De wandeling welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Nou hartstikke leuk...
Heb ik ook. Er was een actie waarbij je het aankoopbedrag kon terugkrijgen, anders had ik het niet gekocht. Dit is wel een goede manier om het uit te proberen. Het werkt inderdaad niet, maar het ruikt wel lekker en het geeft geen wirtte vlekken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Heb nieuwe deo gekocht, van Dove, die schijnt het groeien van haartjes te remmen. Minder scherenBen benieuwd
Hm, een muis-gevormd zeepje...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:00 schreef MaJo het volgende:ik ben chagrijnig
werk was zwaar, niemand in de winkel en veel te warm. Ik kwam erachter dat ik morgen een shift heb wat me niet verteld was
En niemand kan het overnemen want iedereen is op vakantie
en tot overmaat van ramp liep er ook nog een muis in de winkel
![]()
net
gebeld om mijn relaas te doen en nu ga ik naar hem toe en gaat hij me opvrolijken
![]()
Mjah, dat ligt ook wel voor de handquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:02 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde trouwens nog even iedereen bedanken die op me had gestemd voor de Florence Nightingale award.![]()
Hmzr, een zalfje/poedertje/smeerseltje tegen haren... ik moet nog horen van iets wat echt werktquote:Heb ik ook. Er was een actie waarbij je het aankoopbedrag kon terugkrijgen, anders had ik het niet gekocht. Dit is wel een goede manier om het uit te proberen. Het werkt inderdaad niet, maar het ruikt wel lekker en het geeft geen wirtte vlekken.
Ik had het zeker niet verwacht. Blijkbaar zijn er meer SC'ers dan AKQ'ers die hebben gestemd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:04 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, dat ligt ook wel voor de hand
Nah niet eens zozeer nu, maar mijn hele week zit nu al volgepland (volgende vanaf morgen tot de vrijdag er na!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:16 schreef wyccie het volgende:
Zó druk dat je maar even gaat Fokken?
ik daarentegen... heb zowaar...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah niet eens zozeer nu, maar mijn hele week zit nu al volgepland (volgende vanaf morgen tot de vrijdag er na!)Morgen alleen al: even biebpas naar oma brengen, 9:30 tot 10:30 oppassen 11:00 Amsterdam CS met een oude vriendin op bezoek bij haar hoogzwangere zus , 16:15 melden op kantoor wat betekend dat ik wle om 15:00 thuis moet zijn om om te kleden en te eten en tas te pakken, vanaf 17:00 tot 22:00 werken en dan dood zijn
Wijsneusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:15 schreef wyccie het volgende:
Hars werkt trouwens wel (dat is natuurlijk ook een smeerseltje) tegen haar.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah niet eens zozeer nu, maar mijn hele week zit nu al volgepland (volgende vanaf morgen tot de vrijdag er na!)Morgen alleen al: even biebpas naar oma brengen, 9:30 tot 10:30 oppassen 11:00 Amsterdam CS met een oude vriendin op bezoek bij haar hoogzwangere zus , 16:15 melden op kantoor wat betekend dat ik wle om 15:00 thuis moet zijn om om te kleden en te eten en tas te pakken, vanaf 17:00 tot 22:00 werken en dan dood zijn
Nice, zou ik ook willenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ik daarentegen... heb zowaar...
morgen..
EEN DAG VRIJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sry
Als ik mezelf wil martelen vraag ik wel of iemand met een zweep wil raggenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had het zeker niet verwacht. Blijkbaar zijn er meer SC'ers dan AKQ'ers die hebben gestemd.
Hars werkt trouwens wel (dat is natuurlijk ook een smeerseltje) tegen haar.![]()
Dat is heul niet grappigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm, een muis-gevormd zeepje...
Maar waarom doet zo'n man dan mee in de loterij ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zou ook hetzelfde gedaan hebben.
Zo eenvoudig mogelijk.
Gewoon voor de lol.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar waarom doet zo'n man dan mee in de loterij ?
Hoeveel vraag je?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik mezelf wil martelen vraag ik wel of iemand met een zweep wil raggen
ach, je hebt mensen en je hebt fietsbellenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:36 schreef Whiteguy het volgende:
NL1 - 'geld maakt gelukkig?'
geez
Een vrijgezelle vent die 1,4 mln gewonnen had in de loterij.. geeft gewoon NIKS uit.
'ja ik heb er een nieuwe fiets van gekocht'
- ah, dus u bent meteen nadat u de prijs gewonnen heeft naar de fietsenmaker gegaan ?
'neeeuh, daar is nog wel een jaar of 8 overheen gegaan'
geef het dan aan mij
Tuurlijk... maar als je zo veel geld wint en vervolgens 8 jaar wacht met het kopen van een nieuwe fiets, en je oude verrotte tv niet vervangt 'want hij is nog niet stuk'...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ach, je hebt mensen en je hebt fietsbellen![]()
Ik ben er weer weg van
Okquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik mezelf wil martelen vraag ik wel of iemand met een zweep wil raggen
Een winkelmuis. Goed tegen katten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is heul niet grappigtot nu toe alleen muizen aangetroffen in de kelder, waar ik sindsdien ook niet meer inga
maar nu liep er een in het kantoor boven waar we altijd chillen, niet leuk
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik wilde net vragen hoeveel ik moest neerleggen...
Muizen grapjes zijn heul niet leukquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een winkelmuis. Goed tegen katten.![]()
Maar dan moeten jullie 'm wel voeren.
Ohquote:
Etciequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:19 schreef MadMaster het volgende:
Beetje druk de laatste tijd (en te warm om achter de puter te duiken), dus weing hier geweest.
Maar ik leef dus nog.![]()
Komend weekend voor de afwisseling eens helemaal niets, dus daar gaan we dankbaar gebruik van maken door ook echt eens niets te doen. Eens kijken hoe dat ook al weer was...
Wie is er zo crea-bea geweest met al die avatars?
Je kunt je koffie zo sterk laten maken als je wilt...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:08 schreef Whiteguy het volgende:
overrated, overpriced, slappe koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |