Mwoah, vrij rustig maar wel erg gezelligquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]nice!!
Hoe was de meidenavond?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:19 schreef Etcetera het volgende:
En ik heb niet geschreeuwd/gegild vandaagHeb uberhaupt niet met water geklooid, wel wat foto's gemaakt
En
![]()
![]()
in de zon
![]()
![]()
in bikini
![]()
![]()
gelegen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie!?
Whats next. Naaldhakken?
Klinkt erg lekker.quote:
Je hebt gewoon iets te doen wat veel belangrijker is dan werken. Je moet met mij saffie's doen, met LB eten in het plantsoen, Etcie insmeren want die heeft in de zon gelegen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:39 schreef MaJo het volgende:
Ik zit allerlei manieren te bedenken hoe ik nog onder mijn werk uit kan komenmaar moet er toch maar aan geloven
![]()
* C4-modus: pics!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:19 schreef Etcetera het volgende:
En ik heb niet geschreeuwd/gegild vandaagHeb uberhaupt niet met water geklooid, wel wat foto's gemaakt
En
![]()
![]()
in de zon
![]()
![]()
in bikini
![]()
![]()
gelegen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon iets te doen wat veel belangrijker is dan werken. Je moet met mij saffie's doen, met LB eten in het plantsoen, Etcie insmeren want die heeft in de zon gelegen.
Werksequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]ik ben toch loyaal naar mijn collega's
tot later
Twin peaks! Dat is lang geleden zeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb seizoen 1 van Twin Peaks gedownload, maar seizoen 2 wordt niet geshared helaas
Koop hem anders.... iets van een geeltje ofzo.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb seizoen 1 van Twin Peaks gedownload, maar seizoen 2 wordt niet geshared helaas
Ik wou dat ik lekker makkelijk een kassameisje kon bestellen.... het lijkt wel niet te mogen..... Morgen maar weer kijken of ze de early shift heeft....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb maar weer lekker makkelijk chinees besteld.
Je moet toch maar eens aan de manager haar rooster vragen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wou dat ik lekker makkelijk een kassameisje kon bestellen.... het lijkt wel niet te mogen..... Morgen maar weer kijken of ze de early shift heeft....
Is er niet een goede kans dat ze op vakantie is?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wou dat ik lekker makkelijk een kassameisje kon bestellen.... het lijkt wel niet te mogen..... Morgen maar weer kijken of ze de early shift heeft....
Ja of een cloak and dagger mission opstarten vanavond en hem op microfilm zetten.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet toch maar eens aan de manager haar rooster vragen.
Zou kunnen.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:14 schreef zebaz het volgende:
[..]
Is er niet een goede kans dat ze op vakantie is?
Eerst kijken of ik het leuk vindquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Koop hem anders.... iets van een geeltje ofzo.....
Ik ken niet veel mensen die het niet leuk vinden....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eerst kijken of ik het leuk vind
Lekker!quote:
Nee?quote:
Nice! Thx.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
speciaal voor C4
http://www.dumpert.nl/med(...)met_u2_spyplane.html
Wat zit er dan in die deo? Verfafbijtmiddel?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Heb nieuwe deo gekocht, van Dove, die schijnt het groeien van haartjes te remmen. Minder scherenBen benieuwd
Werkt nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Heb nieuwe deo gekocht, van Dove, die schijnt het groeien van haartjes te remmen. Minder scherenBen benieuwd
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef iamredleader het volgende:
Stiekem hoop ik dan op een onweersbui, met hele heftige regen en heel veel bliksem/donder
Ik zal het laten weten als ik erachter benquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
Werkt niet
Vriendin had hem ook maar die merkte er niks van
Nou hartstikke leuk...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef iamredleader het volgende:
Zo, net een half uur wezen wandelen met Jair in de kinderwagen (lees: Jair slaapt na 1 tel, papa heeft heerlijk een half uur kunnen wandelen)
Nu is het nog veelste warm om te gaan slapen
Stiekem hoop ik dan op een onweersbui, met hele heftige regen en heel veel bliksem/donder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |