Ik wist helemaal niet dat je MS had zeg...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:54 schreef twentemeisje het volgende:
Sloooooooooooopen!
Ook hier worden nog wat wiebelige planken vervangen op de overloop. Hopelijk vrijdagavond / zaterdag beginnen met ondervloer en laminaat boven. Maar die planken vond ik aan het begin van de verbouwing echt doodeng, later liep ik er ook gewoon overheen. Bezoekers zag je nog wel voorzichtig schuivelen
.
Hoeveel hoger komt de studeerkamer? Je snapt dat ik in ons nieuwe huis door de MS nogal scherp op 'wheelchair/rollator proof voor in de eventuele verre toekomst' heb gelet.
Duizeligheid... tsja, daar noem je iets... vaak inderdaad wel erg stress en overbelastingsafhankelijk. Zeker bij MS doet vermoeidheid de boel goed verergeren (hou je dus aan je grenzen meissiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:24 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ga nog ff offtopic MI-etje.
Thanks kipke. MS it is indeed... Heb je toevallig nog tips om de duizeligheid aan te pakken
. Pff, het is drama vandaag, maar dat kan ik denk ik wel terugvoeren op de stress en de forse ontsteking in mijnen mond...
. Maar goed, het is nie anders, straks na de verhuizing lekker uitrusten.
(En wat boek ik dan voor 'n vakantie? Juist, een bezoekje aan the city that never sleeps).
Ten eerste dit: QFT.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:54 schreef Rallydame het volgende:
Sorry ML maar moet ook ff offtopic reageren![]()
[..]
@MLZal nu weer ontopic gaan hoor
- Je hond is echt een lieverd zo te zien![]()
- Je vloer is al bijna klaar voor beton![]()
- En bent alweer verder met slopen![]()
Jullie zijn goed bezig![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Die hond tussen het groen is een mooie voor een kerstkaart
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
Daar hebben ze al een andere medebewoner voor
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ten eerste dit: QFT.![]()
Ten tweede: is het ML? Ik dacht MI (hooefdletter i).![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
Daar hebben ze al een andere medebewoner voor
![]()
[ afbeelding ]
QFT = Quoted For Truth (hij is het ermee eens)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
QFT? wat is dat?
ML ja van onze twee voorletters alleen vond ik Ml mooier..
@Rallydame; volgende week komt het beton voor of op de woensdag
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
QFT = Quoted For Truth (hij is het ermee eens)
Wil hier geen Rudolph meer zien en niets meer over horen.quote:
Hoe kom je dan te weten met zijn hoeveelen we komen bbq enquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:54 schreef Ml-etje het volgende:..........................
en nu niet allemaal gaan bellen...............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |