abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71668218
Een paar weken geleden heb ik op mijn werk (in een supermarkt) samengewerkt met een meisje die ik nu leuk vind. We hebben een paar keer samen moeten werken en hebben veel gepraat enzo tijdens het werken, we hebben elkaar nog toegevoegd op msn en hebben nog wat gemaild (niet echt veel). Maar nu vind ik haar dus leuk en aangezien onze werktijden verschillend zijn, behalve op een aantal keren na dan omdat ik extra was ingepland, is de kans erg klein dat ik nog eens samen met haar moet werken en aangezien ze ook vrijwel nooit op msn is is contact maken dan nogal lastig.

Dus wil ik eens met haar afspreken in de vakantie, moet ik dan gewoon aan haar vragen of ze eens iets leuks wilt doen in de vakantie of iets in die richting? Ik weet dat ze van films houdt en regelmatig naar de bioscoop gaat, maar heel veel mensen schijnen de bios af te raden aangezien je dan nog niet met elkaar kan praten.
Is het wel verstandig om het nu aan haar te vragen of is het beter om nog een tijdje gewoon te mailen? En wat is dan leuk om te doen, eerst naar de film en dan ergens wat drinken? En is het beter om gelijk wat voor te stellen over wat precies te doen of is het beter om gewoon eerst te vragen of ze zin heeft om iets leuks te doen en als ze dan enthousiast is dan pas iets voor te stellen? Ik heb ook geen idee of ze überhaupt wel iets in mij ziet. Ze is trouwens nu op vakantie en heb geen idee wanneer ze terug komt.

Ik heb hier niet echt heel veel ervaring mee.

We zijn allebei 16.

Alvast bedankt voor het lezen.
pi_71668387
Nou, MSN en e-mail is sowieso not done. Dus dat gaat niet werken.
Je kan toch voorstellen na het werk wat te gaan doen. Terrasje pakken met dit weer?
Je moet het wel slim aanpakken, en niet meteen zeggen: Ik vind je leuk... Gewoon zonder bedoelingen in eerste instantie. Zodra ze wat interesse toont haak je er op in. Gewoon dus hinten van: Ik vond het erg leuk, kunnen we vaker doen!

En btw: hoe langer je wacht, hoe kleiner je kansen...
pi_71668596
Bioscoopje hoeft niet verkeerd te zijn, maar dan wel een biosje met een terrasje of een kroegje naderhand

Dan heb je tenminste direct een gespreks onderwerp
pi_71668940
zoals al gezegd, gewoon een avondje naar de bios en daarna ff een terrasje pakken.
Mijn eigen ervaring is dat je niet te voorzichtig moet zijn, maar ook gewoon moet zeggen wat je wilt.
Dus als het aan het eind van de avond nog steeds niet echt geklikt heeft van haar kant gewoon zeggen dat je het heel erg leuk vond met haar en dan vooral om haar en niet de film. Zelf heb ik denk ik veel te lang getwijfeld en zodoende duurde het ook ruim 2 maanden voordat ik en mn vriendin iets hadden.

succes
Omnia vincit amor, nos et cedamus amori
pi_71668944
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:56 schreef mafkees01 het volgende:
Nou, MSN en e-mail is sowieso not done. Dus dat gaat niet werken.
Je kan toch voorstellen na het werk wat te gaan doen. Terrasje pakken met dit weer?
Je moet het wel slim aanpakken, en niet meteen zeggen: Ik vind je leuk... Gewoon zonder bedoelingen in eerste instantie. Zodra ze wat interesse toont haak je er op in. Gewoon dus hinten van: Ik vond het erg leuk, kunnen we vaker doen!

En btw: hoe langer je wacht, hoe kleiner je kansen...
Ik was ook niet van plan om te zeggen van "heey ik vind je leuk! kom we gaan eens wat doen!!" dat zou wel erg dom wezen. Maar ze is nu dus op vakantie en we werken niet op dezelfde tijden, dat was gewoon een paar keer toeval en toen werkte ik ook toevallig met haar.
pi_71669012
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:11 schreef Relatieveling het volgende:
zoals al gezegd, gewoon een avondje naar de bios en daarna ff een terrasje pakken.
Mijn eigen ervaring is dat je niet te voorzichtig moet zijn, maar ook gewoon moet zeggen wat je wilt.
Dus als het aan het eind van de avond nog steeds niet echt geklikt heeft van haar kant gewoon zeggen dat je het heel erg leuk vond met haar en dan vooral om haar en niet de film. Zelf heb ik denk ik veel te lang getwijfeld en zodoende duurde het ook ruim 2 maanden voordat ik en mn vriendin iets hadden.

succes
Dat dacht ik dus ook, dan heb je gelijk een gespreksonderwerp. Alleen nu hoe ik het dan zal vragen, liefst gewoon in het echt en niet via msn of email ofzo. En aangezien we niet meer op dezelfde tijden werken.....
pi_71669081
Ze heeft ook voor de afgelopen 4 weken vakantie genomen dus dan zie ik haar zowiezo niet in het echt.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:26:54 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_71669329
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_71669354
Kalverliefde Wil ik ook.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71670365
Ik zou een bios idd niet heel snel doen.. Heul vroeger toen ik zelf 16 was, deed ik dat weleens maar als je meteen naar de film gaat, ben je niet close genoeg om bijv echt tegen elkaar aan te gaan zitten, dus komt t er vaak op neer dat je beiden licht ongemakkelijk en je zeer bewust van de ander film zit te kijken.
Gewoon iets gaan drinken of vragen of ze weleens uitgaat en zo ja waar etc. Doorvragen op haar antwoord en dan zeggen dat t je wel leuk lijkt om eens te gaan kijken (en dan hopen dat zij zegt ga een keertje mee). Hapt ze niet meteen, wacht nog ff en probeer t nog eens.
Meisjes (vrouwen ook) houden van jongens/mannen/mensen die echte interesse tonen. Dus als zij bijv eens op msn heeft gezegd dat ze ging afsluiten omdat ze dr hond moet uitlaten, vraag dan hoe t met dr hond is oid.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 03:12:35 #11
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_71671596
Ik kan je deze tips meegeven. Niet te veel complimentjes geven en een beetje hard to get spelen. Zorg dat je niet wanhopig overkomt. Gewoon lekker speels en flirterig zijn !!

Als je dat een beetje onder de knie hebt, op een leuke manier vragen of ze zin heeft om iets leuks te doen. Mocht ze nee zeggen niet in paniek raken maar checken of ze een oudere zus heeft of met 1 van haar beste vriendinnen aanpappen. Er zijn meer meisjes dan dat er drumstokken zijn......

Veel succes G.

*boks*
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_71678503
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 01:09 schreef Wazeggie het volgende:
Ik zou een bios idd niet heel snel doen.. Heul vroeger toen ik zelf 16 was, deed ik dat weleens maar als je meteen naar de film gaat, ben je niet close genoeg om bijv echt tegen elkaar aan te gaan zitten, dus komt t er vaak op neer dat je beiden licht ongemakkelijk en je zeer bewust van de ander film zit te kijken.
Aangezien zij van films houdt en regelmatig naar de bios gaat (ik ook), lijkt mij het juist beter om eerst naar de film te gaan en dan pas ergens wat te drinken, je hebt gelijk een gespreksonderwerp. Je hebt gelijk dat je dan niet close genoeg bent om tegen elkaar aan te gaan zitten, maar dat hoeft toch ook niet gelijk?

Het wordt waarschijnlijk dus eerst bios dan ergens wat drinken. Het enige is dan hoe ik het zal vragen, aangezien ze zowiezo 4 weken vrij van werk heeft genomen en via msn/email is nogal knullig denk ik.
pi_71678517
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 03:12 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ik kan je deze tips meegeven. Niet te veel complimentjes geven en een beetje hard to get spelen. Zorg dat je niet wanhopig overkomt. Gewoon lekker speels en flirterig zijn !!

Als je dat een beetje onder de knie hebt, op een leuke manier vragen of ze zin heeft om iets leuks te doen. Mocht ze nee zeggen niet in paniek raken maar checken of ze een oudere zus heeft of met 1 van haar beste vriendinnen aanpappen. Er zijn meer meisjes dan dat er drumstokken zijn......

Veel succes G.

*boks*
Bedankt voor de tips.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:30:23 #14
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_71687627
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:29 schreef Kloon456 het volgende:

[..]

Aangezien zij van films houdt en regelmatig naar de bios gaat (ik ook), lijkt mij het juist beter om eerst naar de film te gaan en dan pas ergens wat te drinken, je hebt gelijk een gespreksonderwerp. Je hebt gelijk dat je dan niet close genoeg bent om tegen elkaar aan te gaan zitten, maar dat hoeft toch ook niet gelijk?

Het wordt waarschijnlijk dus eerst bios dan ergens wat drinken. Het enige is dan hoe ik het zal vragen, aangezien ze zowiezo 4 weken vrij van werk heeft genomen en via msn/email is nogal knullig denk ik.
als je haar niet in person ziet zou ik het gewoon via msn doen,dat kan toch best in deze tijd??
pi_71697365
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:30 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

als je haar niet in person ziet zou ik het gewoon via msn doen,dat kan toch best in deze tijd??
Ja ik denk van wel, anders duurt het zowiezo een paar weken voor ik haar misschien weer eens zie. Ik vraag het wel gewoon via msn, misschien een beetje knullig maar beter dan een paar weken wachten denk ik.
pi_71697384
Waarom praten als je 16 bent?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_71697550
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:07 schreef zhe-devilll het volgende:
Waarom praten als je 16 bent?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 10:26:08 #18
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_71703610
Als je nog eens moet werken met haar gewoon naderhand een ijsje gaan eten
Of als jullie allebei op msn zijn het eens voorstellen.
Of zeggen dat je ergens heen wilt, advies nodig hebt o.i.d. en haar hulp kan gebruiken?
Maar tja, dan moet je wel wat vaker met d'r gesproken hebben denk ik..
pi_71703810
En een belangrijke les, als een meisje nee zegt... betekent dat eigenlijk ja! Dus als je haar aan het eind van de avond wil zoenen en zij zegt nee, gewoon je tong in haar mond drukken. Pas stoppen als ze je een knietje geeft of zo
pi_71703861
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 01:09 schreef Wazeggie het volgende:
Ik zou een bios idd niet heel snel doen.. als je meteen naar de film gaat, ben je niet close genoeg om bijv echt tegen elkaar aan te gaan zitten, dus komt t er vaak op neer dat je beiden licht ongemakkelijk en je zeer bewust van de ander film zit te kijken.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_71703888
Gewoon ergens uitgaan, jezelf n beetje opgeilen, en als ze even niet oplet je broek uitdoen en dr slaan met je pik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')