Hmm ik zat vorig jaar helemaal achterin naar Lloret de Mar, vreselijk. Ik ben dan ook wel aardig lang, dus ik zat de hele tijd enorm krap. Nog nooit zo'n erge vlucht gehad.. Hele nacht niet geslapen (we vlogen om half 9 's ochtends, 3 uur vertraging) en door zo'n beroerde plek nog geen seconde geslapen. Hoop voor je dat je een ruim vliegtuig hebt.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:09 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Heb een rij achterin gekozen. rij 29 volgens mij. Leek me wel lekker.
Ach ik ben gewend om met RyanAir te vliegen. dus veel krapper kan je het niet maken.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hmm ik zat vorig jaar helemaal achterin naar Lloret de Mar, vreselijk. Ik ben dan ook wel aardig lang, dus ik zat de hele tijd enorm krap. Nog nooit zo'n erge vlucht gehad.. Hele nacht niet geslapen (we vlogen om half 9 's ochtends, 3 uur vertraging) en door zo'n beroerde plek nog geen seconde geslapen. Hoop voor je dat je een ruim vliegtuig hebt.
Zolang je in de Viking maar hockey bestelt.. Ik kwam er pas de laatste dagen achter, baalde er enorm van. Superlekker drankje. 9 lev (¤4,50) voor een redelijk groot glas, kon ook in een emmer. Hoe duur dat was weet ik niet..quote:Op zondag 21 juli 2013 16:02 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ach ik ben gewend om met RyanAir te vliegen. dus veel krapper kan je het niet maken.Zo lang de stewardessen mij voorzien van koud bier zul je mij niet horen klagen!
Ik ga zelf met 3 vrienden van 12 tot 23 augustus heen, weet alleen zo 1 2 3 niet meer welke hotel maar zal nog wel even navragen, wie weet komen we elkaar nog wel tegenquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:16 schreef iBling het volgende:
Ik hoop dat ik jullie een voorproefje heb kunnen geven van wat je daar kan verwachten.
Wij gaan zelf met 8 man vanaf 8 aug t/m 20 aug en reizen met Sunweb in Appartement Yassen dus ga je dan ook let me know kunnen we een drankje doen.
Laat me even weten welk hotel, lijkt me leuk!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:55 schreef skippah01 het volgende:
[..]
Ik ga zelf met 3 vrienden van 12 tot 23 augustus heen, weet alleen zo 1 2 3 niet meer welke hotel maar zal nog wel even navragen, wie weet komen we elkaar nog wel tegen
September zijn er veel Bulgaren die dan op vakantie gaan, dus er zullen veel Bulgaarse artiesten zijn dus ook met Bulgaarse publiek.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:06 schreef JOHAN410 het volgende:
Hoe is Sunny Beach in september? Is het dan nog druk genoeg om te gaan stappen?
Lora Karadjovaquote:Op maandag 29 juli 2013 10:57 schreef iBling het volgende:
[..]
September zijn er veel Bulgaren die dan op vakantie gaan, dus er zullen veel Bulgaarse artiesten zijn dus ook met Bulgaarse publiek.
Den Glade Viking zal dan nog steeds wel bezocht worden door toeristen maar niet zoals in Juli/Aug.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:29 schreef lottexxlotte het volgende:
5 t/m 15 augustus @ hotel Kuban met een vriendin van me!
Ik ga morgen ook met een vriend van me en ook hotel kuban tot 13 augustus!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:29 schreef lottexxlotte het volgende:
5 t/m 15 augustus @ hotel Kuban met een vriendin van me!
10 lev, 5 euro. ik had dat ook elke dag. heerlijk spul.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zolang je in de Viking maar hockey bestelt.. Ik kwam er pas de laatste dagen achter, baalde er enorm van. Superlekker drankje. 9 lev (¤4,50) voor een redelijk groot glas, kon ook in een emmer. Hoe duur dat was weet ik niet..
is het daarom uit met je ex en wil je nu wraak nemen op haar vriendin?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:00 schreef Cafca_94 het volgende:
een week terug nu van 15 dagen Sunny Beach hotel Kuban !
Aanrader : Den Glade Viking, russische chick ontmoet, 3x met haar geslapen.
achja, hoeft ze niet te weten tog..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
is het daarom uit met je ex en wil je nu wraak nemen op haar vriendin?
Mocht je het nog willen weten: 2/4e wodka, 1/4e 7up, 1/4 energiedrink (welke weet ik niet, zal niet veel verschil maken), en nog wat grenadinesap. Tenminste, dat is wat ik op internet heb gevonden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:24 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
10 lev, 5 euro. ik had dat ook elke dag. heerlijk spul.
thanks, zou thuis ook wel eens kunnen proberen dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mocht je het nog willen weten: 2/4e wodka, 1/4e 7up, 1/4 energiedrink (welke weet ik niet, zal niet veel verschil maken), en nog wat grenadinesap. Tenminste, dat is wat ik op internet heb gevonden.
Ik weet niet of dat van die limonade is.. Hier kwam ik op uit: http://www.drankgigant.nl/monin-grenadine.htmlquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:14 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
thanks, zou thuis ook wel eens kunnen proberen dan.
grenadinesap, zijn dat gewoon de flessen grenadine limonade van karvan cevitam ?
waar heb je het gevonden btw ?
Packing rubbers like no tomorrow.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Morgen heen tot 12 augustus
Apartementencomplex Severina
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |