Tien jaar geleden al maar hij blijft wel leuk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:02 schreef MaJo het volgende:
Wel eens Boondock Saints gezien? Laatst gezien en die was echt tof
Het klinkt best tof, maar dat wat ik beschreef was dan ook alles. Er zat helemaal niks bij. Ik kon me totaal niet inleven, het deed me helemaal niks. Een aanrader is dus wel L'ennemi public n°1. Lijkt er een beetje op wat verhaal betreft: Mesrine berooft banken en ontsnapt steeds, maar zo veel beter gespeeld en het verhaal gaat ook verder dan alleen de oppervlakkige feiten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt best tofAlleen die zweetvoeten niet
Wel eens Boondock Saints gezien? Laatst gezien en die was echt tof
Ik heb onlangs beide delen gekeken. Idd wel een goed portret van een in en in slechte man.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het klinkt best tof, maar dat wat ik beschreef was dan ook alles. Er zat helemaal niks bij. Ik kon me totaal niet inleven, het deed me helemaal niks. Een aanrader is dus wel L'ennemi public n°1. Lijkt er een beetje op wat verhaal betreft: Mesrine berooft banken en ontsnapt steeds, maar zo veel beter gespeeld en het verhaal gaat ook verder dan alleen de oppervlakkige feiten.Cassel speelt het zo goed.
![]()
Maar die film heeft volgens mij amper in NL gedraaid.![]()
En Boondock Saints vond ik ook tof.
Dit is dus wat ik bedoelde.quote:Who was John Dillinger? We all know he was a flamboyant criminal who robbed banks, but who WAS he? The question of who Dillinger WAS is far more interesting than the question of what Dillinger DID, but this film, sadly, chose only to concentrate seriously on the latter and gave up almost immediately on the former.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb onlangs beide delen gekeken. Idd wel een goed portret van een in en in slechte man.
Ja hoor. Ik heb onlangs wat filmpjes gekeken. Maar de stapel is nog altijd erg groot.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe staat het verder met je filmstapel? Al aan wat films toegekomen?
Hebben jullie geen zwembad daarzo? Ik denk dat ik vanavond maar even ga zwemmen in plaats van ballen in het parkje..... Ik lijk wel idioot dat ik achter zo'n bal aan wil hollen.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn gekken die het doen jamaar gisteren is het levend tafelvoetbal al afgeblazen en hebben ze de levend bowlen baan van de dag ervoor weer neergezet: buikglijden over een zeepbaan doet het goed met dit weer
Vanwege de warmte is er een vrij groot oplbaasbaar zwembad geregeldquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hebben jullie geen zwembad daarzo? Ik denk dat ik vanavond maar even ga zwemmen in plaats van ballen in het parkje..... Ik lijk wel idioot dat ik achter zo'n bal aan wil hollen.....
Je moet dus niet met een brandende sigaret op een luchtbedje te dicht bij de kant komen......quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vanwege de warmte is er een vrij groot oplbaasbaar zwembad geregeld
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vanwege de warmte is er een vrij groot oplbaasbaar zwembad geregeld
Picknicken in het parkje, dat is pas een goed ideequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hebben jullie geen zwembad daarzo? Ik denk dat ik vanavond maar even ga zwemmen in plaats van ballen in het parkje..... Ik lijk wel idioot dat ik achter zo'n bal aan wil hollen.....
Dan is vast het water te koud.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:51 schreef LadyBlack het volgende:Cobra
Ik heb toch zo'n hékel aan kinderen die alleen maar kunnen gillen![]()
![]()
Leuk dat het warm is, maar nu lopen alle kindjes hier in de buurt dus rond met waterpistolen, of zitten in badjes, en gillen daarbij constant!!
Leuk, mandje met eten mee, BBQtje erbij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Picknicken in het parkje, dat is pas een goed idee
Hier gaan we vanavond ook weer in het plantsoen eten
Etcie doe eens kalm aan.... LadyBlack heeft last van je!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoorde net dat het 41 graden in onze tent is (waar de pc's staan, vouwwagen wil ik niet eens weten). We hebben 2 waterpistolen gehaald, en er worden ijsjes uitgedeeld vanmiddag en er is een zwembad geregeld
[quote]Op donderdag 6 augustus 2009 14:51 schreef LadyBlack het volgende:Cobra
Ik heb toch zo'n hékel aan kinderen die alleen maar kunnen gillen![]()
![]()
Leuk dat het warm is, maar nu lopen alle kindjes hier in de buurt dus rond met waterpistolen, of zitten in badjes, en gillen daarbij constant!!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Etcie doe eens kalm aan.... LadyBlack heeft last van je!
Wij zullen oppassen met de bal!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Picknicken in het parkje, dat is pas een goed idee
Hier gaan we vanavond ook weer in het plantsoen eten
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Etcie doe eens kalm aan.... LadyBlack heeft last van je!
Of Campzone is niet erg ver weg....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan heeft Etc wel een dragende stem zeg
Je kwakkelt wel een beetje de laatste tijd hoor PS? Al naar een dokter geweest?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh, het i niet gezond dat ik nou al op zie tegen mn werk morgen.
En hoe moe ik ben is ook niet gezond
Tot wanneer werk je door, en heb je dat geld echt nodig? Je kunt natuurlijk ook overwegen om je laatste weken in Nederland even relaxed door te brengen en eventueel in de USA een leuk baantje te zoekenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh, het i niet gezond dat ik nou al op zie tegen mn werk morgen.
En hoe moe ik ben is ook niet gezond
Zo'n......... 260 kilometerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of Campzone is niet erg ver weg....
Dan kan ze inderdaad wel gillen zeg....quote:
Ja wel naar de dokter geweest maar voor andere dingenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kwakkelt wel een beetje de laatste tijd hoor PS? Al naar een dokter geweest?
Ja, moet toch nog echt wel een paar keer werken, wil o.a. nog wel een afscheidsfeestje gevenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tot wanneer werk je door, en heb je dat geld echt nodig? Je kunt natuurlijk ook overwegen om je laatste weken in Nederland even relaxed door te brengen en eventueel in de USA een leuk baantje te zoekendaar hebben ze ook horeca tenslotte
ja dat las ik, maar ik moet zo weer rijden en ga daarna ergens eten, dus vanavond heb ik geen tijdquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:00 schreef MaJo het volgende:
Wanneer ga je nou precies PS? We moeten nog wel even meeten voor die tijd
ik werk vanavond
Zout wil ook goed helpen misschienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja wel naar de dokter geweest maar voor andere dingen
Maar t gaat idd niet zo lekker. Ben nu een beetje bang dat ik zo van mn stokje gaDus heb even chocola gekocht om mijn suikerniveau op te krikken...
Ik blijf erbij dat als je er ongelukkig van wordt, je beter een goedkoper feestje kunt geven, of laten voorschieten door je oudersquote:Ja, moet toch nog echt wel een paar keer werken, wil o.a. nog wel een afscheidsfeestje gevenDaar werk ik nu vnml voor...
Jeetje das snelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat las ik, maar ik moet zo weer rijden en ga daarna ergens eten, dus vanavond heb ik geen tijdik ga 27-08
Volgende week is finequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeetje das snelmisschien volgende week even meeten? Lowlands komt er ook weer aan dus dan ben ik weer een paar dagen van de wereld
![]()
Ik werk vrijwel elke dag dus dan kunnen we na het werk afsprekenquote:
Ok, woensdag it isquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar de winkel, eens kijken wat ik straks voor lekkers mee kan nemen naar het park
Een vriendin neemt vin santo mee, en cantuccini![]()
, dus ik ga denk ik ook voor de italian delight
![]()
simpel maar doeltreffend
Nicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |