Heb je het schoon gekregen Ml-etje? Van je nagels? Bij mij is het nog steeds zichtbaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi ik dacht oh wat een leuk goedje..tot ik me herinnerde dat een collega vandat spul er niet meer af kreeg. Moet alleen mijn nagel nog schoon krijgen verder is het weg
Past het sjit............quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:16 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik weet3 jaar geleden ook dat spul op mijn handen gehad...
Eigenwijs, moet je ook maar handschoenen aantrekken![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Past het sjit............
Pak je kit![]()
Past het ruim.........
Pak je schuim![]()
![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
die ken ik dus niet
![]()
![]()
Hoe is tie dan![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:42 schreef styliste het volgende:
gaaf he? Hoe dat spul zich opeens gaat uitzetten?
Een vriend van ons zei ooit: As ge ut nie meer wit, gebreukte kit. As ge nie wit woarvur gebreukte pur.
Zegt genoeg denk ik he?![]()
(nou was dat ook de smart-ass die met DE oplossing kwam toen we een koof wilden maken bij een raam maar de gipsplaten echt nergens aan konden bevestigen: Luchtankers!!)
Gaat radio nicht kaput wah.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat is dat voor een kist onder die stoffer en blik![]()
Zijn jullie soms slechthorend ofzo![]()
![]()
Het is Purol handcrème, in een tube van volgens mij 75 ml. Kost erg weinig centjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:04 schreef Ml-etje het volgende:
@BBQ-kip; Purol=dat die heeele vette creme? Wij stonden zondag beide in het mandje met maskers en scrub te graaienwerkt ook prima. En veel smeren.
Kheb geen idee of onze betonstorter ook bouwvak heeft. Die kwam uit België en had daar eerder vakantie dus mss is die al weer terug. Zou het evt aan de aannemer van ons kunnen vragen als je wilt (en die van jullie kan zo snel niemand regelen)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:04 schreef Ml-etje het volgende:
@Rallydame; we proberen er zo veel mogelijk zand uit te krijgen. De aannemer is op zoek naar een betonstorter ivm de bouwvak (aannemer zelf heeft ook vakantie maar al wel de netten geregeld en komt deze week meten met zijn laser).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |