abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:47:33 #201
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_71935498
Wow... wat gaat het toch snel
We zijn nu alweer een paar weekjes uit het echt slopen en nu gaat het allemaal zo langzaam. Als ik jullie dan bezig zie dan denk ik echt.... zoo dat gaat echt lekker hard, waarom hebben wij dat tempo niet meer...
Dat opbouwen is leuk maar duurt echt lang hihi...

Fijn dat je van de coniferen af bent. Je hebt gewoon weer meer uitzicht

TM en ML.. lief dat jullie aan me denken. Als het niet goed is wat er gemeten is dan krijg ik de uitslag eerder van een vervangend arts. Anders pas over 3 weken als mijn eigen huisarts weer terug is van vakantie. Dus het is aan de ene kant goed als ik 3 weken in spanning zit Lekker goed voor mijn bloeddrik... stressen om de uitslag
TM.. ik zie de PM wel komen..
pi_71935660
Ik dacht even dat de houtbak bij een bushalte stond te wachten

Maar goede vorderingen vind ik!
pi_71941135
@Filiassi_Jane; bushalte? nee die is er niet wel een kerkhof helemaal aan de andere kant van de dijk plus dan nog een weg er tussen (en ja ik kon afgelopen zaterdag en zondag niet parkeren dus ga nu op zoek naar
Drie stuks dan kunnen wij al klussende iig onze auto kwijt ergens bij het huis, scheelt slepen.

@Rallydame; de rest moet ook zo snel hoor
Op schilderen,stucen en tegelen na doen we de rest ook zelf en heeft altijd het tempo erin.
Die bomen jaa geweldig hé?
Ik zie me iets voor de plek waar die bomen staan al helemaal zitten, vlonder met dakplatanen erboven en dan een lage heg en veel bloemen ervoor (euhmm eerst geld over houden maar ).

Dat is wel vervelend 3 weken wachten! maar dan is het wel goed als je niet door de vervangend arts op de hoogte wordt gebracht toch? Dus dan hoef je niet te stressen want dan is er niets engs..
Heb er vanmorgen een half uur over gedaan om heeel langzaam wakker te worden en dan huppel ik vief rond dus dat helpt bij mij tegen ochtendduizeligheid
En op gezette tijden eten al geprobeerd? Werkt ook wel aardig (tijdens het klussen sleep ik dus een fles met zoetigheid mee
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:48:49 #204
248562 Rallydame
pi_71943632
Bij mij helpen dat soort dingen helaas niet.. Het is ook echt met vlagen... Zo heb ik er weken geen last van en dan ineens heb ik 3 dagen lang het gevoel dat ik ga flauwvallen.. Als ik me dan ga over concentreren heb ik er weer minder last van.. In de auto merk ik namelijk niets, dan ben ik zo gefocust op alles om me heen dat ik niets merk. Parkeer ik de auto en wil ik uitstappen dan ga ik gewoon neer.. Of fietsen en ineens stil moeten gaan staan voor het stoplicht of zo... 9 van de 10 keer lig ik dan naast mijn fiets...
Heel vreemd maar daarom kunnen ze ook al 8 jaar of zo niets vinden waarschijnlijk..

Je hebt al grote plannen voor de tuin lees ik wel. Wij weten alleen wat voor tegels we willen (en zeker wat we niet willen) en ik wil het liefst achter in de tuin (waar nu de volière staat) een soort veranda..
En verder.... ehm... nog geen idee eigenlijk...
pi_71943934
Hmm bij mij is het gewoon met huis-tuin en keuken middelen te verhelpen.
Bij jou is het echt gevaarlijk als ik het zo lees, gewoon verder zoeken dus hoe vervelend dat soms ook is..

Haha mijn tuinideeën veranderen per dag hoor.. kent nog een tuinman in de omgeving dus die ook maar eens uitnodigen en beginnen met hem het terras te laten doen (twee soorten tegels en een aantal op standje afvuren).
pi_71945761
Mooi resultaat zeg! En met jullie tempo krijg je de kans niet eens om ergens genoeg van te krijgen of tegenaan te hikken, geweldig hoor!

Maarre, dooie coniferen slinken niet hoor... die drogen op tot exact even volumineuze groengrijze coniferemummies en als je ze dan uiteindelijk beetpakt om "vooruit dan maar" toch te versjouwen, dan laat je een breed spoor van droog coniferemummiegruis achter waar je tot in lengte der jaren nog resten van terugvindt in de aarde... Dus hoewel het misschien nu wat "off-klus" lijkt, zou ik echt proberen het zsm kwijt te raken. Kun je ze niet als grofgroenvuil op laten halen?
pi_71965665
Ze halen bij ons helaas niets op..
Och die sporen zijn geen ramp de grond moet toch omgespit

De afvoer van de keuken is inmiddels aangesloten en draad getrokken.
Zelf heb ik het zand deels verdeeld om de toekomstige moestuin wat op te hogen (mengen met de grond die er nu ligt en dan nog een verse laag grond erover).
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 06:52:50 #208
248562 Rallydame
pi_71971266
Je gaat de tuin en het huis helemaal gelijk doen?
Of ben je er nu in bezig omdat het voor jou even stil ligt in het huis?? Bedoel het niet verkeerd hoor... maar je tuin gaat da'lijk net zo hard als het huis terwijl wij daar nu helemaal niets aan doen behalve wat onkruid wieden..
pi_71971278
waar heb ik dit eerder gehoord
Nee tot de beton erin ligt is het huis "netten lopen" en dat is niet bepaald werkbaar/fijn.
Ga als de beton erin ligt schuren .
Iedere stapop zo'n net is er 1 teveel.
Tuin haal ik alleen leeg.
En heb veel planten die we meenemen van ons oude huis (huur dat ons met lege tuin werd opgeleverd).
Speciaal gekweekte extra bramenstruiken enz enz
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:02:30 #210
248562 Rallydame
pi_71971483
Hihi...
Had het nog niet eerder zien staan volgens mij
Wel slim hoor. Had er alleen niet op die manier over nagedacht
pi_71971613
klopt hoor staat ook nergens.
Bedacht me dat planten het beste in herfst/lente te verzetten zijn en we zijn niet van plan om tot maart-april te blijven huren dus moet ik zorgen dat okt de tuin leeg/glad is en dat kan leuk tussendoor.

Gister nog eens in de kelder gekeken en daar kan ik best mijn tuinset naast wasmachine/droger/vriezer/voorraad eten kwijt
Planning;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71977462
Donderdag hebben we de eerste vloerlaag! (belletje aannemer).
Ga dus nog even door met tuinieren en dan maandag de vloerverwarming erop (dagje vrij) en volgende week donderdag de toplaag beton erover .
  woensdag 19 augustus 2009 @ 08:47:50 #213
248562 Rallydame
pi_72001735
wat ga jij maandag doen? Al uitgeschuurd?

Zal ik het goede nieuws even bederven...
Heb gisteravond 10cm over de gehele lengte van de woonkamer in moeten leveren De nieuwe muur mag niet direct naast de buitenmuur/buitendeur beginnen want dan hebben we heel veel kans op scheuren.
Het oude toilet was een staande pot en daar kon je redelijk normaal op zitten.
Met meetlat en wat buizenwerk in de weer geweest en de nieuwe hangende pot die op dezelfde afvoer aangesloten moet zorgde ervoor dat ik de deur wel dicht kon doen als ik ging zitten (ja uitgeprobeerd ) maar dat ik blij was dat de drempel er nog niet lag voor mijn tenen...

was not amused...
Dat wordt of uithakken en verleggen of een ingenieuze constructie bedenken en dan maar duimen dat dat er is.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:58:40 #215
248562 Rallydame
pi_72004086

Wij hebben de ruimte van het toilet op exact dezelfde plaats gelaten als deze al zat maar hebben er toch voor gekozen een nieuwe afvoer te maken. Dus hier geen slim bedachte constructie.
Zit me ook even iets af te vragen (maar ik waarschuw vast.... ben blond zoals je op de foto's hebt kunnen zien ) maarre.... de afvoer van een staande pot zit toch altijd verder naar voren dan de afvoer van een hangende pot zou horen te zitten? Hadden jullie dat even over het hoofd gezien? (zoals wij een complete afvoer voor de wastafel in het toilet ) of heb ik het verkeerde beeld?

Vervelend dat je 10 cm over zo'n geheel moet inleveren. Kan me voorstellen dat je daar "even" flink van baalt

Maandag zal ik vast gaan gronden, schuren, lakken, gronden en schuren..... Ligt er natuurlijk ook aan hoe warm het is. Als het 30 graden is dan is de verf al droog op de kwast dus zal er weinig gegrond en gelakt worden... Misschien dat en ik dan kunnen beginnen aan de nieuwe deuren op de juiste maat maken en de panelen en het glas zetten. Er is nog genoeg te doen dus verzin vast wel iets
pi_72005543
Klopt helemaal wat je zegt..weet niet wat dacht.. hihi geen discussie onderwerp nu Het zal ws met veel zuchten en steunen ook een nieuwe worden.

altijd wat te doen hé tenzij je echt niets wil doen..
wij gaan maandag de vloerverwarming leggen, ben benieuwd wat ik dan te doen krijg.
pi_72010816
Weet je dat er minder diepe (hang)potten bestaan ? scheelt zo'n 6 cm diepte. .
Beter voor je tenen.

Succes verder.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:20:16 #218
248562 Rallydame
pi_72011515
Hihi...
Ben blij dat ik het goed had , wat dan weer meteen betekent dat je dat even niet had en dat is natuurlijk in dat geval niet echt handig.
Het komt allemaal goed

En ja... op zich hebben we genoeg te doen zo tijdens het verbouwen dus die vrije dag is meestal zo gevuld
pi_72012832
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:56 schreef AnneX het volgende:
Weet je dat er minder diepe (hang)potten bestaan ? scheelt zo'n 6 cm diepte. .
Beter voor je tenen.

Succes verder.
Thanks Anne, maarehhh we hebben de V&B pot al besteld en hij is wel erg mooi
heeft volgens mij een collega lief aangekeken voor een oplossing..we'll see!
pi_72013038
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:20 schreef Rallydame het volgende:
Hihi...
Ben blij dat ik het goed had , wat dan weer meteen betekent dat je dat even niet had en dat is natuurlijk in dat geval niet echt handig.
Het komt allemaal goed

En ja... op zich hebben we genoeg te doen zo tijdens het verbouwen dus die vrije dag is meestal zo gevuld
Hij had het wel goed blijkt nu..ik zit gewoon stom volgens hem
Komt vast wel goed idd.

Net rolluiken offerte laten maken zo'n 2000 euro meer dan ik in de berekening had ga dus nog even goed op zoek.

Wil dan ook dit ronde rolluikbakken..maar die zijn dus duur.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:03:23 #221
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72020700
Rolluiken, dat zie hier in de Randstad dus vrijwel nergens, vraag me altijd af waarom dat nou is eigenlijk...
Dus bij deze: wat is het voordeel van (dure) rolluiken boven andere zonnewering?

Jammer van je stuk ruimte, maar aan der andere kant, van scheuren word je ook niet vrolijk natuurlijk

Ben benieuwd naar het beton
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:06:14 #222
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72020782
Wijffie, heb je de V&B Subway? Wij hebben namelijk hetzelfde probleem gehad met de diepte van het toilet (ook van staand naar hangend). Wij hebben de pot omgeruild voor de V&B Subway compact. Is precies hetzelfde, alleen de achterkant (stuk achter de bril) is 6cm minder diep. Ideale oplossing!

Ik ben maandag ook vrij.... tot aan 14 september that is

Jullie zijn ook in een lekker tempo aan het slopen, net als Rally al zei gaat het tempo straks helaas omlaag wanneer het afwerken begint. Ik geloof dat ik niet zo goed ben in het geduld-department .

Waarom ga je voor de rolluiken? Warmte? Verduistering? Inbraak? Of alle zojuist genoemde opties? We hebben ze ook in de huidige woning en het scheelt echt aan warmte. Bij ons nieuwe huis past het totaal niet, dus komen ze er ook niet aan. Naast erg praktisch vind ik ze namelijk niet erg mooi. Die ronde kap scheelt al wel weer overigens.
pi_72025967
Klopt BBQ-kip, de rolluiken hebben wij vooral voor in de winter, de wind wil over de vlakte nogal hard aankomen en dan kan je dubbel glas enz zich wel bergen.
We hebben nu geen rolluiken en dan waait het dus binnen, nu zal dat in ons nieuwe huis wel meevallen omdat we extra goed isoleren maar vooral bij de openslaande deuren die pal op de wind staan is het echt superhandig.
In de zomer is het op de dakkapel heel goed warmte werend het scheelt echt zoveel dat bij mijn oma in huis de ene kamer met rolluike 5 graden scheelt met de kamer zonder.
Enne we zitten op de zonnige zijde met dakkapel, openslaande deuren en keuken dus die krijgen een rolluik.
Het slaapt ook erg lekker, mooi donker als je wilt of je zet ze op een kier.

Deze dure variant ehh de naam is me even ontschoten heeft een dikke bak (materiaal) en is ook in de kleur van het houtwerk te verkrijgen en de bakken zijn mini qua grootte(ik ben al aan het sparen je hoort het al).
Zag dus net een adv in de krant dat de 2e rolluiken bij hen 50% korting krijgen....maar dat heeft ie niet verteld morgen even bellen dus! Oh het merk is Roma, zul je zien dat die actie daar niet voor geldt..maar dat staat er niet

@TM, pot is 7 cm naar achter nu, heb het zelf niet gezien (naailes) maar ga duimen.
We hebben de pure stone van VB (onder het motto als de kommen niet passen...) en ik vind hem zoooo mooi!
Maar lief dat je aan me denkt

Jeeee tot 14 sept vrij
Wij hebben gister de wintersport geboekt vanaf 30 januari 2010... daarvoor heb ik nog wel 37 vrije dagen om op te nemen hoor
Enne ik ben ook niet van het geduld al die pijpjes..lekker boeiend!!
Maar mag voor eind sept de stucadoor al boeken

Oh ja de rolluiken lelijk..tsja ik weet het dit was de meest charmante oplossing..en vind ze zelfs wel lief zo klein. Inbraak hoeft het niet voor gaat zelf alarm aanleggen (tsja wat je kan mot je uitvoeren).
Hoop ik voor hem dat hij er rekening mee houdt dat ik als ik s'nachts naar het toilet ga echt niet zo helder ben dat ik dat uitzet...
  donderdag 20 augustus 2009 @ 07:21:48 #224
248562 Rallydame
pi_72030099
Mooi dat het opgelost is met het toilet

Wij hebben ook op diverse plaatsen rolluiken bij het huis. Die mensen waren onwijs bang dat ze gingen inbreken want er zitten overal rolluiken behalve aan de voorkant beneden (bij de woonkamer) en boven (bij de slaapkamer).
Het rolluik bij de keuken is er inmiddels af want die zat aan het kozijn vast en ja.. dat raam is vervangen. En onze nieuwe achterdeur heeft geen rolluik.
Wij zouden het zelf waarschijnlijk niet geplaatst hebben want we vinden het ook niet mooi maar nu het er toch zit... Het is wel fijn als het warm weer is, blijft het toch wat koeler.
pi_72031167
Hoho ik heb nog niet gepast met mijn wiebeltenen

De mijne vind ik voor een rolluik zeer acceptabel en vermoed dat als het zo gaat als men voorspelt (steeds meer warmte) wij er erg blij mee gaan zijn.

Vandaag beton
pi_72034240
was van werkplek A naar B even langs huisje gereden en de betonwagen is er al
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:43:36 #227
248562 Rallydame
pi_72054669
Of het vlak is geen idee Maar heb wel foto's
pi_72055355
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
............... Maar heb wel foto's
En waarom mogen wij die niet zien
pi_72056963

Helaas waren toen de batt op en had geen tijd om de andere camera te halen.

Overgang keuke, studeerkamer

Vanaf de andere kant.

@styliste had geen cm bij de hand dus moet de pannen nog meten, het zijn pannen van de gebroeders dobbelaar of koppelaar uit Koudekerk a/d Rijn.
pi_72057329
En we pakken even de gegevens van de betonauto erbij

Motor
Brandstof Diesel
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 10518 cm3
Vermogen 294 kW

Massa & laadvermogen
Massa leeg voertuig 19.610 kg
Laadvermogen 16.390 kg
Toegestane maximum massa voertuig 36.000 kg
Massa rijklaar 20.140 kg

Stevig dijkje dus daaro
pi_72057338
Beton! Ons beider dag stond vandaag in het teken van beton .
pi_72057387
Je balanceert weer op het randje dat snap je wel maarehh dat dijkje is niets mis mee idd.
Wel 2 flitskasten ook
pi_72057479
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:35 schreef twentemeisje het volgende:
Beton! Ons beider dag stond vandaag in het teken van beton .
Kunnen we dan niet ruilen??Neehoor je hebt je portie gehad en jouw blad past bij mij niet
pi_72057529
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
.............................................
Wel 2 flitskasten ook
Dat is toch wel een groot probleem met 36.000 kg

Ik zou zeggen even keren op de dijk waar de kast staat

En dan kuubje beton eroverheen
pi_72057670
Gaarne, ik ben niet altijd zo helder en heb een vrij zware rechtervoet.
Nou truste!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 23:23:17 #237
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72058933
Zo, dat is weer een heel ander gezicht, met dat beton!

Goed dat je de rolluiken uitgelegd hebt, nu snap ik het tenminste
Ik vraag me echt al jaren op vakantie enzo af waarom je dat in de randstad nooit ziet, maar dit verklaart een heleboel
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_72062696
goedemorgen
Ja hé BBQ-Kip, het is alleen wel jammer dat de netten alweer klaar liggen en maandag de vloerverwarmingsslangen erin gaan.. maar dan komen ze volgende week donderdag met de zand cement en hebben wij een hele vrijdag en zaterdag vrij .

Tsja in de randstad zie je ze alleen om inbraak tegen te gaan valt mij op. En het is wel een uitgave, ze gaan wel rustig 30 jaar mee.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:33:12 #239
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72063262
Zo, jij bent weer lekker vroeg! Nu ik dit typ ben je waarschijnlijk al weer flink aan het werk maar bedenk maar zo, het is bijna weekend
Netten voor vloerverwarming is niet erg, is alleen maar beter, zeker met de zandcementvloer enzo, dan schiet het lekker op en kunnen jullie richting leuke dingen doen (weer heerlijk opbouwen )
pi_72063902
Ja was inderdaad vroeg
En ik ben druk bezig des te eerder mijn bureau leeg is des te eerder ik weg kan.
Nu even tijd voor een bammetje
Klopt zal blij zijn als de zand cement erin zit dan kan ik gaan schuren en het dak eraf halen.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:18:53 #241
248562 Rallydame
pi_72064944
Weer een streep door een groot project op de to-do-list. Nu deel 2 nog maar dat komt vanzelf
Heb ook niet zo lang van het beton mogen genieten... binnen 3 dagen lagen de netten en de vloerverwarming er al in.. 2 dagen daarna al de dekvloer.. Dag dag mooi beton

En lekker 2 dagen klusvrij . Dat is ook lekker.. Vanavond ga ik nog wat klussen en is werken. Morgen hebben we rally dus dan gaan we beiden niet klussen en zondag moet weer werken dus ben ik weer alleen aan de klus (waarschijnlijk wel met paps en mams) heeft nu dus ook gewoon 3 dagen klusvrij.. wat een luxe en ik maar door ploeteren.
Geniet lekker van die 2 dagen...
pi_72067054
jaaa deze moet snel vol want dan kan het dak eraf (bedoel het topic nog iets van 60 posts te gaan )

Klusvrij maar wel werken hé die van jou .
Dit weekend mag ik er nog even tegenaan en dan maandag ook nog en dan het weekend erop idd 2 dagen vrij gaat naar assen (wielergebeuren) en ik ga even op de markt kijken voor wat strechstof en luieren/visite
pi_72086633
http://bva-auctions.com/category/index/1338/65298

Deze zijn erg mooi..maar meer dan 1,5 uur rijden op een maandag ehmmm
pi_72096999

gevonden wat ik zocht (voor het huis te plaatsen op de dijk) nu maar hopen dat ze betaalbaar zijn.
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:04:28 #245
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72102355
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
http://bva-auctions.com/category/index/1338/65298

Deze zijn erg mooi..maar meer dan 1,5 uur rijden op een maandag ehmmm
Ik ga denk ik achter de kapstokhaken aan en wat deurgreepjes (sierspul), ben nog even verder aan het kijken, wat een gave spullen zeg
Alleen ook wel een takkeneind rijden... dus toch nog even over nadenken...
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:07:57 #246
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72102407
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]

gevonden wat ik zocht (voor het huis te plaatsen op de dijk) nu maar hopen dat ze betaalbaar zijn.
Ik heb zulke bakken in het tuincentrum hier zien staan (Staelduinsebos), zijn best duur (afhankelijk van de grootte vanaf 100 euro), maar alsnog een stuk goedkoper dan aardewerk. En bovendien leuker
Wat voor planten/boompjes wil je erin gaan zetten?
  maandag 24 augustus 2009 @ 07:24:45 #247
248562 Rallydame
pi_72103850
Mooie bakken MI
Zoiets in het klein met een klein boompje wil ik ook nog graag bij ons naast de deur zetten. Een klein olijfje op zo
pi_72104487
Leuk hé die spullen BBQkip?? Ik heb me maar voorgenomen voortaan eerst de afstand te bekijken scheelt me weer een zielig gezicht trekken

Die bakken zijn 42x42 (zonder pootjes) en ja die zijn echt megaduur zeg pfff. Maar heb er nu 2 voor 25-30 euro, even schuren en lakje en klaar.
Geen idee wat ik erin ga zetten nog..komt vanzelf . Heb bij een van onze buren deze gezien

maar dan groen en ga als ik tijd heb even aanbellen om te vragen of ik er een paar kan overnemen.

Verder veel foto's gemaakt en die ga ik vanavond plaatsen. Nu wakker worden en vloerverwarming gaan binden

Wel even een vraagje (mik ik ook in een ander topic)
Hoe schuur ik dit het beste? Is massief eiken, ik wil hem of licht eiken maken of verven..maar bij het eerste moet hij vrij egaal geschuurd en dat is best lastig..

pi_72104504
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 07:24 schreef Rallydame het volgende:
Mooie bakken MI
Zoiets in het klein met een klein boompje wil ik ook nog graag bij ons naast de deur zetten. Een klein olijfje op zo
Zou zeggen kijk vooral op MP want zelfs met 50% korting waren die krengen nog 50 euro en duurder..en dan heb ik het nog over de relatief goedkope houten variant..Steen was rustig 70-100 euro.
pi_72104670

Onze boretti nog even vlug opgezocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')