abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84268849
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:06 schreef ukga het volgende:

[..]

goed verhaal, maar is er ook geneukt?
Negative. Ik heb er ook niet veel van meegekregen dat die praktijken daar zoveel gebeuren. (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Blanes) Bovendien zaten wij een flink eind vanaf het centrum dus ook al had de kans zich aangediend, dan was er als nog niet veel van terechtgekomen denk ik. Het bleef voornamelijk bij nonstop zoenen/schuren etc daar.

Trouwens... ik ging eens nog snel voor we naar huis gingen 20 lev pinnen, dat was rond een uur of 3:30 ofzo? Maar goed, ik stond daar dus bij de pin, tussen de andere toeristen, kwam er zo'n vrouw/meisje op me af. Blablabla, blablabla. Banana. Wat? Banana. 'I dont have any bananas' was mijn antwoord. 'You want sucky your banana-banana for 15 levas' en toen had ik pas door dat het zo'n vieze hoer was die je ergens mee naar toe neemt en je vervolgens laat bestelen door die Bulgaren die daar staan te wachten. Kijk dus uit voor 'banana-banana' en eet zo'n maiskolf, die verkopen ze op elke straathoek.
pi_84269799
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
-
Wow jij moet recensist worden. Leuk geschreven en goed en duidelijk uitgebreid stuk. Maak er een topic van in Reviews & Productbeoordelingen

Die injectienaald klinkt wel heftig trouwens.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ritmo op 20-07-2010 13:34:11 ]
-
pi_84275600
zo leuk verhaaltje.

die naald zal maar besmet zijn....WTF

hoeveel was de entree voor dat waterpark?
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_84277813
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef sjeppert het volgende:
zo leuk verhaaltje.

Ze hebben er denk ik zelf weinig aan als ie besmet zou zijn (als je jezelf per ongeluk prikt ofzo ben je de lul) dus ik denk dat het gewoon puur een dreigmiddel/wapen is.
-
pi_84281227
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wow jij moet recensist worden. Leuk geschreven en goed en duidelijk uitgebreid stuk. Maak er een topic van in Reviews & Productbeoordelingen

Die injectienaald klinkt wel heftig trouwens.
Post + nieuwe info omgezet in een review.
Sunny Beach 2010 (Bulgarije)
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef sjeppert het volgende:
zo leuk verhaaltje.

34 levas, en elke 15 minuten gaat er een gratis bus naar het park.
pi_84283613
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:22 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Post + nieuwe info omgezet in een review.
Sunny Beach 2010 (Bulgarije)
[..]

34 levas, en elke 15 minuten gaat er een gratis bus naar het park.
En waar vertrekt die bus?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 20 juli 2010 @ 20:44:12 #232
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_84289040
Vond die waterparken er een beetje amateuristisch uitzien van de buitenkant maar het is dus wel de moeite waard?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_84293053
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:30 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

En waar vertrekt die bus?
'Main street' heette het volgens die vrouw van de receptie. Het is zo'n klein busje (een uitgebouwde touringcar ala bestelbus) met een logo van het waterpark erop.
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:44 schreef Paul het volgende:
Vond die waterparken er een beetje amateuristisch uitzien van de buitenkant maar het is dus wel de moeite waard?
Alleen al voor het vrouwvolk was het al te doen. Er lopen daar allemaal 16 jarige Scandinavische/Bulgaarse meisjes rond in van die groepjes, en dat vonden we toch wel erg leuk om naar te kijken.
De glijbanen waren ook wel tof, mooi met twee man in zo'n band van dat ding af gieren. Of je verkijken op die kinderglijbanen daar, ik heb me er een partij blauwe plekken aan overgehouden - daar wordt je akelig van. Die dingen gingen harder dan de 'grote glijbanen' omdat ze gemaakt zijn voor kleine, lichte kinderen.

Ja, het was zeker de moeite waard. We moeten om 12:00 het hotel uit, tassen achtergelaten en hop in de bus naar dat park. Mooi de hele middag 'zoet' daar, vervolgens nog een hapje eten, wat kleren kopen en in het vliegtuig naar huis.
pi_84295917
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:18 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Negative. Ik heb er ook niet veel van meegekregen dat die praktijken daar zoveel gebeuren. (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Blanes) Bovendien zaten wij een flink eind vanaf het centrum dus ook al had de kans zich aangediend, dan was er als nog niet veel van terechtgekomen denk ik. Het bleef voornamelijk bij nonstop zoenen/schuren etc daar.

Trouwens... ik ging eens nog snel voor we naar huis gingen 20 lev pinnen, dat was rond een uur of 3:30 ofzo? Maar goed, ik stond daar dus bij de pin, tussen de andere toeristen, kwam er zo'n vrouw/meisje op me af. Blablabla, blablabla. Banana. Wat? Banana. 'I dont have any bananas' was mijn antwoord. 'You want sucky your banana-banana for 15 levas' en toen had ik pas door dat het zo'n vieze hoer was die je ergens mee naar toe neemt en je vervolgens laat bestelen door die Bulgaren die daar staan te wachten. Kijk dus uit voor 'banana-banana' en eet zo'n maiskolf, die verkopen ze op elke straathoek.
Mag je die chicks mee naar je hotel nemen eigenlijk?
Hi, this is Mike Mareen
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:33:42 #235
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_84299803
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:57 schreef mikemareen het volgende:

[..]

Mag je die chicks mee naar je hotel nemen eigenlijk?
Ze gaan niet mee, ze willen je alleen maar beroven en pretenderen hoeren te zijn.
Deathlift or Die.
pi_84336540
Wij gaan eind augustus ook richting Sunny Beach, al geboekt voor alle horrorverhalen, maar het zal wel los lopen. Maar toch een vraagje, ik lees veel dingen over bepaalde taxi's wel of niet nemen.

Maar... Zo groot/ver is het toch allemaal niet? Waarom heb je die taxi's uberhaupt nodig?
  woensdag 21 juli 2010 @ 23:25:57 #237
253447 Ethanolic
pi_84336708
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:22 schreef Redah het volgende:
Wij gaan eind augustus ook richting Sunny Beach, al geboekt voor alle horrorverhalen, maar het zal wel los lopen. Maar toch een vraagje, ik lees veel dingen over bepaalde taxi's wel of niet nemen.

Maar... Zo groot/ver is het toch allemaal niet? Waarom heb je die taxi's uberhaupt nodig?
Tis te ver om te lopen. NOOIT een fietstaxi nemen.
Deathlift or Die.
pi_84412627
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:22 schreef Redah het volgende:

Wanneer ga je heen?! Wij zitten dr met vrienden op 12 augus tot 22 augs
pi_84414601
We hebben de reis omgeboekt met een extra persoon (we gaan met z'n drieen ipv met z'n tweeen), zijn we weer iets veiliger daar. :+
-
pi_84428826
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:46 schreef Chriskrass het volgende:

[..]

Wanneer ga je heen?! Wij zitten dr met vrienden op 12 augus tot 22 augs

Echt eind augustus pas, we vertrekken de 26e en komen 6 september weer terug. Was beetje lastig vakantie regelen op werk van m'n vriendin dit jaar.
pi_84507772
Ik ga straks op weg, met 15 vrienden :D Met een beetje geluk hebben we een hele verdieping van het hotel >:) Ik hoop dat we door de grootte van de groep minder last hebben van de negatieve kanten van Sunny Beach, en extra profijt hebben van de positieve kanten :P
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
  maandag 26 juli 2010 @ 16:46:06 #242
97111 ukga
Siewosie baas
pi_84510003
wart kosten de waterscooters daar om te huren?
pi_84511741
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:53 schreef duguid het volgende:
Ik ga straks op weg, met 15 vrienden :D Met een beetje geluk hebben we een hele verdieping van het hotel >:) Ik hoop dat we door de grootte van de groep minder last hebben van de negatieve kanten van Sunny Beach, en extra profijt hebben van de positieve kanten :P
Argh, ik ben jaloers. Veel plezier, mooi dat je ook een grote groep hebt! (wij gingen heen met 5 man, en 3 dagen later kwamen er nog eens 11 man ofzo :D)

quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:46 schreef ukga het volgende:
wart kosten de waterscooters daar om te huren?
Bij ons hadden ze een waterscooter gehuurd voor 45 lev, voor 2 personen, 20 minuten. Er gaat zo'n ding piepen als je terug moet naar de kant, ze zeiden dat ze het erg tof vonden. :)
  maandag 26 juli 2010 @ 18:34:52 #244
97111 ukga
Siewosie baas
pi_84514047
quote:
Op maandag 26 juli 2010 17:26 schreef Panzermaus het volgende:

Bij ons hadden ze een waterscooter gehuurd voor 45 lev, voor 2 personen, 20 minuten. Er gaat zo'n ding piepen als je terug moet naar de kant, ze zeiden dat ze het erg tof vonden. :)
23 euro voor 20 minuten is niet duur(in vergelijking met kreta en de spanse costa waar het meestal 50 euro voor een kwartier is :S

Ukga gaat zeker ff op de waterscooter rellen dus :D
  maandag 26 juli 2010 @ 19:38:20 #245
253447 Ethanolic
pi_84516805
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:01 schreef Redah het volgende:

[..]

Echt eind augustus pas, we vertrekken de 26e en komen 6 september weer terug. Was beetje lastig vakantie regelen op werk van m'n vriendin dit jaar.
Waarom zou je daarheen gaan met je vriendin :')
Dan ga je toch naar Kos of Rhodos ofzo.
Deathlift or Die.
pi_84517121
Weet er iemand of je op Eindhoven Airport je geld al kan omwisselen naar Lev?
pi_84517337
volges mij zit op bij elk vliegveld een gwk
in ieder geval zit op Burgas airport ook een gwk dus daar kan t ook nog.
pi_84518351
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:51 schreef tukkk het volgende:
volges mij zit op bij elk vliegveld een gwk
in ieder geval zit op Burgas airport ook een gwk dus daar kan t ook nog.
Ik had wel gevonden dat er op Eindhoven een GWK zit, maar op hun site (http://www.travelex.com/nl/) vind je niks over de Lev?
pi_84529031
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:38 schreef Ethanolic het volgende:

Waarom zou je daarheen gaan met je vriendin :')
Dan ga je toch naar Kos of Rhodos ofzo.
Omdat we zoveel mogelijk geld in ons huis aan het stoppen zijn, maar toch goedkoop op vakantie willen naar een niet-standaard land (Spanje en Griekenland bijv.) :)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 12:21:27 #250
253447 Ethanolic
pi_84543596
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:54 schreef Redah het volgende:

[..]

Omdat we zoveel mogelijk geld in ons huis aan het stoppen zijn, maar toch goedkoop op vakantie willen naar een niet-standaard land (Spanje en Griekenland bijv.) :)
Sunny Beach is echt niets voor je vriendin. Dan moet je naar een badplaats gaan waar ook een leuke lokale sfeer heerst.
Deathlift or Die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')