Afhankelijk van de wind zit je in de buurt jaquote:
transavia vliegt rechtstreeks hequote:Op maandag 15 juli 2013 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Afhankelijk van de wind zit je in de buurt jaIk vlieg meestal vanaf Brussel naar Sofia in 2 uur en 3 kwartier. Wat dat betreft nadelig dat de tijdzone een uurtje verder ligt
Wat bedoel je?quote:
naar bourgas en varna vanaf schipholquote:
naar Bulgarije vliegen is altijd rechtstreeksquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
naar Bulgarije vliegen is altijd rechtstreeks
sofia is niet aan de zwarte zee hequote:Op maandag 15 juli 2013 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Afhankelijk van de wind zit je in de buurt jaIk vlieg meestal vanaf Brussel naar Sofia in 2 uur en 3 kwartier. Wat dat betreft nadelig dat de tijdzone een uurtje verder ligt
Joh. Ik noem alleen mijn eigen vaste reis op. Wat niet veel uitmaakt met landen op Burgas, Varna of zelfs Plovdivquote:
wat doe jij in sofia dan??quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Joh. Ik noem alleen mijn eigen vaste reis op. Wat niet veel uitmaakt met landen op Burgas, Varna of zelfs Plovdiv
Nee, maar ik woon wel in Bulgarije. En vanaf Sofia gaan nu eenmaal de meeste vluchten. Daarbij haat ik vliegen dus ik zit graag zo kort mogelijk in de lucht. Dus dat is dan Sofia - Brusselquote:
ik ga de 25 weer naar bourgas, ik heb daar mijn eigen appartement , vorige keer met bulgaria air geweest in juni, 6 uur gewacht op sofia airportquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, maar ik woon wel in Bulgarije. En vanaf Sofia gaan nu eenmaal de meeste vluchten. Daarbij haat ik vliegen dus ik zit graag zo kort mogelijk in de lucht. Dus dat is dan Sofia - Brussel
Vergeet mijn stadje, Veliko Tarnovo, nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:27 schreef HD9 het volgende:
[..]
ik ga de 25 weer naar bourgas, ik heb daar mijn eigen appartement , vorige keer met bulgaria air geweest in juni, 6 uur gewacht op sofia airport![]()
ik wil wel eens in Plovdiv en Pleven kijken, en in het noorden Generaal Toshevo . ben nieuwsgierig aangelegen
ben ik er ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Vergeet mijn stadje, Veliko Tarnovo, nietMooiste stad van Bulgarije. Plovdiv heeft wel een tof oud centrum, zeker met het Romeinse theater dat momenteel opgegraven wordt. Pleven is een leuke stad maar Ruse vind ik persoonlijk toffer. Mooie architectuur, veel parken en autovrij centrum
Eind juli ben ik normaal gesproken ook in Burgas voor Spirit of Burgas
Geen idee waar dat is, ik ben niet heel bekend in Burgas. Ga er slechts af en toe op visite bij een vriendinquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:02 schreef HD9 het volgende:
[..]
ben ik er ook
sunny day 5 woon ik dan, bij Tankovo
ja van die vriendinnen heb ik er al heel wat gezien, ik moet zeggen die zien mooi uitgegroeid uitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee waar dat is, ik ben niet heel bekend in Burgas. Ga er slechts af en toe op visite bij een vriendin
Vriendin is bedrijfsleider bij een groot keten in Bulgarije dus ik geloof niet dat ze tijd of interesse heeft in wat extra bijverdienstenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:14 schreef HD9 het volgende:
[..]
ja van die vriendinnen heb ik er al heel wat gezien, ik moet zeggen die zien mooi uitgegroeid uit
Ik ga alleen dus als je een "vriendin" hebt die wat wil bijverdienen, pm maar
Mensen die goed werk hebben die verdienen zeer redelijk voor bulgaarse normenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Vriendin is bedrijfsleider bij een groot keten in Bulgarije dus ik geloof niet dat ze tijd of interesse heeft in wat extra bijverdiensten
Zeg dat tegen de hoogleraars en professoren die 300 euro per maand beuren..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:39 schreef HD9 het volgende:
[..]
Mensen die goed werk hebben die verdienen zeer redelijk voor bulgaarse normen
heb ik gemerkt
Heb je de voorste rij gekozen? Wij hadden dat wel, en daar had je gewoon net zo weinig beenruimte.. Terugweg zaten we bij toeval bij de nooduitgang, zit je veel beter!quote:Op zondag 21 juli 2013 11:17 schreef Mascleta het volgende:
Zo, online ingecheckt. Boardingpass uitgeprint. vannacht is het dan zo ver. om 04.00u richting Sunny Beach
Zin in!
Heb een rij achterin gekozen. rij 29 volgens mij. Leek me wel lekker.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb je de voorste rij gekozen? Wij hadden dat wel, en daar had je gewoon net zo weinig beenruimte.. Terugweg zaten we bij toeval bij de nooduitgang, zit je veel beter!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |