DOE HET NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
En gaan er dit jaar mensen naar SunnyBeach?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Geloof me, niet doen!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
En gaan er dit jaar mensen naar SunnyBeach?
Ik waarschuw ze ff, dan wisten ze het in ieder geval voorafquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Stelletje paniekzaaiers.
2010 in ieder geval in de TT.
Ja als je gewoon lekker in het centrum blijft en niet alleen naar huis loopt gebeurd er niets. Dan ben je op Mallorca nog onveiliger.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:52 schreef Paul het volgende:
Wat stevenmac zegt dus
DOE HET NIET
Nouja als je graag beroofd wil worden of aangevallen of een mes tussen je ribben doe het dan wel ja
Ik heb gelukkig niets gehad, maar veel NLers om me heen liepen bebloed rond of waren hun portemonnee kwijt of sieraden, en dit is niet overdreven![]()
![]()
![]()
Bullshit, in het centrum heb je juist een straat waar de hoeren en pooiers je aanvallen, het is gewoon zo!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja als je gewoon lekker in het centrum blijft en niet alleen naar huis loopt gebeurd er niets. Dan ben je op Mallorca nog onveiliger.
Je loopt gewoon een risico, heb ook NLers gehoord die zelfs in een kofferbak werden gegooid hoor, ik vind dat je gewoon de mensen goed moet waarschuwen voor Sunnybeach, niets overdreven aan, het is er gewoon gevaarlijk. Its a fact.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:27 schreef ukga het volgende:
nogal tegenstrijdige berichten hier.
Maarja dat zeiden ze ook van Los angeles en Tjechie. ben er allebij geweest (ook in buitenwijken) De bijlmer is gevaarlijker naar mijn mening.
Nederlanders met eigen ogen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar heb gewoon genoeg nederlanders gezien daar met eigen ogen ...
Super appartementencomplex.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:27 schreef ukga het volgende:
Hmnaja vakantie is al betaald. ik ga met 3 vrienden. Meestal doen we wel normaal, gewoon lol hebben biertje pakken en beetje chicks versieren. nooit dat we helemaal lam naar huis strompellen.
We zitten btw in Royal sun
Ja je moet ook niet over de boulevard lopenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Bullshit, in het centrum heb je juist een straat waar de hoeren en pooiers je aanvallen, het is gewoon zo!
Ik stook niet, ik waarschuw ze voor hun levenquote:
Waarom zou je dat moeten weten, ik ben in genoeg probleemwijken geweest in NL om te weten hoe het in NL is hoor.quote:
Dan hebben jullie geluk gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef BramKVO het volgende:
Ik ben twee keer in SB geweest (2005 en 2007) en heb er slechts één keer ruzie gehad (beetje onze eigen fout dan nog) met enkele Zweden, verder heb ik me prima vermaakt, schitterend uitgaansleven én spotgoedkoop ! Dus al die horrorverhalen moet je mijn inziens niet te zwaar aan tillen. Wij waren met een groepje van tien mensen en niemand heeft iets ergs meegemaakt.
Nee hoor het is mijn levensdoel om mensen te waarschuwen voor de ghetto die Sunnybeach heetquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:49 schreef kikoooooo het volgende:
Paul is een mietje. Dat blijkt wel weer.
wat een onzin, op die twee reizen zijn wij niemand tegengekomen die zware problemen heeft gehad. Ik heb er mij twee keer fantastisch geamuseerd : mooi weer, goed uitgaansleven, spotgoedkope drank, mooie vrouwen, ... Ons hotel zat in de straat van Disco Lazur en wij gingen meestal in die buurt uit. Amper problemen gehad, op hier en daar een straathoer na die wat agressief deed, maar die moet je gewoon van je slaan.quote:
Failquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:44 schreef Paul het volgende:
OK GAAN JULLIE MAAR ALLEMAAL DOOD DAAR IK HAD JULLIE GEWAARSCHUWD!
Dat is dus niet zo, gewoon normale rustige NLers waren beroofd hoor...quote:Op maandag 15 februari 2010 20:22 schreef Pega het volgende:
Er zullen best rare dingen gebeuren, maar die gebeuren meestal met mensen die zelf domme dingen doen.
Grote kans dat het goed gaat, ik waarschuw alleen maarquote:Op maandag 15 februari 2010 20:15 schreef montanl het volgende:
[..]
Fail![]()
Volgens mij klopt het wat de meeste zeggen
uitkijken wat je doet en waar je ben![]()
Dit jaar voor het eerst naar Royal Sun ook Sunny Beach
Moet goed komen denk ik zo
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Grote kans dat het goed gaat, ik waarschuw alleen maar
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:30 schreef mr_t88 het volgende:
Ik ben er in de zomer van 2009 geweest. En het viel best wel tegen. Bijv:
- Ik zelf niet, maar aardig wat mensen in ons appartement hadden ruzie met bulgaren, zweden e.a. gehad. Niet alleen jongens maar ook hele nette meisjes die opeens door een paar engelsen werden geslagen. Groep normale gasten die door een groep bulgaren werd achtervolgd en in elkaar geslagen.
- Het weer was erg twijfelachtig. Overdag kon het prima zijn (maar toch helft van de dagen half bewolkt of bewolkt gehad. En 's avonds was het STERVENS koud. Weet niet waarom het kwam, maar het was echt vreselijk.
- 2009 was blijkbaar een mannen jaar. Zonder te overdrijven 5 jongens op 1 vrouw. Voor de verhoudingen en de sfeer was dat niet echt goed.
- Het eten is NIET TE VRETEN!!!! Ik ben nog ontzettend ziek geworden en moest bij de lokale arts zelf 4 prikken in mn bibs halen. En dit hebben wel meer nederlanders moeten doen. Het is soms idd goedkoop, maar dat merk je ook in de kwaliteit.
- Een normaal biertje, lokaal flesje, was gewoon 2 eu. 1 eu voor klein tulpje in flying dutchman, maar dat bier was niet te zuipen. Dus zo goedkoop vond ik het ook niet.
Ik zou zeggen: denk er nog een keer over na en kijk naar de alternatieven!
Slim van jequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:45 schreef FlinkeNaam het volgende:
tvp om een mattie te overtuigen dat we hier dus niet heen gaan deze zomer
wel gewoon gaan je hebt de tijd van je levenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:45 schreef FlinkeNaam het volgende:
tvp om een mattie te overtuigen dat we hier dus niet heen gaan deze zomer
Je laatste tijd van je leven iddquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wel gewoon gaan je hebt de tijd van je leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:49 schreef ukga het volgende:
IK WEET HET NU OOK NIET MEEERRRRBel je ouders alvast dat ze ook die kant op moeten komen voor je Bulgaarse begrafenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:49 schreef ukga het volgende:
IK WEET HET NU OOK NIET MEEERRRRheldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |