abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:43:09 #251
97111 ukga
Siewosie baas
pi_84547292
Ik kan nergens het adres van Royal sun vinden btw ( voor de thuisblijvers) bestaat er uberhaupt wel een adres?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:25:16 #252
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_84552091
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef ukga het volgende:
Ik kan nergens het adres van Royal sun vinden btw ( voor de thuisblijvers) bestaat er uberhaupt wel een adres?
Ik heb daar geen straten meegemaakt ofzo nee :')
Deathlift or Die.
pi_84552210
Nog 3 weken, te lang. :(
-
pi_84552819
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef ukga het volgende:
Via weke organisatie heb je geboekt? Vaak staat er in je reisbescheiden een adres van je accomodatie.
pi_84552873
lol @ http://www.royalsunburgas.com/

'Royal Sun is located in Sunny Beach, Bulgaria. There are no street names in Sunny Beach, so to get there you'll simply have to ask for directions using the name of the hotel.'
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:45:15 #256
97111 ukga
Siewosie baas
pi_84553049
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:41 schreef essence het volgende:
lol @ http://www.royalsunburgas.com/

'Royal Sun is located in Sunny Beach, Bulgaria. There are no street names in Sunny Beach, so to get there you'll simply have to ask for directions using the name of the hotel.'
WTF
dat dacht ik ook al op google maps kijkende :')

wat een pauper zooi
pi_84559584
Het is en blijft oostblok he :P
pi_84746811
Ben net terug uit Sunny Beach en ik kan niks anders zeggen dat het daar prima vertoeven is. Als je gewoon je gezonde verstand gebruikt, is er echt helemaal niks om zorgen over te maken. En de discotheek 'Den Glade Viking' is een absoluut toppertje :)
pi_84757181
Ik ben er 3 jaar geleden geweest toen je nog met leva's betaalde. Alles was toen der tijd supergoedkoop. Wiskey cola 1 euro omgerekend een cocktail 1,50. Het is wel een grote cirminele bende met veel straathoeren steroide gebruikende gasten. En een hoop mafia heb je er zitten 1 zo'n hotel staan de dikste wagens van het moment voor de deur. Ik hoorde van iemand die dit jaar is gegaan dat het een stuk duurder is geworden. Heel jammer want het goedkope was juist wat Sunny Beach top maakte verder doet het zwaar onder aan andere vakantie bestemmingen. Heb toen der tijd iig een super tijd gehad :D Staat dat spookhuis er nog steeds btw?
pi_84795001
Wij gaan morgenmiddag door naar Sunny Beach. We rijden hier om 13:00 uur weg, en we moeten om 18:40 vliegen vanaf Schiphol.
Niet echt een ideale tijd maar ja... spullen in het hotel zetten en gaan feesten *O*

Wat is eigenlijk een beetje de gemiddelde leeftijd in de discotheken? 16, 18 of toch wel 20-22 ?
SJAAKIE!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 07:24:22 #261
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_84801803
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:29 schreef Razende_Rosser het volgende:
Wij gaan morgenmiddag door naar Sunny Beach. We rijden hier om 13:00 uur weg, en we moeten om 18:40 vliegen vanaf Schiphol.
Niet echt een ideale tijd maar ja... spullen in het hotel zetten en gaan feesten *O*

Wat is eigenlijk een beetje de gemiddelde leeftijd in de discotheken? 16, 18 of toch wel 20-22 ?
Schat een jaartje of 14/15.
Deathlift or Die.
pi_84809860
Nog anderhalve week *O*
-
pi_84812167
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:29 schreef Razende_Rosser het volgende:

17-18 idd..
pi_84866648
Alweer een paar dagen terug. Al die verhalen van dat het gevaarlijk is op straat en lastige hoeren en taxichauffeurs is naar mijn gevoel (flink) overdreven. Niks van meegekregen. Verder is alles wel cheap, alleen jammer dat we op de heenreis een vertraging van een dag hadden.
oja...bulgaarse meisjes *;
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_84915310
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 07:24 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

:') :?

17, 18 voor de Nederlanders, er lopen genoeg Zweedse gasten die 20, 21 zijn. :)

quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:23 schreef sjeppert het volgende:
Alweer een paar dagen terug. Al die verhalen van dat het gevaarlijk is op straat en lastige hoeren en taxichauffeurs is naar mijn gevoel (flink) overdreven. Niks van meegekregen. Verder is alles wel cheap, alleen jammer dat we op de heenreis een vertraging van een dag hadden.
oja...bulgaarse meisjes *;
Jaa. :D
pi_84915483
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 07:24 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

:') :') Yeah right.
-
pi_84919069
Ik ben er ook weer, heb een prima vakantie gehad. Heel weinig gemerkt van criminaliteit, hoewel wij midden in het uitgaansgebied zaten en dus ook heel snel in het hotel terug waren. Wel hing er de hele tijd een beetje een dreigende sfeer buiten, waardoor ook niemand het in z'n hoofd kreeg om alleen ergens heen te gaan.

Verder is Den Glade Viking een toptent :P De Iceberg heb ik me ook prima vermaakt overigens, en verder een paar strandtenten waar je prima kunt indrinken. Pas wel op met het eten in die tenten, want bij ons is iedereen ziek geweest van een schnitzel :r

Oohw ja, laatste dagje gingen wij naar Aquapark Action (dus niet Nessebar). Daar waren 2 Bulgaarse lifeguards, 2 chicks, die wel zo enorm aan het opgeilen waren, niet te geloven :P Een van de 2 beschikte daarbij ook nog over een voorgevel waar met geen mogelijkheid omheen te kijken viel, en die liet ze ook nog eens goed zien als we bij haar van zo'n glijbaan afgingen :D

Al met al heel goed vermaakt, maar ik zou er niet snel weer heen gaan. Het is vrij goedkoop en je kunt goed uitgaan, maar de mensen daar zijn niet zo heel open en vriendelijk, je hebt de dreiging op straat en het eten is niet overal goed. Na 7 dagen was ik er dan ook wel uitgekeken, hoewel de zwembaden wel tof zijn, want die hebben geen regels. Je kan doen wat je wil daar, ze zeggen meestal alleen maar dat je 'too crazy' bent en laten het dan hangen ;)
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_84960022
Ook ik ben sinds afgelopen nacht zuruck :)

Ik heb lekker een weekje gefeest en ik moet zeggen dat Glade Viking 1 van de beste tenten is.
Club Orange heeft 1 echt leuke zaal (de linker), maar daar moet je al vroeg zijn, want anders word je direct naar een hele ongezellige zaal geleid.
Het viel me op dat er toch wel veel Nederlanders waren; met name in de clubs. Gemiddelde leeftijd was wel rond de 18/19/20. Aangezien wij tot de bijna 30ers behoren was dit toch wel een klein beetje jong, doch zeer geil :P

Alle vreet- en zuiptenten lijken ook op elkaar; overal happy hour met locale alcoholische dranken. 1x lastig gevallen door een hoer die me wilde pijpen en mijn zaadjes wilde slikken op het strand. Ga hier vooral niet op in. De kans dat je je portemonnee kwijt raakt is groter dan je zaad ;-)

Verder nog een autootje gehuurd en naar Bourgas gereden. Echt een saaie kut-stad is dat zeg! Geen reet te beleven en ik denk dat in een Arnhems gehucht nog meer te doen is.
Bulgaarse vrouwen zijn dan weer wel mooi, maar vaak erg skinny.

Gelukkig heb ik met wat Duitse meiden kunnen praten over mijn favoriete band Modern Talking en eigenlijk zorgde dat al voor flink wat klaarkomingen in mijn toch al vochtige nep-Björn Borg uit Turkije.

Tip: Ga vooral niet eten bij Mamacitas. Ik moest er flink van aan de dunne toen we naar het vliegveld reden.
Gevolg: Kramp op de WC met 30 vliegen die om je heen zwermen. Flink bah en zeer onhygiënisch.

Toch heb ik wel gelachen. Als er nog meiden zijn die meer over mijn avonturen wllen weten dan kunnen ze me een PM sturen ;-)

Een nat kusje alvast op jullie sexy mondjes
Hi, this is Mike Mareen
pi_85013569
Ik heb me geweldig vermaakt daar!!!!
pi_85027463
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef sjeppert het volgende:
hoelang duurt het ongeveer met de bus van burgas naar sunny beach?
30 min..
pi_85082197
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef duguid het volgende:

[...]

Oohw ja, laatste dagje gingen wij naar Aquapark Action (dus niet Nessebar). Daar waren 2 Bulgaarse lifeguards, 2 chicks, die wel zo enorm aan het opgeilen waren, niet te geloven :P Een van de 2 beschikte daarbij ook nog over een voorgevel waar met geen mogelijkheid omheen te kijken viel, en die liet ze ook nog eens goed zien als we bij haar van zo'n glijbaan afgingen :D

[...]

Hah, wij zijn ook de laatste dag naar Action waterpark geweest, was erg tof. En die lifeguards boven op de glijbanen zijn allemaal chicks, ze lijken daar aan te nemen op cupmaat. Ze zaten de hele tijd aan onze zwembroeken te trekken (naar beneden :? ) toen we boven stonden. Mooie meisjes inderdaad, verder ook veel andere Bulgaarse meisjes daar. :D

Op het laatst gingen we nog even van die kinderglijbanen af, er is zo'n hele speeltuin met sproeiers en groene/rode/blauw glijbanen. Die gingen harder en sneller dan de andere glijbanen (Kamikaze etc), dus met blauwe plekken de taxi in. :')
pi_85083205
Nog een weekje. *O*
-
pi_85101908
Ben vandaag ook terug gekomen, wat een heerlijke stad! Helemaal niks gemerkt van criminaliteit, geen hoertjes gezien, alleen een paar verkopers die fruit in je handen proberen te duwen maar je hebt er totaal geen last van.

In tegenstelling tot iedereen, vind ik de Glade Vikking een absolute rottent! Je betaald je rot voor alles, het is te druk, en daarbij nog veelste warm! En als je dan gaat zeggen 'er lopen geile vrouwen', ga eens naar de beachclubs wij zijn elke avond bij de Mexo geweest, heerlijke tent aan het strand waar ook vrouwen naakt op de bar gingen. Verder veel cocktails gedronken bij de Bounce.

De clubs zaten propvol met Nederlands (lees; ongezellig zuipen, of je moet ervan houden) alleen de Iceberg was wel tof. Voor de rest die er heen gaat de tip, ga heen waar de Nederlanders niet heen gaan dan heb je een heerlijke vakantie. Wij hebben daar met Finnen tot Macedoniers gelachen (en geloof me, die zien er helemaal niet verkeerd uit).
pi_85102856
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef DjimmyR het volgende:
Ben vandaag ook terug gekomen, wat een heerlijke stad! Helemaal niks gemerkt van criminaliteit, geen hoertjes gezien, alleen een paar verkopers die fruit in je handen proberen te duwen maar je hebt er totaal geen last van.

In tegenstelling tot iedereen, vind ik de Glade Vikking een absolute rottent! Je betaald je rot voor alles, het is te druk, en daarbij nog veelste warm! En als je dan gaat zeggen 'er lopen geile vrouwen', ga eens naar de beachclubs wij zijn elke avond bij de Mexo geweest, heerlijke tent aan het strand waar ook vrouwen naakt op de bar gingen. Verder veel cocktails gedronken bij de Bounce.

De clubs zaten propvol met Nederlands (lees; ongezellig zuipen, of je moet ervan houden) alleen de Iceberg was wel tof. Voor de rest die er heen gaat de tip, ga heen waar de Nederlanders niet heen gaan dan heb je een heerlijke vakantie. Wij hebben daar met Finnen tot Macedoniers gelachen (en geloof me, die zien er helemaal niet verkeerd uit).
Zit wat in, de Viking is inderdaad heel commercieel, je lapt 20 leva entree en je kan nog niet eens gratis naar de WC. Ga dan maar eens 50levacent proberen te vinden om 3 uur 's nachts. Al het drinken is 2x zo duur als buiten (opzich ook wel logisch) en is het 's nachts veels te druk. Het leukste was het in de Viking rond een uur of 0:00, 1:00, daarna kun je beter ergens anders heen gaan.

Toch was dit wel bazig.

Bounce is inderdaad tof, als we terugliepen altijd daar nog even door heen gelopen om met die negers & negerinnen te 'bouncen' binnen. Vroeg op de avond kon je daar op die witte loungebanken ook chill cocktails drinken.
Het is vaak beter om de Nederlanders te ontwijken, want die hopen allemaal samen en bijv. in het SLAM!cafe is het vaak alleen maar Nederlandse kerels. :')
En behalve de Scandinaviers lopen er zeker ook ander knap vrouwvolk rond, Bulgaarse meisjes zijn vaak ook jammie. :D
pi_85103545
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zit wat in, de Viking is inderdaad heel commercieel, je lapt 20 leva entree en je kan nog niet eens gratis naar de WC. Ga dan maar eens 50levacent proberen te vinden om 3 uur 's nachts. Al het drinken is 2x zo duur als buiten (opzich ook wel logisch) en is het 's nachts veels te druk. Het leukste was het in de Viking rond een uur of 0:00, 1:00, daarna kun je beter ergens anders heen gaan.

Toch was dit wel bazig.

Bounce is inderdaad tof, als we terugliepen altijd daar nog even door heen gelopen om met die negers & negerinnen te 'bouncen' binnen. Vroeg op de avond kon je daar op die witte loungebanken ook chill cocktails drinken.
Het is vaak beter om de Nederlanders te ontwijken, want die hopen allemaal samen en bijv. in het SLAM!cafe is het vaak alleen maar Nederlandse kerels. :')
En behalve de Scandinaviers lopen er zeker ook ander knap vrouwvolk rond, Bulgaarse meisjes zijn vaak ook jammie. :D
Inderdaad wij zijn er ook wel eens geweest, maar rond 2 uur hadden we het echt gehad daar.

De Bulgaarse vrouwen zijn ook goed te doen, ook al hebben we echt de heerlijkste Finse vrouwen daar leren kennen :9~ .

Voor het eten kan ik de Djannys aanraden, goedkoop er erg lekker! Staat wel altijd een rij voor maar die is in maximaal een kwartiertje weer weg. Verder pizza bij the Castle op de boulevard, en de Fat Cat en La Bamba waren ook wel lekker.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:18:27 #276
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85134833
UKGA IS TERUG!!!!
bij deze wil ik een ban aan vragen voor PAUL. Hij heeft ongveer een half jaar lang lopen janken over Bulgarije hoe gevaarlijk het wel niet is, en dat je er neit levend terug zal keren en bla bla bla. Conclusie van 13 dagen Sunny beach.;1 hoertje die me aansprak, en 2 bedelende kindertjes :'). Voor de rest NIETS gezien of niets gehoord over criminalitiet.
ik kan je verzekeren wanneer je 2 weken in amsterdam verblijft, je meer criminalitiet zal mee maken dan in Sunny beach. Zelfs geen vechtpartijtjes gezien e.d. Naar mijn idee was Chersonissos 'gevaarlijker'

Ik heb dus ook een top vakantie gehad! :D *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door ukga op 11-08-2010 12:24:10 ]
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:39:51 #277
67174 Dos37
Come on Twente
pi_85135599
_O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_85137034
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:18 schreef ukga het volgende:
UKGA IS TERUG!!!!
bij deze wil ik een ban aan vragen voor PAUL. Hij heeft ongveer een half jaar lang lopen janken over Bulgarije hoe gevaarlijk het wel niet is, en dat je er neit levend terug zal keren en bla bla bla. Conclusie van 13 dagen Sunny beach.;1 hoertje die me aansprak, en 2 bedelende kindertjes :'). Voor de rest NIETS gezien of niets gehoord over criminalitiet.
ik kan je verzekeren wanneer je 2 weken in amsterdam verblijft, je meer criminalitiet zal mee maken dan in Sunny beach. Zelfs geen vechtpartijtjes gezien e.d. Naar mijn idee was Chersonissos 'gevaarlijker'

Ik heb dus ook een top vakantie gehad! :D *O*
Ik vond PAUL ook al erg rustig de laatste tijd, na al die goede berichten :P
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 11 augustus 2010 @ 13:18:16 #279
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_85137096
Wat denken jullie nou? Dat ik alles verzonnen heb ofzo? Ik wou jullie alleen maar waarschuwen hoor. :{w
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_85141610
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef Paul het volgende:
Wat denken jullie nou? Dat ik alles verzonnen heb ofzo? Ik wou jullie alleen maar waarschuwen hoor. :{w
Paul, onjuiste informatie verstrekken. Een goede mail stuur je maar over twee weken.
pi_85141825
Niet door hebben dat Paul al die tijd aan het trollen was :')

quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:26 schreef mikemareen het volgende:

Toch heb ik wel gelachen. Als er nog meiden zijn die meer over mijn avonturen wllen weten dan kunnen ze me een PM sturen ;-)

Een nat kusje alvast op jullie sexy mondjes
:')!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:10:52 #282
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85141983
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef Paul het volgende:
Oke eerlijk is eerlijk, ik hoorde wel van voorgaande jaren dat er wel meer zigeuners enzo waren.

Ik denk dat de mensen die Sunny beach runnen (lees semi criminele bulgaren) de Zigeuners hebben weg gejaagd / tussen een paar bergen hebben achtergelaten. Simpel weg omdat dit slecht voor de reputatie van Sunny beach is en dus voor hun business.
pi_85144214
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:10 schreef ukga het volgende:

[..]

Oke eerlijk is eerlijk, ik hoorde wel van voorgaande jaren dat er wel meer zigeuners enzo waren.

Ik denk dat de mensen die Sunny beach runnen (lees semi criminele bulgaren) de Zigeuners hebben weg gejaagd / tussen een paar bergen hebben achtergelaten. Simpel weg omdat dit slecht voor de reputatie van Sunny beach is en dus voor hun business.
Wij hebben ook gehoord dat het voorgaande jaren stukken erger was, maar nog steeds niet zo erg als word beweerd.

En die Bulgaren zijn echt tof, heb je die Luxury autowasserij gezien? Een wasserij waarvoor een Porche, Ferrari, en meerdere Mercedessen stonden, en dat door alleen auto's te wassen :') .
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:06:25 #284
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85144516
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:59 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Wij hebben ook gehoord dat het voorgaande jaren stukken erger was, maar nog steeds niet zo erg als word beweerd.

En die Bulgaren zijn echt tof, heb je die Luxury autowasserij gezien? Een wasserij waarvoor een Porche, Ferrari, en meerdere Mercedessen stonden, en dat door alleen auto's te wassen :') .
Ja niet gezien eigenlijk, heb wel flink wat dikke bakken idd voorbij zien komen. Let wel op dat geld RELATIEF sneller verdient is, als je succesvolle business hebt in bulgarije, tevens kosten de autos stukken minder dan in Nederland.

En het zal me weinig verbazen dat de audi s8's mercedes amg's en de porsches gejat worden in duitsland en nederland, en het weinig moeite vergt om ze op een bulgaars kenteken te krijgen.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:28:10 #285
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_85145537
Er rijden in Sunny Beach ook redelijk wat luxe auto's rond op Duits kenteken terwijl de auto absoluut niet van een Duitser is :P

Die gasten zijn wel aardig trouwens.
pi_85214333
Hoe zit het met de stopcontacten daar eigenlijk? Moet je zo'n speciaal ding meenemen voor b.v. je telefoonlader?
-
pi_85214350
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 00:54 schreef Ritmo het volgende:
Hoe zit het met de stopcontacten daar eigenlijk? Moet je zo'n speciaal ding meenemen voor b.v. je telefoonlader?
Nein. Gewoon hetzelfde als in NL
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_85214397
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 00:54 schreef afcajos het volgende:

[..]

Nein. Gewoon hetzelfde als in NL
Ah, mooi. ^O^
-
pi_85217709
Ik wil best nog een keer terug. ;(
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:25:44 #290
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85222847
Ook relaxt dat er geen kakkerlakken zijn en amper muggen. en de muggen die er wel zijn steken amper.
pi_85224487
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:25 schreef ukga het volgende:
Ook relaxt dat er geen kakkerlakken zijn en amper muggen. en de muggen die er wel zijn steken amper.
:')
pi_85224828
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 04:41 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wil best nog een keer terug. ;(
Jij hebt het echt mooi gehad he? :D En dat terwijl je met die injectienaald en die vriend die afgevoerd moest worden toch best heftige dingen meegemaakt hebt.
-
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:41:11 #293
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85225897
Ik zou ook nog wel eens terug gaan. gewoon om ff wat zon te pakken en goedkoop te chillen.
pi_85239814
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:15 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jij hebt het echt mooi gehad he? :D En dat terwijl je met die injectienaald en die vriend die afgevoerd moest worden toch best heftige dingen meegemaakt hebt.
Dat injectienaaldverhaal had gelukkig niets met ons te maken. Maarja dat met dat ziekenhuis etc was wel heftig. Schijnt dat hij het niet terug krijgt van de verzekering. (zo'n 200 euro :') )

En het is vooral het contrast met Nederland waardoor je heimwee krijgt, het is hier eigenlijk de hele tijd matig- tot kutweer, terwijl het daar hartje zomer was. ;(
pi_85240220
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:28 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dat injectienaaldverhaal had gelukkig niets met ons te maken. Maarja dat met dat ziekenhuis etc was wel heftig. Schijnt dat hij het niet terug krijgt van de verzekering. (zo'n 200 euro :') )

En het is vooral het contrast met Nederland waardoor je heimwee krijgt, het is hier eigenlijk de hele tijd matig- tot kutweer, terwijl het daar hartje zomer was. ;(
Om nog maar niet te beginnen over het verschil qua vrouwen..
pi_85252194
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Om nog maar niet te beginnen over het verschil qua vrouwen..
Dan kun je net zo goed in pak 'em beet Kopenhagen of Stockholm gaan kijken, daar lopen ook nog eens minder hoeren rond :P
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_85262038
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 00:54 schreef Ritmo het volgende:
Hou er trouwens wel rekening mee dat de elektriciteit de komende tijd nog weleens uit kan vallen... ;)
Dat is normaal gesproken tijdens en na een flinke regenbui soms het geval maar nu vooral door overbelasting van het elektriciteitsnetwerk omdat de hotels als paddestoelen uit de grond schieten: http://www.novinite.com/view_news.php?id=119158

Zelf vond ik Goldensands overigens prettiger dan Sunny Beach. In Goldensands is het allemaal wat compacter voor mijn gevoel.
pi_85262204
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:16 schreef taken het volgende:

[..]

Hou er trouwens wel rekening mee dat de elektriciteit de komende tijd nog weleens uit kan vallen... ;)
Dat is normaal gesproken tijdens en na een flinke regenbui soms het geval maar nu vooral door overbelasting van het elektriciteitsnetwerk omdat de hotels als paddestoelen uit de grond schieten: http://www.novinite.com/view_news.php?id=119158

Zelf vond ik Goldensands overigens prettiger dan Sunny Beach. In Goldensands is het allemaal wat compacter voor mijn gevoel.
Ik heb ik twee weken wel dagelijks meegemaakt dat de stroom er vijf/tien seconde uitviel maar hoorde dat de week voordat ik kwam de stroom er twee hele dagen in heel Sunny Beach uit heeft gelegen.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:34:19 #299
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_85262825
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:56 schreef duguid het volgende:

[..]

Dan kun je net zo goed in pak 'em beet Kopenhagen of Stockholm gaan kijken, daar lopen ook nog eens minder hoeren rond :P
Malmö O+
pi_85263242
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Ik heb ik twee weken wel dagelijks meegemaakt dat de stroom er vijf/tien seconde uitviel maar hoorde dat de week voordat ik kwam de stroom er twee hele dagen in heel Sunny Beach uit heeft gelegen.
Klopt, maar dat had andere oorzaken, o.a. sabotage (vermoedt men):
http://www.novinite.com/view_news.php?id=118766
http://www.novinite.com/view_news.php?id=118466
http://www.novinite.com/view_news.php?id=118458

Zo te zien dus ook een geknakte hoogspanningsmast. Ik weet wel dat er in die periode behoorlijk noodweer geweest is daar. (Ik zat zelf van half juni tot begin juli in een totaal ander gedeelte van Bulgarije (niet aan de kust) en heb daar ook aardig noodweer meegemaakt. Toen ook een paar dagen Sunny Beach maar daar was helemaal niks zonnigs aan toen ;) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')