abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 april 2010 @ 12:43:10 #151
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_80477503
Gelukkig heb ik weer een leven gered
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_80477777
Wat is dit voor een anti-sunny beach topic zeg jesus!

Vorig jaar augustus naar Sunny Beach gegaan!! Top tijd gehad!!!
Uitgaan: super!!! Scandinavische vrouwen maar dan ook echt haha...
Clubs: we gingen eerste dagen met die Gogo/beachmasters begeleiders mee... Orange spot, Glade Viking, Iceberg... toptenten! (Glade Viking staat muziek wel erg hard) Flying Dutchman viel wel tegen... Voor de rest weet ik de namen niet echt... maar cocktails prima!! uitgaan niks te klagen
mensen Bulgaren vallen je geeneens lastig joh... enige die irritant zijn zijn die NEDERLANDERS ZELF! sta je btje te flikvlooien met een scandinavische snachts... gaan ze btje als mongolen lopen schreeuwen: kijk je ze aan: roepen ze: WAT KIJK JE WAT KIJK JE... en dan vind je het gek dat die scandinaviers niks moeten hebben van Nederlanders...
snachts Ik liep elke nacht alleen terug naar mn hotel... zo'n 30 min lopen... omdat ik nog even wat langer wilde blijven... (ja ik had een vakantieliefde) ook op het stand geweest met haar snachts...
eten zoals eerder vermeld... goed kijken of het er allemaal netjes uit ziet. wij kochten spullen bij de supermarkt en gingen zelf koken

Natuurlijk moet je wel uitkijken! Ik zeg ook niet dat het superdesuperveilig is daar. Maar heb me meer ge-ergerd aan de nederlanders die dronken je avond verzieken dan aan de bulgaren zelf. Ben al op veel vakantiebestemmingen geweest (Griekenland/Turkije/Spanje/Portugal) maar Bulgarije was echt top!!! uitgaan is echt super, veel afwisseling tussen grote tenten en kleine barretjes!

Dus mensen, ik wil er geen Sunny-Beach lobby van maken! maar laat je niet gekmaken, sommige mensen hebben gwn issues hier
  maandag 19 april 2010 @ 12:56:41 #153
97111 ukga
Siewosie baas
pi_80478042
kut, nu moet ik dus weer snel me vakantie gaan boeken voor het telaat is, want volgens peenvogel valt het allemaal best mee
pi_80478188
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:56 schreef ukga het volgende:
kut, nu moet ik dus weer snel me vakantie gaan boeken voor het telaat is, want volgens peenvogel valt het allemaal best mee
Je laat je vakantie toch sowieso niet afhangen van één willekeurige internetter die je niet eens kent? Of wel soms?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2010 13:01:05 ]
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 april 2010 @ 13:02:18 #155
80791 crew  Paul
pi_80478248
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:00 schreef Igen het volgende:

[..]

Je laat je vakantie toch sowieso niet afhangen van één willekeurige internetter die je niet eens kent? Of wel soms?
Natuurlijk wel, hallo ik ben Paul de beroemde fokker, ik ben niet zomaar iemand!
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 13:05:47 #156
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_80478352
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:02 schreef Paul het volgende:
Natuurlijk wel, hallo ik ben Paul de beroemde fokker, ik ben niet zomaar iemand!
* UIO_AMS wijst op Paul''s sig

Je mening over Sunnybeach is nu wel duidelijk genoeg.

[ Bericht 6% gewijzigd door UIO_AMS op 19-04-2010 14:14:36 ]
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 19 april 2010 @ 13:08:00 #157
97111 ukga
Siewosie baas
pi_80478424
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:00 schreef Igen het volgende:

[..]

ik meende het ook heulemaal niet
ik ga sowieso

[ Bericht 13% gewijzigd door UIO_AMS op 19-04-2010 14:12:43 (gebash is nu over) ]
pi_80482603
Ik zeg niet dat je niet naar Bulgarije moet gaan want ik heb er echt een prachtige vakantie gehad maar je moet daar wel uitkijken. 30 min. alleen naar huis lopen Ik raad het je af in ieder geval. 's Nachts het strand opgaan zou ik ook niet doen maar goed, misschien ben ik wel te voorzichtig.

Verder kan ik me wel vinden in het commentaar van peenvogel over het uitgaan.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_80483480
Ik dacht de Paul al gekickt was van dit Topic
en dat we hem zouden negeren
ghehe

Verder lees ik mooie reacties over Sunny
pi_80488237
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:01 schreef eNGine10 het volgende:
Ik zeg niet dat je niet naar Bulgarije moet gaan want ik heb er echt een prachtige vakantie gehad maar je moet daar wel uitkijken. 30 min. alleen naar huis lopen Ik raad het je af in ieder geval. 's Nachts het strand opgaan zou ik ook niet doen maar goed, misschien ben ik wel te voorzichtig.
Nou ik weet niet waar die verhalen vandaan komen, tuurlijk moet je uitkijken... maar ik zag snachts echt geen bendes ofzo die je helemaal in elkaar gaan timmeren... en het strand is gwn uitgestorven snachts... dus kan je gwn je ding doen. vooraf had ik ook die verhalen gelezen over criminaliteit e.d. maar uitzonderingen daar gelaten is het een een topbestemming waar je lekker kan feesten!!

en zoals ik eerder zei, heb me meer geirriteerd aan de nederlanders: 'LEKKER NEUKEN MET JE CHICKIE' 'LEKKER WIJF MAN, NEUKEN'...

Dus mensen die geboekt hebben, jullie krijgen een topvakantie!! en gedraag je een btje:)
pi_80490559
Met welke nationaliteit heb je dan liggen rollebollen ? Die Deense en Noorse chicks waren wel toegankelijk, maar die Zweedse meiden waren superarrogant, net als die flikkerige kerels eigenlijk.
  maandag 19 april 2010 @ 21:20:23 #162
97111 ukga
Siewosie baas
pi_80497911
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:32 schreef peenvogel86 het volgende:

[..]

en zoals ik eerder zei, heb me meer geirriteerd aan de nederlanders: 'LEKKER NEUKEN MET JE CHICKIE' 'LEKKER WIJF MAN, NEUKEN'...

die boere lullo's heb je altijd wel, spanje greikenland, maakt niet uit
meetsal zijn dat de gasten die zelf niets weten te regelen
pi_80527863
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:38 schreef BramKVO het volgende:
Met welke nationaliteit heb je dan liggen rollebollen ? Die Deense en Noorse chicks waren wel toegankelijk, maar die Zweedse meiden waren superarrogant, net als die flikkerige kerels eigenlijk.
Een Finse

Zweedse meiden zijn soms aardig arrogant ja... maja wat wil je als half Europa je als lustobject ziet en elke gast die op ze af komen maar aan een ding kan denken...

Maar het is een kwestie van goed benaderen, heb ook leuke momenten beleefd met Zweedse meiden!

iig genoeg keuze qua nationaliteiten in Sunny Beach!
pi_80552202
5 jaar geleden was er nog een overvloed aan scandanavische vrouwen.
Nu lopen er teveel nederlanders die allemaal proberen deze te versieren.

Tip: Ga NIET.
pi_80552300
Dat vond ik wel heel leuk aan Bulgarije ja. Dat er zoveel verschillende nationaliteiten rondlopen. Die Deense chicks zijn ook wel goed te doen. En die Russen
  woensdag 21 april 2010 @ 10:59:30 #166
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_80552390
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:56 schreef eNGine10 het volgende:
Dat vond ik wel heel leuk aan Bulgarije ja. Dat er zoveel verschillende nationaliteiten rondlopen. Die Deense chicks zijn ook wel goed te doen. En die Russen
Nou er liepen wel een paar Russische schonen tussen
Deathlift or Die.
pi_80557748
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:53 schreef mindyourstep het volgende:
5 jaar geleden was er nog een overvloed aan scandanavische vrouwen.
Nu lopen er teveel nederlanders die allemaal proberen deze te versieren.

Tip: Ga NIET.
toen ik in 2005 ben geweest, kwam ik idd géén Nederlanders, Belgen, Duitsers, ..... tegen. Alleen Scandinaviers, Russen, ex-Joego's en hier en daar een verdwaalde Brit. In 2007 zag je wel al wat NL'ers maar nog in geringe mate, maar nr het schijnt, is dit de laatste tijd verdriedubbeld. Enorm spijtig dat er weer een onbekende spot kapot gemaakt wordt zo. Dat betekent hele dagen Hollands gebral, kansloze feesttenten en nog het ergst, prijzen die verdubbelen ...
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 21 april 2010 @ 13:41:01 #168
80791 crew  Paul
pi_80557770
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:40 schreef BramKVO het volgende:

[..]

toen ik in 2005 ben geweest, kwam ik idd géén Nederlanders, Belgen, Duitsers, ..... tegen. Alleen Scandinaviers, Russen, ex-Joego's en hier en daar een verdwaalde Brit. In 2007 zag je wel al wat NL'ers maar nog in geringe mate, maar nr het schijnt, is dit de laatste tijd verdriedubbeld. Enorm spijtig dat er weer een onbekende spot kapot gemaakt wordt zo. Dat betekent hele dagen Hollands gebral, kansloze feesttenten en nog het ergst, prijzen die verdubbelen ...
Tis net een soort Chersonissos idd
pi_80608466
Vanaf 12 juli.
pi_81727591
Ik heb ook geboekt
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 21 mei 2010 @ 17:14:38 #171
80791 crew  Paul
pi_81727600
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:14 schreef Droathoah het volgende:
Ik heb ook geboekt
pi_81727657
Haha, omdat 1 iemand een nare vakantie heeft gehad is het gelijk kut. 3 maatjes met wie ik gaan zijn er vorig jaar geweest en 1 woord GENIAAL

Weet je wel hoe je moet feesten?
pi_81731023
Ga Paul niet vertellen dat hij niet weet hoe hij moet feesten
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 21 mei 2010 @ 18:38:16 #174
80791 crew  Paul
pi_81731056
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 18:37 schreef eNGine10 het volgende:
Ga Paul niet vertellen dat hij niet weet hoe hij moet feesten
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:40:05 #175
172731 JohnFoK
dikke vette goeie shit, ouwe!!
pi_81920816
Ben vorig jaar ook naar Sunny Beach geweest. Echt het was één van de mooiste en betere vakanties. Paar dingen waar je op moet letten: Ga je met de taxi spreek dan voor af een prijs af!. soms word je aangesproken door hoertjes, ga daar niet op in, want anders ben je andere dingen kwijt dat dan je kwijt had gewild. maar, verder is alles prima lekker goedkoop en prima om daar met vakantie te gaan!
pi_82196331
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:40 schreef JohnFoK het volgende:
Ben vorig jaar ook naar Sunny Beach geweest. Echt het was één van de mooiste en betere vakanties. Paar dingen waar je op moet letten: Ga je met de taxi spreek dan voor af een prijs af!. soms word je aangesproken door hoertjes, ga daar niet op in, want anders ben je andere dingen kwijt dat dan je kwijt had gewild. maar, verder is alles prima lekker goedkoop en prima om daar met vakantie te gaan!
Hopen dat het dit jaar met het cowboy-indiaantje-gehalte een beetje meevalt. En dat er niet teveel boeren zijn natuurlijk.
pi_82557389
Ben zelf gister terug gekomen uit sunny beach en heb echt een top vakantie gehad.

Als je vragen hebt stel ze gerust, heb nu toch 3 maanden vakantie.

En voor de mensen die nog gaan, Den glade viking
  woensdag 9 juni 2010 @ 17:16:06 #178
253447 Ethanolic
pi_82558612
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:58 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hopen dat het dit jaar met het cowboy-indiaantje-gehalte een beetje meevalt. En dat er niet teveel boeren zijn natuurlijk.
Je moet ook niet naar de flying dutchman
Deathlift or Die.
pi_82558813
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:49 schreef appleme het volgende:
Ben zelf gister terug gekomen uit sunny beach en heb echt een top vakantie gehad.

Als je vragen hebt stel ze gerust, heb nu toch 3 maanden vakantie.

En voor de mensen die nog gaan, Den glade viking

Den glade viking? Nei takk..
pi_82563443
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:20 schreef ThePianoMan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Den glade viking? Nei takk..
dit is niet den glade viking in sunny beach
pi_82695625
Nog een maandje, dna wordne het lueken tijden enso! (12 juli)

Net wat oudere topics doorgespit, en ik snap niet waar Paul zijn gewaarschuw vandaan komt? Als ik goed begrijp heeft hij het daar 'geweldig' gehad?
pi_82707424
Ik ga 27 juli !!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 14 juni 2010 @ 06:48:41 #184
80791 crew  Paul
pi_82773897
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 01:17 schreef Panzermaus het volgende:
Nog een maandje, dna wordne het lueken tijden enso! (12 juli)

Net wat oudere topics doorgespit, en ik snap niet waar Paul zijn gewaarschuw vandaan komt? Als ik goed begrijp heeft hij het daar 'geweldig' gehad?
Ik mag niets meer zeggen helaas ! Sterkte
pi_83041224
Rond 15 juli (na het wk) willen wij een week op vakantie gaan. Wij zijn 22 en 24 jaar en zijn op zoek naar een leuke vakantiebestemming. In een vakantie vinden wij het belangrijk dat er veel zon is, veel bars/danscafé's en scandinaviërs vinden wij ook niet vervelend
Daarnaast zijn wij op zoek naar een vakantiebestemming waar de gemiddelde leeftijd boven de 20 is.

Hebben jullie tips/aanraders voor een plaats?
  zondag 20 juni 2010 @ 13:19:52 #186
253447 Ethanolic
pi_83051550
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:14 schreef Nummer8 het volgende:
Rond 15 juli (na het wk) willen wij een week op vakantie gaan. Wij zijn 22 en 24 jaar en zijn op zoek naar een leuke vakantiebestemming. In een vakantie vinden wij het belangrijk dat er veel zon is, veel bars/danscafé's en scandinaviërs vinden wij ook niet vervelend
Daarnaast zijn wij op zoek naar een vakantiebestemming waar de gemiddelde leeftijd boven de 20 is.

Hebben jullie tips/aanraders voor een plaats?
Camping in Zuid Frankrijk?
Deathlift or Die.
pi_83206013
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:01 schreef Mestras het volgende:
tvp voor de verhalen!
Haha, inderdaad
pi_83463592
Morgen over een week ben ik vertrokken! (7 - 14 juli) Verblijf 8 dagen in appartementencomplex Royal Sun, lees en hoor er gelukkig goede dingen over!

De serieuze aanraders zijn toch wel de Glade Viking en Lazur hoor ik zo??
pi_83471058
Enom in te drinken de Fenix Bar (op 200 meter van de Lazur) : veel Scandinavische chicks én goedkope drank ( drie jaar geleden 6 lev voor een cocktail , dus 3 euro en 24/24 happy hour)
pi_83478660
Die zal ik onthouden!
En ik hoor weinig over de zee en t strand, lees wel dat Sunny beach een zand/kiezel strand is, maar zou liever die kiezels toch wel zoveel mogelijk vermijden

En de zee is wel mooi strak helder blauw? of is die net zo smutzig als de noordzee hier..
pi_83482987
Dat valt best mee, al herinner ik me toch vooral zandstrand hoor. Wij zaten echter vooral aan ons zwembad.
pi_83487866
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:39 schreef Jiggaa het volgende:
Die zal ik onthouden!
En ik hoor weinig over de zee en t strand, lees wel dat Sunny beach een zand/kiezel strand is, maar zou liever die kiezels toch wel zoveel mogelijk vermijden

En de zee is wel mooi strak helder blauw? of is die net zo smutzig als de noordzee hier..
Bijna de hele kustlijn is een zandstrand, soms wel wat kiezels op de bodem van het water. Verder is het water vrij helder, natuurlijk wel erg zout!
pi_83516054
Ben zelf 5 jaar geleden voor het eerst naar Sunny Beach geweest.
Tijd van mijn leven gehad, leuke mensen, heerlijk weer, leuke tentjes, uiteraard goedkoop (en lekker!) eten, cocktails voor een schijntje, leuk strand etc.

Nu ben ik net een dag terug uit Sunny Beach en moet zeggen dat ik NL nog nooit zo gemist heb!!
Wat is het daar veranderd zeg en niet op de goede manier.
Als eerst de instelling van de lokale bevolking. Zeer onbeleefd, chagrijnig en 's avonds erg agressief.

Als je niet reageert op hun opmerkingen (Hey Baby, wanna have sex on the beach with me??) krijg je gewoon volle blikken bier naar je harses gesmeten (was het bier nou te zuipen dan ist een ander verhaal maar helaasch... ) en dit is meer dan eens gebeurt.

We hebben zelfs een Iers meisje uren helpen zoeken naar haar hotel omdat ze in paniek was nadat ze haar vrienden kwijt was geraakt en een gast haar de hele tijd volgde. Voor geen goud dat ik die meid daar alleen liet lopen met al die debielen.

Moet zeggen dat ik me daar na het stappen dus totaal niet veilig voelde als we terugliepen naar het hotel en in de taxi evenmin, vieze ventjes die taxi chauffeurs.

Het eten was gewoonweg slecht in ons hotel dus veel buiten de deur gegeten wat ook niet altijd beviel.
Veel smakeloos eten, maar dat ligt uiteraard aan de restaurants waar je gaat eten. Wij troffen het gewoonweg niet. Mamacita's blijft een topper, is een Mexicaans restaurant waar je altijd heerlijk eet.

Het uitgaan was ook niet meer zo super als voorheen. Bars als de Slam FM waren om half 1 al dicht of het was er doodstil. Gelukkig ons wel enigzins vermaakt in de bars (Amora bijv.) ernaast.
Heineken House ook uitgestorven en dat gold eigenlijk voor alle NL georienteerde kroegen.
Iceberg was een optreden van RIO, best leuk maar ook de sfeer daar was beneden peil met dank aan een bende Duitsers die daar op kroegentocht waren en al zo lam als een deur waren om 23.00 uur.
Den Glade Viking heel snel weer uitgelopen, als ik constant blote tieten wil zien dan doe ik wel een rondje Wallen in Amsterdam. De kleine cocktailbarretjes zoals Amigo's zijn dan wel weer leuk en gezellig. Daar nog optreden van de Bulgaarse Chippendales gezien.
Lazur op de zaterdagavond trouwens ook uitgestorven.....

Daarbij kwam nog dat het weer verschrikkelijk is geweest de afgelopen week, regen, storm, onweer, dus dat beperkt je er ook weer in leuke dingen te gaan doen. Ook nog strontverkouden daardoor teruggekomen met voorhoofdholte en keelontsteking.

Nessebar blijft leuk, de bevolking daar is ook superaardig, een enorm verschil met Sunny Beach!

Moet eerlijk zeggen dat ik naast de agressieve lokale bevolking weinig heb gemerkt van criminaliteit.
De fruitverkopers, de vrouwen met rozen en kleine kindjes met hun konijntjes daar moet je wel voor oppassen, die rollen je zakken zo leeg. En let op als je gaat pinnen wie er bij je staat, vooral in de avond. Wel veel wannabe scarface mannetjes maar die zijn eigenlijk gewoon lachwekkend.

Volgende keer gewoon weer lekker Spanje of Turkije. Sunny Beach laat ik voorlopig links liggen en het zou me niets verbazen als ik daar nooit weer kwam.
This aint burgerking.....
you CANT have it your way!!!
pi_83516171
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:39 schreef Jiggaa het volgende:
Die zal ik onthouden!

Ligt eraan waar je zit! Zoals ik zei ben ik net een dag terug en wij zaten beetje aant eind van de boulevard, das meer richting de grote resorts (niet richting Lazur, als je daar bent weet je wel ongeveer waar ik bedoel) maar bij ons was de zee vies!!! Vieze groene algen erin dus je kwam er als een soort groen zeemonster uit. (zelf niet erin geweest maar genoeg mensen er kotsgroen uit zien komen en dan niet alleen van die algen want het stonk ook nog als een idioot!)

Als je meer richting de mainstreet gaat (daar hebben ze een klein piertje) daar is de zee wel weer ontzettend mooi en schoon! En gewoon zandstrand.
This aint burgerking.....
you CANT have it your way!!!
pi_83517612
Ik zat pal aan disco Lazur en daar was het water toch prima.

Wel opvallend dat SB zo veranderd is. Tussen 2005 en 2007 (de twee jaren dat ik er geweest ben) was er niet zo veel verschillend. Maar het viel me wel op dat er meer en meer wsterlingen (NL'ers, Duitsers, ...) SB ontdekten. Waar er in 2005 amper waren, was dat in 2007 al meer en nu zijn er blijkbaar al hollandse cafes ... Dat is meestal het begin vh einde.
Maar qua volk : het is logisch dat er in juni nog minder volk zit, het komt er eigenlijk pas echt op gang begin juli.
pi_83695425
weet iemand hoe lang het duurt van burgas naar SB met de bus
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_83695682
weet iemand hoe lang het duurt van burgas naar Sunny beach met de bus?
pi_83697015
Ongeveer drie kwartiertjes
pi_83725189
weet iemand hoe lang het duurt vanaf burgas naar sunny beach met de bus?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 6 juli 2010 @ 15:41:18 #200
80791 crew  Paul
pi_83725501
Sjeppert, 1 keer is genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')