Soms moet je je inderdaad even over een drempel zetten om een vriend te helpen. Zeker tijdens een wake.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je! Ach soms lijkt iets heel simpel maar voor hem is het kennelijk van groot belang. Net als dat hij vanmorgen even thuis kon douchen omdat ik even wou waken. Dat vond ik overigens wel heel eng.....
Ja ik moet haar zo snel mogelijk vragen want straks is het te laat..... Heeft ze een ander of ik word ziek ofzo.... Want die dame in het ziekenhuis is 43 en al opgegeven..... zo hard kan het dus gaan..... Gewoon van het leven genieten en niet aarzelen maar doen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Soms moet je je inderdaad even over een drempel zetten om een vriend te helpen. Zeker tijdens een wake.
Ik ken het gevoel.Netjes dat je het toch hebt gedaan.
![]()
Het kan even klote aanvoelen maar zorgt voor een goed gevoel.
Strakke actie Andy.![]()
Morgen maar hetzelfde doorzettings vermogen tonen tijdens je dagelijkse bezoek aan de supermarkt.![]()
Juist. Gewoon er voor gaan!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik moet haar zo snel mogelijk vragen want straks is het te laat..... Heeft ze een ander of ik word ziek ofzo.... Want die dame in het ziekenhuis is 43 en al opgegeven..... zo hard kan het dus gaan..... Gewoon van het leven genieten en niet aarzelen maar doen!
ik ben niet voor niks de winnaar van de Bonjasky award!
Beter te vroeg dan te laat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:15 schreef MaJo het volgende:
Ben ik weer
gezellig gegeten en bijgekletst met lien
nu bijna thuis en bedenk net dat ik morgen een afspraak heb met de psych maar ik weet niet meer hoe laatiets van negen uur dus ik zorg dat ik er om half 9 ben
Ja en een negatief antwoord en het gevoel van nederlaag nog korter.... Maar ik blijf wel van mening dat ik het beter buiten haar werk kan vragen.... voelt ze zich ook niet zo voor het blok gezet misschien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist. Gewoon er voor gaan!![]()
Het leven duurt maar even.
Daar waren we het al over eens. "per ongeluk" haar tegenkomen buiten de supermarkt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en een negatief antwoord en het gevoel van nederlaag nog korter.... Maar ik blijf wel van mening dat ik het beter buiten haar werk kan vragen.... voelt ze zich ook niet zo voor het blok gezet misschien.
Dat is waar, maar het zou wel behoorlijk zuigen als ik pas om half 10 een afspraak blijk te hebbenquote:
Mocht je zo vroeg zijn dan heb je iig meer tijd om in de SC door te brengen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het zou wel behoorlijk zuigen als ik pas om half 10 een afspraak blijk te hebben![]()
mja ik zie het morgen wel
Het gaat dus al iets minder met de planning die je met je moeder hebt gemaakt? Gezien je dit niet weet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het zou wel behoorlijk zuigen als ik pas om half 10 een afspraak blijk te hebben![]()
mja ik zie het morgen wel
Ik ga morgen op een strategisch plekje in het zonnetje zitten.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar waren we het al over eens. "per ongeluk" haar tegenkomen buiten de supermarkt.
Het zou eens tijd worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga morgen op een strategisch plekje in het zonnetje zitten.....
Het is wel een plek waar ik denk dat het strategisch is.... maar misschien is het wel net zo strategisch als de waterlinie in WO II......quote:
Zo lang ze geen parachute gebruikt komt alles dus goed.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is wel een plek waar ik denk dat het strategisch is.... maar misschien is het wel net zo strategisch als de waterlinie in WO II......
Haha dat doe ikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je zo vroeg zijn dan heb je iig meer tijd om in de SC door te brengen.
Ze moet er wel langs fietsen natuurlijk......quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo lang ze geen parachute gebruikt komt alles dus goed.
In je zak gekeken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat doe ik
en dit staat los van mijn planning, die heb ik niet nodig nu ik studievrij ben. Maar blijkbaar was het wel handig geweestik heb het op een briefje geschreven en in mijn zak gestopt maar geen flauw idee waar het briefje nu is
Heb die broek nu niet aan maar als ik zo thuis ben ga ik het checkenquote:
Deal, Red, Jojo en HT zijn altijd wel in de SC te vinden op dat tijdstip.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat doe ik
en dit staat los van mijn planning, die heb ik niet nodig nu ik studievrij ben. Maar blijkbaar was het wel handig geweestik heb het op een briefje geschreven en in mijn zak gestopt maar geen flauw idee waar het briefje nu is
Lever maar de aanrij routes, plaatselijk overzicht aan. Dan stel ik wel een tactisch plan op.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze moet er wel langs fietsen natuurlijk......
Ik zal sowieso posten als ik in de bus zitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deal, Red, Jojo en HT zijn altijd wel in de SC te vinden op dat tijdstip.![]()
En dat briefje!? Zit waarschijnlijk nog, gewassen en al, in je broekzak.
Ik geef je geen garantie dat ik dan ook in de SC te vinden ben. Ik neem zo nog een lekkere GlenFiddich en ga dan slapen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal sowieso posten als ik in de bus zit
en ik ga zo mijn broek checken
Ik ga morgen bij het gezondheidscentrum zitten om de tijd dat ik haar verwacht. En de dag erop sta ik anders zogenaamd te bellen voor de winkel.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lever maar de aanrij routes, plaatselijk overzicht aan. Dan stel ik wel een tactisch plan op.
Als je maar in staat bent haar aan te spreken voor zij de winkel ingaat of als zij de winkel verlaat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga morgen bij het gezondheidscentrum zitten om de tijd dat ik haar verwacht. En de dag erop sta ik anders zogenaamd te bellen voor de winkel.....
Ik doe het voor dat ze gaat... als ze weggaat is ze niet alleen waarschijnlijk.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar in staat bent haar aan te spreken voor zij de winkel ingaat of als zij de winkel verlaat.
Doel en oefening bekend; indien gericht..... vuren!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik doe het voor dat ze gaat... als ze weggaat is ze niet alleen waarschijnlijk.....
Moet ik ook zo'n bril op?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doel en oefening bekend; indien gericht..... vuren!
De clip laat zien wat voor moeite het kan kosten het chickie wat je wilt hebben te pakken te krijgen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet ik ook zo'n bril op?![]()
Jeemig man dat formaat til ik op voordat ik een kleine boodschap doe....
Patser deel 2.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet ik ook zo'n bril op?![]()
Jeemig man dat formaat til ik op voordat ik een kleine boodschap doe....
Ik ken de clip wel idd heel mooi. Alleen een beetje ongeloofwaardig dat Elton John hetero speelt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De clip laat zien wat voor moeite het kan kosten het chickie wat je wilt hebben te pakken te krijgen.
En één keer raden welke rol ik zou spelen in de clip.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ken de clip wel idd heel mooi. Alleen een beetje ongeloofwaardig dat Elton John hetero speelt.Dat was volgens mij de eerste internationale celeb die openlijk gay was....
Maar nog niet zo ongeloofwaardig als George Michael in Last Christmas.....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:58 schreef zebaz het volgende:
Uh, Nikita is ook eigenlijk een jongensnaam...
Die van die soldate?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En één keer raden welke rol ik zou spelen in de clip.
Chroetsjov heette zo toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:58 schreef zebaz het volgende:
Uh, Nikita is ook eigenlijk een jongensnaam...
quote:
Ookquote:
Ik morgen om negen uur. Creepyquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:15 schreef MaJo het volgende:
Ben ik weer
gezellig gegeten en bijgekletst met lien
nu bijna thuis en bedenk net dat ik morgen een afspraak heb met de psych maar ik weet niet meer hoe laatiets van negen uur dus ik zorg dat ik er om half 9 ben
Ah unser hauptsturmbahnführer.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's een lekker wijf.
Ik zou pas rond 2.40 in beeld komen.
Whats creepy?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik morgen om negen uur. Creepy![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah unser hauptsturmbahnführer.....
Op dat tijdstip ben ik helemaal niet altijd in de SC te vindenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deal, Red, Jojo en HT zijn altijd wel in de SC te vinden op dat tijdstip.![]()
En dat briefje!? Zit waarschijnlijk nog, gewassen en al, in je broekzak.
Anders kom jij morgen in je uniform mee boodschappen doen en dan geef je haar een militair bevel om met mij uit te gaan....quote:
Ik ook soms.... zullen we de ene dag bij mij thuis chillen en de andere dag bij jou?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mwuh, was eten bij mn naamgenootje en haar vriend en nu kom ik weer in een leeg huis aan. ben dat een beetje zat
Tegelijekrtijd met Majoquote:
Ligt er aan of ik haar leuk vind. Dan geef ik haar een bevel met mij mee te gaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Anders kom jij morgen in je uniform mee boodschappen doen en dan geef je haar een militair bevel om met mij uit te gaan....
Drat en vrouwen vallen op mannen in uniform.....blijf maar op de basis.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er aan of ik haar leuk vind. Dan geef ik haar een bevel met mij mee te gaan.![]()
Uit naam van Hare Majesteit beveel ik U met mij uit te gaan en Andy te negeren.
Ah ok. Dus dat gaat betekenen dat jij de SC alleen gaat bezoeken terwijl je aan het reizen bent?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tegelijekrtijd met MajoVoor dezelfde reden
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drat en vrouwen vallen op mannen in uniform.....blijf maar op de basis.....
Okay een mooie titel voor een film 4 weddings and two supermarkets.......quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij welke supermarkt moet ik zijn?
Laat maar, bij een supermarkt in mijn stad/dorp werkt ook een leuk meisje.
Ongelooflijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij welke supermarkt moet ik zijn?
Laat maar, bij een supermarkt in mijn stad/dorp werkt ook een leuk meisje.
...and a library store.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay een mooie titel voor een film 4 weddings and two supermarkets.......
4 AKQSC children, 3 kassa meisjes, 2 supermarkten en één kioskquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay een mooie titel voor een film 4 weddings and two supermarkets.......
Vlammenwerper.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Omdat ik laatst blijkbaar een flesje Palm had staan met nog een restje er in heb ik nu meer fruitvliegjes in huis dan me lief is (namelijk meer dan 0)... iemand nog goede tips om die beesten weg te krijgen?
5 Schlagercd's of Wiebel ,4 AKQ SC Childeren , 3 check out girls, 1 AKQSC Band and one newsstandquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
4 AKQSC children, 3 kassa meisjes, 2 supermarkten en één kiosk
Je mist de 2.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
5 Schlagercd's of Wiebel ,4 AKQ SC Childeren , 3 check out girls, 1 AKQSC Band and one newsstand
Kijk, dat soort tips hebben we wat aan...quote:
Een gegarandeerde hit voor de eerste regisseur die het verhaal koopt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ongelooflijk.
Twee mannen die elke dag naar de super gaan voor hun meisje en eentje die zelfs een kiosk nodig heeft.
Geen garantie.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zonder de keuken af te branden
Ik zie niks!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef Nesle het volgende:
Kijk eens wat ik vandaag bij ons vakantiehuisje vond:
[ afbeelding ]
Wat een schatje!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef Nesle het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schatje!
quote:
Bij Firefox was de kans op een branderig gevoel bij het plassen daarna veel groterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
-edit- crap IE is mij aan het fucken
Even snel een contrtole van de feiten.......quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij Firefox was de kans op een branderig gevoel bij het plassen daarna veel groter
Hoe oud is-ie?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef Nesle het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schatje!
Beter te vroeg dan te laat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:43 schreef MaJo het volgende:
Briefje zat nog in mijn broekblijk om 10 uur een afspraak te hebben. Gelukkig weet ik dat, anders had ik er om half 9 gezeten
Dus je gaat weer minder tijd met ons doorbrengen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:43 schreef MaJo het volgende:
Briefje zat nog in mijn broekblijk om 10 uur een afspraak te hebben. Gelukkig weet ik dat, anders had ik er om half 9 gezeten
jij was naar bedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je gaat weer minder tijd met ons doorbrengen?
Quatsch. Dat komt omdat Majo een nieuwequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah ok. Dus dat gaat betekenen dat jij de SC alleen gaat bezoeken terwijl je aan het reizen bent?
Heb je een nieuwe browser geïnstallerd?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slaapsequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Quatsch. Dat komt omdat Majo een nieuweheeft en die heb ik nou niet gratis bij de diagnose gehad
Ik ga slapen, ciaaao
Lijkt wel een pandemie in dit topic.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
morgen wsl voor t eerst aan de ritalin
Hoelang duurt die campzone nog?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:00 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
Geen zin in slapen
Net pizza gebracht bij gamezoneradio met een briefje van de pizzameid die vroeg of ze nog wat reclame wilden maken
Nee hoor, ik moet alsnog er naartoe reizenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is alleen maar fijn toch? Bovendien heb je het al een keer gehad dus je weet een beetje wat je kunt verwachtenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
morgen wsl voor t eerst aan de ritalin
En die reis duurt hoelang?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet alsnog er naartoe reizen
Half uur tot 40 minuten. En dat binnen Utrechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |