Ik heb daar geen straten meegemaakt ofzo neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef ukga het volgende:
Ik kan nergens het adres van Royal sun vinden btw ( voor de thuisblijvers) bestaat er uberhaupt wel een adres?
Via weke organisatie heb je geboekt? Vaak staat er in je reisbescheiden een adres van je accomodatie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef ukga het volgende:
Ik kan nergens het adres van Royal sun vinden btw ( voor de thuisblijvers) bestaat er uberhaupt wel een adres?
WTFquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:41 schreef essence het volgende:
lol @ http://www.royalsunburgas.com/
'Royal Sun is located in Sunny Beach, Bulgaria. There are no street names in Sunny Beach, so to get there you'll simply have to ask for directions using the name of the hotel.'
Schat een jaartje of 14/15.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:29 schreef Razende_Rosser het volgende:
Wij gaan morgenmiddag door naar Sunny Beach. We rijden hier om 13:00 uur weg, en we moeten om 18:40 vliegen vanaf Schiphol.
Niet echt een ideale tijd maar ja... spullen in het hotel zetten en gaan feesten![]()
Wat is eigenlijk een beetje de gemiddelde leeftijd in de discotheken? 16, 18 of toch wel 20-22 ?
17-18 idd..quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:29 schreef Razende_Rosser het volgende:
Wij gaan morgenmiddag door naar Sunny Beach. We rijden hier om 13:00 uur weg, en we moeten om 18:40 vliegen vanaf Schiphol.
Niet echt een ideale tijd maar ja... spullen in het hotel zetten en gaan feesten![]()
Wat is eigenlijk een beetje de gemiddelde leeftijd in de discotheken? 16, 18 of toch wel 20-22 ?
quote:
Jaa.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:23 schreef sjeppert het volgende:
Alweer een paar dagen terug. Al die verhalen van dat het gevaarlijk is op straat en lastige hoeren en taxichauffeurs is naar mijn gevoel (flink) overdreven. Niks van meegekregen. Verder is alles wel cheap, alleen jammer dat we op de heenreis een vertraging van een dag hadden.
oja...bulgaarse meisjes
30 min..quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef sjeppert het volgende:
hoelang duurt het ongeveer met de bus van burgas naar sunny beach?
Hah, wij zijn ook de laatste dag naar Action waterpark geweest, was erg tof. En die lifeguards boven op de glijbanen zijn allemaal chicks, ze lijken daar aan te nemen op cupmaat. Ze zaten de hele tijd aan onze zwembroeken te trekken (naar benedenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef duguid het volgende:
[...]
Oohw ja, laatste dagje gingen wij naar Aquapark Action (dus niet Nessebar). Daar waren 2 Bulgaarse lifeguards, 2 chicks, die wel zo enorm aan het opgeilen waren, niet te gelovenEen van de 2 beschikte daarbij ook nog over een voorgevel waar met geen mogelijkheid omheen te kijken viel, en die liet ze ook nog eens goed zien als we bij haar van zo'n glijbaan afgingen
![]()
[...]
Zit wat in, de Viking is inderdaad heel commercieel, je lapt 20 leva entree en je kan nog niet eens gratis naar de WC. Ga dan maar eens 50levacent proberen te vinden om 3 uur 's nachts. Al het drinken is 2x zo duur als buiten (opzich ook wel logisch) en is het 's nachts veels te druk. Het leukste was het in de Viking rond een uur of 0:00, 1:00, daarna kun je beter ergens anders heen gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef DjimmyR het volgende:
Ben vandaag ook terug gekomen, wat een heerlijke stad! Helemaal niks gemerkt van criminaliteit, geen hoertjes gezien, alleen een paar verkopers die fruit in je handen proberen te duwen maar je hebt er totaal geen last van.
In tegenstelling tot iedereen, vind ik de Glade Vikking een absolute rottent! Je betaald je rot voor alles, het is te druk, en daarbij nog veelste warm! En als je dan gaat zeggen 'er lopen geile vrouwen', ga eens naar de beachclubs wij zijn elke avond bij de Mexo geweest, heerlijke tent aan het strand waar ook vrouwen naakt op de bar gingen. Verder veel cocktails gedronken bij de Bounce.
De clubs zaten propvol met Nederlands (lees; ongezellig zuipen, of je moet ervan houden) alleen de Iceberg was wel tof. Voor de rest die er heen gaat de tip, ga heen waar de Nederlanders niet heen gaan dan heb je een heerlijke vakantie. Wij hebben daar met Finnen tot Macedoniers gelachen (en geloof me, die zien er helemaal niet verkeerd uit).
Inderdaad wij zijn er ook wel eens geweest, maar rond 2 uur hadden we het echt gehad daar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zit wat in, de Viking is inderdaad heel commercieel, je lapt 20 leva entree en je kan nog niet eens gratis naar de WC. Ga dan maar eens 50levacent proberen te vinden om 3 uur 's nachts. Al het drinken is 2x zo duur als buiten (opzich ook wel logisch) en is het 's nachts veels te druk. Het leukste was het in de Viking rond een uur of 0:00, 1:00, daarna kun je beter ergens anders heen gaan.
Toch was dit wel bazig.
Bounce is inderdaad tof, als we terugliepen altijd daar nog even door heen gelopen om met die negers & negerinnen te 'bouncen' binnen. Vroeg op de avond kon je daar op die witte loungebanken ook chill cocktails drinken.
Het is vaak beter om de Nederlanders te ontwijken, want die hopen allemaal samen en bijv. in het SLAM!cafe is het vaak alleen maar Nederlandse kerels.
En behalve de Scandinaviers lopen er zeker ook ander knap vrouwvolk rond, Bulgaarse meisjes zijn vaak ook jammie.
Ik vond PAUL ook al erg rustig de laatste tijd, na al die goede berichtenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:18 schreef ukga het volgende:
UKGA IS TERUG!!!!
bij deze wil ik een ban aan vragen voor PAUL. Hij heeft ongveer een half jaar lang lopen janken over Bulgarije hoe gevaarlijk het wel niet is, en dat je er neit levend terug zal keren en bla bla bla. Conclusie van 13 dagen Sunny beach.;1 hoertje die me aansprak, en 2 bedelende kindertjes. Voor de rest NIETS gezien of niets gehoord over criminalitiet.
ik kan je verzekeren wanneer je 2 weken in amsterdam verblijft, je meer criminalitiet zal mee maken dan in Sunny beach. Zelfs geen vechtpartijtjes gezien e.d. Naar mijn idee was Chersonissos 'gevaarlijker'
Ik heb dus ook een top vakantie gehad!![]()
Paul, onjuiste informatie verstrekken. Een goede mail stuur je maar over twee weken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef Paul het volgende:
Wat denken jullie nou? Dat ik alles verzonnen heb ofzo? Ik wou jullie alleen maar waarschuwen hoor.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:26 schreef mikemareen het volgende:
Toch heb ik wel gelachen. Als er nog meiden zijn die meer over mijn avonturen wllen weten dan kunnen ze me een PM sturen ;-)
Een nat kusje alvast op jullie sexy mondjes
Oke eerlijk is eerlijk, ik hoorde wel van voorgaande jaren dat er wel meer zigeuners enzo waren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef Paul het volgende:
Wat denken jullie nou? Dat ik alles verzonnen heb ofzo? Ik wou jullie alleen maar waarschuwen hoor.
Wij hebben ook gehoord dat het voorgaande jaren stukken erger was, maar nog steeds niet zo erg als word beweerd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:10 schreef ukga het volgende:
[..]
Oke eerlijk is eerlijk, ik hoorde wel van voorgaande jaren dat er wel meer zigeuners enzo waren.
Ik denk dat de mensen die Sunny beach runnen (lees semi criminele bulgaren) de Zigeuners hebben weg gejaagd / tussen een paar bergen hebben achtergelaten. Simpel weg omdat dit slecht voor de reputatie van Sunny beach is en dus voor hun business.
Ja niet gezien eigenlijk, heb wel flink wat dikke bakken idd voorbij zien komen. Let wel op dat geld RELATIEF sneller verdient is, als je succesvolle business hebt in bulgarije, tevens kosten de autos stukken minder dan in Nederland.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:59 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Wij hebben ook gehoord dat het voorgaande jaren stukken erger was, maar nog steeds niet zo erg als word beweerd.
En die Bulgaren zijn echt tof, heb je die Luxury autowasserij gezien? Een wasserij waarvoor een Porche, Ferrari, en meerdere Mercedessen stonden, en dat door alleen auto's te wassen.
Nein. Gewoon hetzelfde als in NLquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:54 schreef Ritmo het volgende:
Hoe zit het met de stopcontacten daar eigenlijk? Moet je zo'n speciaal ding meenemen voor b.v. je telefoonlader?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:25 schreef ukga het volgende:
Ook relaxt dat er geen kakkerlakken zijn en amper muggen. en de muggen die er wel zijn steken amper.
Jij hebt het echt mooi gehad he?quote:
Dat injectienaaldverhaal had gelukkig niets met ons te maken. Maarja dat met dat ziekenhuis etc was wel heftig. Schijnt dat hij het niet terug krijgt van de verzekering. (zo'n 200 euroquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij hebt het echt mooi gehad he?En dat terwijl je met die injectienaald en die vriend die afgevoerd moest worden toch best heftige dingen meegemaakt hebt.
Om nog maar niet te beginnen over het verschil qua vrouwen..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat injectienaaldverhaal had gelukkig niets met ons te maken. Maarja dat met dat ziekenhuis etc was wel heftig. Schijnt dat hij het niet terug krijgt van de verzekering. (zo'n 200 euro)
En het is vooral het contrast met Nederland waardoor je heimwee krijgt, het is hier eigenlijk de hele tijd matig- tot kutweer, terwijl het daar hartje zomer was.
Dan kun je net zo goed in pak 'em beet Kopenhagen of Stockholm gaan kijken, daar lopen ook nog eens minder hoeren rondquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Om nog maar niet te beginnen over het verschil qua vrouwen..
Hou er trouwens wel rekening mee dat de elektriciteit de komende tijd nog weleens uit kan vallen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:54 schreef Ritmo het volgende:
Hoe zit het met de stopcontacten daar eigenlijk? Moet je zo'n speciaal ding meenemen voor b.v. je telefoonlader?
Ik heb ik twee weken wel dagelijks meegemaakt dat de stroom er vijf/tien seconde uitviel maar hoorde dat de week voordat ik kwam de stroom er twee hele dagen in heel Sunny Beach uit heeft gelegen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:16 schreef taken het volgende:
[..]
Hou er trouwens wel rekening mee dat de elektriciteit de komende tijd nog weleens uit kan vallen...
Dat is normaal gesproken tijdens en na een flinke regenbui soms het geval maar nu vooral door overbelasting van het elektriciteitsnetwerk omdat de hotels als paddestoelen uit de grond schieten: http://www.novinite.com/view_news.php?id=119158
Zelf vond ik Goldensands overigens prettiger dan Sunny Beach. In Goldensands is het allemaal wat compacter voor mijn gevoel.
Malmöquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:56 schreef duguid het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed in pak 'em beet Kopenhagen of Stockholm gaan kijken, daar lopen ook nog eens minder hoeren rond
Klopt, maar dat had andere oorzaken, o.a. sabotage (vermoedt men):quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ik heb ik twee weken wel dagelijks meegemaakt dat de stroom er vijf/tien seconde uitviel maar hoorde dat de week voordat ik kwam de stroom er twee hele dagen in heel Sunny Beach uit heeft gelegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |