abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83747760

Volgende week maandag.
pi_83770376
dan????
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_83886861
Yeah, net geboekt Van 17 augustus 8 dagen... Beetje laat, maar kon niet anders.
Dat er op FOK! een topicreeks over is!!

Wat heb ik er zin in.
-
pi_83892268
Maar is het daar echt gevaarlijker dan pakweg Turkije of Kreta? Wij gaan maar met z'n tweeen, i.v.m. 2 afzeggingen dus als ik dit allemaal zo lees schrik ik wel een beetje.

[ Bericht 46% gewijzigd door Ritmo op 10-07-2010 20:28:24 ]
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 21:49:59 #205
67174 Dos37
Come on Twente
pi_83895696
Mag ik mee
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 10 juli 2010 @ 21:50:40 #206
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_83895726
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:19 schreef Ritmo het volgende:
Maar is het daar echt gevaarlijker dan pakweg Turkije of Kreta? Wij gaan maar met z'n tweeen, i.v.m. 2 afzeggingen dus als ik dit allemaal zo lees schrik ik wel een beetje.
Ja wel gevaarlijker
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_83896050
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Dos37 het volgende:
Mag ik mee
Ja
-
pi_83896237
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 21:50 schreef Paul het volgende:

[..]

Ja wel gevaarlijker
Jij hebt er wel hele slechte ervaringen gehad he?
-
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 10 juli 2010 @ 22:03:21 #209
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_83896277
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jij hebt er wel hele slechte ervaringen gehad he?
Ik niet, vele andere nederlanders wel die daar op dat moment waren
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_84086739
Gister terug gekomen en drie kwart van wat ik hier heb gelezen aan negativiteit is volwaardige bullshit wat ons betreft! Het blijft een plaats die leeft op toerisme dus natuurlijk met je opletten met wat je doet en waar je loopt, maar dat je hier je leven niet zeker bent of meer van die onzin is niks van waar.

Wij zijn sowieso NOOIT ook maar iets van agressiviteit tegen gekomen, geen hoer gezien (we zaten dan wel een 800 meter van het strand, schijnt dat het daar erger is) en de dingen waarvoor je reisleiding je waarschuwt zijn er wel, maar als je je daar niets van aantrekt gebeurd er ook niets.
Ik heb het dan over de kindjes met kleine poesjes en hondjes en de mensen die je fruit proberen aan te smeren. Gewoon weigeren en je word met rust gelaten.

Het man-vrouw gehalte viel mij ook alles mee, ik gok zo'n 55 man - 45 vrouw. En de tyfus wat lopen daar geile vrouwen rond!
Wat eten betreft, ik vond het eten Zalig! in amsterdam moet je ook geen hotdog halen bij zo'n crappy straattent, dus zo ook hier geen broodje donner langs de weg.. gegarandeerde cholera.
Aan te raden is Sowieso de Chilli Peppers (pizza's grill, steak, pasta's noem maar op) tegenover de Revolution. hebben we zo'n 12 keer gezeten in 1 week. Uit geweest met het personeel etc. etc. gewoon zwaar relaxte tent.

Mocht er iemand nog vragen hebben, stel ze maar want mijn informatie is vers van de pers!

Fijne vakantie!
pi_84090074
Klinkt al een stuk positiever... Wel raar dat de meningen/ervaringen zo enorm verdeeld zijn.
-
pi_84093257
Ach bij ons was er binnen de vakantiegroep al verdeeldheid.. het is maar net tegen welke ervaringen je oploopt en hoe je er zelf mee om gaat..
pi_84103219
hoelang duurt het ongeveer met de bus van burgas naar sunny beach?
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_84103299
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef sjeppert het volgende:
hoelang duurt het ongeveer met de bus van burgas naar sunny beach?
Timmeh!

Je stelt die vraag nou al voor de vierde keer, terwijl je de eerste keer het antwoord al kreeg.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2010 19:46:33 ]
pi_84104330
huh ik zie steeds mijn posts niet...

vond het al vaag
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_84151296
Kan iemand me zeggen hoe het met geldzaken zit? Ik ga zelf over twee weken.

Als je daar pint, worden er dan extra kosten in rekening gebracht? En welke koers wordt aangehouden? Aangezien ik liever elke dag even pin in plaats van met veel geld op zak te lopen.

En is het aan te raden van te voren als geld in Nederland te halen?
pi_84163098
Weet wel dat je vroeg moet pinnen iedere dag, de automaten zijn echt snel leeg.
Volgens mij worden er nauwelijks kosten in rekening gebracht, dat is echt verwaarloosbaar.

Het is idd verstandig om iedere dag iets te pinnen ipv veel geld, ook voor je eigen portemonnee
pi_84178180
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:18 schreef essence het volgende:
Weet wel dat je vroeg moet pinnen iedere dag, de automaten zijn echt snel leeg.
Volgens mij worden er nauwelijks kosten in rekening gebracht, dat is echt verwaarloosbaar.

Het is idd verstandig om iedere dag iets te pinnen ipv veel geld, ook voor je eigen portemonnee
Bedankt! Ja voor die paar euro pin ik liever elke dag even, wel wat veiliger ook. Als het nou vijf euro per transactie was dan werd het iets teveel.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 21:23:12 #219
67174 Dos37
Come on Twente
pi_84180157
Dat kan ik me ook nog herinneren om 23:00 staat er echt een rij van 60 man voor zo'n pin automaat.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_84204799
Ik ga aanstaande donderdag en zit er dan een weekje. Heb er zin in!
pi_84210730
Ik ga over een kleine maand pas, is er dan nog wel wat te beleven?
-
pi_84245386
De posts die hier staan over het pinnen, kan ik me niet herinneren als goede belevingen. Pinnen bij pinautomaten is (volgens mij) behoorlijk riskant, een vriend van mij is er vorig jaar gescimd en hetzelfde is dit jaar bij andere vrienden gebeurd.

En even uit m'n hoofd stond er op m'n afschriften dat er sowieso voor elke transactie 2,80 euro ofzo word betaald? Wij werden door Beachmasters aangeraden ALLEEN bij de Crown hokjes te pinnen. Werkt een beetje op een rare manier met iemand achter een balie'tje, maar t werkte wel veilig! nooit problemen mee gehad. je moest wel een deel comissie betalen, maar dit geldt overal.. dus ik zeg: Pinnen bij Crown, werkt prima en veilig (ik zeg alleen niet dat het de snelste manier is). Er zijn door het hele dorp zo'n 50 van die hokjes, dus dat is ook geen probleem

de wisselkoers bij Crown is trouwens 1,93 LEV voor per euro. weet me nog wel te herinneren dat je op het vliegveld minder kreeg..
pi_84246220
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:25 schreef Jiggaa het volgende:
De posts die hier staan over het pinnen, kan ik me niet herinneren als goede belevingen. Pinnen bij pinautomaten is (volgens mij) behoorlijk riskant, een vriend van mij is er vorig jaar gescimd en hetzelfde is dit jaar bij andere vrienden gebeurd.

En even uit m'n hoofd stond er op m'n afschriften dat er sowieso voor elke transactie 2,80 euro ofzo word betaald? Wij werden door Beachmasters aangeraden ALLEEN bij de Crown hokjes te pinnen. Werkt een beetje op een rare manier met iemand achter een balie'tje, maar t werkte wel veilig! nooit problemen mee gehad. je moest wel een deel comissie betalen, maar dit geldt overal.. dus ik zeg: Pinnen bij Crown, werkt prima en veilig (ik zeg alleen niet dat het de snelste manier is). Er zijn door het hele dorp zo'n 50 van die hokjes, dus dat is ook geen probleem

de wisselkoers bij Crown is trouwens 1,93 LEV voor per euro. weet me nog wel te herinneren dat je op het vliegveld minder kreeg..
Bedankt voor je antwoord! Een goede tip in ieder geval, die Crown hokjes zit ook daadwerkelijk iemand?

En bij de ING krijg je 1.77 als je nu koopt in Nederland, dus vergeleken met dat valt het mee.
pi_84267454
Vanochtend teruggekomen, 8 dagen. Man man man, wat een week, wat een topvakantie. 8 dagen was te kort. Ik kan hier nu uren over lullen maar ik ga straks maar weer wat slaap pakken. Ik zal het even uittypen, ook voor mezelf. Tips staan beneden.

De reis
Vliegreis vanaf Schiphol, Amsterdam met Transavia naar Burgas. Wel een pauperluchthaven daar, maar goed. Vervolgens met een bus 30 minuten tot 60 minuten naar je appartement/hotel/whatever.

Het weer
Alleen maar temperaturen boven de 30 graden gehad, vaak rond de 35. Lekker zon erbij en een of twee keer een regenbui. Het regent dan meteen ook vies hard en die mensen weten daar niet wat normale waterafvoer is. Smeer je goed in want er liepen daar een paar mensen rond die echt goed verbrand waren!

Het geld
Spot-goed-koop. Van eten tot uitgaan tot dingen kopen, je verbaast je voor hoe weinig geld je veel kan doen. Ga er maar van uit dat je alle prijzen (in levas) door 2 mag delen, want 1 lev is ongeveer 50 eurocent. 's Ochtends ontbijten voor 5 euro inclusief drinken in een bistro, pullen bier voor 2.50/3 leva (ongeveer 1.5 euro voor een halve liter dus), cocktails is eigenlijk 's avonds vaak happy hour en voor 5 euro heb je dan twee mojitos of wat je dan ook maar wil. Pinnen kun je gewoon doen en ik denk niet dat daar extra kosten voor verrekend werden. Wij hebben elke dag in ieder geval 50/100 lev getapt en daar kan je prima van eten en uitgaan, de hele dag door. Probeer dat eens in Blanes, Chersonissos ofzo! Ook faken ze zo'n beetje elk merk dat je kunt verzinnen (Ray-Ban, Gstar, Armani, Ralph Lauren etc) en je kunt prima replica's kopen van broeken, shirts, zonnebrillen etc - voor prima prijzen. Aan te raden als je nog een leuke prijzige merkbroek wil hebben maar niet het geld er voor over hebt, je ziet het verschil niet. (Die zonnebrillen al helemaal niet, jezus )
Wat je wel moet doen is die mensen (schoonmakers, taxichauffers waar je vaker mee rijdt etc) een fooitje geven. Je verkijkt je erop hoe dankbaar en blij ze daar mee zijn, ze werken immers voor kutloontjes.
Ook belangrijk: spreek een prijs af voor je in de taxi gaat en herhaal die een paar keer tijdens de rit. Ze hebben soms namelijk de neiging om de prijs op te willen jagen, hier moet je gewoon consequent zijn.

Het eten/drinken
Het is zoals gezegd een stuk goedkoper dan in Nederland, maar je moet er wel rekening mee houden dat het eten een stuk vetter is, je zult dus sneller vol zitten/ziek worden. Ook kun je het water uit de kraan niet drinken dus je kunt gewoon fleswater kopen voor een paar centen.

De mensen
Je hebt de Bulgaren, Engelsen/Ieren, Nederlanders, een paar Duitsers maar een groot deel is toch echt Scandinavisch. Veel Zweedse meisjes en eigenlijk zijn ze allemaal kankerlekker, het is één grote legbatterij met KUIKENS. En dan bedoel ik echt dat je een hele middag op het terras kunt gaan zitten om te kijken wat er voorbij komt. Je kijkt je ogen uit, hoewel ik eigenlijk wel wat gewend ben. Het is gewoon ziek hoe lekker die meeste meisjes uit Scandinavie zijn. Er is zoveel meer dan dat stereotype blondje, echt wat een meisjes zeg. Daarnaast zijn er aardig wat Bulgaarse meisjes en je verkijkt je erop hoe lekker die kunnen zijn, er lopen genoeg 16/17/18-jarige Bulgaartjes rond die prima te raken zijn. De Bulgaarse mannen (vaak proppers, mensen achter de bar, voor het restaurant, taxis etc) zijn opzich wel tof, alleen je merkt wel dat het echt om geld verdienen gaat. Soms kunnen ze best opdringering zijn, maar blijf gewoon beleefd en lach erom etc. Leuke gesprekken gehad met die mensen. Ga geen ruzie zoeken met ze. Bovendien heb je ook flink veel mafia daar in Sunny Beach, incluis dikke auto's voor de clubs (de Mania etc). Wel tof om te zien wat er voorbij komt rollen.

Het strand
Als je niet bij je zwembad wil chillen kun je gewoon naar het zandstrand gaan, wat zich over de hele kust uitstrekt daar. Prima zwemwater, zeer goed van temperatuur. Je kunt ook jetski's huren of met zo'n parachute achter een boot aan etc.

Criminaliteit
Wij hebben er eigenlijk niet meer van gemerkt dan hier in Amsterdam ofzo. Je moet uitkijken met zigeunerkinderen, niet met de witte taxi's gaan (vriend van me kreeg een injectienaald in zijn been gedrukt en moest 30 leva lappen anders drukte de chauffeur hem leeg), ga 's avonds nooit alleen over straat. Zoek geen ruzie met de Bulgaren of mafia. Je bent het meeste kwetsbaar als je dronken over straat loopt, ik liep rond 3:30 met een vriend terug naar het hotel en hij liep te zwalken als een malle, dus hij leunde op mij. Vervolgens komen er twee vrouwen naar ons toe (ze dachten dat we allebei dronken waren) en beginnen om hem heen te hangen. Ik hem dus vertellen dat dit die straathoeren waren, wat ze blijkbaar verstonden (Duits) want ik kreeg van die ene een klap in mijn gezicht.
Drie tellen later waren ze er al met zijn portemonnee vandoor. Ik er achter aangerend en zijn portemonnee uit die klauwen van die hoeren getrokken en toen een restaurant/bar binnengegaan, want zodra ze dat ding naar die dikke Bulgaar op de hoek hebben gebracht (hun pooier/whatever) krijg je het niet meer terug. Wees dus 's nachts op je hoede, ga nooit alleen en je bent extra kwetsbaar als je dronken bent. Maar ach, dit in Amsterdam ook zo, dus al dat panische gedoe is wel overdreven. Gezond verstand gebruiken dus en dan is er niets aan de hand.

Het uitgaan
Eigenlijk waar je voor komt. En het is heel tof daar. Clubs zoals de 'Glade Viking' (Scandinavische megadiscotheek), de 'Lazur' (enorme tent met zwembad erbij etc), de 'Orange' en de 'Iceberg' zijn allemaal aan te raden. Je moet rekening houden met een entreeprijs van 10 - 20 leva (5 - 10 euro), maar WC etc kost nog steeds geld. Bovendien is het drinken in die clubs niet goedkoop, eigenlijk vergelijkbaar met Nederlandse prijzen daar. In de Glade Viking is een flesje bier/gin tonic/etc bijvoorbeeld 6 leva (3 euro) en cola/sprite/fanta etc heb je voor 3 leva. Het is dus aan te raden om, als je dat wil, je ergens anders vol te gieten. Zo zaten wij dagelijks bij de Viking Beachbar aan het strand, bij de slingshot. Hier kun je cocktails, bier enzo voor spotprijzen halen. Daarna kun je rond een uur of 12 naar de clubs gaan of gewoon chillen in de bars. Zo kun je alles drinken wat je wil en blijft het nog steeds betaalbaar. En als je perse Nederlanders wilt ontmoeten, dan moet je naar het Holland Heineken House of naar het SLAM!cafe.

De muziek
De grote zomerhits daar waren...

Verder wilden ze in Glade Viking ook flink veel Cascada/Basshunter draaien, en leuke foute nummers zoals Hey Yo Captain Jack, Bomfunk MC's - Freestyler, Dizzee Rascal - Bonkers etc. Deze vinden de Scandinaviers helemaal 'de waus' trouwens.

Maar goed, leuke muziek en algemene muziek zoals Taio Cruz, TPain, Akon werd in die Viking ook flink veel gedraaid. Het SLAM!cafe was wel hele monotone muziek met eigenlijk vrijwel de hele tijd dezelfde BPM.

De (Scandinavische) meisjes
Zoals ik boven al heb genoemd zijn deze er in overvloed, en ze zijn vaak erg lekker. De Scandinavische meisjes lijken echter alleen te vallen voor de Jonassen/Nicks/mooiboys uit hun eigen land, die met hemdjes en flink veel gel in hun haar aan te bar staan met hun gin-tonic. Ik heb geen Nederlanders/Engelsen gezien die in staat waren zo'n leuk meisje te 'scoren', nee, dan moet je toch echt je hemd uitdoen en gaan staan zwaaien daar met dat ding, met je Bjorn Borg boxershort boven je broek. En er gewoon echt bovengemiddeld lekker uitzien + lengte + spieren hebben, anders moeten ze niets van je weten. Best jammer. Stel je daar dus niet teveel van voor. Maar... wees niet getreurd. Er zijn genoeg lekkere Nederlandse meisjes die wel 'toegankelijk' zijn, maar wij hebben wel gemerkt dat ze het niet leuk vinden wanneer ze erachter komen dat je óók Nederlands bent. Ik had bijvoorbeeld in het Holland Heineken House (bierdrinken ) drie Nederlandse meisjes om me heen waar ik in het Engels tegen stond te praten over mijn smooth dancemoves. Heel leuk gesprek, lekker flirten jeweetzelluf, maar toen ze vroegen waar ik vandaan kwam (ik: 'haha, ik kom ook uit Nederland hoor') waren ze snel weg. Ik denk dat ze wat losser zijn als ze weten dat je uit een ander land komt, of Scandinavische boys gewoon aantrekkelijker vinden.

Voor als je in die week (12 - 19 juli) er ook was...
Leuk, dan kun je ons gezien hebben. We waren erg veel te vinden bij de Glade Viking of de Viking Beach Bar, en een vriend van me hebben we met de ambulance naar het ziekenhuis moeten brengen omdat hij opeens neer ging (flauwvallen/minicoma, wtf) na een tequila, nog nooit meegemaakt. Hij was flauwgevallen en we konden hem niet meer wakker krijgen. (nekspieren knijpen etc) Dus, ambulance gebeld en pas na 1 uur was dat grafding er. Vervolgens hem op een strandbedje van het strand over de weg naar de ambulance slepen en iedereen keek toe. Daarna met die ambulance door de mensenmassa heen ('dont worry guys' ), en hem in het ziekenhuis achtergelaten. We hebben zijn portemonnee en telefoon meegenomen naar ons hotel en de wekkers gezet zodat we de volgende ochtend om 9 uur bij hem konden zijn. Echter, we verkeken ons op die wekker en kwamen pas veel later bij het ziekenhuis.
Kwamen we daar binnen, man man wat een armoe. De stopcontacten hingen los aan de muur en die 'dokters' hadden hem verward met een ander. Hij kreeg daar namelijk te horen dat de politie naar hem op zoek was en dat het kots in zijn broek bloed van een ander iemand was, die hij had verwond zou hebben met een glas. Hij lag daar dus echt de grootste WTF van zijn leven te hebben, hij was daar namelijk alleen zonder portemonnee, telefoon en werd daar dus beschuldigd van vechtpartijen. Vervolgens komt er een agent op zijn kamer daar en wordt er gebeld met de gevangenis, want volgens de agent zaten zijn vrienden (wij dus) daar al in. We hebben ons achteraf kapot gelachen want dit ging wel heel ver. Met de toezegging dat hij zo fris als een 'kjoekumber' (komkommer) was en na 300 leva armer te zijn hebben we hem die middag meegenomen.

Tips
  • Geef die mensen een fooi, zeker schoonmakers etc zijn helemaal in de wolken met bijvoorbeeld 5 lev, ze werken namelijk de hele dag kankerhard en krijgen een kutloon.
  • Ga 's nachts niet alleen/dronken over straat, net zoals elders in de wereld is dit vragen om problemen
  • Scandinavische meisjes moeten niets hebben van de gemiddelde Nederlandse jongeman, dus als je geen Zweedse mooiboy lookalike bent dan moet je het echt van de Nederlandse meisjes hebben
  • Nederlandse meisjes schijnen hun mannelijke landgenoten minder interessant te vinden dan de Scandinavische BjornBorgBoys. Dus, als je er een beetje Scandinavisch uitziet en goed Engels spreekt dan kun je veel meer succes hebben bij de Nederlandse meisjes. Hoe? Door je voor te doen als <insert Scandinavische naam> uit Zweden ofzo. Die meisjes gaan er dan echt vanuit dat je daar wegkomt en praten gewoon Nederlands tegen elkaar over jou, want ze denken dat jij dat niet verstaat. Extra aandacht + interesse + zo-veel-lol, ik kan dit niet genoeg benadrukken. Het is nog leuker als je dit met je groep doet, wij heetten Nick, Jonas, etc, etc en we kwamen uit Zweden en konden prima aanpappen met die Nederlandse meisjes + die anderen het nakijken geven. Ik heb op deze manier bijvoorbeeld ene Rochelle uit Nederland gescoord , en ze heeft de hele avond gedacht dat ik uit Zweden kwam.
  • Drinken in discotheken is qua prijs vergelijkbaar met Nederland, dus als je lekker el cheapo wilt indrinken kun je bijvoorbeeld naar de Viking Beachbar gaan. Ideale tent, goede prijzen en altijd happyhour op cocktails etc.
  • Ga rond een uur of 23:30 - 0:00 naar de discotheken toe, het wordt later op de avond er echt zo druk en dan is het niet leuk meer. Zorg dat je bijv. in de Glade Viking een goede spot krijgt op de bar/blok en je zult een stuk meer lol/aandacht hebben. Het is namelijk niet leuk om pas om 2:00 naar binnen te gaan en de rest van de avond in een hoekje te staan met je groep, want die lui willen hun plekjes niet weggeven. (en ruzie zoeken is iets wat je daar niet moet doen)
  • Ga dansen. Er lopen daar zoveel randdebielen rond die een beetje de hele nacht tegen de bar staan te hangen met hun pot bier ( ), die vervelen zich waarschijnlijk te pletter en krijgen van niemand aandacht., Ik dus met mijn smooth dance moves op zo'n ding klimmen toen het nog een beetje rustig was en je krijgt iedereen om je heen. Zo'n Zweedse proppergast van die Viking wees naar een groepje van die meisjes en zei dat ze me allemaal stonden aan te gapen 'cuz ur pro'. Nou ik wist wel wat ik dus de rest van de avond moest doen, 'Joy' was een lief meisje hoor.

• De waterparken (Action Aquapark etc) zijn leuk, wij hebben onze laatste dag daar besteed. Al die lekkere Scandinavische/Bulgaarse meisjes gaan daar ook heen.
  • Het barpersoneel in de Glade Viking kan best brutaal zijn, ik had bijvoorbeeld twee flesjes Tuborg bier gehaald (2 x 6 lev = 12 lev) en met een briefje van 20 lev betaald, en het wisselgeld stopte die Zweedse nymf zo even tussen haar tetten (als fooi?!) - waar overigens ook al flink veel geld tussen zat. Ik dus zeggen dat ik daar niet van gediend was en het beleefd teruggevraagd, en toen hoorde ik van een vriend dat een mannelijke Zweedse barkeeper dit ook bij hem geflikt had. Ze vragen niet eens meer om een fooi, maar pakken hem gewoon terwijl ze al megaomzetten draaien.

Ach, ik kan nog zo veel langer doortikken maar ik ga maar wat slapen. We hebben een topvakantie gehad die eigenlijk te kort was, en ook door dit uit te typen zal ik het niet snel vergeten. Veel plezier nog voor iedereen die nog gaat!

[ Bericht 3% gewijzigd door Panzermaus op 20-07-2010 12:13:51 ]
  •   dinsdag 20 juli 2010 @ 12:06:15 #225
    97111 ukga
    Siewosie baas
    pi_84268286
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
    sunny beach review
    goed verhaal, maar is er ook geneukt?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: