Staat geloof ik ook geen leeftijd bij mijn profiel. Ik ben 29 (over paar maandjes 30 dan wil ik er dus per se in zitten. Moet gevierd wordenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:12 schreef Ml-etje het volgende:
Hmmm dat flauwvallen is vervelend maar hoort meer bij een lage bloeddruk idd (ook zo'n onder de douche omroller?). Dat kastje is even vervelend om mee te nemen maar dan weet je wel meer
Maaruh stomme vraag hoor maar jij ziet er heel jong uit op je foto's..(niet gekeken bij je profiel) das dan wel gek zulke rariteiten.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:33 schreef twentemeisje het volgende:
Off-topic: wat enorm klote zeg Rally, dat je zoveel flauwvalt, lijkt me doodeng! Hopelijk krijg je meer duidelijk door dat kastje!
Het flauwvallen heb ik al heel lang (zie post hierbovenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Rallydame, wat naar zeg, dat kan je er nu ook even niet bij gebruiken... Wel goed dat ze eindelijk wat grondiger gaan zoeken. Heb je cardiale klachten in je familie zitten? Zo'n kastje stelt niks voor hoor, is alleen wat ongemakkelijker, maar verder niet.
Maar wel met een nieuwe boorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
Jaja de heren zin bezig weergrappig duo hoor maar wel harde werkers.
.........................
Er bestaat gelukkig (nog) wel zoiets als vrije artsenkeuze in Nederland, dus switchen van arts kan altijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:40 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Het flauwvallen heb ik al heel lang (zie post hierboven) Ik ben gewoon wel heel blij dat er iemand is die me serieus neemt en nog een stapje wil doen. Internist in het ziekenhuis wilde me gewoon niet meer verder helpen... En zoveel had ie nog niet voor me gedaan naar mijn idee. Maar goed.... verhuizen naar een totaal andere regio betekent ook andere artsen en mss willen die er nog wel wat mee doen
![]()
Dat verhuizen van stad naar dorp (maar o wat zal ik mijn "stadje" missen) is op meerdere fronten zo gek nog niet
Jammer, maar ik snap het wel hoor, heb ik ook niet gedaan bij de loodgieter en timmerman enzo. Loodgieter was echt een schatje, timmerman bij ons was ronduit een lul die slordig werkte, geen tekeningen aan hield en afspraken niet nakwam, die hebben we dan ook het huis uitgeflikkerdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:42 schreef Ml-etje het volgende:
Heel eerlijk durf ik het de heren niet echt te vragen..of ze op de foto willen voor forum
Oh lekker... mannenquote:Ga zozijn auto eens uitbaggeren, hij had de bbq mee maar dan niet eerst leeg gooien, nee haast haast pff je raadt het al die is omgevallen...
![]()
Daar is het toch veels te warm voorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:50 schreef twentemeisje het volgende:
..................Wat dat betreft kon ik al wel weer zwanger zijn, ik had in mijn zwangerschap ook zo enorm veel zin in fruit en in het bijzonder watermeloen. Nu ik er zo over nadenk zijn er ook wel wat moodswings te bespeuren
. Maar laten we er maar vanuit gaan dat het verbouwingsstress is!
En we zijn ook niet eens getrouwd! Dus wat stom van me, het kon dus sowieso al helemaal nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daar is het toch veels te warm vooren of heb je toch geen tijd en of energie voor
![]()
Verbouwingstress dus
Zal ik dan maar niets zeggen over de hvlheid mensen die er hier nog zo bijlopen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:41 schreef twentemeisje het volgende:
Wst staat je dat eerbiedig!
[ afbeelding ]
Ik weetquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:50 schreef Ml-etje het volgende:
....
Enne smurfensnot/pur is niet fijn op je handen
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |