Half uur tot 40 minuten. En dat binnen Utrechtquote:
Meuningquote:
Watquote:
Je weet toch dat je MIJ moet sms-en als je antwoord wiltquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
WatZOMG daar moet ik zo langs
![]()
vraag even aan mevrouw of ze mijn sms kan beantwoorden en dat jullie meegaan
Lees jij haar smsjesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:32 schreef zebaz het volgende:
[..]
Je weet toch dat je MIJ moet sms-en als je antwoord wilt
Heb 'm wel gelezen trouwens en denk van wel. Maar ga je niet liever samen met meneer MaJo?
Alleen met toestemmingquote:Lees jij haar smsjesIrien is prima in staat om te smsen, het duurt alleen wat langer voor ik antwoord krijg
Dan is Ekko gelijk vol...!quote:we vinden het juist gezellig om met een groep te gaaner gaan ook een paar matties van hem mee en Ekko is juist leuk met een grote groep
Ik zat te overwegen speciaal daarvoor die kant op te gaanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Koffie helpt
En de Starbucks op Utrecht Centraal is just the place to be
Ja dat dusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:05 schreef zebaz het volgende:
Er zit er ook al tijden eentje op Schiphol...
Doen, en ff bellen, misschien kan ik ook, kunnen we samen genieten van een heerlijke Caramel Latte Machiato of zoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zat te overwegen speciaal daarvoor die kant op te gaanOh het is tijd voor de eerste Ritalin!
Latte Vanillequote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doen, en ff bellen, misschien kan ik ook, kunnen we samen genieten van een heerlijke Caramel Latte Machiato of zo
Ik ook... en nu ben ik verwend, en wil geen slootwater koffie uit de automaatquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Latte VanilleOh ik heb nu wel zin
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ook... en nu ben ik verwend, en wil geen slootwater koffie uit de automaat![]()
Neem je ook wat voor ons mee dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo even langs de starbucks, gewoon omdat het kan![]()
Uhm, nee?quote:
tss, ook al geen frambozenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm, nee?![]()
MaJo doesn't share starbucks!
Mijn reactie: Muhahahaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:40 schreef zebaz het volgende:
[..]
Daarop past maar 1 reactie:
Pft. Hmpf. Grr!
True storyquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tss, ook al geen frambozen
Kom je anders daarna even bij mij langs op werk, met een verse capuchino?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo even langs de starbucks, gewoon omdat het kan![]()
Ja. 5mgquote:
Spellingsgeneraal is op vakantie?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kom je anders daarna even bij mij langs op werk, met een verse capuchino?
Heb besloten niks te halen omdat ik eigenlijk nauwelijks geld hebquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kom je anders daarna even bij mij langs op werk, met een verse capuchino?
There's been an error in kernel32quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Spellingsgeneraal is op vakantie?
Ah een halfje dusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja. 5mg
[..]
Spellingsgeneraal is op vakantie?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:59 schreef MaJo het volgende:
Heb besloten niks te halen omdat ik eigenlijk nauwelijks geld heb![]()
Ik merk nog niet echt iets eigenlijk...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah een halfje dusvoel je er iets van? Bij mij deed het helemaal niks
zit nu op 5x 15mg per dag
wel goed eten erbij he? Anders kan je lichaam het niet goed opnemen
't Gaat over Dillinger, een bankovervaller, en zijn 'bende' in de jaren '30 van de vorige eeuw. De politie probeert ze te pakken, maar ze ontsnappen steeds.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:30 schreef MaJo het volgende:waar gaat de film over Soemp? Vond de posters er wel tof uit zien
Het is altijd goed om langzaam te beginnenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik merk nog niet echt iets eigenlijk...Maar ik heb inderdaad tabletten van tien, als ik niks merk maar wel meer wil mag ik morgen de psych bellen om te vragen of ik een hele mag. Vermoed dat dat zo gaat zijn
Klinkt best tofquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Gaat over Dillinger, een bankovervaller, en zijn 'bende' in de jaren '30 van de vorige eeuw. De politie probeert ze te pakken, maar ze ontsnappen steeds.![]()
Nu hoef je niet meer naar de film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |