SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel leesplezier!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Ut zit echt tegen de muren, dus geen behang tussen ofzo...
En het is een starterswoning, dus om dat nu allemaal glad te laten afwerken... daar twijfel ik nog steeds over want ik heb nog zoveel andere plannen en moet eerst sparen sparen en had ik al verteld dat ik eerst moet sparen? Nou ja, kan ik nog even door piekeren LOL
Foto Boeddhahoofd:
Maar dan in het zilver en hoofd is anders... hmmm toch eens langsgaan en een foto van de "mijne" maken...
Valt het extra bedrag nog goed in jullie begroting?
3300... tja, beter van negatieve uitgaan, kan het alleen maar meevallen...
Ik ook nietquote:(en ik ben blij met de zilver opmerking hihi ben niet zo van goud).
Och, niet van het geld tellen dan? LOLquote:met 1 blauw linkerhandje (tsja tegels blauw, hand blauw).
zeker eerst evenquote:[b]Op zondag 2 augustus 2009 20:07 schreef Ml-etje het volgende:'........................................
[Foto´s volgen straks!
Ik wil er met de kerst in maarquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:14 schreef styliste het volgende:dat gaat hard! hoe lang waren jullie ook alweer van plan er over te gaan doen?
Dat wordt nog even doorklussen en schilderenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wil er met de kerst in maarzegt 8 maanden
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:20 schreef styliste het volgende:
Slopen is zo gebeurd volgens mij. Het afwerken kost veel tijd. (of misschien lijkt dat maar zo omdat je er dan genoeg van hebt...)
Wat er nu nog staat blijft staan, alleen in de kelder nog een muurtje weg en wat verplaatsen van ramen en deuren en dan komt de woonkamermuur erin.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:29 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Wauw! Dat oranje behang is cool! En jullie gaan echt super zeg, het gaat snel! Niet te hard he, er moet vast ook nog wel wat overeind blijven
Nogal simpel hequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
Pfff hoe kom je erop! ...............
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:02 schreef Oblivion het volgende:
Hey, ik was nog niet zover...![]()
Oehoeh! Jullie gaan rap!
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:48 schreef Ml-etje het volgende:
Planning deze week:
Zaterdag 1 Augustus tot 7 augustus
- meterpijl uitzetten
- plafonds beg. Grond eruit- wand tussen keuken en badkamer weg
- vloer keuken eruit =donderdag
- kelder wegbreken=dinsdag
- Open haard wanneer klaar
Maandag:
- Alles naar container
- Isolatie bestaand weg
- Gasaansluiting
- Plafond studeer en keuken er uit
Dinsdag
- Rachels eruit in woonkamer en studeer en gang
- Kelder wand eruit
- Voorraadkast leeg
- Wand toilet eruit
Woensdag:
- Toilet weg en tijdelijke oplossing * Ml-etje waar ik een probleempje heb
Donderdag
- Vloer eruit en alles nalopen
Vrijdag / Zaterdag / Zondag
- Electra in plafond maken
- Riool maken toilet en keuken en badkamer
- Trap afmaken
- Verdieping vloerbedekking eruit
Mocht iemand zich vervelen
wij vervelen ons niet zo te zien![]()
Wij gaan eerst een tijdelijke oplossing maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:09 schreef styliste het volgende:
Wij huren trouwens een verrijdbaar toilet bij boels. Dan maken we van de schuur tijdelijk toilet.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:22 schreef twentemeisje het volgende:
Ik moet natuurlijk ook dit topic in mijn AT.
Zit hier met mijn lieve nichtje van 3 maanden oud naast me die heerlijk ligt te slapen
Staat geloof ik ook geen leeftijd bij mijn profiel. Ik ben 29 (over paar maandjes 30 dan wil ik er dus per se in zitten. Moet gevierd wordenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:12 schreef Ml-etje het volgende:
Hmmm dat flauwvallen is vervelend maar hoort meer bij een lage bloeddruk idd (ook zo'n onder de douche omroller?). Dat kastje is even vervelend om mee te nemen maar dan weet je wel meer
Maaruh stomme vraag hoor maar jij ziet er heel jong uit op je foto's..(niet gekeken bij je profiel) das dan wel gek zulke rariteiten.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:33 schreef twentemeisje het volgende:
Off-topic: wat enorm klote zeg Rally, dat je zoveel flauwvalt, lijkt me doodeng! Hopelijk krijg je meer duidelijk door dat kastje!
Het flauwvallen heb ik al heel lang (zie post hierbovenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Rallydame, wat naar zeg, dat kan je er nu ook even niet bij gebruiken... Wel goed dat ze eindelijk wat grondiger gaan zoeken. Heb je cardiale klachten in je familie zitten? Zo'n kastje stelt niks voor hoor, is alleen wat ongemakkelijker, maar verder niet.
Maar wel met een nieuwe boorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
Jaja de heren zin bezig weergrappig duo hoor maar wel harde werkers.
.........................
Er bestaat gelukkig (nog) wel zoiets als vrije artsenkeuze in Nederland, dus switchen van arts kan altijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:40 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Het flauwvallen heb ik al heel lang (zie post hierboven) Ik ben gewoon wel heel blij dat er iemand is die me serieus neemt en nog een stapje wil doen. Internist in het ziekenhuis wilde me gewoon niet meer verder helpen... En zoveel had ie nog niet voor me gedaan naar mijn idee. Maar goed.... verhuizen naar een totaal andere regio betekent ook andere artsen en mss willen die er nog wel wat mee doen
![]()
Dat verhuizen van stad naar dorp (maar o wat zal ik mijn "stadje" missen) is op meerdere fronten zo gek nog niet
Jammer, maar ik snap het wel hoor, heb ik ook niet gedaan bij de loodgieter en timmerman enzo. Loodgieter was echt een schatje, timmerman bij ons was ronduit een lul die slordig werkte, geen tekeningen aan hield en afspraken niet nakwam, die hebben we dan ook het huis uitgeflikkerdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:42 schreef Ml-etje het volgende:
Heel eerlijk durf ik het de heren niet echt te vragen..of ze op de foto willen voor forum
Oh lekker... mannenquote:Ga zozijn auto eens uitbaggeren, hij had de bbq mee maar dan niet eerst leeg gooien, nee haast haast pff je raadt het al die is omgevallen...
![]()
Daar is het toch veels te warm voorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:50 schreef twentemeisje het volgende:
..................Wat dat betreft kon ik al wel weer zwanger zijn, ik had in mijn zwangerschap ook zo enorm veel zin in fruit en in het bijzonder watermeloen. Nu ik er zo over nadenk zijn er ook wel wat moodswings te bespeuren
. Maar laten we er maar vanuit gaan dat het verbouwingsstress is!
En we zijn ook niet eens getrouwd! Dus wat stom van me, het kon dus sowieso al helemaal nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daar is het toch veels te warm vooren of heb je toch geen tijd en of energie voor
![]()
Verbouwingstress dus
Zal ik dan maar niets zeggen over de hvlheid mensen die er hier nog zo bijlopen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:41 schreef twentemeisje het volgende:
Wst staat je dat eerbiedig!
[ afbeelding ]
Ik weetquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:50 schreef Ml-etje het volgende:
....
Enne smurfensnot/pur is niet fijn op je handen
...
Heb je het schoon gekregen Ml-etje? Van je nagels? Bij mij is het nog steeds zichtbaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi ik dacht oh wat een leuk goedje..tot ik me herinnerde dat een collega vandat spul er niet meer af kreeg. Moet alleen mijn nagel nog schoon krijgen verder is het weg
Past het sjit............quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:16 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik weet3 jaar geleden ook dat spul op mijn handen gehad...
Eigenwijs, moet je ook maar handschoenen aantrekken![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Past het sjit............
Pak je kit![]()
Past het ruim.........
Pak je schuim![]()
![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
die ken ik dus niet
![]()
![]()
Hoe is tie dan![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:42 schreef styliste het volgende:
gaaf he? Hoe dat spul zich opeens gaat uitzetten?
Een vriend van ons zei ooit: As ge ut nie meer wit, gebreukte kit. As ge nie wit woarvur gebreukte pur.
Zegt genoeg denk ik he?![]()
(nou was dat ook de smart-ass die met DE oplossing kwam toen we een koof wilden maken bij een raam maar de gipsplaten echt nergens aan konden bevestigen: Luchtankers!!)
Gaat radio nicht kaput wah.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat is dat voor een kist onder die stoffer en blik![]()
Zijn jullie soms slechthorend ofzo![]()
![]()
Het is Purol handcrčme, in een tube van volgens mij 75 ml. Kost erg weinig centjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:04 schreef Ml-etje het volgende:
@BBQ-kip; Purol=dat die heeele vette creme? Wij stonden zondag beide in het mandje met maskers en scrub te graaienwerkt ook prima. En veel smeren.
Kheb geen idee of onze betonstorter ook bouwvak heeft. Die kwam uit Belgiė en had daar eerder vakantie dus mss is die al weer terug. Zou het evt aan de aannemer van ons kunnen vragen als je wilt (en die van jullie kan zo snel niemand regelen)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:04 schreef Ml-etje het volgende:
@Rallydame; we proberen er zo veel mogelijk zand uit te krijgen. De aannemer is op zoek naar een betonstorter ivm de bouwvak (aannemer zelf heeft ook vakantie maar al wel de netten geregeld en komt deze week meten met zijn laser).
Ik wist helemaal niet dat je MS had zeg...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:54 schreef twentemeisje het volgende:
Sloooooooooooopen!
Ook hier worden nog wat wiebelige planken vervangen op de overloop. Hopelijk vrijdagavond / zaterdag beginnen met ondervloer en laminaat boven. Maar die planken vond ik aan het begin van de verbouwing echt doodeng, later liep ik er ook gewoon overheen. Bezoekers zag je nog wel voorzichtig schuivelen
.
Hoeveel hoger komt de studeerkamer? Je snapt dat ik in ons nieuwe huis door de MS nogal scherp op 'wheelchair/rollator proof voor in de eventuele verre toekomst' heb gelet.
Duizeligheid... tsja, daar noem je iets... vaak inderdaad wel erg stress en overbelastingsafhankelijk. Zeker bij MS doet vermoeidheid de boel goed verergeren (hou je dus aan je grenzen meissiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:24 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ga nog ff offtopic MI-etje.
Thanks kipke. MS it is indeed... Heb je toevallig nog tips om de duizeligheid aan te pakken
. Pff, het is drama vandaag, maar dat kan ik denk ik wel terugvoeren op de stress en de forse ontsteking in mijnen mond...
. Maar goed, het is nie anders, straks na de verhuizing lekker uitrusten.
(En wat boek ik dan voor 'n vakantie? Juist, een bezoekje aan the city that never sleeps).
Ten eerste dit: QFT.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:54 schreef Rallydame het volgende:
Sorry ML maar moet ook ff offtopic reageren![]()
[..]
@MLZal nu weer ontopic gaan hoor
- Je hond is echt een lieverd zo te zien![]()
- Je vloer is al bijna klaar voor beton![]()
- En bent alweer verder met slopen![]()
Jullie zijn goed bezig![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Die hond tussen het groen is een mooie voor een kerstkaart
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
Daar hebben ze al een andere medebewoner voor
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ten eerste dit: QFT.![]()
Ten tweede: is het ML? Ik dacht MI (hooefdletter i).![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
Daar hebben ze al een andere medebewoner voor
![]()
[ afbeelding ]
QFT = Quoted For Truth (hij is het ermee eens)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
QFT? wat is dat?
ML ja van onze twee voorletters alleen vond ik Ml mooier..
@Rallydame; volgende week komt het beton voor of op de woensdag
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
QFT = Quoted For Truth (hij is het ermee eens)
Wil hier geen Rudolph meer zien en niets meer over horen.quote:
Hoe kom je dan te weten met zijn hoeveelen we komen bbq enquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:54 schreef Ml-etje het volgende:..........................
en nu niet allemaal gaan bellen...............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Thanks Anne, maarehhh we hebben de V&B pot al besteld en hij is wel erg mooiquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:56 schreef AnneX het volgende:
Weet je dat er minder diepe (hang)potten bestaan ? scheelt zo'n 6 cm diepte. .
Beter voor je tenen.
Succes verder.
Hij had het wel goed blijkt nu..ik zit gewoon stom volgens hemquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:20 schreef Rallydame het volgende:
Hihi...
Ben blij dat ik het goed had, wat dan weer meteen betekent dat je
dat even niet had en dat is natuurlijk in dat geval niet echt handig.
![]()
Het komt allemaal goed![]()
En ja... op zich hebben we genoeg te doen zo tijdens het verbouwen dus die vrije dag is meestal zo gevuld
En waarom mogen wij die niet zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
............... Maar heb wel foto's
Kunnen we dan niet ruilen??Neehoor je hebt je portie gehad en jouw blad past bij mij nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:35 schreef twentemeisje het volgende:
Beton! Ons beider dag stond vandaag in het teken van beton.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
.............................................
Wel 2 flitskasten ook
Ik ga denk ik achter de kapstokhaken aan en wat deurgreepjes (sierspul), ben nog even verder aan het kijken, wat een gave spullen zegquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
http://bva-auctions.com/category/index/1338/65298
Deze zijn erg mooi..maar meer dan 1,5 uur rijden op een maandag ehmmm
Ik heb zulke bakken in het tuincentrum hier zien staan (Staelduinsebos), zijn best duur (afhankelijk van de grootte vanaf 100 euro), maar alsnog een stuk goedkoper dan aardewerk. En bovendien leukerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
gevonden wat ik zocht (voor het huis te plaatsen op de dijk) nu maar hopen dat ze betaalbaar zijn.
Zou zeggen kijk vooral op MP want zelfs met 50% korting waren die krengen nog 50 euro en duurder..en dan heb ik het nog over de relatief goedkope houten variant..Steen was rustig 70-100 euro.quote:Op maandag 24 augustus 2009 07:24 schreef Rallydame het volgende:
Mooie bakken MI![]()
Zoiets in het klein met een klein boompje wil ik ook nog graag bij ons naast de deur zetten. Een klein olijfje op zo
Geen energie en zoveel vragenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:43 schreef twentemeisje het volgende:
Is weer veel gebeurd meis, heb even de energie niet om het allemaal bij te houden, ook mijn eigen topic niet![]()
.
Zit de fry-top hier aan de rechterkant? En zitten er geen sierpoten bij je fornuis? Dat past juist zo goed bij dit model. Bij die van ons zitten ze er bij, maar wij gebruiken ze niet omdat we andere stelpoten hebben bijbesteld. Dit omdat het fornuis hoger op moest komen. Hoe hoog is jullie keukenblad straks?
Ik duik snel mijn nest in, val zowat om. We hadden vanavond een borreltje bij de nieuwe buren, de buurvrouw was vandaag jarig. Leuk buurtje overigens, allemaal lieve mensen so far.
Valt mee hoor deze week de laatste dingen en dan gaat de aannemer beginnen.quote:
Thnx, ik ga het weerbericht nu checken wil ik al dagen doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:34 schreef Rallydame het volgende:
Gaat goed meis![]()
Vloerverwarming er al helemaal in, elektra grotendeels (?) al getrokken... Allemaal van die klussen waar je straks niets van ziet maar wel behoorlijk wat tijd kosten.
Is de vloerverwarming bij jullie hoofdverwarming?
En het dak er binnenkort afWat een karwei is dat nog zeg... Pff.. hopelijk blijft het goed weer..
Wij hebben ze wel in lussen liggen maar dan meer in schelp vorm. Zo noemdequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:34 schreef Ml-etje het volgende:tekent dagelijks vloerverwarming dus dit is heel doordacht
![]()
Nee daar waar er deuren zitten zoals de openslaande deuren liggen ze inderdaad nog dichter bij elkaar dan 15 cm.
Hoe ligt het bij jullie dan? Niet in lussen?
Alles is maar in elkaar geflanst...het is echt zo zonde.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:50 schreef Ml-etje het volgende:
Ja joh! Vind die oude stenen erg mooi bij jullie hoor
Goede tip, thanks.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:30 schreef Ml-etje het volgende:Godigita; het toverwoord is albastine afbijt..grote bus kopen (de grootste en steeds na smeren afkrabben=hij in 3 keer schoon).
Met diezelfde albastine afbijtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:40 schreef godigita het volgende:
[..]
Goede tip, thanks.Ik heb nu wel afbijt, maar een goedkope variant, beter maar wat duurder. Er zit alleen wel een dikke laag tapijtlijm op de trap, dus ik moet nog even zien hoe dat gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |