Op dat tijdstip ben ik helemaal niet altijd in de SC te vindenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deal, Red, Jojo en HT zijn altijd wel in de SC te vinden op dat tijdstip.![]()
En dat briefje!? Zit waarschijnlijk nog, gewassen en al, in je broekzak.
Anders kom jij morgen in je uniform mee boodschappen doen en dan geef je haar een militair bevel om met mij uit te gaan....quote:
Ik ook soms.... zullen we de ene dag bij mij thuis chillen en de andere dag bij jou?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mwuh, was eten bij mn naamgenootje en haar vriend en nu kom ik weer in een leeg huis aan. ben dat een beetje zat
Tegelijekrtijd met Majoquote:
Ligt er aan of ik haar leuk vind. Dan geef ik haar een bevel met mij mee te gaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Anders kom jij morgen in je uniform mee boodschappen doen en dan geef je haar een militair bevel om met mij uit te gaan....
Drat en vrouwen vallen op mannen in uniform.....blijf maar op de basis.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er aan of ik haar leuk vind. Dan geef ik haar een bevel met mij mee te gaan.![]()
Uit naam van Hare Majesteit beveel ik U met mij uit te gaan en Andy te negeren.
Ah ok. Dus dat gaat betekenen dat jij de SC alleen gaat bezoeken terwijl je aan het reizen bent?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tegelijekrtijd met MajoVoor dezelfde reden
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drat en vrouwen vallen op mannen in uniform.....blijf maar op de basis.....
Okay een mooie titel voor een film 4 weddings and two supermarkets.......quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij welke supermarkt moet ik zijn?
Laat maar, bij een supermarkt in mijn stad/dorp werkt ook een leuk meisje.
Ongelooflijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij welke supermarkt moet ik zijn?
Laat maar, bij een supermarkt in mijn stad/dorp werkt ook een leuk meisje.
...and a library store.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay een mooie titel voor een film 4 weddings and two supermarkets.......
4 AKQSC children, 3 kassa meisjes, 2 supermarkten en één kioskquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay een mooie titel voor een film 4 weddings and two supermarkets.......
Vlammenwerper.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Omdat ik laatst blijkbaar een flesje Palm had staan met nog een restje er in heb ik nu meer fruitvliegjes in huis dan me lief is (namelijk meer dan 0)... iemand nog goede tips om die beesten weg te krijgen?
5 Schlagercd's of Wiebel ,4 AKQ SC Childeren , 3 check out girls, 1 AKQSC Band and one newsstandquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
4 AKQSC children, 3 kassa meisjes, 2 supermarkten en één kiosk
Je mist de 2.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
5 Schlagercd's of Wiebel ,4 AKQ SC Childeren , 3 check out girls, 1 AKQSC Band and one newsstand
Kijk, dat soort tips hebben we wat aan...quote:
Een gegarandeerde hit voor de eerste regisseur die het verhaal koopt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ongelooflijk.
Twee mannen die elke dag naar de super gaan voor hun meisje en eentje die zelfs een kiosk nodig heeft.
Geen garantie.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zonder de keuken af te branden
Ik zie niks!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef Nesle het volgende:
Kijk eens wat ik vandaag bij ons vakantiehuisje vond:
[ afbeelding ]
Wat een schatje!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef Nesle het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schatje!
quote:
Bij Firefox was de kans op een branderig gevoel bij het plassen daarna veel groterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
-edit- crap IE is mij aan het fucken
Even snel een contrtole van de feiten.......quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij Firefox was de kans op een branderig gevoel bij het plassen daarna veel groter
Hoe oud is-ie?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef Nesle het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schatje!
Beter te vroeg dan te laat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:43 schreef MaJo het volgende:
Briefje zat nog in mijn broekblijk om 10 uur een afspraak te hebben. Gelukkig weet ik dat, anders had ik er om half 9 gezeten
Dus je gaat weer minder tijd met ons doorbrengen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:43 schreef MaJo het volgende:
Briefje zat nog in mijn broekblijk om 10 uur een afspraak te hebben. Gelukkig weet ik dat, anders had ik er om half 9 gezeten
jij was naar bedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je gaat weer minder tijd met ons doorbrengen?
Quatsch. Dat komt omdat Majo een nieuwequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah ok. Dus dat gaat betekenen dat jij de SC alleen gaat bezoeken terwijl je aan het reizen bent?
Heb je een nieuwe browser geïnstallerd?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slaapsequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Quatsch. Dat komt omdat Majo een nieuweheeft en die heb ik nou niet gratis bij de diagnose gehad
Ik ga slapen, ciaaao
Lijkt wel een pandemie in dit topic.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
morgen wsl voor t eerst aan de ritalin
Hoelang duurt die campzone nog?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:00 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
Geen zin in slapen
Net pizza gebracht bij gamezoneradio met een briefje van de pizzameid die vroeg of ze nog wat reclame wilden maken
Nee hoor, ik moet alsnog er naartoe reizenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is alleen maar fijn toch? Bovendien heb je het al een keer gehad dus je weet een beetje wat je kunt verwachtenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
morgen wsl voor t eerst aan de ritalin
En die reis duurt hoelang?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet alsnog er naartoe reizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |