DOE HET NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
En gaan er dit jaar mensen naar SunnyBeach?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Geloof me, niet doen!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
En gaan er dit jaar mensen naar SunnyBeach?
Ik waarschuw ze ff, dan wisten ze het in ieder geval voorafquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Stelletje paniekzaaiers.
2010 in ieder geval in de TT.
Ja als je gewoon lekker in het centrum blijft en niet alleen naar huis loopt gebeurd er niets. Dan ben je op Mallorca nog onveiliger.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:52 schreef Paul het volgende:
Wat stevenmac zegt dus
DOE HET NIET
Nouja als je graag beroofd wil worden of aangevallen of een mes tussen je ribben doe het dan wel ja
Ik heb gelukkig niets gehad, maar veel NLers om me heen liepen bebloed rond of waren hun portemonnee kwijt of sieraden, en dit is niet overdreven![]()
![]()
![]()
Bullshit, in het centrum heb je juist een straat waar de hoeren en pooiers je aanvallen, het is gewoon zo!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja als je gewoon lekker in het centrum blijft en niet alleen naar huis loopt gebeurd er niets. Dan ben je op Mallorca nog onveiliger.
Je loopt gewoon een risico, heb ook NLers gehoord die zelfs in een kofferbak werden gegooid hoor, ik vind dat je gewoon de mensen goed moet waarschuwen voor Sunnybeach, niets overdreven aan, het is er gewoon gevaarlijk. Its a fact.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:27 schreef ukga het volgende:
nogal tegenstrijdige berichten hier.
Maarja dat zeiden ze ook van Los angeles en Tjechie. ben er allebij geweest (ook in buitenwijken) De bijlmer is gevaarlijker naar mijn mening.
Nederlanders met eigen ogen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar heb gewoon genoeg nederlanders gezien daar met eigen ogen ...
Super appartementencomplex.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:27 schreef ukga het volgende:
Hmnaja vakantie is al betaald. ik ga met 3 vrienden. Meestal doen we wel normaal, gewoon lol hebben biertje pakken en beetje chicks versieren. nooit dat we helemaal lam naar huis strompellen.
We zitten btw in Royal sun
Ja je moet ook niet over de boulevard lopenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Bullshit, in het centrum heb je juist een straat waar de hoeren en pooiers je aanvallen, het is gewoon zo!
Ik stook niet, ik waarschuw ze voor hun levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |