijk antwoord? Ik vind het een groot leeftijdsverschil, vooral in deze fase. Op mijn twintigste was ik niet ingegaan op avances van iemand van 30. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon... Maar eerlijk gezegd geef ik het weinig kansquote:
M'n TMI-o-meter slaat een beetje uit hier...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag open over studentes en slipjes.
Of het fungeert als datingbureau om kansloze 40 plussers aan een partner te helpen....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:44 schreef zebaz het volgende:
[..]
Volgens mij is dit zo'n dorp waar iedereen op z'n 18e uit vlucht; dat zal de reden wel zijn
Maar jij valt ook op JONGERE mannenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord? Ik vind het een groot leeftijdsverschil, vooral in deze fase. Op mijn twintigste was ik niet ingegaan op avances van iemand van 30. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon... Maar eerlijk gezegd geef ik het weinig kans
Dat is echt een bullshit onderzoek wat waarschijnlijk ingevuld is door een stel 15jarige rukkers die het wel een geil idee vonden...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag open over studentes en slipjes.
Je hebt op alle drie de punten waarschijnlijk wel gelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is echt een bullshit onderzoek wat waarschijnlijk ingevuld is door een stel 15jarige rukkers die het wel een geil idee vonden...
Ja dat natuurlijk....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Und, er zijn wel meer plekjes om te gaan eten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:50 schreef zebaz het volgende:
Ik draag overigens thuis meestal geen sokken. Is daar al een onderzoek naar gedaan?
Een half jaar tot jaar jonger vind ik nou niet echt schokkendquote:
Zeker boeiend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:50 schreef zebaz het volgende:
Ik draag overigens thuis meestal geen sokken. Is daar al een onderzoek naar gedaan?
Ik niet, lijkt me veel te gevaarlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net als dat de meeste mannen naakt schijnen te strijken.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik niet, lijkt me veel te gevaarlijk
Ik ben weinig gewend en dus al snel geschoktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een half jaar tot jaar jonger vind ik nou niet echt schokkend
Ik denk ook dat het een groot leeftijdsverschil is maar toch zou ik het wel willen proberen. Maar ik vrees dat je wel gelijk hebt....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord? Ik vind het een groot leeftijdsverschil, vooral in deze fase. Op mijn twintigste was ik niet ingegaan op avances van iemand van 30. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon... Maar eerlijk gezegd geef ik het weinig kans
Proberen kan altijd natuurlijk. Als je maar niet volkomen radeloos wordt als het op niets uitloopt, want dan zeggen we dat MaJo je gewaarschuwd heeft ipv je bij te staan in alle ellende. Ofzo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een groot leeftijdsverschil is maar toch zou ik het wel willen proberen. Maar ik vrees dat je wel gelijk hebt....
Je wilt dus misschien de Mrs Right laten lopen omdat MaJo schrijft dat voor haar gevoel het leeftijdsverschil te groot is?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een groot leeftijdsverschil is maar toch zou ik het wel willen proberen. Maar ik vrees dat je wel gelijk hebt....
Ik zou het ook gewoon proberen. Je bent toch een toffe pik. En de mister AKQ-AKQSC. Ik had het wel geweten als 20-jarig kassa-meisje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet het zeker proberenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij het daarom niet moet doen? Alleen wel dat hij reëel moet blijven...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je wilt dus misschien de Mrs Right laten lopen omdat MaJo schrijft dat voor haar gevoel het leeftijdsverschil te groot is?Volgens mij ben jij nu de enige die dit kan beoordelen.
Eerst een saffie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:00 schreef MaJo het volgende:
Bijna thuisga zo meteen mijn bed in en series kijken
![]()
![]()
Nee, ik wil haar gewoon uitvragen maar ik denk dat ik wel een Don Quichote actie ga doen. Leeftijdsverschil, andere cultuur.... Maar gelukkig ben ik gek dus gaan we het toch proberen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je wilt dus misschien de Mrs Right laten lopen omdat MaJo schrijft dat voor haar gevoel het leeftijdsverschil te groot is?Volgens mij ben jij nu de enige die dit kan beoordelen.
Net opgestokenquote:
Rookte jij danquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:02 schreef Neleos het volgende:
Ik wil wel ff melden dat ik al sinds zondag 01.04 uur geen sigaret meer gerookt heb.
Ik weet dat ze mij wel interessant vind. En ik zie er nog niet uit als een dertiger of wel? Dus misschien dat dat ietsje helpt......quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je moet het zeker proberengeef alleen aan dat ik de kans niet zo groot acht, that's all. En niet lullig bedoeld maar dat denk ik gewoon. Maar misschien verrast ze je en gaat ze er helemaal voor
![]()
Je zegt het niet maar het ging wel die kant op met de conclusie die Andy aan het trekken was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij het daarom niet moet doen? Alleen wel dat hij reëel moet blijven...
quote:
Als ze lief glimlachen dan is dat meestal om ervoor te zorgen dat je niet merkt dat ze te weinig wisselgeld terug gevenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet dat ze mij wel interessant vind. En ik zie er nog niet uit als een dertiger of wel? Dus misschien dat dat ietsje helpt......
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:02 schreef Neleos het volgende:
Ik wil wel ff melden dat ik al sinds zondag 01.04 uur geen sigaret meer gerookt heb.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:02 schreef Neleos het volgende:
Of dat ze hebben gezien dat je rits nog open staat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:05 schreef zebaz het volgende:
[..]
Als ze lief glimlachen dan is dat meestal om ervoor te zorgen dat je niet merkt dat ze te weinig wisselgeld terug geven
Dat kan maar ik kom haar ook wel eens (de laatste paar weken niet....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:05 schreef zebaz het volgende:
[..]
Als ze lief glimlachen dan is dat meestal om ervoor te zorgen dat je niet merkt dat ze te weinig wisselgeld terug geven
Da's al een goed teken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan maar ik kom haar ook wel eens (de laatste paar weken niet....) buiten haar werk tegen en dan lacht ze net zo lief, dus er is meer dan een zakelijke relatie.
Ja zeker. Ik denk echt dat ze mij wel wat vind en ik vermoed dat ze wel doorheeft dat het niet toevallig is dat ik meestal wel bij haar in de rij sta. Maar nu moet de big question nog komen....quote:
Gelukkig is de gemiddelde drempel van een supermarkt niet zo hoog.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik denk echt dat ze mij wel wat vind en ik vermoed dat ze wel doorheeft dat het niet toevallig is dat ik meestal wel bij haar in de rij sta. Maar nu moet de big question nog komen....
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik was vergeten hoe grappig Grey's Anatomy was in seizoen 2
Nee maar de sociale drempel helaas wel... Hopen dat ik morgen niet weer knikkende knieën krijg.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig is de gemiddelde drempel van een supermarkt niet zo hoog.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee maar de sociale drempel helaas wel... Hopen dat ik morgen niet weer knikkende knieën krijg.....
Probeer hetquote:
Katherine Heigl doet wel mee dus....quote:
Wel 1 van de meest irritante personages, die 10 afleveringen ofzo die ik heb gezien. Alle vrouwen zijn trouwens irritant in deze serie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Katherine Heigl doet wel mee dus....
Ik denk dat ik Greys Anatomy maar eens ga kijken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Katherine Heigl doet wel mee dus....
[ afbeelding ]
Hoi Etcie
Ja. Dat is uiteraard het plan. Maar ik heb er een redelijk goed vertrouwen in nu. Denk dat het deze keer gaat lukken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ga je ook echt stoppen nu? Ik ben al een jaar gestopt... Mis het soms nog maar wel steeds minder.....
Katherine Heigl zat ook in de serie Roswell daar was ze heel leuk! Katherine.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:24 schreef zebaz het volgende:
[..]
Wel 1 van de meest irritante personages, die 10 afleveringen ofzo die ik heb gezien. Alle vrouwen zijn trouwens irritant in deze serie.
Je bent wel een held als je d'r vraagt hoor. Zeker als d'r een hele rij wachtende mensen staat...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik denk echt dat ze mij wel wat vind en ik vermoed dat ze wel doorheeft dat het niet toevallig is dat ik meestal wel bij haar in de rij sta. Maar nu moet de big question nog komen....
ja dat zou wel een soort Crocodile Dundee moment worden dan!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je bent wel een held als je d'r vraagt hoor. Zeker als d'r een hele rij wachtende mensen staat...
Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik ergens ben afgehaakt omdat ik Meredith Grey niet meer kon uitstaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[kruistochtmodus]
greys anatomy bah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/kruistochtmodus]
Wij wachten gespannen af.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb net een van de leukste/raarste ontmoetingen gehad in mijn leven. Ik ga mog even bedenken hoe ik het gan beschrijven
![]()
Ja en als je zelf al het lef hebt om d'r te vragen, is 't ook nog afwachten of zij zich niks aantrekt van die rij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja dat zou wel een soort Crocodile Dundee moment worden dan!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb net een van de leukste/raarste ontmoetingen gehad in mijn leven. Ik ga mog even bedenken hoe ik het gan beschrijven
![]()
Ik probeerde deze week om haar voor werktijd te ontmoeten maar dat was niet helemaal gelukt.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja en als je zelf al het lef hebt om d'r te vragen, is 't ook nog afwachten of zij zich niks aantrekt van die rij.
Kun je d'r niet beter na sluitingstijd opwachten stiekem...
Vertel.....vertel....vertel......quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
dus cobra niet aan beginnen er zijn genoeg series die wel kwaliteit hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik ergens ben afgehaakt omdat ik Meredith Grey niet meer kon uitstaan
Zoals Roswell op Sci Fi channel....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus cobra niet aan beginnen er zijn genoeg series die wel kwaliteit hebben
Afgesproken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus cobra niet aan beginnen er zijn genoeg series die wel kwaliteit hebben
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:50 schreef zebaz het volgende:
Pepsicola Wings of Gold is ook wel een serie voor je.... ging over de US Airforce en Ali Landry deed even mee.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Afgesproken.![]()
Ik ga Hogan's Heroe's dan maar weer eens bekijken.
quote:
pakt cola en popcornquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
Sorry, ik dacht een razendsnelle soempie te maken met een aantal onzin-berichten. Maar is niet gelukt...quote:
Een olifant!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor tijdens het wachten op PS haar verhaal
[ afbeelding ]
De bedoeld Pensacola?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pepsicola Wings of Gold is ook wel een serie voor je.... ging over de US Airforce en Ali Landry deed even mee.....
Oh ja!quote:
Wanneer is jullie eerste date?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
-knip-
hij was, like, oud! En dan hebben we het over méér dan tien jaar verschilquote:
Dus jij zou wel met een man die 10 jaar ouder is op date gaan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hij was, like, oud! En dan hebben we het over méér dan tien jaar verschil
dependsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus jij zou wel met een man die 10 jaar ouder is op date gaan?
Maar wel grappig dat hij meteen over kunst begon.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hij was, like, oud! En dan hebben we het over méér dan tien jaar verschil
Als hij zo leuk is als ik?quote:
Of hij stalkt haar al weken..... Ik kan me ook een discussie over een huisgeest herinneren......quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar wel grappig dat hij meteen over kunst begon.![]()
Ot hij had natuurlijk als missers gehad met een andere openingszin.
Henkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of hij stalkt haar al weken..... Ik kan me ook een discussie over een huisgeest herinneren......
Oh dus je weet ook al zijn naam en dat hij regelmatig bij jou thuis rondloopt?quote:
Tot straks Cobraquote:
En toen ging ie gewoon weg..?quote:[b]Op vrijdag 7 augustus 2009 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:[/b
..melijk over eens dat er te weinig aardige mensen waren en dat mensen zo gemeen doen en dat holloanders zo gesloten waren. Verder gaf hij me nog wat levenslessen mee, haha, maar het was echt een cool gesprekEn flattering, natuurlijk
![]()
min of meer jaquote:
neuh henk is mijn klopgeestquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh dus je weet ook al zijn naam en dat hij regelmatig bij jou thuis rondloopt?
Je moest eerst een busje traangas in zijn gezicht leegspuiten?quote:
Leuke titel voor een film.... Ook klopgeesten mogen met vakantie.....quote:neuh henk is mijn klopgeestal vermoed ik dat ie op vakantie is
Prima hoor! Maar wel het bedrag vermelden wat je verloren hebt okay?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Prachtige herinnering! [ afbeelding ]
Ik ga ff naar 't casino nu. Dat wil ik ff melden aan jullie. [ afbeelding ]
Neuh, hij zei wel dat hij graag es wat met me zou willen drinken om ideeën uit te wisselen en dat hij een boek met me wilde schrijven, mja, ik ben over drie weken weg, wist ik te meldenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moest eerst een busje traangas in zijn gezicht leegspuiten?![]()
Aan elke zegereeks komt een eind......quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef Neleos het volgende:
Ha!! Ik sta op winst in het casino! En ik ga nu al een half jaartje zo-nu-en-dan. Maar vorige keer met 20 euro inzet 400 gewonnen!! En de twee keer daarvoor dat ik er daar voor was 161 en 182 euro gewonnen. Maar goed, ik weet dat het gokken is en dat het casino uiteindelijk altijd winst maakt, maar bij mij tot nu toe niet, haha, dus ik ga vanavond weer.
Misschien reist hij je wel achterna.... Ben je zijn Annabel!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh, hij zei wel dat hij graag es wat met me zou willen drinken om ideeën uit te wisselen en dat hij een boek met me wilde schrijven, mja, ik ben over drie weken weg, wist ik te melden
Maar dan ben ik ook een gelegenheidskijker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[kruistochtmodus]
greys anatomy bah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/kruistochtmodus]
Zelf overwogen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:02 schreef Neleos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |