Morgen en overmorgen heb ik 'gewoon' weekend, dus ook vrij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad nog even genieten dan van je laatste vrije dag
ik moet vandaag dus onverwachts werkenmaar morgen wel de hele dag vrij
Dat dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:47 schreef zebaz het volgende:
Je kunt je koffie zo sterk laten maken als je wilt...
Hé Yuri, alles wel?quote:
Goed zo.quote:
Niet mijn locatie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zat je laatst weer niet op te letten, dat er een paar hippies over het hek zijn geklommen
Tuurlijk zeggen ze dat. Er namelijk niet voldoende Tamiflu voor iedereen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd niet eens zo opgelucht dat de Mexicaanse Griep toch niet zo gevaarlijk blijkt te zijn (althans dat is wat ze nu zeggen).
tamiflu helpt dan ook niet echtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk zeggen ze dat. Er namelijk niet voldoende Tamiflu voor iedereen.
Voorkomen niet nee, maar wel de effecten verminderen als je het al hebt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tamiflu helpt dan ook niet echt
In Mexico en Canada heb je van die hypochonders die Tamiflu innemen bij elke nies waardoor het H1N1-virus resistentie opbouwt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tamiflu helpt dan ook niet echt
Vanaf volgende week krijgen dus alleen mensen die in een "aangewezen" groep horen nog tamiflu voorgeschreven. Iedere andere persoon met H1N1 moet dus gewoon uitzieken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In Mexico en Canada heb je van die hypochonders die Tamiflu innemen bij elke nies waardoor het H1N1-virus resistentie opbouwt.
Eigenlijk zou Tamiflu alleen op attest aangeraden moeten worden en zomaar verkrijgbaar in de supermarkt.
Tijd om http://www.crazymonkeygames.com/Pandemic-2.html weer eens te gaan spelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanaf volgende week krijgen dus alleen mensen die in een "aangewezen" groep horen nog tamiflu voorgeschreven. Iedere andere persoon met H1N1 moet dus gewoon uitzieken.
zodra het bij je of in je directe omgeving is bevestigd krijg je tamiflu hoor, en je gaat trouwens toch niet dood aan de mexicaanse griep tenzij je al heel erg ziek bent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanaf volgende week krijgen dus alleen mensen die in een "aangewezen" groep horen nog tamiflu voorgeschreven. Iedere andere persoon met H1N1 moet dus gewoon uitzieken.
Waarom is die groningse filmer nooit op een universiteit langs geweest om dit te checkenquote:Kwart studentes draagt geen slipje
Nederlandse studentes gaan steeds bloter de klas in. Een kwart van de meisjes trekt geen slipje aan als ze een rok dragen, zo blijkt uit een poll van Studenten.nl.
De studentes hebben verschillende redenen voor het thuislaten van hun ondergoed. "Als alles in de was zit, is het wel makkelijk", aldus één van de stoute meisjes. Een ander zegt: "Mooie lingerie is erg duur. Als ik geen geld heb voor een spannend setje, draag ik liever niets."
Eén studente neemt geen blad voor de mond en komt openlijk voor haar wulpse gevoelens uit: "Niet dragen van ondergoed geeft zo'n heerlijk spannend gevoel. De dag wordt er leuker van."
Het niet dragen van ondergoed is een trend die is overgewaaid vanuit Amerika. Sterren als Britney Spears en Paris Hilton worden regelmatig zonder slipje gespot. De trend is vergelijkbaar met die rond het naveltruitje.
Kwamen er af en toe maar een paar studentes in de SC waar we aan zouden kunnen vragen of het klopt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom is die groningse filmer nooit op een universiteit langs geweest om dit te checken
Die zieke geest komt niet eens voorbij de receptie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom is die groningse filmer nooit op een universiteit langs geweest om dit te checken
Die luidsprekers heb je dus even vakkundig gesloopt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Kutdag gehad vandaagHet was te warm, ik had hoofdpijn, er waren mensen op ons veld die vonden dat de bas HEUL HARD MOEST zodat het overal doorheen beukte en m'n telefoon ging stuk maar die is gelukkig alweer gefikst (zat iets in het slidegedeelte waardoor die niet meer helemaal open/dicht wilde)
Maar heb even in de schaduw gelegen, en het is nu wel weer wat beter
Lekker gewerkt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:22 schreef MaJo het volgende:klaar met werken
ik ga nu een terrasje pakken met mijn zus
Beter dan vanmiddagquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
Hehe, Speaking about de devil!![]()
![]()
Hoe Etcie. Alles goed?
Het punt is dat het magquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die luidsprekers heb je dus even vakkundig gesloopt?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Beter dan vanmiddag
[..]
Het punt is dat het magVanaf 10u mag je herrie maken, tot 10u 's avonds ofzo. Dus ze konden er vrij weinig aan doen, en dan kan je gaan vragen of het wat zachter kan (wat meestal geen probleem is) maar dat was er vanmiddag ws niet zo vriendelijk uitgekomen bij mij
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tenzij het frappucino is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Het leven is goed met een zelfgemaakte aardbeimilkshake
Lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe maken ze dat ook weer?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tenzij het frappucino is.
Van Starbucks krijg ik de plotselinge colère.
rechts en linksquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef iamredleader het volgende:
Even aan de auto klussen, olielampje ging afgelopen week een paar keer branden, en ik wil al heel lang 2 draadjes omdraaien bij de radio
Ik weet niet hoe ze het maken maar jou recpet klinkt in ieder geval lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe maken ze dat ook weer?
Ik heb gewoon aardbeitjes, kwark, melk en ijs in de blender gegooid
Al die studenten die zeggen dat ze geen geld hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
wat een sneu onderzoek, en wat een kansloze meiden
vooral die van 'als ik geen geld heb voor een spannend setje, draag ik liever helemaal niets'
Hier ook, flesje rode wijn open getrokken en eredivisie live aangezet. In ieder geval van 18:00 tot 22:30 voetbal op tvquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
Hé Andy heb je een een kloon aangemaakt!?![]()
Advies nodig
Hier hoef je geen geheimen te hebben hoor Andy.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
je hebt niets over je supermarkt carriere verteld
nee, dat kunnen we er ook nog wel bij hebben....quote:
Voor jullie misschien, voor mij wat minderquote:
En dat al om 2000 uur?quote:
Je staat niet echt stabiel meer op de benen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor jullie misschien, voor mij wat minder
Dat dacht ik eerst ook. Maar het schijnt dus te gaan om een grote concentratie H2S ontstaan door rottend zeewier. Al wist ik niet dat H2S als persistent gas voorkomt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn zeker al die gedumpte granaten uit WO I die doorgeroest zijn
Ja, MaJo is bezopen en Andy werkt in een supermarkt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:16 schreef Neleos het volgende:
Hallo en hoi allemaal. Hoe is het hier? Nog nieuws?
Dat krijg je als je wijn gaat zuipen terwijl je maar 2 broodjes hebt gegetenquote:
En nu? Aan de arm van je zus slingerend naar huis?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat krijg je als je wijn gaat zuipen terwijl je maar 2 broodjes hebt gegeten
Andy is net 3 uur wakker.... Andy was vannacht gaan stappen en stapte vanmorgen om half 10 zijn woning binnen.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, MaJo is bezopen en Andy werkt in een supermarkt.
Zo zou je het gerust kunnen stellen jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je staat niet echt stabiel meer op de benen?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Andy is net 3 uur wakker.... Andy was vannacht gaan stappen en stapte vanmorgen om half 10 zijn woning binnen.....
Welk topic?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je komt gewoon net terug van het vakkenvullen. We hebben je topic al gelezen.
Wel even aan je zus vragen of ze foto's neemt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo zou je het gerust kunnen stellen jaik wil maar één ding op dit moment en dat is slapen
Advies nodigquote:
quote:
Je hebt gewoon een kloon aangemaakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben geen 16... gelukkig niet zeg... maar 21 zou misschien in mijn situatie wel perfect zijn.....
Nee, dat zou wel erg triest zijn.... ik ben altijd open geweest over het feit dat ik kassameisje leuk vind dus waarom zou ik ineens met een kloon op de proppen moeten komen die om advies vraagt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een kloon aangemaakt.
Advies van derden zonder dat men je "kent".quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, dat zou wel erg triest zijn.... ik ben altijd open geweest over het feit dat ik kassameisje leuk vind dus waarom zou ik ineens met een kloon op de proppen moeten komen die om advies vraagt?
Nee, ik ben net wakker en heb een pizza besteld. Morgen maar weer. Alleen is het op zaterdag meestal te druk om te praten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Advies van derden zonder dat men je "kent".![]()
Langs de weg. Haar al gezien?
Nope, helemaal in mijn uppie aangeschoten in de treinquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En nu? Aan de arm van je zus slingerend naar huis?
Dan moet je maar een briefje in haar hand stoppen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, ik ben net wakker en heb een pizza besteld. Morgen maar weer. Alleen is het op zaterdag meestal te druk om te praten.
Wel in de goede bus stappen, anders sta je in Wageningen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, helemaal in mijn uppie aangeschoten in de treinmaar ben er bijna
En wat moeten we je nu vragen wat je anders nooit zou beantwoorden? Of is het niet zo ernstig?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, helemaal in mijn uppie aangeschoten in de treinmaar ben er bijna
Kan ik natuurlijk wel doen....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je maar een briefje in haar hand stoppen.
Dan kan ik mooi door naar mijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel in de goede bus stappen, anders sta je in Wageningen.
Met in de tekst een tijd en locatie om die zelfde avond ergens te gaan eten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan ik natuurlijk wel doen....
Hier zijn de meeste kassa-uh-'meisjes' overigens 40+. Maar dat kan te maken hebben met het tijdstip dat ik boodschappen doe (?)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:32 schreef Neleos het volgende:
Ik vind kassameisjes ook leuk, sterker nog. Ik ga nu naar de supermarkt om ze uit te checken.
Tot zo!!
Try mequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:37 schreef zebaz het volgende:
[..]
En wat moeten we je nu vragen wat je anders nooit zou beantwoorden? Of is het niet zo ernstig?
Ok dan.quote:
Dan shop je misschien bij de verkeerde supermarkt? De kassameisjes in "mijn" supermarkt zijn allemaal tussen de 18 en 25.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hier zijn de meeste kassa-uh-'meisjes' overigens 40+. Maar dat kan te maken hebben met het tijdstip dat ik boodschappen doe (?)
Mijne is minstens 10 jaar jonger dan ik....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hier zijn de meeste kassa-uh-'meisjes' overigens 40+. Maar dat kan te maken hebben met het tijdstip dat ik boodschappen doe (?)
I knowquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok dan.Ik hoef jou natuurlijk niet te vertellen dat je dan de 50 moet pakken.
So what!?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijne is minstens 10 jaar jonger dan ik....
Maar in de bus kun je langer tukken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
I knowmaar de trein is een stuk sneller
Ik weet eigenlijk niets te verzinnen wat je anders niet zou beantwoorden maar wat ik wel op een openbaar forum wil kunnen teruglezenquote:
Morgen uit eten? Dat is denk ik geen pretje. REO wordt morgen bevolkt door een bende hossende danceliefhebbers......quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met in de tekst een tijd en locatie om die zelfde avond ergens te gaan eten.
Haha truequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar in de bus kun je langer tukken.![]()
Toch zo'n anderhalf uur voor je in Wageningen bent.
Er staat nog een vraag open over studentes en slipjes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:43 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niets te verzinnen wat je anders niet zou beantwoorden maar wat ik wel op een openbaar forum wil kunnen teruglezen
Volgens mij is dit zo'n dorp waar iedereen op z'n 18e uit vlucht; dat zal de reden wel zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan shop je misschien bij de verkeerde supermarkt? De kassameisjes in "mijn" supermarkt zijn allemaal tussen de 18 en 25.
Und, er zijn wel meer plekjes om te gaan eten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Morgen uit eten? Dat is denk ik geen pretje. REO wordt morgen bevolkt door een bende hossende danceliefhebbers......
Eerlijk antwoord? Ik vind het een groot leeftijdsverschil, vooral in deze fase. Op mijn twintigste was ik niet ingegaan op avances van iemand van 30. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon... Maar eerlijk gezegd geef ik het weinig kansquote:
M'n TMI-o-meter slaat een beetje uit hier...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag open over studentes en slipjes.
Of het fungeert als datingbureau om kansloze 40 plussers aan een partner te helpen....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:44 schreef zebaz het volgende:
[..]
Volgens mij is dit zo'n dorp waar iedereen op z'n 18e uit vlucht; dat zal de reden wel zijn
Maar jij valt ook op JONGERE mannenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord? Ik vind het een groot leeftijdsverschil, vooral in deze fase. Op mijn twintigste was ik niet ingegaan op avances van iemand van 30. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon... Maar eerlijk gezegd geef ik het weinig kans
Dat is echt een bullshit onderzoek wat waarschijnlijk ingevuld is door een stel 15jarige rukkers die het wel een geil idee vonden...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag open over studentes en slipjes.
Je hebt op alle drie de punten waarschijnlijk wel gelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is echt een bullshit onderzoek wat waarschijnlijk ingevuld is door een stel 15jarige rukkers die het wel een geil idee vonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |