Negative. Ik heb er ook niet veel van meegekregen dat die praktijken daar zoveel gebeuren. (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Blanes) Bovendien zaten wij een flink eind vanaf het centrum dus ook al had de kans zich aangediend, dan was er als nog niet veel van terechtgekomen denk ik. Het bleef voornamelijk bij nonstop zoenen/schuren etc daar.quote:
Wow jij moet recensist worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
-
Ze hebben er denk ik zelf weinig aan als ie besmet zou zijn (als je jezelf per ongeluk prikt ofzo ben je de lul) dus ik denk dat het gewoon puur een dreigmiddel/wapen is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef sjeppert het volgende:
zo leuk verhaaltje.
die naald zal maar besmet zijn....WTF
hoeveel was de entree voor dat waterpark?
Post + nieuwe info omgezet in een review.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wow jij moet recensist worden.Leuk geschreven en goed en duidelijk uitgebreid stuk. Maak er een topic van in Reviews & Productbeoordelingen
Die injectienaald klinkt wel heftig trouwens.
34 levas, en elke 15 minuten gaat er een gratis bus naar het park.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef sjeppert het volgende:
zo leuk verhaaltje.
die naald zal maar besmet zijn....WTF
hoeveel was de entree voor dat waterpark?
En waar vertrekt die bus?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Post + nieuwe info omgezet in een review.
Sunny Beach 2010 (Bulgarije)
[..]
34 levas, en elke 15 minuten gaat er een gratis bus naar het park.
'Main street' heette het volgens die vrouw van de receptie. Het is zo'n klein busje (een uitgebouwde touringcar ala bestelbus) met een logo van het waterpark erop.quote:
Alleen al voor het vrouwvolk was het al te doen. Er lopen daar allemaal 16 jarige Scandinavische/Bulgaarse meisjes rond in van die groepjes, en dat vonden we toch wel erg leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:44 schreef Paul het volgende:
Vond die waterparken er een beetje amateuristisch uitzien van de buitenkant maar het is dus wel de moeite waard?
Mag je die chicks mee naar je hotel nemen eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Negative. Ik heb er ook niet veel van meegekregen dat die praktijken daar zoveel gebeuren. (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Blanes) Bovendien zaten wij een flink eind vanaf het centrum dus ook al had de kans zich aangediend, dan was er als nog niet veel van terechtgekomen denk ik. Het bleef voornamelijk bij nonstop zoenen/schuren etc daar.
Trouwens... ik ging eens nog snel voor we naar huis gingen 20 lev pinnen, dat was rond een uur of 3:30 ofzo? Maar goed, ik stond daar dus bij de pin, tussen de andere toeristen, kwam er zo'n vrouw/meisje op me af. Blablabla, blablabla. Banana. Wat? Banana. 'I dont have any bananas' was mijn antwoord. 'You want sucky your banana-banana for 15 levas' en toen had ik pas door dat het zo'n vieze hoer was die je ergens mee naar toe neemt en je vervolgens laat bestelen door die Bulgaren die daar staan te wachten. Kijk dus uit voor 'banana-banana' en eet zo'n maiskolf, die verkopen ze op elke straathoek.
Ze gaan niet mee, ze willen je alleen maar beroven en pretenderen hoeren te zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:57 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Mag je die chicks mee naar je hotel nemen eigenlijk?
Tis te ver om te lopen. NOOIT een fietstaxi nemen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:22 schreef Redah het volgende:
Wij gaan eind augustus ook richting Sunny Beach, al geboekt voor alle horrorverhalen, maar het zal wel los lopen. Maar toch een vraagje, ik lees veel dingen over bepaalde taxi's wel of niet nemen.
Maar... Zo groot/ver is het toch allemaal niet? Waarom heb je die taxi's uberhaupt nodig?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:22 schreef Redah het volgende:
Wij gaan eind augustus ook richting Sunny Beach, al geboekt voor alle horrorverhalen, maar het zal wel los lopen. Maar toch een vraagje, ik lees veel dingen over bepaalde taxi's wel of niet nemen.
Maar... Zo groot/ver is het toch allemaal niet? Waarom heb je die taxi's uberhaupt nodig?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:46 schreef Chriskrass het volgende:
[..]
Wanneer ga je heen?! Wij zitten dr met vrienden op 12 augus tot 22 augs
Argh, ik ben jaloers. Veel plezier, mooi dat je ook een grote groep hebt! (wij gingen heen met 5 man, en 3 dagen later kwamen er nog eens 11 man ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 15:53 schreef duguid het volgende:
Ik ga straks op weg, met 15 vriendenMet een beetje geluk hebben we een hele verdieping van het hotel
Ik hoop dat we door de grootte van de groep minder last hebben van de negatieve kanten van Sunny Beach, en extra profijt hebben van de positieve kanten
Bij ons hadden ze een waterscooter gehuurd voor 45 lev, voor 2 personen, 20 minuten. Er gaat zo'n ding piepen als je terug moet naar de kant, ze zeiden dat ze het erg tof vonden.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:46 schreef ukga het volgende:
wart kosten de waterscooters daar om te huren?
23 euro voor 20 minuten is niet duur(in vergelijking met kreta en de spanse costa waar het meestal 50 euro voor een kwartier is :Squote:Op maandag 26 juli 2010 17:26 schreef Panzermaus het volgende:
Bij ons hadden ze een waterscooter gehuurd voor 45 lev, voor 2 personen, 20 minuten. Er gaat zo'n ding piepen als je terug moet naar de kant, ze zeiden dat ze het erg tof vonden.
Waarom zou je daarheen gaan met je vriendinquote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:01 schreef Redah het volgende:
[..]
Echt eind augustus pas, we vertrekken de 26e en komen 6 september weer terug. Was beetje lastig vakantie regelen op werk van m'n vriendin dit jaar.
Ik had wel gevonden dat er op Eindhoven een GWK zit, maar op hun site (http://www.travelex.com/nl/) vind je niks over de Lev?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:51 schreef tukkk het volgende:
volges mij zit op bij elk vliegveld een gwk
in ieder geval zit op Burgas airport ook een gwk dus daar kan t ook nog.
Omdat we zoveel mogelijk geld in ons huis aan het stoppen zijn, maar toch goedkoop op vakantie willen naar een niet-standaard land (Spanje en Griekenland bijv.)quote:Op maandag 26 juli 2010 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom zou je daarheen gaan met je vriendin![]()
Dan ga je toch naar Kos of Rhodos ofzo.
Sunny Beach is echt niets voor je vriendin. Dan moet je naar een badplaats gaan waar ook een leuke lokale sfeer heerst.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:54 schreef Redah het volgende:
[..]
Omdat we zoveel mogelijk geld in ons huis aan het stoppen zijn, maar toch goedkoop op vakantie willen naar een niet-standaard land (Spanje en Griekenland bijv.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |