Ik was ook niet van plan om te zeggen van "heey ik vind je leuk! kom we gaan eens wat doen!!" dat zou wel erg dom wezen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:56 schreef mafkees01 het volgende:
Nou, MSN en e-mail is sowieso not done. Dus dat gaat niet werken.
Je kan toch voorstellen na het werk wat te gaan doen. Terrasje pakken met dit weer?
Je moet het wel slim aanpakken, en niet meteen zeggen: Ik vind je leuk... Gewoon zonder bedoelingen in eerste instantie. Zodra ze wat interesse toont haak je er op in. Gewoon dus hinten van: Ik vond het erg leuk, kunnen we vaker doen!
En btw: hoe langer je wacht, hoe kleiner je kansen...
Dat dacht ik dus ook, dan heb je gelijk een gespreksonderwerp. Alleen nu hoe ik het dan zal vragen, liefst gewoon in het echt en niet via msn of email ofzo. En aangezien we niet meer op dezelfde tijden werken.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:11 schreef Relatieveling het volgende:
zoals al gezegd, gewoon een avondje naar de bios en daarna ff een terrasje pakken.
Mijn eigen ervaring is dat je niet te voorzichtig moet zijn, maar ook gewoon moet zeggen wat je wilt.
Dus als het aan het eind van de avond nog steeds niet echt geklikt heeft van haar kant gewoon zeggen dat je het heel erg leuk vond met haar en dan vooral om haar en niet de film. Zelf heb ik denk ik veel te lang getwijfeld en zodoende duurde het ook ruim 2 maanden voordat ik en mn vriendin iets hadden.
succes
Aangezien zij van films houdt en regelmatig naar de bios gaat (ik ook), lijkt mij het juist beter om eerst naar de film te gaan en dan pas ergens wat te drinken, je hebt gelijk een gespreksonderwerp. Je hebt gelijk dat je dan niet close genoeg bent om tegen elkaar aan te gaan zitten, maar dat hoeft toch ook niet gelijk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:09 schreef Wazeggie het volgende:
Ik zou een bios idd niet heel snel doen.. Heul vroeger toen ik zelf 16 was, deed ik dat weleens maar als je meteen naar de film gaat, ben je niet close genoeg om bijv echt tegen elkaar aan te gaan zitten, dus komt t er vaak op neer dat je beiden licht ongemakkelijk en je zeer bewust van de ander film zit te kijken.
Bedankt voor de tips.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:12 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ik kan je deze tips meegeven. Niet te veel complimentjes geven en een beetje hard to get spelen. Zorg dat je niet wanhopig overkomt. Gewoon lekker speels en flirterig zijn !!
Als je dat een beetje onder de knie hebt, op een leuke manier vragen of ze zin heeft om iets leuks te doen. Mocht ze nee zeggen niet in paniek raken maar checken of ze een oudere zus heeft of met 1 van haar beste vriendinnen aanpappen. Er zijn meer meisjes dan dat er drumstokken zijn......
Veel succes G.
*boks*
als je haar niet in person ziet zou ik het gewoon via msn doen,dat kan toch best in deze tijd??quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:29 schreef Kloon456 het volgende:
[..]
Aangezien zij van films houdt en regelmatig naar de bios gaat (ik ook), lijkt mij het juist beter om eerst naar de film te gaan en dan pas ergens wat te drinken, je hebt gelijk een gespreksonderwerp. Je hebt gelijk dat je dan niet close genoeg bent om tegen elkaar aan te gaan zitten, maar dat hoeft toch ook niet gelijk?
Het wordt waarschijnlijk dus eerst bios dan ergens wat drinken. Het enige is dan hoe ik het zal vragen, aangezien ze zowiezo 4 weken vrij van werk heeft genomen en via msn/email is nogal knullig denk ik.
Ja ik denk van wel, anders duurt het zowiezo een paar weken voor ik haar misschien weer eens zie. Ik vraag het wel gewoon via msn, misschien een beetje knullig maar beter dan een paar weken wachten denk ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:30 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
als je haar niet in person ziet zou ik het gewoon via msn doen,dat kan toch best in deze tijd??
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:09 schreef Wazeggie het volgende:
Ik zou een bios idd niet heel snel doen.. als je meteen naar de film gaat, ben je niet close genoeg om bijv echt tegen elkaar aan te gaan zitten, dus komt t er vaak op neer dat je beiden licht ongemakkelijk en je zeer bewust van de ander film zit te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |