abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71840082
Ruikt het bij jullie ook zo muf?
Dat vond ik wel, als je alles wegbreekt dan is het zo muffig

Zijn de planken helemaal weggevreten?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_71840382
Vriendjes als in houtworm
Nadat ik een meer dan 100 kilo wegende persoon erop heb zien staan kan ik me de helft van dat gewicht niet veel kwaad maar probeer ze toch te mijden.

Ik zat inderdaad aan jou/mijn naailerares te denken..jullie kunnen die kamer dan niet in nee (althans zij nu al niet meer en jij kunt dat hopelijk nog lange tijd wel!). Geen idee hoeveel hoger hij wordt zo eens mailen, weet wel dat hij daar dus alleen het dunne zeil/folie legt om te isoleren.

@Obli, megamuf maar het hele huis rook naar muf echt gewoon jak.. maar ik heb nogal een scherpe neus/oren dus verder hoor je er bijna niemand over. Alhoewel dat zijn veelal ervaren bouwvakkers en die ruiken natuurlijk niets meer.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71841494
Muf - wij noemden dat "de vloek van de farao", weetjewel, dat archeologen die pyramides openhakten en er vervolgens allerhande rampen gebeurden... Vooral als je dan achter plafonds van die lange floersen van zwarte draden tegenkwam (restanten van spinnewebben uit 1929, denk ik), die irritant blijven plakken aan een bezem of stoffer... Of hele oude wespennesten die verpoeierden als je er maar naar keek...
Ah, the good old times. Woon gelukkig nu tijdelijk in een brave flat, even een paar jaartjes schoonhoesten
pi_71845802
bij ons ook zo muf, toen de badkamer loskwam gatverdamme, er zat zelfs schimmel onder de tegels...
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:06:31 #155
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71859049
Wat gaat het heerlijk snel! Leuk zo, die studeerkamer iets hoger, vind dat wel wat hebben
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 07:54 schreef twentemeisje het volgende:
Sloooooooooooopen!

Ook hier worden nog wat wiebelige planken vervangen op de overloop. Hopelijk vrijdagavond / zaterdag beginnen met ondervloer en laminaat boven . Maar die planken vond ik aan het begin van de verbouwing echt doodeng, later liep ik er ook gewoon overheen. Bezoekers zag je nog wel voorzichtig schuivelen .

Hoeveel hoger komt de studeerkamer? Je snapt dat ik in ons nieuwe huis door de MS nogal scherp op 'wheelchair/rollator proof voor in de eventuele verre toekomst' heb gelet .
Ik wist helemaal niet dat je MS had zeg...
Ik ben ergotherapeut en behandel veel mensen met MS dus als je nog vragen hebt, kom maar op
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_71859572
Ik ga nog ff offtopic MI-etje .

Thanks kipke . MS it is indeed... Heb je toevallig nog tips om de duizeligheid aan te pakken . Pff, het is drama vandaag, maar dat kan ik denk ik wel terugvoeren op de stress en de forse ontsteking in mijnen mond... . Maar goed, het is nie anders, straks na de verhuizing lekker uitrusten.

(En wat boek ik dan voor 'n vakantie? Juist, een bezoekje aan the city that never sleeps ).

[ Bericht 1% gewijzigd door twentemeisje op 13-08-2009 21:34:49 ]
pi_71862343
Meid genieten moet je nu doen niet later
Maar wel een beetje zuunig op jezelf zijn hé, enne ja vooruit ga maar off topic
Ga ik even updaten..

Vanavond de 1e van de drie bomen gekortwiekt!
En de isolatie ligt en de hoedjes onder de netten in de woonkamer en heb nog gesloopt maarja dat kun je nu dus niet zien want het was echt pikkedonker.
De vloer in studeerkamer komt 10 cm hoger dan de keuken denk dat het mooi is je kijkt dan van de keuken zo op de houten vloer

pi_71862626
Alweer de voetjes op de foto en nooit de handjes
Wat een mooie waakhond
pi_71862748
had hem niet direct van jou verwacht maar wel een opmerking verwacht ja
Ja lief is ze hé, ze is wel een beetje van de leg volgt iedereen overal.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:23:30 #160
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71863148
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:24 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ga nog ff offtopic MI-etje .

Thanks kipke . MS it is indeed... Heb je toevallig nog tips om de duizeligheid aan te pakken . Pff, het is drama vandaag, maar dat kan ik denk ik wel terugvoeren op de stress en de forse ontsteking in mijnen mond... . Maar goed, het is nie anders, straks na de verhuizing lekker uitrusten.

(En wat boek ik dan voor 'n vakantie? Juist, een bezoekje aan the city that never sleeps ).
Duizeligheid... tsja, daar noem je iets... vaak inderdaad wel erg stress en overbelastingsafhankelijk. Zeker bij MS doet vermoeidheid de boel goed verergeren (hou je dus aan je grenzen meissie ) en ook warm weer en ontstekingen doen het "lekker". Heb je die duizeligheid na een oogzenuwontsteking opgelopen of staat die los daarvan?
Rust pakken en "energiemanagement" zijn wel toverwoorden bij MS moet ik zeggen.

Uitrusten, hmmmm, dat klinkt goed Mijn schildklier ligt weer in de puin ben ik net achter, dus moet weer aan de hormonen Niet tof maar ik hoop dat mijn vermoeidheid dan weer wat afneemt, ik gooide eerst alles op de verbouwing, maar ja, dat kon gewoon niet alles verklaren. Allemaal niet zo'n drama, maar ik ben wel benieuwd wat mijn nieuwe huisarts (morgen eerste afspraak) zegt als ik zeg dat ik zelf bloed heb laten prikken door een collega
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:24:46 #161
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71863184
Die hond tussen het groen is een mooie voor een kerstkaart
pi_71863341
Foei BBQ-kip dat mag niet och beter zo dan kwakkelen zou ik zo denken.

Haha de kerstsfeer zit in de topic denk ik maar dan..
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:36:49 #163
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71863575
Ach ja, ik wilde het gechecked hebben maar had in mijn nieuwe woonplaats nog geen huisarts (ben zo'n nonchalante muts ook af en toe he...). Aangezien ik in een ziekenhuis werk kon ik de verleiding niet weerstaan
En als het goed zou zijn scheelde het weer een bezoekje aan de huisarts toch?
Maar huisartsen stellen er meestal niet zo'n prijs op als je zelf al wat diagnostiek doet (kan ik me ook wle voorstellen), maar goe,d ik zie dus wel hoe ze erop reageert. Volgens mijn buuv van 78 is het een tof mens dus ik ga het wel meemaken

Ik ga zachtjes aan eens naar bed, dit weekend lekker even een weekend weg met mijn zusjes, kanoën ergens in Arnhem als het goed is
pi_71863623
Och ze moet niet zeuren, ik ga ook slapen komt geen zinnig woord meer uit veel plezier int weekend!Zaterdag geven ze goed weer op
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:40:17 #165
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71863687
Dank je!
Mooi weer zou mooi zijn, met regen stap ik echt geen kano in hoor
Slaap lekker meis!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:07:53 #166
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71867226
Mens wat heb je toch een heerlijk uitzicht! En die jack van je lijkt zo wel een klein wolfje .

En thanks BBQ! Ik pm je vandaag of morgen nog wel ff, anders gebruik ik MI-etje's topic wel heel oneigenlijk .
pi_71867476
Thnx dat was reden 2 dat we dit kochten
Hihi ja Jackie lijkt soms verdacht veel op een herdershond met d'r oortjes op.

Ik heb een beetje vandaag.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:22:11 #168
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71869511
Inderdaad echt heerlijk dat uitzicht, om jaloers op te worden

Huisarts vond alles prima, mooi, ook weer geregeld Eerste pil zit al in mijn mik
* BBQ-kip streept weer wat van lijstje

Wat een prachtig weer weer vandaag, gelukkig niet te warm, want ik moet gaan opruimen en schoonmaken hier

ML: wel lekker af en toe goed bijslapen he, heb je nodig

[ Bericht 0% gewijzigd door BBQ-kip op 14-08-2009 12:15:43 ]
pi_71871753
Hihi je krijgt er wel een pietepeuterig huisje bij hé
Oh en een hekwerk dat je moet onderhouden en ws over 4 jr vernieuwd moet
maar verder perfect!

Fijn dat het zo snel geregeld is! en schoonmaakse!
Ehh bijslapen tsja maar eens een dagje vrij nemen dan maar binnenkort.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:54:10 #170
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_71871959
Sorry ML maar moet ook ff offtopic reageren

@TM: duizeligheid is echt onwijs vervelend. Heb er helaas al veel te lang ervaring mee.. Blijf je wel netjes op je beentjes staan of is het ook zo erg dat je er van flauw valt?
Daar heb ik dan weer onwijs veel last van. Ben nu ook alweer 2 dagen niet goed maar dat komt omdat mijn nek weer onwijs vast zit. Straks dat bloeddrukmeetkastje halen en hopen dat ze daar meer aan kunnen zien..

@BBQ-kip: mooi dat je nieuwe huisarts het zelf onderzoek niet heel erg vervelend vond. Hopelijk werken de pillen waardoor je je snel weer beter voelt

@ML Zal nu weer ontopic gaan hoor

- Je hond is echt een lieverd zo te zien
- Je vloer is al bijna klaar voor beton
- En bent alweer verder met slopen

Jullie zijn goed bezig
pi_71872819
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:54 schreef Rallydame het volgende:
Sorry ML maar moet ook ff offtopic reageren

[..]

@ML Zal nu weer ontopic gaan hoor

- Je hond is echt een lieverd zo te zien
- Je vloer is al bijna klaar voor beton
- En bent alweer verder met slopen

Jullie zijn goed bezig
Ten eerste dit: QFT.

Ten tweede: is het ML? Ik dacht MI (hooefdletter i).
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:11:54 #172
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_71873986
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Die hond tussen het groen is een mooie voor een kerstkaart
Daar hebben ze al een andere medebewoner voor

vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:15:06 #173
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71874085
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:11 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

pi_71876543
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:25 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ten eerste dit: QFT.

Ten tweede: is het ML? Ik dacht MI (hooefdletter i).

QFT? wat is dat?

ML ja van onze twee voorletters alleen vond ik Ml mooier..

@Rallydame; volgende week komt het beton voor of op de woensdag
pi_71876556
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:11 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En nu opzouten met die grapjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')