Je laat je vakantie toch sowieso niet afhangen van één willekeurige internetter die je niet eens kent? Of wel soms?quote:Op maandag 19 april 2010 12:56 schreef ukga het volgende:
kut, nu moet ik dus weer snel me vakantie gaan boeken voor het telaat is, want volgens peenvogel valt het allemaal best mee
Natuurlijk wel, hallo ik ben Paul de beroemde fokker, ik ben niet zomaar iemand!quote:Op maandag 19 april 2010 13:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Je laat je vakantie toch sowieso niet afhangen van één willekeurige internetter die je niet eens kent? Of wel soms?
* UIO_AMS wijst op Paul''s sigquote:Op maandag 19 april 2010 13:02 schreef Paul het volgende:
Natuurlijk wel, hallo ik ben Paul de beroemde fokker, ik ben niet zomaar iemand!
ik meende het ook heulemaal nietquote:Op maandag 19 april 2010 13:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Je laat je vakantie toch sowieso niet afhangen van één willekeurige internetter die je niet eens kent? Of wel soms?
Nou ik weet niet waar die verhalen vandaan komen, tuurlijk moet je uitkijken... maar ik zag snachts echt geen bendes ofzo die je helemaal in elkaar gaan timmeren... en het strand is gwn uitgestorven snachts... dus kan je gwn je ding doen. vooraf had ik ook die verhalen gelezen over criminaliteit e.d. maar uitzonderingen daar gelaten is het een een topbestemming waar je lekker kan feesten!!quote:Op maandag 19 april 2010 15:01 schreef eNGine10 het volgende:
Ik zeg niet dat je niet naar Bulgarije moet gaan want ik heb er echt een prachtige vakantie gehad maar je moet daar wel uitkijken. 30 min. alleen naar huis lopenIk raad het je af in ieder geval. 's Nachts het strand opgaan zou ik ook niet doen maar goed, misschien ben ik wel te voorzichtig.
die boere lullo's heb je altijd wel, spanje greikenland, maakt niet uitquote:Op maandag 19 april 2010 17:32 schreef peenvogel86 het volgende:
[..]
en zoals ik eerder zei, heb me meer geirriteerd aan de nederlanders: 'LEKKER NEUKEN MET JE CHICKIE' 'LEKKER WIJF MAN, NEUKEN'...
Een Finsequote:Op maandag 19 april 2010 18:38 schreef BramKVO het volgende:
Met welke nationaliteit heb je dan liggen rollebollen ? Die Deense en Noorse chicks waren wel toegankelijk, maar die Zweedse meiden waren superarrogant, net als die flikkerige kerels eigenlijk.
Nou er liepen wel een paar Russische schonen tussenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:56 schreef eNGine10 het volgende:
Dat vond ik wel heel leuk aan Bulgarije ja. Dat er zoveel verschillende nationaliteiten rondlopen. Die Deense chicks zijn ook wel goed te doen. En die Russen
toen ik in 2005 ben geweest, kwam ik idd géén Nederlanders, Belgen, Duitsers, ..... tegen. Alleen Scandinaviers, Russen, ex-Joego's en hier en daar een verdwaalde Brit. In 2007 zag je wel al wat NL'ers maar nog in geringe mate, maar nr het schijnt, is dit de laatste tijd verdriedubbeld. Enorm spijtig dat er weer een onbekende spot kapot gemaakt wordt zo. Dat betekent hele dagen Hollands gebral, kansloze feesttenten en nog het ergst, prijzen die verdubbelen ...quote:Op woensdag 21 april 2010 10:53 schreef mindyourstep het volgende:
5 jaar geleden was er nog een overvloed aan scandanavische vrouwen.
Nu lopen er teveel nederlanders die allemaal proberen deze te versieren.
Tip: Ga NIET.
Tis net een soort Chersonissos iddquote:Op woensdag 21 april 2010 13:40 schreef BramKVO het volgende:
[..]
toen ik in 2005 ben geweest, kwam ik idd géén Nederlanders, Belgen, Duitsers, ..... tegen. Alleen Scandinaviers, Russen, ex-Joego's en hier en daar een verdwaalde Brit. In 2007 zag je wel al wat NL'ers maar nog in geringe mate, maar nr het schijnt, is dit de laatste tijd verdriedubbeld. Enorm spijtig dat er weer een onbekende spot kapot gemaakt wordt zo. Dat betekent hele dagen Hollands gebral, kansloze feesttenten en nog het ergst, prijzen die verdubbelen ...
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:37 schreef eNGine10 het volgende:
Ga Paul niet vertellen dat hij niet weet hoe hij moet feesten
Hopen dat het dit jaar met het cowboy-indiaantje-gehalte een beetje meevalt. En dat er niet teveel boeren zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:40 schreef JohnFoK het volgende:
Ben vorig jaar ook naar Sunny Beach geweest. Echt het was één van de mooiste en betere vakanties. Paar dingen waar je op moet letten: Ga je met de taxi spreek dan voor af een prijs af!. soms word je aangesproken door hoertjes, ga daar niet op in, want anders ben je andere dingen kwijt dat dan je kwijt had gewild. maar, verder is alles prima lekker goedkoop en prima om daar met vakantie te gaan!
Je moet ook niet naar de flying dutchmanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hopen dat het dit jaar met het cowboy-indiaantje-gehalte een beetje meevalt. En dat er niet teveel boeren zijn natuurlijk.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:49 schreef appleme het volgende:
Ben zelf gister terug gekomen uit sunny beach en heb echt een top vakantie gehad.![]()
Als je vragen hebt stel ze gerust, heb nu toch 3 maanden vakantie.
En voor de mensen die nog gaan, Den glade viking![]()
dit is niet den glade viking in sunny beachquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:20 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Den glade viking?Nei takk..
Ik mag niets meer zeggen helaasquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:17 schreef Panzermaus het volgende:
Nog een maandje, dna wordne het lueken tijden enso! (12 juli)
Net wat oudere topics doorgespit, en ik snap niet waar Paul zijn gewaarschuw vandaan komt? Als ik goed begrijp heeft hij het daar 'geweldig' gehad?
Camping in Zuid Frankrijk?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:14 schreef Nummer8 het volgende:
Rond 15 juli (na het wk) willen wij een week op vakantie gaan. Wij zijn 22 en 24 jaar en zijn op zoek naar een leuke vakantiebestemming. In een vakantie vinden wij het belangrijk dat er veel zon is, veel bars/danscafé's en scandinaviërs vinden wij ook niet vervelend
Daarnaast zijn wij op zoek naar een vakantiebestemming waar de gemiddelde leeftijd boven de 20 is.
Hebben jullie tips/aanraders voor een plaats?
Bijna de hele kustlijn is een zandstrand, soms wel wat kiezels op de bodem van het water. Verder is het water vrij helder, natuurlijk wel erg zout!quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:39 schreef Jiggaa het volgende:
Die zal ik onthouden!
En ik hoor weinig over de zee en t strand, lees wel dat Sunny beach een zand/kiezel strand is, maar zou liever die kiezels toch wel zoveel mogelijk vermijden
En de zee is wel mooi strak helder blauw? of is die net zo smutzig als de noordzee hier..
Ligt eraan waar je zit! Zoals ik zei ben ik net een dag terug en wij zaten beetje aant eind van de boulevard, das meer richting de grote resorts (niet richting Lazur, als je daar bent weet je wel ongeveer waar ik bedoel) maar bij ons was de zee vies!!! Vieze groene algen erin dus je kwam er als een soort groen zeemonster uit. (zelf niet erin geweest maar genoeg mensen er kotsgroen uit zien komen en dan niet alleen van die algen want het stonk ook nog als een idioot!)quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:39 schreef Jiggaa het volgende:
Die zal ik onthouden!
En ik hoor weinig over de zee en t strand, lees wel dat Sunny beach een zand/kiezel strand is, maar zou liever die kiezels toch wel zoveel mogelijk vermijden
En de zee is wel mooi strak helder blauw? of is die net zo smutzig als de noordzee hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |