quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:24 schreef twentemeisje het volgende:Ik ga nog ff offtopic MI-etje

.
Thanks kipke

. MS it is indeed... Heb je toevallig nog tips om de duizeligheid aan te pakken

. Pff, het is drama vandaag, maar dat kan ik denk ik wel terugvoeren op de stress en de forse ontsteking in mijnen mond...

. Maar goed, het is nie anders, straks na de verhuizing lekker uitrusten.
(En wat boek ik dan voor 'n vakantie? Juist, een bezoekje aan the city that never sleeps
).
Duizeligheid... tsja, daar noem je iets... vaak inderdaad wel erg stress en overbelastingsafhankelijk. Zeker bij MS doet vermoeidheid de boel goed verergeren (hou je dus aan je grenzen meissie

) en ook warm weer en ontstekingen doen het "lekker". Heb je die duizeligheid na een oogzenuwontsteking opgelopen of staat die los daarvan?
Rust pakken en "energiemanagement" zijn wel toverwoorden bij MS moet ik zeggen.
Uitrusten, hmmmm, dat klinkt goed

Mijn schildklier ligt weer in de puin ben ik net achter, dus moet weer aan de hormonen

Niet tof maar ik hoop dat mijn vermoeidheid dan weer wat afneemt, ik gooide eerst alles op de verbouwing, maar ja, dat kon gewoon niet alles verklaren. Allemaal niet zo'n drama, maar ik ben wel benieuwd wat mijn nieuwe huisarts (morgen eerste afspraak) zegt als ik zeg dat ik zelf bloed heb laten prikken door een collega
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!