Dat is echt een bullshit onderzoek wat waarschijnlijk ingevuld is door een stel 15jarige rukkers die het wel een geil idee vonden...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag open over studentes en slipjes.
Je hebt op alle drie de punten waarschijnlijk wel gelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is echt een bullshit onderzoek wat waarschijnlijk ingevuld is door een stel 15jarige rukkers die het wel een geil idee vonden...
Ja dat natuurlijk....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Und, er zijn wel meer plekjes om te gaan eten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:50 schreef zebaz het volgende:
Ik draag overigens thuis meestal geen sokken. Is daar al een onderzoek naar gedaan?
Een half jaar tot jaar jonger vind ik nou niet echt schokkendquote:
Zeker boeiend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:50 schreef zebaz het volgende:
Ik draag overigens thuis meestal geen sokken. Is daar al een onderzoek naar gedaan?
Ik niet, lijkt me veel te gevaarlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net als dat de meeste mannen naakt schijnen te strijken.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik niet, lijkt me veel te gevaarlijk
Ik ben weinig gewend en dus al snel geschoktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een half jaar tot jaar jonger vind ik nou niet echt schokkend
Ik denk ook dat het een groot leeftijdsverschil is maar toch zou ik het wel willen proberen. Maar ik vrees dat je wel gelijk hebt....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord? Ik vind het een groot leeftijdsverschil, vooral in deze fase. Op mijn twintigste was ik niet ingegaan op avances van iemand van 30. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon... Maar eerlijk gezegd geef ik het weinig kans
Proberen kan altijd natuurlijk. Als je maar niet volkomen radeloos wordt als het op niets uitloopt, want dan zeggen we dat MaJo je gewaarschuwd heeft ipv je bij te staan in alle ellende. Ofzo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een groot leeftijdsverschil is maar toch zou ik het wel willen proberen. Maar ik vrees dat je wel gelijk hebt....
Je wilt dus misschien de Mrs Right laten lopen omdat MaJo schrijft dat voor haar gevoel het leeftijdsverschil te groot is?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een groot leeftijdsverschil is maar toch zou ik het wel willen proberen. Maar ik vrees dat je wel gelijk hebt....
Ik zou het ook gewoon proberen. Je bent toch een toffe pik. En de mister AKQ-AKQSC. Ik had het wel geweten als 20-jarig kassa-meisje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet het zeker proberenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij het daarom niet moet doen? Alleen wel dat hij reëel moet blijven...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je wilt dus misschien de Mrs Right laten lopen omdat MaJo schrijft dat voor haar gevoel het leeftijdsverschil te groot is?Volgens mij ben jij nu de enige die dit kan beoordelen.
Eerst een saffie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:00 schreef MaJo het volgende:
Bijna thuisga zo meteen mijn bed in en series kijken
![]()
![]()
Nee, ik wil haar gewoon uitvragen maar ik denk dat ik wel een Don Quichote actie ga doen. Leeftijdsverschil, andere cultuur.... Maar gelukkig ben ik gek dus gaan we het toch proberen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je wilt dus misschien de Mrs Right laten lopen omdat MaJo schrijft dat voor haar gevoel het leeftijdsverschil te groot is?Volgens mij ben jij nu de enige die dit kan beoordelen.
Net opgestokenquote:
Rookte jij danquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:02 schreef Neleos het volgende:
Ik wil wel ff melden dat ik al sinds zondag 01.04 uur geen sigaret meer gerookt heb.
Ik weet dat ze mij wel interessant vind. En ik zie er nog niet uit als een dertiger of wel? Dus misschien dat dat ietsje helpt......quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je moet het zeker proberengeef alleen aan dat ik de kans niet zo groot acht, that's all. En niet lullig bedoeld maar dat denk ik gewoon. Maar misschien verrast ze je en gaat ze er helemaal voor
![]()
Je zegt het niet maar het ging wel die kant op met de conclusie die Andy aan het trekken was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij het daarom niet moet doen? Alleen wel dat hij reëel moet blijven...
quote:
Als ze lief glimlachen dan is dat meestal om ervoor te zorgen dat je niet merkt dat ze te weinig wisselgeld terug gevenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet dat ze mij wel interessant vind. En ik zie er nog niet uit als een dertiger of wel? Dus misschien dat dat ietsje helpt......
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:02 schreef Neleos het volgende:
Ik wil wel ff melden dat ik al sinds zondag 01.04 uur geen sigaret meer gerookt heb.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:02 schreef Neleos het volgende:
Of dat ze hebben gezien dat je rits nog open staat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:05 schreef zebaz het volgende:
[..]
Als ze lief glimlachen dan is dat meestal om ervoor te zorgen dat je niet merkt dat ze te weinig wisselgeld terug geven
Dat kan maar ik kom haar ook wel eens (de laatste paar weken niet....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:05 schreef zebaz het volgende:
[..]
Als ze lief glimlachen dan is dat meestal om ervoor te zorgen dat je niet merkt dat ze te weinig wisselgeld terug geven
Da's al een goed teken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan maar ik kom haar ook wel eens (de laatste paar weken niet....) buiten haar werk tegen en dan lacht ze net zo lief, dus er is meer dan een zakelijke relatie.
Ja zeker. Ik denk echt dat ze mij wel wat vind en ik vermoed dat ze wel doorheeft dat het niet toevallig is dat ik meestal wel bij haar in de rij sta. Maar nu moet de big question nog komen....quote:
Gelukkig is de gemiddelde drempel van een supermarkt niet zo hoog.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik denk echt dat ze mij wel wat vind en ik vermoed dat ze wel doorheeft dat het niet toevallig is dat ik meestal wel bij haar in de rij sta. Maar nu moet de big question nog komen....
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik was vergeten hoe grappig Grey's Anatomy was in seizoen 2
Nee maar de sociale drempel helaas wel... Hopen dat ik morgen niet weer knikkende knieën krijg.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig is de gemiddelde drempel van een supermarkt niet zo hoog.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee maar de sociale drempel helaas wel... Hopen dat ik morgen niet weer knikkende knieën krijg.....
Probeer hetquote:
Katherine Heigl doet wel mee dus....quote:
Wel 1 van de meest irritante personages, die 10 afleveringen ofzo die ik heb gezien. Alle vrouwen zijn trouwens irritant in deze serie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Katherine Heigl doet wel mee dus....
Ik denk dat ik Greys Anatomy maar eens ga kijken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Katherine Heigl doet wel mee dus....
[ afbeelding ]
Hoi Etcie
Ja. Dat is uiteraard het plan. Maar ik heb er een redelijk goed vertrouwen in nu. Denk dat het deze keer gaat lukken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ga je ook echt stoppen nu? Ik ben al een jaar gestopt... Mis het soms nog maar wel steeds minder.....
Katherine Heigl zat ook in de serie Roswell daar was ze heel leuk! Katherine.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:24 schreef zebaz het volgende:
[..]
Wel 1 van de meest irritante personages, die 10 afleveringen ofzo die ik heb gezien. Alle vrouwen zijn trouwens irritant in deze serie.
Je bent wel een held als je d'r vraagt hoor. Zeker als d'r een hele rij wachtende mensen staat...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik denk echt dat ze mij wel wat vind en ik vermoed dat ze wel doorheeft dat het niet toevallig is dat ik meestal wel bij haar in de rij sta. Maar nu moet de big question nog komen....
ja dat zou wel een soort Crocodile Dundee moment worden dan!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je bent wel een held als je d'r vraagt hoor. Zeker als d'r een hele rij wachtende mensen staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |