Klopt BBQ-kip, de rolluiken hebben wij vooral voor in de winter, de wind wil over de vlakte nogal hard aankomen en dan kan je dubbel glas enz zich wel bergen.
We hebben nu geen rolluiken en dan waait het dus binnen, nu zal dat in ons nieuwe huis wel meevallen omdat we extra goed isoleren maar vooral bij de openslaande deuren die pal op de wind staan is het echt superhandig.
In de zomer is het op de dakkapel heel goed warmte werend het scheelt echt zoveel dat bij mijn oma in huis de ene kamer met rolluike 5 graden scheelt met de kamer zonder.
Enne we zitten op de zonnige zijde met dakkapel, openslaande deuren en keuken dus die krijgen een rolluik.
Het slaapt ook erg lekker, mooi donker als je wilt of je zet ze op een kier.
Deze dure variant ehh de naam is me even ontschoten heeft een dikke bak (materiaal) en is ook in de kleur van het houtwerk te verkrijgen en de bakken zijn mini qua grootte(ik ben al aan het sparen je hoort het al).
Zag dus net een adv in de krant dat de 2e rolluiken bij hen 50% korting krijgen....maar dat heeft ie niet verteld

morgen even bellen dus! Oh het merk is Roma, zul je zien dat die actie daar niet voor geldt..maar dat staat er niet

@TM, pot is 7 cm naar achter nu, heb het zelf niet gezien (naailes) maar ga duimen.
We hebben de pure stone van VB (onder het motto als de kommen niet passen...) en ik vind hem zoooo mooi!
Maar lief dat je aan me denkt
Jeeee tot 14 sept vrij
Wij hebben gister de wintersport geboekt vanaf 30 januari 2010... daarvoor heb ik nog wel 37 vrije dagen om op te nemen hoor

Enne ik ben ook niet van het geduld al die pijpjes..lekker boeiend!!
Maar mag voor eind sept de stucadoor al boeken
Oh ja de rolluiken lelijk..tsja ik weet het dit was de meest charmante oplossing..en vind ze zelfs wel lief zo klein. Inbraak hoeft het niet voor

gaat zelf alarm aanleggen (tsja wat je kan mot je uitvoeren).
Hoop ik voor hem dat hij er rekening mee houdt dat ik als ik s'nachts naar het toilet ga echt niet zo helder ben dat ik dat uitzet...