quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:56 schreef Tuinhek1 het volgende:
Ik vlieg vannacht!![]()
Op naar 11 dagen zon zee en bier alles gejat en snijwonden!
Leuk je gekend te hebbenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:49 schreef Everlong het volgende:
Over 2 weekjes zitten we dan eindelijk ook in Sunnybeach! Heeft iemand ervaring met het Helena Sands hotel? Ik schrik wel een beetje van die verhalen hier, niet gedacht dat het zo crimineel is..Maar goed, we zullen het wel zien. Ik heb er iig zin in!
Neem alvast dan deze 2 weken afscheid van iedereen of ga snel wat vechtsporten doenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:58 schreef Everlong het volgende:
nah, je kan er nog bijna 2 weken van genieten hoor
Het valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Sunnybeach ben je veiliger als vrouw dan man
Hmm dat kan je niet zo zeggen, je hebt gewoon wel of niet gelukquote:
Iddquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:46 schreef endr0me het volgende:
Volgens mij is het inderdaad echt een kwestie van geluk hebben.. je moet natuurlijk ook je koppie erbij maken.. wat wij bijvoorbeeld meemaakte:
liepen over de hoofdweg terug naar huis na 't stappen, vraagt een groep meiden 'mogen we met jullie meelopen want we horen allemaal enge verhalen over Bulgarije'. Nou prima, waren leuke meiden dus no problemo
Stopt er een taxi bij één van de dames, en bied ze een gratis rit aan naar hun appartement, waarop ze vrolijk schreeuwend die taxi instappen, ik bedoel hoe naïef kun je zijn
Nooit weer gezien?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:46 schreef endr0me het volgende:
Volgens mij is het inderdaad echt een kwestie van geluk hebben.. je moet natuurlijk ook je koppie erbij houden.. wat wij bijvoorbeeld meemaakte:
liepen over de hoofdweg terug naar huis na 't stappen, vraagt een groep meiden 'mogen we met jullie meelopen want we horen allemaal enge verhalen over Bulgarije'. Nou prima, waren leuke meiden dus no problemo
Stopt er een taxi bij één van de dames, en bied ze een gratis rit aan naar hun appartement, waarop ze vrolijk schreeuwend die taxi instappen, ik bedoel hoe naïef kun je zijn
Tja, Bulgaren hebben waarschijnlijk geen Voedsel- en Warenautoriteit die geregeld komt controleren en als je nagaat dat een gemiddelde serveerder nog geen euro per uur verdiend zal men ook wel geen schoonmakers hebben voor de keuken. Verder zullen er vast nog mensen zijn die kraanwater drinken (paar groepsgenoten gingen er koffie mee zetten, maar beseften niet dat je vooral ziek wordt van de Chloor, ipv bacteria, zaten gelijk te schijten).quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:21 schreef endr0me het volgende:
Dat er zoveel mensen ziek worden vind ik toch echt apart.. dat is echt bizar
Wel buiten het seizoenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:19 schreef Fiddlergurl het volgende:
Heb gisteren geboekt, 3 tot en met 11 september (leuke datum om te vliegen). We logeren in Rodopi ZweteBen benieuwd!
Is toch niet leukquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:23 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik ga altijd buiten het seizoen op vakantie.
Hetzelfde als in het seizoen?? In september gaan er wel minder mensen, maar het is niet uitgestorven ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Is toch niet leuk
Wat moet je daar doen in sunnybeach buiten het seizoen
Ja maar kan je dan nog wel uitgaan enzo? of ga je daar niet voorquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:27 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Hetzelfde als in het seizoen?? In september gaan er wel minder mensen, maar het is niet uitgestorven ofzo
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef Paul het volgende:
Okaaaaaaaaay dan zijn we eruit![]()
Nou mag je een foto van jezelf posten
Is het ook. Ik ben deze zomer ook drie weken in Hongarije, Bulgarije en Turkije geweest, in hostels, en ik heb daar niemand gezien die ziek was en ben zelf ook niet ziek geworden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:21 schreef endr0me het volgende:
Dat er zoveel mensen ziek worden vind ik toch echt apart.. dat is echt bizar
Ja iedereen die de airco dag en nacht daar aan hebt staan komt met keelkanker thuis en dan zijn ze daar zogenaamd ziek geworden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Is het ook. Ik ben deze zomer ook drie weken in Hongarije, Bulgarije en Turkije geweest, in hostels, en ik heb daar niemand gezien die ziek was en ben zelf ook niet ziek geworden.
DOE HET NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
En gaan er dit jaar mensen naar SunnyBeach?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Geloof me, niet doen!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
En gaan er dit jaar mensen naar SunnyBeach?
Ik waarschuw ze ff, dan wisten ze het in ieder geval voorafquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Stelletje paniekzaaiers.
2010 in ieder geval in de TT.
Ja als je gewoon lekker in het centrum blijft en niet alleen naar huis loopt gebeurd er niets. Dan ben je op Mallorca nog onveiliger.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:52 schreef Paul het volgende:
Wat stevenmac zegt dus
DOE HET NIET
Nouja als je graag beroofd wil worden of aangevallen of een mes tussen je ribben doe het dan wel ja
Ik heb gelukkig niets gehad, maar veel NLers om me heen liepen bebloed rond of waren hun portemonnee kwijt of sieraden, en dit is niet overdreven![]()
![]()
![]()
Bullshit, in het centrum heb je juist een straat waar de hoeren en pooiers je aanvallen, het is gewoon zo!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja als je gewoon lekker in het centrum blijft en niet alleen naar huis loopt gebeurd er niets. Dan ben je op Mallorca nog onveiliger.
Je loopt gewoon een risico, heb ook NLers gehoord die zelfs in een kofferbak werden gegooid hoor, ik vind dat je gewoon de mensen goed moet waarschuwen voor Sunnybeach, niets overdreven aan, het is er gewoon gevaarlijk. Its a fact.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:27 schreef ukga het volgende:
nogal tegenstrijdige berichten hier.
Maarja dat zeiden ze ook van Los angeles en Tjechie. ben er allebij geweest (ook in buitenwijken) De bijlmer is gevaarlijker naar mijn mening.
Nederlanders met eigen ogen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar heb gewoon genoeg nederlanders gezien daar met eigen ogen ...
Super appartementencomplex.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:27 schreef ukga het volgende:
Hmnaja vakantie is al betaald. ik ga met 3 vrienden. Meestal doen we wel normaal, gewoon lol hebben biertje pakken en beetje chicks versieren. nooit dat we helemaal lam naar huis strompellen.
We zitten btw in Royal sun
Ja je moet ook niet over de boulevard lopenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Bullshit, in het centrum heb je juist een straat waar de hoeren en pooiers je aanvallen, het is gewoon zo!
Ik stook niet, ik waarschuw ze voor hun levenquote:
Waarom zou je dat moeten weten, ik ben in genoeg probleemwijken geweest in NL om te weten hoe het in NL is hoor.quote:
Dan hebben jullie geluk gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef BramKVO het volgende:
Ik ben twee keer in SB geweest (2005 en 2007) en heb er slechts één keer ruzie gehad (beetje onze eigen fout dan nog) met enkele Zweden, verder heb ik me prima vermaakt, schitterend uitgaansleven én spotgoedkoop ! Dus al die horrorverhalen moet je mijn inziens niet te zwaar aan tillen. Wij waren met een groepje van tien mensen en niemand heeft iets ergs meegemaakt.
Nee hoor het is mijn levensdoel om mensen te waarschuwen voor de ghetto die Sunnybeach heetquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:49 schreef kikoooooo het volgende:
Paul is een mietje. Dat blijkt wel weer.
wat een onzin, op die twee reizen zijn wij niemand tegengekomen die zware problemen heeft gehad. Ik heb er mij twee keer fantastisch geamuseerd : mooi weer, goed uitgaansleven, spotgoedkope drank, mooie vrouwen, ... Ons hotel zat in de straat van Disco Lazur en wij gingen meestal in die buurt uit. Amper problemen gehad, op hier en daar een straathoer na die wat agressief deed, maar die moet je gewoon van je slaan.quote:
Failquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:44 schreef Paul het volgende:
OK GAAN JULLIE MAAR ALLEMAAL DOOD DAAR IK HAD JULLIE GEWAARSCHUWD!
Dat is dus niet zo, gewoon normale rustige NLers waren beroofd hoor...quote:Op maandag 15 februari 2010 20:22 schreef Pega het volgende:
Er zullen best rare dingen gebeuren, maar die gebeuren meestal met mensen die zelf domme dingen doen.
Grote kans dat het goed gaat, ik waarschuw alleen maarquote:Op maandag 15 februari 2010 20:15 schreef montanl het volgende:
[..]
Fail![]()
Volgens mij klopt het wat de meeste zeggen
uitkijken wat je doet en waar je ben![]()
Dit jaar voor het eerst naar Royal Sun ook Sunny Beach
Moet goed komen denk ik zo
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Grote kans dat het goed gaat, ik waarschuw alleen maar
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:30 schreef mr_t88 het volgende:
Ik ben er in de zomer van 2009 geweest. En het viel best wel tegen. Bijv:
- Ik zelf niet, maar aardig wat mensen in ons appartement hadden ruzie met bulgaren, zweden e.a. gehad. Niet alleen jongens maar ook hele nette meisjes die opeens door een paar engelsen werden geslagen. Groep normale gasten die door een groep bulgaren werd achtervolgd en in elkaar geslagen.
- Het weer was erg twijfelachtig. Overdag kon het prima zijn (maar toch helft van de dagen half bewolkt of bewolkt gehad. En 's avonds was het STERVENS koud. Weet niet waarom het kwam, maar het was echt vreselijk.
- 2009 was blijkbaar een mannen jaar. Zonder te overdrijven 5 jongens op 1 vrouw. Voor de verhoudingen en de sfeer was dat niet echt goed.
- Het eten is NIET TE VRETEN!!!! Ik ben nog ontzettend ziek geworden en moest bij de lokale arts zelf 4 prikken in mn bibs halen. En dit hebben wel meer nederlanders moeten doen. Het is soms idd goedkoop, maar dat merk je ook in de kwaliteit.
- Een normaal biertje, lokaal flesje, was gewoon 2 eu. 1 eu voor klein tulpje in flying dutchman, maar dat bier was niet te zuipen. Dus zo goedkoop vond ik het ook niet.
Ik zou zeggen: denk er nog een keer over na en kijk naar de alternatieven!
Slim van jequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:45 schreef FlinkeNaam het volgende:
tvp om een mattie te overtuigen dat we hier dus niet heen gaan deze zomer
wel gewoon gaan je hebt de tijd van je levenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:45 schreef FlinkeNaam het volgende:
Je laatste tijd van je leven iddquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wel gewoon gaan je hebt de tijd van je leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:49 schreef ukga het volgende:
IK WEET HET NU OOK NIET MEEERRRRBel je ouders alvast dat ze ook die kant op moeten komen voor je Bulgaarse begrafenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:49 schreef ukga het volgende:
IK WEET HET NU OOK NIET MEEERRRRheldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Zo is het maar net, in Bulgarije ben je altijd bezig met op je hoede zijn, overdag en 's nachts. Je voelt je gewoon niet vrij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:12 schreef appelflapj het volgende:
Je kunt het Bulgarije best naar de zin hebben, maar dat ligt vooral aan je eigen eisen en wensen. De mensen zijn heel klantvriendelijk (het overgrote deel althans) en het eten was naar mijn mening best te vreten. De kans is alleen wel groot dat je een paar dagen flink aan de driet bent of simpelweg het idee hebt dat je er kapot gaat, bij ons waren 7 van de 9 personen ziek, waarvan één 4 dagen zijn bed niet uit is geweest en ééntje een week later in het ziekhuis is opgenomen met een zware voedselvergiftiging. Zelf had ik een dag echt het idee dat ik kapot ging, maar een beetje wodka spoelt alles wel doorMij tip: vreet wat je wil, je weet toch niet wat deugd en wat niet. Een portie loperamine doet al veel wonderen, bij iedere drogist te krijgen.
Criminaliteit is iets waar je zeker rekening mee moet houden, dan heb je ook minder kans op rare taferelen. Loop niet alleen over straat, zeker niet dronken. Sla het aanbod van de hoertjes die je benaderen zo snel en duidelijk mogelijk af, reageer niet te veel op bedelende kinderen, ga geen discussies aan met uismijters, spreek vooraf tarieven af met taxichauffeurs, geef ze achteraf hun zin als ze meer geld willen, ookal was het niet de afspraak, ga niet naar de disco's waar veel volk uit de Balkan komt en maak niks kapot op je hotel. Houd je je daar niet aan, kan het best goedkomen, maar kan het ook flink fout lopen. Ik heb vorig jaar genoeg mensen gesproken die zijn beroofd, bedreigd of zelfs achterna gezeten door een taxichauffeur met een mes.
Jullie zullen wel begrijpen dat Bulgarije niet mijn meest favo vakantieland is, ik voel me er gewoon niet vrij te doen wat ik wil zeg maar. Voor het geld hoef je het ook niet te doen, wil je een redelijk hotel en uitgaan in de goede discotheken, ben je niks goedkoper uit dan bijvorobeeld Kroatië, waar ik toch een heel wat betere pet van op heb.
Ben je alleen in Sunny Beach geweest of ook in de rest van het land?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:12 schreef appelflapj het volgende:
Op vakantie wil ik vrij zijn, doen wat ik wil, alleen daarom al ga ik de komende jaren niet meer naar Bulgarije. Later misschien wel, als ik andere dingen doe op vakantie. Bovendien is Bulgarije nog in ontwikkeling, het zal er de komende jaren wel beter worden, al valt er nog een hoop te doen aan criminaliteit en corruptie.
Sunnybeach = een gemaakte kermisquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Ben je alleen in Sunny Beach geweest of ook in de rest van het land?
Wat een bangmakerij om niks.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:54 schreef appelflapj het volgende:
Ons is sterk afgeraden op eigen houtje het binnenland in te trekken. Als je er verdwaald en een groep bulgaren dat opmerkt, mag je van groot geluk spreken als ze je oprecht willen helpen, in plaats van je beroven en je achterlaten. Klinkt allemaal wel erg negatief, maar ik geloof ook niet dat je als jongere veel te zoeken hebt in de binnenlanden. Het is een erg arm land en je zult er echt geen vakantiegevoel houden. Doe je het wel, ga dan met een organisatie mee.
Denk dat je beter bang kan maken dan er te luchtig over doenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat een bangmakerij om niks.
Ik ben in verschillende Bulgaarse plaatsen geweest, ook in het binnenland. Wel de iets toeristischere, maar goed. Het is inderdaad nogal een arm land, dus er zijn nog veel vervallen huizen en dat ziet er natuurlijk niet zo mooi uit. Maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Ik ben niet opgelicht, beroofd, lastig gevallen, ziek geworden of wat dan ook.
En ik denk dat jij je nu aanstelt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat je beter bang kan maken dan er te luchtig over doen
je weet niet wat je mist. Als je een leuke én goedkope strand-zee-zon-zuipvakantie wil, is Sunny Beach ideaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:45 schreef FlinkeNaam het volgende:
Je bent zelf een faal, de meeste NLers die ik tegenkwam hadden gezeik gehad. Dusquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:53 schreef afcajos het volgende:
Paul is inderdaad een grote faal in dit topic
Ik heb ook maar 1x wat negatiefs meegemaakt, en dat was toen ik stond te wildplassen op het strand. Er kwam een uitsmijter van een bijgelegen club naar me toe om 10 euro bietsen als boete
Gewoon gegeven, en ik mocht doorlopen.
dan zou het hard moeten gegaan zijn, want toen ik in 2007 terugging (twee jaar later na mijn eerste keer dus) waren de prijzen van de cocktails in die bar nog steeds hetzelfde of misschien ¤ 0,50 gestegen ofzo. En de Fenix bar is echt geen afgelegen, lokale bar ofzo, die ligt pal bij de Lazur en zit vol met Scandinaviers.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:19 schreef appelflapj het volgende:
Bram, hou er wel rekening mee dat de prijzen in Bulgarije in de afgelopen jaren waarschijnlijk al eens over de kop zijn gegaan.
wel hopelijk blijven de NL'ers massaal weg dankzij jouw gezeik, dan worden de prijzen weer goedkoper en hoor je minder Nederlands geblaat, want in 2005 zag je daar nog geen enkele NL'er lopen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Je bent zelf een faal, de meeste NLers die ik tegenkwam hadden gezeik gehad. Dus
vreemd zeg dat ik dan in verschillende populaire bars na 22u 's avonds spotgoedkoop cocktails dronk (én verdomd goede cocktails) . Maarja, zal wel aan mij liggen, zal ik wel de 'verkeerde' bars opgezocht hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:01 schreef Paul het volgende:
Biertje in de populaire clubs kost idd ongeveer hetzelfde als in NL.
Alleen in lokale dingen of op vreemde tijden kan je er goedkoop zuipen
Ik zelf heb er geen trauma's gehad maar andere NLers wel, we werden alleen omsingeld door hoeren en pooiersquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:40 schreef BramKVO het volgende:
[..]
wel hopelijk blijven de NL'ers massaal weg dankzij jouw gezeik, dan worden de prijzen weer goedkoper en hoor je minder Nederlands geblaat, want in 2005 zag je daar nog geen enkele NL'er lopen.![]()
Vertel nu eens van je trauma paul ?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zelf heb er geen trauma's gehad maar andere NLers wel, we werden alleen omsingeld door hoeren en pooiers
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:49 schreef BramKVO het volgende:
Ok Paul, we zijn dan akkoord dat je er problemen kán hebben, maar als je een beetje je verstand gebruikt, zal dat waarsch wel niet.
Jij doet hier precies of de mensen naar de Gazastreek trekken ... Het is hier een topic waar mensen herinneringen kunnen ophalen aan hun reis, info willen over kroegen, disco's, ... Je kan ze wel eens waarschuwen om uit te kijken maar hoe jij bezig bent, is toch écht wel way over the top.
Intussen hebben maten van mij hun reis geboekt naar SB, in hetzelfde hotel waar ik al gezeten heb, heb hen intussen al wat tips gegeven en speel met het idee om ook nog een derde keer terug te gaan voor een weekje
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:44 schreef Paul het volgende:
Ik zelf heb er geen trauma's gehad maar andere NLers wel, we werden alleen omsingeld door hoeren en pooiers
Ik denk dat je sowieso niet Sunny Beach het hele land moet noemen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:32 schreef montanl het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat de slechte dingen iedere keer verteld worden, en dat daarover doorgedraafd wordt. De slechte dingen blijven het beste bij. 'Sommige mensen' proberen het land de grond in te boren, heb ik het idee.
De goede ervaringen worden niet speciaal belicht, omdat het gewoon goed is gegaan. De mensen blijven naar Sunny Beach gaan, zeg dat niet gewoon iets dat het toch wel een leuk land is om op naar vakantie te gaan?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso niet Sunny Beach het hele land moet noemen.
Sunny Beach is gewoon een kermis, dat kan je geen Bulgarije noemen.
hahahahahaquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:09 schreef Ethanolic het volgende:
Paul heeft niet geneukt in Sunny Beach
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:26 schreef mr_t88 het volgende:
Voor iedereen die hier anti Paul is:
Ga gewoon en zie het zelf maar! Luister vooral naar de positieve verhalen en vooral niet naar de negatieve! Maar niet na je vakantie komen miepen dat je ziek bent geworden of dat je gepijpt en beroofd bent door een hoer...
Enjoy!
Dankjewelquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:31 schreef Paul het volgende:
Ok het laatste wat ik zeg dan laat ik jullie met rust
Heb je al geboekt: have fun, en pas gewoon goed op jezelf en je vrienden. Je vermaakt je best deze vakantie in de clubs.
eigenlijk heb ik in Chersonissos veel meer vechtpartijen gezien (Ajax tegen Feyenoord-supsquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:36 schreef ukga het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik was btw vorige x naar chersinossos. Daar liepen ook al die zigeuners te roven en stelen en er was overal vechtpartijen enzo. Echt veel cultuur was er ook niet
Ik hoop dat de politie daar wat minder soft is dan in Nederland, feesten is geen probleem maar als je het gaat verpesten mogen ze wel goed stevig ingrijpen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:38 schreef BramKVO het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik in Chersonissos veel meer vechtpartijen gezien (Ajax tegen Feyenoord-sups) dan in Sunny Beach. En inderdaad, het liep er ook vol van die zigeunerkids op de promenade.
een vriend van mij heeft een zigeuner meisje van 10 tegen een muur geslagen omdat zijn telefoon weg was toen zij hem een bloem wou 'verkopen'. Toen werd snel (door haar broertje?) de telefoon op de grond gegooid.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef Paul het volgende:
Stiekem ga ik nog wel wat zeggen hihi
Ik was ook in Chersonissos, maar had daar alleen maar wat zigeunervrouwen gezien idd die op de grond zaten te bedelen en die kids met bloemen. Maar verder had je daar geen last van vond ik.
Je moet veel pinnen in 1 keer en in je kluis gooien, je betaald best veel transactiekosten daaro. Als je geen kluis hebt, doe het dan maar niet, anders jat de schoonmaker hetquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:10 schreef montanl het volgende:
Offtopic ^^![]()
Ontopic \/![]()
Zijn er verder nog dingen in Sunny die handig zijn.
Hoeveel geld moet je meenemen, of kan je daar gewoon pinnen?
Wat zijn goede eet tentjes, zodat je geen troep krijg?
Aanvullingen?
Laat het horen...
Wat de fuckquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet veel pinnen in 1 keer en in je kluis gooien, je betaald best veel transactiekosten daaro. Als je geen kluis hebt, doe het dan maar niet, anders jat de schoonmaker het
Wat is er, kom ik eens met een goede tipquote:
In de 'Fat Duck' kon je wel goede en immens grote steaks krijgen alleszins.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:10 schreef montanl het volgende:
Offtopic ^^![]()
Ontopic \/![]()
Zijn er verder nog dingen in Sunny die handig zijn.
Hoeveel geld moet je meenemen, of kan je daar gewoon pinnen?
Wat zijn goede eet tentjes, zodat je geen troep krijg?
Aanvullingen?
Laat het horen...
Je hebt net buiten SB inderdaad een leuk openluchtwaterpretpark. Het is niet zo overweldigend als de immens waterparken in Frankrijk of Italie, maar je kunt er je zeker een dagje vermaken !quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:31 schreef montanl het volgende:
Even weer een vraag bombarderen![]()
In Spanje en overal hebben ze waterparadijzen of een banaan waar je op kan
hoe is dat in Sunny Beach geregeld is dat te betalen en is het ook echt leuk om te doen?
Laat maar horen![]()
Ik ben in de zomer(begin augustus) van 2009 in SB geweest met 10 personen. Hotel was prima, een nieuw hotel (net buiten het centrum) wat niet echt druk bezocht was, want het zat denk ik voor nog geen 25% vol. Daardoor hadden we wel het hele zwembad en terras voor ons alleen, op een paar dames uit Groningen na.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:06 schreef montanl het volgende:
Even een Kick!
Zijn er nog mensen met leuke ervaringen
meldt ze hierrr!
Dat dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet veel pinnen in 1 keer en in je kluis gooien, je betaald best veel transactiekosten daaro. Als je geen kluis hebt, doe het dan maar niet, anders jat de schoonmaker het
quote:Op maandag 19 april 2010 10:32 schreef ukga het volgende:
ik heb mijn vakantie gecancelled, wegens reacties van paul.
quote:Op maandag 19 april 2010 10:32 schreef ukga het volgende:
hilarisch én zielig tergelijkertijdquote:Op maandag 19 april 2010 10:32 schreef ukga het volgende:
Ik denk dat hij een verstandige jongeman is en mijn aanbevelingen ten harte heeft genomen. Hierdoor heeft hij een verstandig besluit gemaakt en toen weer veel geld bespaard, welke hij nu kan uitgeven aan een kwaliteitsvolle vakantiequote:Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef BramKVO het volgende:
[..]
hilarisch én zielig tergelijkertijdTenzij je het sarcastisch bedoelt, dan is het weer
Je laat je vakantie toch sowieso niet afhangen van één willekeurige internetter die je niet eens kent? Of wel soms?quote:Op maandag 19 april 2010 12:56 schreef ukga het volgende:
kut, nu moet ik dus weer snel me vakantie gaan boeken voor het telaat is, want volgens peenvogel valt het allemaal best mee
Natuurlijk wel, hallo ik ben Paul de beroemde fokker, ik ben niet zomaar iemand!quote:Op maandag 19 april 2010 13:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Je laat je vakantie toch sowieso niet afhangen van één willekeurige internetter die je niet eens kent? Of wel soms?
* UIO_AMS wijst op Paul''s sigquote:Op maandag 19 april 2010 13:02 schreef Paul het volgende:
Natuurlijk wel, hallo ik ben Paul de beroemde fokker, ik ben niet zomaar iemand!
ik meende het ook heulemaal nietquote:Op maandag 19 april 2010 13:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Je laat je vakantie toch sowieso niet afhangen van één willekeurige internetter die je niet eens kent? Of wel soms?
Nou ik weet niet waar die verhalen vandaan komen, tuurlijk moet je uitkijken... maar ik zag snachts echt geen bendes ofzo die je helemaal in elkaar gaan timmeren... en het strand is gwn uitgestorven snachts... dus kan je gwn je ding doen. vooraf had ik ook die verhalen gelezen over criminaliteit e.d. maar uitzonderingen daar gelaten is het een een topbestemming waar je lekker kan feesten!!quote:Op maandag 19 april 2010 15:01 schreef eNGine10 het volgende:
Ik zeg niet dat je niet naar Bulgarije moet gaan want ik heb er echt een prachtige vakantie gehad maar je moet daar wel uitkijken. 30 min. alleen naar huis lopenIk raad het je af in ieder geval. 's Nachts het strand opgaan zou ik ook niet doen maar goed, misschien ben ik wel te voorzichtig.
die boere lullo's heb je altijd wel, spanje greikenland, maakt niet uitquote:Op maandag 19 april 2010 17:32 schreef peenvogel86 het volgende:
[..]
en zoals ik eerder zei, heb me meer geirriteerd aan de nederlanders: 'LEKKER NEUKEN MET JE CHICKIE' 'LEKKER WIJF MAN, NEUKEN'...
Een Finsequote:Op maandag 19 april 2010 18:38 schreef BramKVO het volgende:
Met welke nationaliteit heb je dan liggen rollebollen ? Die Deense en Noorse chicks waren wel toegankelijk, maar die Zweedse meiden waren superarrogant, net als die flikkerige kerels eigenlijk.
Nou er liepen wel een paar Russische schonen tussenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:56 schreef eNGine10 het volgende:
Dat vond ik wel heel leuk aan Bulgarije ja. Dat er zoveel verschillende nationaliteiten rondlopen. Die Deense chicks zijn ook wel goed te doen. En die Russen
toen ik in 2005 ben geweest, kwam ik idd géén Nederlanders, Belgen, Duitsers, ..... tegen. Alleen Scandinaviers, Russen, ex-Joego's en hier en daar een verdwaalde Brit. In 2007 zag je wel al wat NL'ers maar nog in geringe mate, maar nr het schijnt, is dit de laatste tijd verdriedubbeld. Enorm spijtig dat er weer een onbekende spot kapot gemaakt wordt zo. Dat betekent hele dagen Hollands gebral, kansloze feesttenten en nog het ergst, prijzen die verdubbelen ...quote:Op woensdag 21 april 2010 10:53 schreef mindyourstep het volgende:
5 jaar geleden was er nog een overvloed aan scandanavische vrouwen.
Nu lopen er teveel nederlanders die allemaal proberen deze te versieren.
Tip: Ga NIET.
Tis net een soort Chersonissos iddquote:Op woensdag 21 april 2010 13:40 schreef BramKVO het volgende:
[..]
toen ik in 2005 ben geweest, kwam ik idd géén Nederlanders, Belgen, Duitsers, ..... tegen. Alleen Scandinaviers, Russen, ex-Joego's en hier en daar een verdwaalde Brit. In 2007 zag je wel al wat NL'ers maar nog in geringe mate, maar nr het schijnt, is dit de laatste tijd verdriedubbeld. Enorm spijtig dat er weer een onbekende spot kapot gemaakt wordt zo. Dat betekent hele dagen Hollands gebral, kansloze feesttenten en nog het ergst, prijzen die verdubbelen ...
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:37 schreef eNGine10 het volgende:
Ga Paul niet vertellen dat hij niet weet hoe hij moet feesten
Hopen dat het dit jaar met het cowboy-indiaantje-gehalte een beetje meevalt. En dat er niet teveel boeren zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:40 schreef JohnFoK het volgende:
Ben vorig jaar ook naar Sunny Beach geweest. Echt het was één van de mooiste en betere vakanties. Paar dingen waar je op moet letten: Ga je met de taxi spreek dan voor af een prijs af!. soms word je aangesproken door hoertjes, ga daar niet op in, want anders ben je andere dingen kwijt dat dan je kwijt had gewild. maar, verder is alles prima lekker goedkoop en prima om daar met vakantie te gaan!
Je moet ook niet naar de flying dutchmanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hopen dat het dit jaar met het cowboy-indiaantje-gehalte een beetje meevalt. En dat er niet teveel boeren zijn natuurlijk.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:49 schreef appleme het volgende:
Ben zelf gister terug gekomen uit sunny beach en heb echt een top vakantie gehad.![]()
Als je vragen hebt stel ze gerust, heb nu toch 3 maanden vakantie.
En voor de mensen die nog gaan, Den glade viking![]()
dit is niet den glade viking in sunny beachquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:20 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Den glade viking?Nei takk..
Ik mag niets meer zeggen helaasquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:17 schreef Panzermaus het volgende:
Nog een maandje, dna wordne het lueken tijden enso! (12 juli)
Net wat oudere topics doorgespit, en ik snap niet waar Paul zijn gewaarschuw vandaan komt? Als ik goed begrijp heeft hij het daar 'geweldig' gehad?
Camping in Zuid Frankrijk?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:14 schreef Nummer8 het volgende:
Rond 15 juli (na het wk) willen wij een week op vakantie gaan. Wij zijn 22 en 24 jaar en zijn op zoek naar een leuke vakantiebestemming. In een vakantie vinden wij het belangrijk dat er veel zon is, veel bars/danscafé's en scandinaviërs vinden wij ook niet vervelend
Daarnaast zijn wij op zoek naar een vakantiebestemming waar de gemiddelde leeftijd boven de 20 is.
Hebben jullie tips/aanraders voor een plaats?
Bijna de hele kustlijn is een zandstrand, soms wel wat kiezels op de bodem van het water. Verder is het water vrij helder, natuurlijk wel erg zout!quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:39 schreef Jiggaa het volgende:
Die zal ik onthouden!
En ik hoor weinig over de zee en t strand, lees wel dat Sunny beach een zand/kiezel strand is, maar zou liever die kiezels toch wel zoveel mogelijk vermijden
En de zee is wel mooi strak helder blauw? of is die net zo smutzig als de noordzee hier..
Ligt eraan waar je zit! Zoals ik zei ben ik net een dag terug en wij zaten beetje aant eind van de boulevard, das meer richting de grote resorts (niet richting Lazur, als je daar bent weet je wel ongeveer waar ik bedoel) maar bij ons was de zee vies!!! Vieze groene algen erin dus je kwam er als een soort groen zeemonster uit. (zelf niet erin geweest maar genoeg mensen er kotsgroen uit zien komen en dan niet alleen van die algen want het stonk ook nog als een idioot!)quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:39 schreef Jiggaa het volgende:
Die zal ik onthouden!
En ik hoor weinig over de zee en t strand, lees wel dat Sunny beach een zand/kiezel strand is, maar zou liever die kiezels toch wel zoveel mogelijk vermijden
En de zee is wel mooi strak helder blauw? of is die net zo smutzig als de noordzee hier..
Ja wel gevaarlijkerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:19 schreef Ritmo het volgende:
Maar is het daar echt gevaarlijker dan pakweg Turkije of Kreta? Wij gaan maar met z'n tweeen, i.v.m. 2 afzeggingen dus als ik dit allemaal zo lees schrik ik wel een beetje.
Ik niet, vele andere nederlanders wel die daar op dat moment warenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij hebt er wel hele slechte ervaringen gehad he?
Timmeh!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef sjeppert het volgende:
hoelang duurt het ongeveer met de bus van burgas naar sunny beach?
Bedankt! Ja voor die paar euro pin ik liever elke dag even, wel wat veiliger ook. Als het nou vijf euro per transactie was dan werd het iets teveel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:18 schreef essence het volgende:
Weet wel dat je vroeg moet pinnen iedere dag, de automaten zijn echt snel leeg.
Volgens mij worden er nauwelijks kosten in rekening gebracht, dat is echt verwaarloosbaar.
Het is idd verstandig om iedere dag iets te pinnen ipv veel geld, ook voor je eigen portemonnee
Bedankt voor je antwoord! Een goede tip in ieder geval, die Crown hokjes zit ook daadwerkelijk iemand?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:25 schreef Jiggaa het volgende:
De posts die hier staan over het pinnen, kan ik me niet herinneren als goede belevingen. Pinnen bij pinautomaten is (volgens mij) behoorlijk riskant, een vriend van mij is er vorig jaar gescimd en hetzelfde is dit jaar bij andere vrienden gebeurd.
En even uit m'n hoofd stond er op m'n afschriften dat er sowieso voor elke transactie 2,80 euro ofzo word betaald? Wij werden door Beachmasters aangeraden ALLEEN bij de Crown hokjes te pinnen. Werkt een beetje op een rare manier met iemand achter een balie'tje, maar t werkte wel veilig! nooit problemen mee gehad. je moest wel een deel comissie betalen, maar dit geldt overal.. dus ik zeg: Pinnen bij Crown, werkt prima en veilig (ik zeg alleen niet dat het de snelste manier is). Er zijn door het hele dorp zo'n 50 van die hokjes, dus dat is ook geen probleem
de wisselkoers bij Crown is trouwens 1,93 LEV voor per euro. weet me nog wel te herinneren dat je op het vliegveld minder kreeg..
Negative. Ik heb er ook niet veel van meegekregen dat die praktijken daar zoveel gebeuren. (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Blanes) Bovendien zaten wij een flink eind vanaf het centrum dus ook al had de kans zich aangediend, dan was er als nog niet veel van terechtgekomen denk ik. Het bleef voornamelijk bij nonstop zoenen/schuren etc daar.quote:
Wow jij moet recensist worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
-
Ze hebben er denk ik zelf weinig aan als ie besmet zou zijn (als je jezelf per ongeluk prikt ofzo ben je de lul) dus ik denk dat het gewoon puur een dreigmiddel/wapen is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef sjeppert het volgende:
zo leuk verhaaltje.
die naald zal maar besmet zijn....WTF
hoeveel was de entree voor dat waterpark?
Post + nieuwe info omgezet in een review.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wow jij moet recensist worden.Leuk geschreven en goed en duidelijk uitgebreid stuk. Maak er een topic van in Reviews & Productbeoordelingen
Die injectienaald klinkt wel heftig trouwens.
34 levas, en elke 15 minuten gaat er een gratis bus naar het park.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef sjeppert het volgende:
zo leuk verhaaltje.
die naald zal maar besmet zijn....WTF
hoeveel was de entree voor dat waterpark?
En waar vertrekt die bus?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Post + nieuwe info omgezet in een review.
Sunny Beach 2010 (Bulgarije)
[..]
34 levas, en elke 15 minuten gaat er een gratis bus naar het park.
'Main street' heette het volgens die vrouw van de receptie. Het is zo'n klein busje (een uitgebouwde touringcar ala bestelbus) met een logo van het waterpark erop.quote:
Alleen al voor het vrouwvolk was het al te doen. Er lopen daar allemaal 16 jarige Scandinavische/Bulgaarse meisjes rond in van die groepjes, en dat vonden we toch wel erg leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:44 schreef Paul het volgende:
Vond die waterparken er een beetje amateuristisch uitzien van de buitenkant maar het is dus wel de moeite waard?
Mag je die chicks mee naar je hotel nemen eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Negative. Ik heb er ook niet veel van meegekregen dat die praktijken daar zoveel gebeuren. (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Blanes) Bovendien zaten wij een flink eind vanaf het centrum dus ook al had de kans zich aangediend, dan was er als nog niet veel van terechtgekomen denk ik. Het bleef voornamelijk bij nonstop zoenen/schuren etc daar.
Trouwens... ik ging eens nog snel voor we naar huis gingen 20 lev pinnen, dat was rond een uur of 3:30 ofzo? Maar goed, ik stond daar dus bij de pin, tussen de andere toeristen, kwam er zo'n vrouw/meisje op me af. Blablabla, blablabla. Banana. Wat? Banana. 'I dont have any bananas' was mijn antwoord. 'You want sucky your banana-banana for 15 levas' en toen had ik pas door dat het zo'n vieze hoer was die je ergens mee naar toe neemt en je vervolgens laat bestelen door die Bulgaren die daar staan te wachten. Kijk dus uit voor 'banana-banana' en eet zo'n maiskolf, die verkopen ze op elke straathoek.
Ze gaan niet mee, ze willen je alleen maar beroven en pretenderen hoeren te zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:57 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Mag je die chicks mee naar je hotel nemen eigenlijk?
Tis te ver om te lopen. NOOIT een fietstaxi nemen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:22 schreef Redah het volgende:
Wij gaan eind augustus ook richting Sunny Beach, al geboekt voor alle horrorverhalen, maar het zal wel los lopen. Maar toch een vraagje, ik lees veel dingen over bepaalde taxi's wel of niet nemen.
Maar... Zo groot/ver is het toch allemaal niet? Waarom heb je die taxi's uberhaupt nodig?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:22 schreef Redah het volgende:
Wij gaan eind augustus ook richting Sunny Beach, al geboekt voor alle horrorverhalen, maar het zal wel los lopen. Maar toch een vraagje, ik lees veel dingen over bepaalde taxi's wel of niet nemen.
Maar... Zo groot/ver is het toch allemaal niet? Waarom heb je die taxi's uberhaupt nodig?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:46 schreef Chriskrass het volgende:
[..]
Wanneer ga je heen?! Wij zitten dr met vrienden op 12 augus tot 22 augs
Argh, ik ben jaloers. Veel plezier, mooi dat je ook een grote groep hebt! (wij gingen heen met 5 man, en 3 dagen later kwamen er nog eens 11 man ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 15:53 schreef duguid het volgende:
Ik ga straks op weg, met 15 vriendenMet een beetje geluk hebben we een hele verdieping van het hotel
Ik hoop dat we door de grootte van de groep minder last hebben van de negatieve kanten van Sunny Beach, en extra profijt hebben van de positieve kanten
Bij ons hadden ze een waterscooter gehuurd voor 45 lev, voor 2 personen, 20 minuten. Er gaat zo'n ding piepen als je terug moet naar de kant, ze zeiden dat ze het erg tof vonden.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:46 schreef ukga het volgende:
wart kosten de waterscooters daar om te huren?
23 euro voor 20 minuten is niet duur(in vergelijking met kreta en de spanse costa waar het meestal 50 euro voor een kwartier is :Squote:Op maandag 26 juli 2010 17:26 schreef Panzermaus het volgende:
Bij ons hadden ze een waterscooter gehuurd voor 45 lev, voor 2 personen, 20 minuten. Er gaat zo'n ding piepen als je terug moet naar de kant, ze zeiden dat ze het erg tof vonden.
Waarom zou je daarheen gaan met je vriendinquote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:01 schreef Redah het volgende:
[..]
Echt eind augustus pas, we vertrekken de 26e en komen 6 september weer terug. Was beetje lastig vakantie regelen op werk van m'n vriendin dit jaar.
Ik had wel gevonden dat er op Eindhoven een GWK zit, maar op hun site (http://www.travelex.com/nl/) vind je niks over de Lev?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:51 schreef tukkk het volgende:
volges mij zit op bij elk vliegveld een gwk
in ieder geval zit op Burgas airport ook een gwk dus daar kan t ook nog.
Omdat we zoveel mogelijk geld in ons huis aan het stoppen zijn, maar toch goedkoop op vakantie willen naar een niet-standaard land (Spanje en Griekenland bijv.)quote:Op maandag 26 juli 2010 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom zou je daarheen gaan met je vriendin![]()
Dan ga je toch naar Kos of Rhodos ofzo.
Sunny Beach is echt niets voor je vriendin. Dan moet je naar een badplaats gaan waar ook een leuke lokale sfeer heerst.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:54 schreef Redah het volgende:
[..]
Omdat we zoveel mogelijk geld in ons huis aan het stoppen zijn, maar toch goedkoop op vakantie willen naar een niet-standaard land (Spanje en Griekenland bijv.)
Ik heb daar geen straten meegemaakt ofzo neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef ukga het volgende:
Ik kan nergens het adres van Royal sun vinden btw ( voor de thuisblijvers) bestaat er uberhaupt wel een adres?
Via weke organisatie heb je geboekt? Vaak staat er in je reisbescheiden een adres van je accomodatie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef ukga het volgende:
Ik kan nergens het adres van Royal sun vinden btw ( voor de thuisblijvers) bestaat er uberhaupt wel een adres?
WTFquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:41 schreef essence het volgende:
lol @ http://www.royalsunburgas.com/
'Royal Sun is located in Sunny Beach, Bulgaria. There are no street names in Sunny Beach, so to get there you'll simply have to ask for directions using the name of the hotel.'
Schat een jaartje of 14/15.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:29 schreef Razende_Rosser het volgende:
Wij gaan morgenmiddag door naar Sunny Beach. We rijden hier om 13:00 uur weg, en we moeten om 18:40 vliegen vanaf Schiphol.
Niet echt een ideale tijd maar ja... spullen in het hotel zetten en gaan feesten![]()
Wat is eigenlijk een beetje de gemiddelde leeftijd in de discotheken? 16, 18 of toch wel 20-22 ?
17-18 idd..quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:29 schreef Razende_Rosser het volgende:
Wij gaan morgenmiddag door naar Sunny Beach. We rijden hier om 13:00 uur weg, en we moeten om 18:40 vliegen vanaf Schiphol.
Niet echt een ideale tijd maar ja... spullen in het hotel zetten en gaan feesten![]()
Wat is eigenlijk een beetje de gemiddelde leeftijd in de discotheken? 16, 18 of toch wel 20-22 ?
quote:
Jaa.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:23 schreef sjeppert het volgende:
Alweer een paar dagen terug. Al die verhalen van dat het gevaarlijk is op straat en lastige hoeren en taxichauffeurs is naar mijn gevoel (flink) overdreven. Niks van meegekregen. Verder is alles wel cheap, alleen jammer dat we op de heenreis een vertraging van een dag hadden.
oja...bulgaarse meisjes
30 min..quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef sjeppert het volgende:
hoelang duurt het ongeveer met de bus van burgas naar sunny beach?
Hah, wij zijn ook de laatste dag naar Action waterpark geweest, was erg tof. En die lifeguards boven op de glijbanen zijn allemaal chicks, ze lijken daar aan te nemen op cupmaat. Ze zaten de hele tijd aan onze zwembroeken te trekken (naar benedenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef duguid het volgende:
[...]
Oohw ja, laatste dagje gingen wij naar Aquapark Action (dus niet Nessebar). Daar waren 2 Bulgaarse lifeguards, 2 chicks, die wel zo enorm aan het opgeilen waren, niet te gelovenEen van de 2 beschikte daarbij ook nog over een voorgevel waar met geen mogelijkheid omheen te kijken viel, en die liet ze ook nog eens goed zien als we bij haar van zo'n glijbaan afgingen
![]()
[...]
Zit wat in, de Viking is inderdaad heel commercieel, je lapt 20 leva entree en je kan nog niet eens gratis naar de WC. Ga dan maar eens 50levacent proberen te vinden om 3 uur 's nachts. Al het drinken is 2x zo duur als buiten (opzich ook wel logisch) en is het 's nachts veels te druk. Het leukste was het in de Viking rond een uur of 0:00, 1:00, daarna kun je beter ergens anders heen gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef DjimmyR het volgende:
Ben vandaag ook terug gekomen, wat een heerlijke stad! Helemaal niks gemerkt van criminaliteit, geen hoertjes gezien, alleen een paar verkopers die fruit in je handen proberen te duwen maar je hebt er totaal geen last van.
In tegenstelling tot iedereen, vind ik de Glade Vikking een absolute rottent! Je betaald je rot voor alles, het is te druk, en daarbij nog veelste warm! En als je dan gaat zeggen 'er lopen geile vrouwen', ga eens naar de beachclubs wij zijn elke avond bij de Mexo geweest, heerlijke tent aan het strand waar ook vrouwen naakt op de bar gingen. Verder veel cocktails gedronken bij de Bounce.
De clubs zaten propvol met Nederlands (lees; ongezellig zuipen, of je moet ervan houden) alleen de Iceberg was wel tof. Voor de rest die er heen gaat de tip, ga heen waar de Nederlanders niet heen gaan dan heb je een heerlijke vakantie. Wij hebben daar met Finnen tot Macedoniers gelachen (en geloof me, die zien er helemaal niet verkeerd uit).
Inderdaad wij zijn er ook wel eens geweest, maar rond 2 uur hadden we het echt gehad daar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zit wat in, de Viking is inderdaad heel commercieel, je lapt 20 leva entree en je kan nog niet eens gratis naar de WC. Ga dan maar eens 50levacent proberen te vinden om 3 uur 's nachts. Al het drinken is 2x zo duur als buiten (opzich ook wel logisch) en is het 's nachts veels te druk. Het leukste was het in de Viking rond een uur of 0:00, 1:00, daarna kun je beter ergens anders heen gaan.
Toch was dit wel bazig.
Bounce is inderdaad tof, als we terugliepen altijd daar nog even door heen gelopen om met die negers & negerinnen te 'bouncen' binnen. Vroeg op de avond kon je daar op die witte loungebanken ook chill cocktails drinken.
Het is vaak beter om de Nederlanders te ontwijken, want die hopen allemaal samen en bijv. in het SLAM!cafe is het vaak alleen maar Nederlandse kerels.
En behalve de Scandinaviers lopen er zeker ook ander knap vrouwvolk rond, Bulgaarse meisjes zijn vaak ook jammie.
Ik vond PAUL ook al erg rustig de laatste tijd, na al die goede berichtenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:18 schreef ukga het volgende:
UKGA IS TERUG!!!!
bij deze wil ik een ban aan vragen voor PAUL. Hij heeft ongveer een half jaar lang lopen janken over Bulgarije hoe gevaarlijk het wel niet is, en dat je er neit levend terug zal keren en bla bla bla. Conclusie van 13 dagen Sunny beach.;1 hoertje die me aansprak, en 2 bedelende kindertjes. Voor de rest NIETS gezien of niets gehoord over criminalitiet.
ik kan je verzekeren wanneer je 2 weken in amsterdam verblijft, je meer criminalitiet zal mee maken dan in Sunny beach. Zelfs geen vechtpartijtjes gezien e.d. Naar mijn idee was Chersonissos 'gevaarlijker'
Ik heb dus ook een top vakantie gehad!![]()
Paul, onjuiste informatie verstrekken. Een goede mail stuur je maar over twee weken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef Paul het volgende:
Wat denken jullie nou? Dat ik alles verzonnen heb ofzo? Ik wou jullie alleen maar waarschuwen hoor.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:26 schreef mikemareen het volgende:
Toch heb ik wel gelachen. Als er nog meiden zijn die meer over mijn avonturen wllen weten dan kunnen ze me een PM sturen ;-)
Een nat kusje alvast op jullie sexy mondjes
Oke eerlijk is eerlijk, ik hoorde wel van voorgaande jaren dat er wel meer zigeuners enzo waren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef Paul het volgende:
Wat denken jullie nou? Dat ik alles verzonnen heb ofzo? Ik wou jullie alleen maar waarschuwen hoor.
Wij hebben ook gehoord dat het voorgaande jaren stukken erger was, maar nog steeds niet zo erg als word beweerd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:10 schreef ukga het volgende:
[..]
Oke eerlijk is eerlijk, ik hoorde wel van voorgaande jaren dat er wel meer zigeuners enzo waren.
Ik denk dat de mensen die Sunny beach runnen (lees semi criminele bulgaren) de Zigeuners hebben weg gejaagd / tussen een paar bergen hebben achtergelaten. Simpel weg omdat dit slecht voor de reputatie van Sunny beach is en dus voor hun business.
Ja niet gezien eigenlijk, heb wel flink wat dikke bakken idd voorbij zien komen. Let wel op dat geld RELATIEF sneller verdient is, als je succesvolle business hebt in bulgarije, tevens kosten de autos stukken minder dan in Nederland.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:59 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Wij hebben ook gehoord dat het voorgaande jaren stukken erger was, maar nog steeds niet zo erg als word beweerd.
En die Bulgaren zijn echt tof, heb je die Luxury autowasserij gezien? Een wasserij waarvoor een Porche, Ferrari, en meerdere Mercedessen stonden, en dat door alleen auto's te wassen.
Nein. Gewoon hetzelfde als in NLquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:54 schreef Ritmo het volgende:
Hoe zit het met de stopcontacten daar eigenlijk? Moet je zo'n speciaal ding meenemen voor b.v. je telefoonlader?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:25 schreef ukga het volgende:
Ook relaxt dat er geen kakkerlakken zijn en amper muggen. en de muggen die er wel zijn steken amper.
Jij hebt het echt mooi gehad he?quote:
Dat injectienaaldverhaal had gelukkig niets met ons te maken. Maarja dat met dat ziekenhuis etc was wel heftig. Schijnt dat hij het niet terug krijgt van de verzekering. (zo'n 200 euroquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij hebt het echt mooi gehad he?En dat terwijl je met die injectienaald en die vriend die afgevoerd moest worden toch best heftige dingen meegemaakt hebt.
Om nog maar niet te beginnen over het verschil qua vrouwen..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat injectienaaldverhaal had gelukkig niets met ons te maken. Maarja dat met dat ziekenhuis etc was wel heftig. Schijnt dat hij het niet terug krijgt van de verzekering. (zo'n 200 euro)
En het is vooral het contrast met Nederland waardoor je heimwee krijgt, het is hier eigenlijk de hele tijd matig- tot kutweer, terwijl het daar hartje zomer was.
Dan kun je net zo goed in pak 'em beet Kopenhagen of Stockholm gaan kijken, daar lopen ook nog eens minder hoeren rondquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Om nog maar niet te beginnen over het verschil qua vrouwen..
Hou er trouwens wel rekening mee dat de elektriciteit de komende tijd nog weleens uit kan vallen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:54 schreef Ritmo het volgende:
Hoe zit het met de stopcontacten daar eigenlijk? Moet je zo'n speciaal ding meenemen voor b.v. je telefoonlader?
Ik heb ik twee weken wel dagelijks meegemaakt dat de stroom er vijf/tien seconde uitviel maar hoorde dat de week voordat ik kwam de stroom er twee hele dagen in heel Sunny Beach uit heeft gelegen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:16 schreef taken het volgende:
[..]
Hou er trouwens wel rekening mee dat de elektriciteit de komende tijd nog weleens uit kan vallen...
Dat is normaal gesproken tijdens en na een flinke regenbui soms het geval maar nu vooral door overbelasting van het elektriciteitsnetwerk omdat de hotels als paddestoelen uit de grond schieten: http://www.novinite.com/view_news.php?id=119158
Zelf vond ik Goldensands overigens prettiger dan Sunny Beach. In Goldensands is het allemaal wat compacter voor mijn gevoel.
Malmöquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:56 schreef duguid het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed in pak 'em beet Kopenhagen of Stockholm gaan kijken, daar lopen ook nog eens minder hoeren rond
Klopt, maar dat had andere oorzaken, o.a. sabotage (vermoedt men):quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ik heb ik twee weken wel dagelijks meegemaakt dat de stroom er vijf/tien seconde uitviel maar hoorde dat de week voordat ik kwam de stroom er twee hele dagen in heel Sunny Beach uit heeft gelegen.
Thx voor de tip.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:16 schreef taken het volgende:
[..]
Hou er trouwens wel rekening mee dat de elektriciteit de komende tijd nog weleens uit kan vallen...
Dat is normaal gesproken tijdens en na een flinke regenbui soms het geval maar nu vooral door overbelasting van het elektriciteitsnetwerk omdat de hotels als paddestoelen uit de grond schieten: http://www.novinite.com/view_news.php?id=119158
Zelf vond ik Goldensands overigens prettiger dan Sunny Beach. In Goldensands is het allemaal wat compacter voor mijn gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |