Geen energie en zoveel vragenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:43 schreef twentemeisje het volgende:
Is weer veel gebeurd meis, heb even de energie niet om het allemaal bij te houden, ook mijn eigen topic niet![]()
.
Zit de fry-top hier aan de rechterkant? En zitten er geen sierpoten bij je fornuis? Dat past juist zo goed bij dit model. Bij die van ons zitten ze er bij, maar wij gebruiken ze niet omdat we andere stelpoten hebben bijbesteld. Dit omdat het fornuis hoger op moest komen. Hoe hoog is jullie keukenblad straks?
Ik duik snel mijn nest in, val zowat om. We hadden vanavond een borreltje bij de nieuwe buren, de buurvrouw was vandaag jarig. Leuk buurtje overigens, allemaal lieve mensen so far.
Valt mee hoor deze week de laatste dingen en dan gaat de aannemer beginnen.quote:
Thnx, ik ga het weerbericht nu checken wil ik al dagen doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:34 schreef Rallydame het volgende:
Gaat goed meis![]()
Vloerverwarming er al helemaal in, elektra grotendeels (?) al getrokken... Allemaal van die klussen waar je straks niets van ziet maar wel behoorlijk wat tijd kosten.
Is de vloerverwarming bij jullie hoofdverwarming?
En het dak er binnenkort afWat een karwei is dat nog zeg... Pff.. hopelijk blijft het goed weer..
Wij hebben ze wel in lussen liggen maar dan meer in schelp vorm. Zo noemdequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:34 schreef Ml-etje het volgende:tekent dagelijks vloerverwarming dus dit is heel doordacht
![]()
Nee daar waar er deuren zitten zoals de openslaande deuren liggen ze inderdaad nog dichter bij elkaar dan 15 cm.
Hoe ligt het bij jullie dan? Niet in lussen?
Alles is maar in elkaar geflanst...het is echt zo zonde.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:50 schreef Ml-etje het volgende:
Ja joh! Vind die oude stenen erg mooi bij jullie hoor
Goede tip, thanks.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:30 schreef Ml-etje het volgende:Godigita; het toverwoord is albastine afbijt..grote bus kopen (de grootste en steeds na smeren afkrabben=hij in 3 keer schoon).
Met diezelfde albastine afbijtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:40 schreef godigita het volgende:
[..]
Goede tip, thanks.Ik heb nu wel afbijt, maar een goedkope variant, beter maar wat duurder. Er zit alleen wel een dikke laag tapijtlijm op de trap, dus ik moet nog even zien hoe dat gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |