abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71619702
Hahaha leuk effect heeft ze
Hoezo niet volijk opgstaan? Zomaar moe of iets ergs?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:14:46 #52
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_71621322
Niets ernstigs. Tenminste niet dat ik weet. Morgenvroeg even naar de huisarts. Misschien dat mijn bloeddruk weer druk met schommelen is. (Heb ik wel vaker last van ) Daar word ik dan onwijs moe van en ja... je humeur wil dan na een paar dagen ook niet echt meer best zijn etc...
Gewoon even na laten kijken 't komt allemaal goed.
pi_71628578
Ah das vervelend, ik ben een ijzervretertje, zonder is het ook drama (moe, sjago enz).

Vanmiddag na de kapper als een razende alle behangresten in de keuken eraf gehaald en nu is het officieël behangvrij. Wel even met een sopje groene zeep na soppen en dan klaar.
Mocht tevens het delicate werkje slopen van de binnenzijde toilet doen, daar het houtwerk aan de buitenzijde moet blijven zitten en bang was het te vernielen.
10 tikken en het kwam er in 3 delen af

Mijn taak voor vandaag zit erop, gaat aan de slag met zijn freesspeeltjes en ik ga naar naailes.
pi_71637117
Zo ik heb een topje in elkaar gezet moet alleen het nekje en de laatste naad nog en dan afwerken die hap en dragen geheel off topic gezwets..

On topic;
heeft een van de dubbele buitenmuren ontdaan van zijn binnenste wandje.
En hij heeft al voorzieningen gemaakt voor lampjes in de woonkamer.
Vensterbanken gesloopt (dacht vanmiddag nog zal ik..maarja wist nou niet of dat dat de bedoeling was).
Randen van plafonds weggesloopt en nog wat klussen.

Morgen komt de werkspot meneer de vloer eruit hakken (hopen dat hij de keuken incl. het enge zeil ook wil doen). Dus morgenavond hebben we een zandbak
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:51:09 #55
248562 Rallydame
pi_71645628
Offtopic
Ben benieuwd naar je topje. Foto als het af is?

Dan veel meer offtopic.... vanmorgen bij de huisarts geweest. Ik krijg volgende week vrijdag zo'n 24 uurs bloeddruk meetkastje mee. Ben benieuwd wat ze daar mee kunnen achterhalen. Mijn bloeddruk was namelijk altijd te laag en vorig jaar september was ineens mijn bloeddruk (veeeeeeeeeeeeeeeel) te hoog toen ik bloed wilde geven. Sindsdien ben ik opgenomen in het ziekenhuis, maanden onder controle van een internist geweest en honderden pilletjes geslikt... Vreemde is dat ik toch nog gewoon blijf flauwvallen terwijl dat dus niet met elkaar rijmt... Mijn nieuwe huisarts gaat er eindelijk verder op door. Jammer dat niemand dit (het bloeddruk-meetkastje) eerder heeft bedacht maar ach.... misschien kan iemand me nu echt vertellen wat er aan de hand is

Ontopic
Het klussen gaat goed
Ben erg benieuwd naar jullie zandbak. Ga je het zand er wel zelf uit halen?
pi_71646216
sure! van het topje dan hé haha.

Hmmm dat flauwvallen is vervelend maar hoort meer bij een lage bloeddruk idd (ook zo'n onder de douche omroller? ). Dat kastje is even vervelend om mee te nemen maar dan weet je wel meer
Maaruh stomme vraag hoor maar jij ziet er heel jong uit op je foto's..(niet gekeken bij je profiel) das dan wel gek zulke rariteiten.

Volgens mij moet het zand blijven liggen, sterker nog ik moest mijn bikini meenemen. Zal het vanavond nog een vragen is vrij en is zelf met andere klussen bezig en het is bloedheet zo zonder enige isolatie (ligt allemaal in de bak).
pi_71646351
Wat! Ze zijn al zowat klaar met slopen! En ik was maar een paar dagen weg! Wat een tempo, mijn complimenten!
Onze ervaring is dat andermans voorzetwandjes NOOIT zo goed zijn als EIGEN voorzetwandjes... dan weet je tenminste zeker wat erachter zit. Ik herinner me ook een behangetje wat ergens af moest, waarachter schrootjes bleken te zitten, waarachter behang, waarachter triplex op rachelwerk, waarachter van dat plastic (vinyl?) behang, waarachter een vieze vochtige schimmelende zachte stuclaag die je met een plamuurmes zo af kon steken...
pi_71649391
Ja goed hé!
Vandaag ws officieel klaar met slopen!!!
AL schiet het niet erg op begreep ik net van de ingehuurde vloerenslopers zijn past op de helft..
Wij blij dat we echt1 prijs hebben afgesproken.

De muren vielen wel mee alleen de manier waarop ze vastgezet waren met klosjes, spijkers en schroeven (hele bergen) was soms een beetje vermoeiend als je snel wilt verwijderen.

Laatste wand is er vandaag uit gegaan die bleek van hout en daar is de stucadoor die toch wel zich uit kan leven vast niet van gecharmeerd. Omdat dat een 1,5 steens buitenmuur met voorzetwand was komt er wel een gipsen met wat isolatie voor terug. Beetje koud studeren/werken anders hihi.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:13:37 #59
248562 Rallydame
pi_71649570
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:12 schreef Ml-etje het volgende:
Hmmm dat flauwvallen is vervelend maar hoort meer bij een lage bloeddruk idd (ook zo'n onder de douche omroller? ). Dat kastje is even vervelend om mee te nemen maar dan weet je wel meer
Maaruh stomme vraag hoor maar jij ziet er heel jong uit op je foto's..(niet gekeken bij je profiel) das dan wel gek zulke rariteiten.
Staat geloof ik ook geen leeftijd bij mijn profiel. Ik ben 29 (over paar maandjes 30 dan wil ik er dus per se in zitten. Moet gevierd worden ). Onder de douche heb ik 8 vd 10 keer problemen... Daarom klopt het allemaal ook niet... Het spreekt elkaar tegen dus misschien brengt dat kastje duidelijkheid. Kun je er tenminste ook wat aan doen...
Hopelijk is het de 14e em 15e niet al te warm... Zie mezelf al lopen / werken / klussen met zo'n band om met die hitte...
pi_71649707
Hmm nee das niet fijn en ja het spreekt elkaar tegen.
Wat wel handig is dat je gewoon bezig bent dan, geeft op zich een reeël beeld
29 is veulste jong hiervoor natuurlijk!
Maar straks weet je hopelijk meer!

On topic; hoe ist met de deurtjes???
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:03:46 #61
248562 Rallydame
pi_71651016
ehm...
Beetje putjes nog... Ik heb gisteren een radiator en een deur van de eerste laklaag voorzien zonder de roller te gebruiken. Misschien helpt dat beter. Normaal doe ik namelijk met de kwast het verf opzetten en dan lichtjes met de roller er overheen om de strepen te verminderen. Vanavond geen tijd dus morgen kan ik het resultaat pas zien.
Is het dan nog steeds zo erg dan zit er niets anders op..... alles weer helemaal schuren en mss nog een laag grondverf opzetten... We zullen zien

Mooi dat het sloopwerk vandaag klaar zou zijn . Snel gedaan hoor...
Dan kunnen jullie alweer aan opbouwen beginnen... Wel leuk... We hebben er nu meer lol in dan eerst.. Maar wij zijn ook wel een klein beetje gek
pi_71654768
Zal voor je duimen.

Hoorde net dat de sloophamer nu en dan oververhit is dus de heren zijn frites halen en aangezien wij die zaterdag ook al eten ga ik zo even koken voor en mijzelf.
Duurt nog wel tot 8 uur vanavond en ik hoef niets te doen vandaag of tsja..weet nog niet tis wel warm.

Haha ik word denk ik blijer van aanrukkende vloertegels en schilderen enz. dan van het tengelen/raggelen/sleuven maken enz. Alles dat toch niet meer zichtbaar is boeit deze onpraktische dame niet
was verdorie zowaar druk op het werk en dat als laatste dag moet wel zeggen dat ik van drukte altijd enthousiast word
pi_71657928
Euhh -edit- sneu voor de heren..de boor is kapot.
Ze komen dus morgen terug om de rest af te maken.
Ga dus afwassen en kijken plus foto's maken en een struik vernielen die voor de toekomstige keukenafvoer ligt.
pi_71663284
Klusmeiden wat gaan jullie toch allemaal hard!

Jammer dat de boor kapoet is, maar morgen zijn ze dan ook wel klaar toch? Ik ben overigens net als jij van de zichtbare resultaten .

De wonderen zijn trouwens de wereld nog niet uit, als de foto's zijn geladen dan volgt er binnen nu en een paar minuten een nieuw topic van mijn hand .

Zat me net te bedenken dat het wel jammer is dat je niet wat dichterbij woont, dan had je mooi een sneak preview van jullie toekomstige keuken kunnen krijgen bij ons .

Nu ga ik even alles bijlezen in al die klusvrouwentopics .

Wil jij je laatste post in mijn topic straks nog even van die nieuwe link voorzien MI-etje?
pi_71663347
Off-topic: wat enorm klote zeg Rally, dat je zoveel flauwvalt, lijkt me doodeng! Hopelijk krijg je meer duidelijk door dat kastje!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:04:53 #66
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71664328
Wat een failure van die boor
Maar wat goed dat jullie het uitbesteed hebben, scheelt een hele hoop energie
Wat doen jullie trouwens een hoop buiten de verbouwing om zeg... als ik uit mijn werk kom is het koken, eten, beetje fokken, slapen... Pfff, zou best wensen zoveel energie te hebben

Rallydame, wat naar zeg, dat kan je er nu ook even niet bij gebruiken... Wel goed dat ze eindelijk wat grondiger gaan zoeken. Heb je cardiale klachten in je familie zitten? Zo'n kastje stelt niks voor hoor, is alleen wat ongemakkelijker, maar verder niet.

* BBQ-kip wacht op de foto's
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_71666736

Uhuhu, keuken?

Deze zandbak moet straks een bureau gaan huisvesten

Hier bleef vanwege het verzakken vd trap enz nog wat liggen..de gang dus

en is bezig met de afvoer van de keuken..heeft meteen de bodembedekker weggehaald kan ik mooi als hij klaar is hortensias gaan planten..voor als ik het klussen beu ben

@ TM, zeker jammer maarja zoals ik in jouw topic al zei..fotoosss!
En gaat nu nog hard ja maar straks..leidingen zucht..
Maar dan het dak september

Heb wel medelijden met die mannen wat een hitte. Heb welgeteld drie keer een kitrand verwijderd en met mijn neus tegen het dak schroefjes weggehaald en stuiterde van ellende bijna van de trap, wat heet zeg!

@BBQ-kip; morgen nemen we de bbq mee (flauw maar kon het niet laten ).
Doen wij zo'n hoop erbuiten dan? Euhh Werken, eten, boodschappen en huis bijhouden en slapen en naailes en dan ben ik klaar hoor en idem. Oh ja ik internet teveel haha.
En dat uitbesteden was zo'n goed plan..beste investering tot nog toe qua uitbestede klussen.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 01:26:03 #68
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71670655
Wat een eind vloer is er al uit zeg! Gek idee dat die zandbak straks prachtige kamers worden

En goed idee van die BBQ
Ik ben zelf dol op BBQ-en, alleen vind ik ironisch genoeg kip het minst lekker op de BBQ
Ribeye is echt mijn vleesje Lekker zout en peper er op en verder niets

Maak (of laat maken) morgen ook even foto's van die chappies met hun nieuwe boor, ben wel benieuwd wat voor figuren dat doen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_71672503
Ooooh fouterd zal het vragen want die houdt mij er ver vandaan.. ben zelf ook niet zo'n voorstander van ongewenst mensen op i-net slingeren maar ok.

Ga die bbq zo eens soppen want ondanks het commitment dat onze beider auto's aan het einde van de rit naar de schoonmaker gaan vind ik het wel zonde van mijn nieuwe waggie. Overigens is kipfilet met parmaham erom en dan wat parmezaanse kaas erbij jumm!

En het voorstellingsvermogen bleef steken bij de zandbak en de zielige muurtjes
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:37:10 #70
248562 Rallydame
pi_71673658
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:33 schreef twentemeisje het volgende:
Off-topic: wat enorm klote zeg Rally, dat je zoveel flauwvalt, lijkt me doodeng! Hopelijk krijg je meer duidelijk door dat kastje!

Ik ben het al gewend hoor. Heb er al zo'n 8 jaar last van denk ik... Dus schrik er niet meer zo van en de mensen in mijn directe omgeving hoe en wat ze kunnen doen voor me. Blijf het altijd erger vinden voor de mensen om me heen dan voor mij.. Op een paar bulten, krassen en kneuzinkjes na is mij nog nooit wat gebeurd. Maar de schrik in andere mensen hun ogen.... dat maakt me dan meer overstuur
Maar daarom ruimte die te hoge bloeddruk niet die ineens naar boven kwam afgelopen jaar. Hopelijk hangt het een beetje aan elkaar zodat de oorzaak met het kastje gevonden wordt... Zou boven verwachting zijn
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:40:45 #71
248562 Rallydame
pi_71673750
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Rallydame, wat naar zeg, dat kan je er nu ook even niet bij gebruiken... Wel goed dat ze eindelijk wat grondiger gaan zoeken. Heb je cardiale klachten in je familie zitten? Zo'n kastje stelt niks voor hoor, is alleen wat ongemakkelijker, maar verder niet.
Het flauwvallen heb ik al heel lang (zie post hierboven ) Ik ben gewoon wel heel blij dat er iemand is die me serieus neemt en nog een stapje wil doen. Internist in het ziekenhuis wilde me gewoon niet meer verder helpen... En zoveel had ie nog niet voor me gedaan naar mijn idee. Maar goed.... verhuizen naar een totaal andere regio betekent ook andere artsen en mss willen die er nog wel wat mee doen
Dat verhuizen van stad naar dorp (maar o wat zal ik mijn "stadje" missen) is op meerdere fronten zo gek nog niet
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:53:16 #72
248562 Rallydame
pi_71674056
Zo'n zandbak hadden wij ook een paar weken geleden. Dat komt allemaal goed
Jammer van de boor en dat het daardoor wat langer duurde dan verwacht Maar ach... zoals je zelf al zei... je hoeft het zelf niet te doen en dat is zeker met deze hitte heeel fijn.
Mijn en z'n baas hebben het toen ook in de hitte gedaan met z'n tweeën. Daar hebben ze het nu al 10x over gehad sinds het weer weer zo mooi is dus dat horen we nog even aan Maar vind het ook nog steeds helden.
Het is al drama werk als het niet zo mooi is.

Ik gooi ook niet zo snel mensen op i-net. In mijn geval heb ik iedereen gevraagd of ze het erg vonden. Familie en vrienden vonden het niet erg en de aannemer heeft mijn foto's zelf allemaal gebruikt om zijn eigen website te updaten. Dus die had niets te vertellen

Jullie zijn echt goed bezig hoor. Het gaat nog steeds erg hard. En ja dat leidingen werk... erg belangrijk maar voor het zicht doet het weinig en duurt het lang Gelukkig zijn wij daar al doorheen. Mijn topic mag ook wel weer eens een kick krijgen maar ja... weinig te laten zien dus. Als het een beetje mee zit is er vanaf vanavond weer wat zichtbaar werk verricht
pi_71675230
Hmm ja dat flauwvallen is super irritant, heb dat zelf alleen s'morgens, vlug uit bed en onder de douche is niet aan mij besteed.
Heb er eigenlijk nooit naar laten kijken, weet al dat ik een laag ijzergehalte heb (jip en janneke taal) en kleine bloedcellen. Ben gewoon wat sneller moe en heb wat opstartproblemen .
Wel lekker dat ze je serieus nemen nu dan kom je tenminste ergens.

De here die vandaag terug zouden komen zijn er nog niet dus na doggie vertroeteld te hebben en het huis gedweild plus wat andere klussen ga ik me omkleden en bij kijken.
Die is een halve meter dieper aan het graven voor de afvoer.

Heel eerlijk durf ik het de heren niet echt te vragen..of ze op de foto willen voor forum

Ga zo zijn auto eens uitbaggeren, hij had de bbq mee maar dan niet eerst leeg gooien, nee haast haast pff je raadt het al die is omgevallen...

Als de heren weer komen met de hamer ga ik boodschappen doen, vlees voor morgen halen en wat voor vanavond plus langs de groenteboer. Hihi voor het geval dat iemand denkt dat ik verder nog puf heb beetje gaar met deze warmte. Onze grote vriend/collega van heeft vanavond vrijaf dus helaas geen hulp ook.

Nou klusze iedereen
pi_71675698
wat een zandbak! ( ik zie jullie al helemaal zandtaartjes bakken na je BBQ )
Ben benieuwd of het vandaag af komt!
pi_71681191
Jaja de heren zin bezig weer grappig duo hoor maar wel harde werkers.
Ik ben dus even in huis 2 uithijgen en dan boodschappen doen.
Zandtaartjes..doe maar niet ben het nu al beu haat zand.
Duimen dat het niet gaat regenen.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:11:13 #76
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_71683669
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
Jaja de heren zin bezig weer grappig duo hoor maar wel harde werkers.
.........................
Maar wel met een nieuwe boor
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:32:28 #77
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71684259
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:40 schreef Rallydame het volgende:

[..]

Het flauwvallen heb ik al heel lang (zie post hierboven ) Ik ben gewoon wel heel blij dat er iemand is die me serieus neemt en nog een stapje wil doen. Internist in het ziekenhuis wilde me gewoon niet meer verder helpen... En zoveel had ie nog niet voor me gedaan naar mijn idee. Maar goed.... verhuizen naar een totaal andere regio betekent ook andere artsen en mss willen die er nog wel wat mee doen
Dat verhuizen van stad naar dorp (maar o wat zal ik mijn "stadje" missen) is op meerdere fronten zo gek nog niet
Er bestaat gelukkig (nog) wel zoiets als vrije artsenkeuze in Nederland, dus switchen van arts kan altijd.
Natuurlijk is het niet handig te gaan "shoppen" zoals wij dat noemen, maar ikzelf heb nu ook al mijn 5e huisarts bijvoorbeeld, en da's een stuk beter voor mijzelf uiteindelijk.

Hoop dat je snel uitsluitsel hebt
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:36:20 #78
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71684361
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:42 schreef Ml-etje het volgende:
Heel eerlijk durf ik het de heren niet echt te vragen..of ze op de foto willen voor forum
Jammer, maar ik snap het wel hoor, heb ik ook niet gedaan bij de loodgieter en timmerman enzo. Loodgieter was echt een schatje, timmerman bij ons was ronduit een lul die slordig werkte, geen tekeningen aan hield en afspraken niet nakwam, die hebben we dan ook het huis uitgeflikkerd
quote:
Ga zo zijn auto eens uitbaggeren, hij had de bbq mee maar dan niet eerst leeg gooien, nee haast haast pff je raadt het al die is omgevallen...
Oh lekker... mannen
pi_71685758
Nou ik heb even een partij staan het leek wel een grote asbak .
En maar tegen mij roepen zuinig ermee hé. Lijkt me geen goed plan meer om dat nog eens te roepen.
Net de aldi leeggekocht aan drinken de flessen vliegen erdoor.
En even langs de slager kunnen we vanavond eens proberen en morgenavond gezellie bbqen als beloning.

En ja ze hebben een nieuwe boor, fiks ding hoor! Als ze zo door gaan ga ik mezelf wel opgeven als hele goede referentie op werkspot voor hen, petje af.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:50:29 #80
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71686689
Gelukkig schiet het op met die nieuwe boor!

En inderdaad... mannen... soms....iets met behang... .

Ik heb net al een heel groot stuk watermeloen verorberd. Wat dat betreft kon ik al wel weer zwanger zijn, ik had in mijn zwangerschap ook zo enorm veel zin in fruit en in het bijzonder watermeloen . Nu ik er zo over nadenk zijn er ook wel wat moodswings te bespeuren . Maar laten we er maar vanuit gaan dat het verbouwingsstress is!
pi_71694390
You never know zo niet ben je gewoon gezond bezig!
Heb mezelf maar een ananas kado gedaan bij de groentenboer.

Maarr de vloer in gang en woonkamer zijn er nu ook uit. Megazandbak nu.
heeft de afvoer voor keuken ook liggen en ik heb 1 van de 3 bomen deels gerooid.
Morgen even een speciaal zaagje halen. Lekker geknoeid en daarna het licht/stopcontactenplan doorgenomen al wandelende.
Voor zo'n angsthaas als ik is het heel handig lampen voor ik in een ruimte ben aan te kunnen doen, nogal wat dubbele stopcontacten dus

Woonkamer spotjes langs de randen en plaats voor een gewone lamp (kan ook een afdekdingetje op als die er niet hangt, keuken ook spotjes tussen de balken in, toilet een gewone lamp, gang 2 lampen (vanwege de bocht), studeerkamer boven bureau's spotjes (mooi vanuit de keuken) en 1 lamp mogelijkheid plus plek voor bureaulampen.
Slaapkamer en logeerkamer hangen af van hoe de wanden zo voordelig mogelijk geplaatst kunnen worden en de badkamer is er natuurlijk nog niet dus dat hangt ook nog even.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:46:51 #82
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71694738
Wij hebben gisteren nog wat wcd's dicht laten smeren, er zaten namelijk telefoon- en ethernet-aansluitingen die we helemaal niet meer gebruiken. Soms denk je pas laat over dingen na . Gelukkig nog wel op tijd. Je bent goed bezig door je er nu direct mee bezig te houden meis.

Met dit weer kun je ook net doen alsof je op het strand ligt in jullie zandbak. Gooi je gewoon een handdoekje uit tussen al die bouwvakkers .
pi_71695009
Helaas is het zand megamuf en zitten er allemaal keien in.
maakt dagelijks van die tekeningen dus er rust een zware taak op zijn schouders zijn eigen huis zeer doordacht maken.
1 opmerking vond ik al alle rolluiken ineens kunnen laten zakken vanuit 1 punt
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:39:52 #84
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_71698283
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:50 schreef twentemeisje het volgende:
..................Wat dat betreft kon ik al wel weer zwanger zijn, ik had in mijn zwangerschap ook zo enorm veel zin in fruit en in het bijzonder watermeloen . Nu ik er zo over nadenk zijn er ook wel wat moodswings te bespeuren . Maar laten we er maar vanuit gaan dat het verbouwingsstress is!
Daar is het toch veels te warm voor en of heb je toch geen tijd en of energie voor

Verbouwingstress dus
pi_71702708
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Daar is het toch veels te warm voor en of heb je toch geen tijd en of energie voor

Verbouwingstress dus
En we zijn ook niet eens getrouwd! Dus wat stom van me, het kon dus sowieso al helemaal niet .

pi_71703090
* Ml-etje gaat de lange rok en kousen opzoeken en zich inleven
pi_71704753
Wst staat je dat eerbiedig!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:45:47 #88
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71707071
Whehehe, die schoenen doen me ook nog denken aan Olijfje van Popeye
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:42:31 #89
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_71709189
Ik kom weer even lurken
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_71711049
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:41 schreef twentemeisje het volgende:
Wst staat je dat eerbiedig!
[ afbeelding ]
Zal ik dan maar niets zeggen over de hvlheid mensen die er hier nog zo bijlopen?
Ik kan met1 de brandstapel op

Maar on-topic;
- sleuven en dozen in de muur vd woonkamer en ook alle pijpjes al in het plafond!
- De muren met biotex schoongewassen dus de stucadoor zal blij zijn.
- Keukenafvoer ligt er.

Aannemer is wezen kijken en was tevreden qua vloer hij komt dus met de laser meten en gaat dan de eerste laag beton bestellen. Er gaan folie en platen qua isolatie onder en netten in off course.

Hopen dat die beton snel komt!
Nu snel douchen en langs de friteszaak en de bbq aanslingeren als ik nog puf heb vanavond wat foto's en anders morgenochtend!
pi_71717743
De woonkamer (is er 40 jaar geleden aangebouwd dus heeft wel nettenen heul harde beton).

Wel wat scheuren in de keuken gelukkig alleen binnen

Wandje studeerkamer was niet stucbaar dus wordt vervangen door stucbare platen.

Sleuven en wanddozen in de woonkamer en de buizen aan het woonkamer-plafond

Wat een lawaai hier!

Biotex doet wonderen met oude kranten achter de verwarming

En deze..

Gaat hier naar binnen, de keuken afvoer

Bakjes beginnen vol te raken, gelukkig komt er nog een houtbak bij en mogen we 6x naar de stort (en wanneer we wat pasjes lenen nog meer).

pi_71717849
Wat een zooi heb je toch van verbouwen...

Weer een stukje verder!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_71717988
Jaaa en er durfde iemand op te merken dat ze liever hun eigen blokkendoos (lees nieuwbouw) had..
Tot ze buiten zaten
En ja de kamers zijn niet mega maar wij zijn dan ook echt buitenmensen.
pi_71719499
Had ik helemaal niet door dat je de foto's er ook al achteraan hadden geplaatst!

Ik werd ook echt doodnerveus van scheurtjes in muren... Eng! Gelukkig wist mijn lief me telkens te kalmeren . Maar nu moet ik bekennen dat ik snel nerveus word van 'bouwdingen'. Het is nu bijvoorbeeld ineens vochtig in de kelder, ik zie dat ding dan al direct onder een meter water staan .

Jullie schieten al lekker op met slopen, ook te zien aan de volle container! Wij hebben twee volle containers gehad en de derde gaat ook nog vol. Vader van mon amour heeft goede connecties dus hebben we het tegen enigszins gereduceerd tarief laten brengen (lege container) en toen ie vol was weer laten halen. Die vuilpassen hier gaan maar tot 400 kilo, daarna ook gewoon betalen. En aangezien zuslief ook al aan het verbouwen is geweest dit jaar, zou pasjes verzamelen ook niet erg lucratief meer zijn helaas.
pi_71725034
tsja ben zelf omgelopen om te kijken of er buiten wat te zien was.
Heb wel zoiets van nu is echt alle constructie weg en sommige deuren hebben zoiets van ja daahaag, het is ook niet onderheid

Wij hebben ook het pasje van de oude bewoners gehad dus das wel fijn. En de bakken komen via de aannemer gelukkig.

Vandaag eff geen zin, zand moet er deels uit maarja eerst hier nog wat klusjes doen.
pi_71738842
Ik word zenuwachtiger van het idee dat beton ook nog uitzet..wat gaan die muren dan doen?
Maarja de aannemer en kijken er niet eens van op..
Hang nu op de bank met een hele zere rug..al het zand is er iig uit nu en heb twee flinke bergen zand in de tuin.
Enne smurfensnot/pur is niet fijn op je handen
Verder heb ik leuk lopen uitmeten nadat ik klaar was met scheppen.
is druk geweest met de elektra en de vloerverwamingsbuizen/dozen en het aftekenen.
Foto's volgen nu eerst eten.
pi_71739576
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:50 schreef Ml-etje het volgende:
....
Enne smurfensnot/pur is niet fijn op je handen
...
Ik weet 3 jaar geleden ook dat spul op mijn handen gehad...

Eigenwijs, moet je ook maar handschoenen aantrekken
pi_71739948
Hihi ik dacht oh wat een leuk goedje..tot ik me herinnerde dat een collega van dat spul er niet meer af kreeg. Moet alleen mijn nagel nog schoon krijgen verder is het weg
pi_71740313
gaaf he? Hoe dat spul zich opeens gaat uitzetten?
Een vriend van ons zei ooit: As ge ut nie meer wit, gebreukte kit. As ge nie wit woarvur gebreukte pur.
Zegt genoeg denk ik he?

(nou was dat ook de smart-ass die met DE oplossing kwam toen we een koof wilden maken bij een raam maar de gipsplaten echt nergens aan konden bevestigen: Luchtankers!! )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')