abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 16 februari 2010 @ 17:15:19 #101
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_78063850
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:12 schreef appelflapj het volgende:
Je kunt het Bulgarije best naar de zin hebben, maar dat ligt vooral aan je eigen eisen en wensen. De mensen zijn heel klantvriendelijk (het overgrote deel althans) en het eten was naar mijn mening best te vreten. De kans is alleen wel groot dat je een paar dagen flink aan de driet bent of simpelweg het idee hebt dat je er kapot gaat, bij ons waren 7 van de 9 personen ziek, waarvan één 4 dagen zijn bed niet uit is geweest en ééntje een week later in het ziekhuis is opgenomen met een zware voedselvergiftiging. Zelf had ik een dag echt het idee dat ik kapot ging, maar een beetje wodka spoelt alles wel door Mij tip: vreet wat je wil, je weet toch niet wat deugd en wat niet. Een portie loperamine doet al veel wonderen, bij iedere drogist te krijgen.

Criminaliteit is iets waar je zeker rekening mee moet houden, dan heb je ook minder kans op rare taferelen. Loop niet alleen over straat, zeker niet dronken. Sla het aanbod van de hoertjes die je benaderen zo snel en duidelijk mogelijk af, reageer niet te veel op bedelende kinderen, ga geen discussies aan met uismijters, spreek vooraf tarieven af met taxichauffeurs, geef ze achteraf hun zin als ze meer geld willen, ookal was het niet de afspraak, ga niet naar de disco's waar veel volk uit de Balkan komt en maak niks kapot op je hotel. Houd je je daar niet aan, kan het best goedkomen, maar kan het ook flink fout lopen. Ik heb vorig jaar genoeg mensen gesproken die zijn beroofd, bedreigd of zelfs achterna gezeten door een taxichauffeur met een mes.

Jullie zullen wel begrijpen dat Bulgarije niet mijn meest favo vakantieland is, ik voel me er gewoon niet vrij te doen wat ik wil zeg maar. Voor het geld hoef je het ook niet te doen, wil je een redelijk hotel en uitgaan in de goede discotheken, ben je niks goedkoper uit dan bijvorobeeld Kroatië, waar ik toch een heel wat betere pet van op heb.
Zo is het maar net, in Bulgarije ben je altijd bezig met op je hoede zijn, overdag en 's nachts. Je voelt je gewoon niet vrij.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_78064492
Dat lijkt me inderdaad de juiste bewoording, je moet alsmaar op je hoede zijn, je kunt je niet vrijuit uitleven. Ik ben in de afgelopen 4 jaar achtereenvolgens 2x naar Renesse, Kroatië en Bulgarije geweest. In Kroatie snap je wel dat je bijvoorbeeld in de discotheek op moet passen voor uitsmijters maar verder heb ik me daar prima gevoeld. In Renesse heb ik echt het idee dat ik kan doen en laten wat ik wil, hoe verlaten, dronken, platzak of kapot je daar ook bent, je komt uiteindelijk wel weer goed in je tentje te liggen.

Op vakantie wil ik vrij zijn, doen wat ik wil, alleen daarom al ga ik de komende jaren niet meer naar Bulgarije. Later misschien wel, als ik andere dingen doe op vakantie. Bovendien is Bulgarije nog in ontwikkeling, het zal er de komende jaren wel beter worden, al valt er nog een hoop te doen aan criminaliteit en corruptie.
pi_78064715
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:12 schreef appelflapj het volgende:
Op vakantie wil ik vrij zijn, doen wat ik wil, alleen daarom al ga ik de komende jaren niet meer naar Bulgarije. Later misschien wel, als ik andere dingen doe op vakantie. Bovendien is Bulgarije nog in ontwikkeling, het zal er de komende jaren wel beter worden, al valt er nog een hoop te doen aan criminaliteit en corruptie.
Ben je alleen in Sunny Beach geweest of ook in de rest van het land?

[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2010 17:36:38 ]
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 16 februari 2010 @ 17:37:37 #104
80791 crew  Paul
pi_78064858
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Ben je alleen in Sunny Beach geweest of ook in de rest van het land?
Sunnybeach = een gemaakte kermis

Geloof best dat de rest van Bulgarije wel mooi is e.d.

Sunnybeach zijn gewoon hotels + discotheken uit de grond gestampt, komen veel toeristen op af en dus dan ook veel criminelen om je te bestelen. En daarbij de politie doet niets in sunnybeach, ben je beroofd kan je de tering krijgen.
pi_78065549
Wij zijn Sunny Beach niet uit geweest. Zoals hierboven gezegd; Sunny Beach is een groot toeristenoord. Overal worden hotels en parken uit de grond gestampt. Bij een cocktailbar heb ik een paar dagen goed met die eigenaar gepraat. Hij woonde eigenlijk honderden kilometers verderop aan de andere kant van het land en kwam in de zomermaanden daarheen om geld te verdienen, hij verdiende zo'n 400 euro per maand met 7 dagen per week 20 uur werken (ja echt waar!). Daarna vertrok hij weer, zo doen al die Bulgaren dat. Als je er nu komt, woont er nog geen paarhonderd man, in de zomer lopen er tienduizenden.

Ons is sterk afgeraden op eigen houtje het binnenland in te trekken. Als je er verdwaald en een groep bulgaren dat opmerkt, mag je van groot geluk spreken als ze je oprecht willen helpen, in plaats van je beroven en je achterlaten. Klinkt allemaal wel erg negatief, maar ik geloof ook niet dat je als jongere veel te zoeken hebt in de binnenlanden. Het is een erg arm land en je zult er echt geen vakantiegevoel houden. Doe je het wel, ga dan met een organisatie mee.
pi_78066912
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:54 schreef appelflapj het volgende:
Ons is sterk afgeraden op eigen houtje het binnenland in te trekken. Als je er verdwaald en een groep bulgaren dat opmerkt, mag je van groot geluk spreken als ze je oprecht willen helpen, in plaats van je beroven en je achterlaten. Klinkt allemaal wel erg negatief, maar ik geloof ook niet dat je als jongere veel te zoeken hebt in de binnenlanden. Het is een erg arm land en je zult er echt geen vakantiegevoel houden. Doe je het wel, ga dan met een organisatie mee.
Wat een bangmakerij om niks.

Ik ben in verschillende Bulgaarse plaatsen geweest, ook in het binnenland. Wel de iets toeristischere, maar goed. Het is inderdaad nogal een arm land, dus er zijn nog veel vervallen huizen en dat ziet er natuurlijk niet zo mooi uit. Maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Ik ben niet opgelicht, beroofd, lastig gevallen, ziek geworden of wat dan ook, en heb ook niemand anders daarover gehoord.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2010 18:29:40 ]
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 16 februari 2010 @ 18:29:00 #107
80791 crew  Paul
pi_78066982
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:27 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat een bangmakerij om niks.

Ik ben in verschillende Bulgaarse plaatsen geweest, ook in het binnenland. Wel de iets toeristischere, maar goed. Het is inderdaad nogal een arm land, dus er zijn nog veel vervallen huizen en dat ziet er natuurlijk niet zo mooi uit. Maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Ik ben niet opgelicht, beroofd, lastig gevallen, ziek geworden of wat dan ook.

Denk dat je beter bang kan maken dan er te luchtig over doen
pi_78067318
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:29 schreef Paul het volgende:

[..]

Denk dat je beter bang kan maken dan er te luchtig over doen
En ik denk dat jij je nu aanstelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2010 18:38:41 ]
pi_78067530
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:45 schreef FlinkeNaam het volgende:
tvp om een mattie te overtuigen dat we hier dus niet heen gaan deze zomer
je weet niet wat je mist. Als je een leuke én goedkope strand-zee-zon-zuipvakantie wil, is Sunny Beach ideaal.
Zoals ik al zei, ik ben er in 2005 en 2007 twee keer tien dagen geweest en wij hebben amper iets negatief meegemaakt ! En in 2005 hebben we dus zaken gedaan die je achteraf bekeken beter niet doet (zoals alleen bezopen terugwandelen naar het hotel, wildplassen naast een Bulgaar zijn pitakraam of met een chick naar het strand gaan 's nachts) maar nog hebben we niks meegemaakt.
Overal moet je wel een beetje op je hoede zijn en ih oostblok misschien nog ietsje meer maar uiteindelijk kan je overal beroofd worden hoor. In Mallorca zei men ook om s'nachts niet alleen op het strand te lopen of om te luisteren naar straathoeren.

En Paul, ik denk dat je echt op iedereen z'n zenuwen begint te werken. Ik weet niet welke Bulgaar jou daar anaal heeft lastig gevallen, maar we weten nu wel al dat je het maar niks vindt.

[ Bericht 35% gewijzigd door BramKVO op 16-02-2010 18:51:30 ]
pi_78070361
Paul is inderdaad een grote faal in dit topic

Ik heb ook maar 1x wat negatiefs meegemaakt, en dat was toen ik stond te wildplassen op het strand. Er kwam een uitsmijter van een bijgelegen club naar me toe om 10 euro bietsen als boete

Gewoon gegeven, en ik mocht doorlopen.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_78071574
Bram, hou er wel rekening mee dat de prijzen in Bulgarije in de afgelopen jaren waarschijnlijk al eens over de kop zijn gegaan. Zoals in alle opkomende landen schieten de prijzen net zo hard omhoog als de hotels. Je kunt het goedkoop houden in Bulgarije, dan moet je naar de 'lokale' kroegjes en barretjes gaan. De meeste Nederlanders willen echter toch onder de andere Nederlanders en Scandinaviërs lopen, die in de duurdere discotheken lopen. Die prijzen verschillen maar weinig van Kroatië, Turkije of zelfs Griekenland en Spanje.

Wat ik probeer duidelijk te maken is dat Bulgarije helemaal niet zo goedkoop is als lijkt, en er wel duidelijk andelen aan kunnen zitten. De een zit er een week zonder problemen, de ander wordt er bestolen, bedreigd en/of flink ziek. Zulke dingen kun je overal overkomen, ook in landen als Spanje en Griekenland gebeurd dat. Maar ik heb nu eenmaal het idee dat die dingen in Bulgarije nou net wat vaker gebeuren. En ik denk dat ik er toch wel over mee kan praten want ik ben er geweest en heb vergelijkingsmateriaal.

Maar zoals ik al zij; ze zijn nogal in ontwikkeling. Als ik er komende zomer terugkom ziet het er al weer voller en grootser uit, de Bulgaren zullen hun opvliegende karakter echter niet zo snel verliezen en de politie zal niet opeens gaan functioneren zoals we dat in West-Europa verwachten van de politie. Ik moet wel zeggen dat het overgrote deel van de Bulgaren uiterst gastvrij en behulpzaam is, alleen al omdat ze het met 3x minder in de maand moeten doen dan zelfs een simpele Hollandse student. Het is alleen jammer dat een klein groepje er voor zorgt dat zo'n land een slechte naam krijgt, maar zo is het vaak.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 16 februari 2010 @ 21:01:10 #112
80791 crew  Paul
pi_78073928
Biertje in de populaire clubs kost idd ongeveer hetzelfde als in NL.
Alleen in lokale dingen of op vreemde tijden kan je er goedkoop zuipen
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 16 februari 2010 @ 21:01:44 #113
80791 crew  Paul
pi_78073963
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:53 schreef afcajos het volgende:
Paul is inderdaad een grote faal in dit topic

Ik heb ook maar 1x wat negatiefs meegemaakt, en dat was toen ik stond te wildplassen op het strand. Er kwam een uitsmijter van een bijgelegen club naar me toe om 10 euro bietsen als boete

Gewoon gegeven, en ik mocht doorlopen.
Je bent zelf een faal, de meeste NLers die ik tegenkwam hadden gezeik gehad. Dus
pi_78082121
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:19 schreef appelflapj het volgende:
Bram, hou er wel rekening mee dat de prijzen in Bulgarije in de afgelopen jaren waarschijnlijk al eens over de kop zijn gegaan.
dan zou het hard moeten gegaan zijn, want toen ik in 2007 terugging (twee jaar later na mijn eerste keer dus) waren de prijzen van de cocktails in die bar nog steeds hetzelfde of misschien ¤ 0,50 gestegen ofzo. En de Fenix bar is echt geen afgelegen, lokale bar ofzo, die ligt pal bij de Lazur en zit vol met Scandinaviers.
Ik kan overigens ook vergelijken want ben ook in Kroatie, Spanje, Griekenland, ... geweest En die prijzen in Sunny Beach waren beduidend lager dan in Chersonissos bvb.
pi_78082197
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:01 schreef Paul het volgende:

[..]

Je bent zelf een faal, de meeste NLers die ik tegenkwam hadden gezeik gehad. Dus
wel hopelijk blijven de NL'ers massaal weg dankzij jouw gezeik, dan worden de prijzen weer goedkoper en hoor je minder Nederlands geblaat, want in 2005 zag je daar nog geen enkele NL'er lopen.
Vertel nu eens van je trauma paul ?
pi_78082316
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:01 schreef Paul het volgende:
Biertje in de populaire clubs kost idd ongeveer hetzelfde als in NL.
Alleen in lokale dingen of op vreemde tijden kan je er goedkoop zuipen
vreemd zeg dat ik dan in verschillende populaire bars na 22u 's avonds spotgoedkoop cocktails dronk (én verdomd goede cocktails) . Maarja, zal wel aan mij liggen, zal ik wel de 'verkeerde' bars opgezocht hebben
Misschien dat jij niet verder kwam dan de bars op de promenade zelf , maar een beetje verder daarvan af waren het echt lage prijzen. Zowat alle bars die zich rond disco Lazur bevinden zijn echt wel goedkoop.
O ja, en wij zaten in hotel Nessebar Nord/Sud , ook wel een aanradertje, ligt in de straat van Lazur en je hebt er all inclusive (of half-pension) aan spotprijzen. Ze zijn er heus niet kwistig met hun drank, het eten valt ook best mee én je hebt een groot zwembad ter beschikking.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 16 februari 2010 @ 23:44:59 #117
80791 crew  Paul
pi_78082386
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:40 schreef BramKVO het volgende:

[..]

wel hopelijk blijven de NL'ers massaal weg dankzij jouw gezeik, dan worden de prijzen weer goedkoper en hoor je minder Nederlands geblaat, want in 2005 zag je daar nog geen enkele NL'er lopen.
Vertel nu eens van je trauma paul ?
Ik zelf heb er geen trauma's gehad maar andere NLers wel, we werden alleen omsingeld door hoeren en pooiers
pi_78082575
Ok Paul, we zijn dan akkoord dat je er problemen kán hebben, maar als je een beetje je verstand gebruikt, zal dat waarsch wel niet.
Jij doet hier precies of de mensen naar de Gazastreek trekken ... Het is hier een topic waar mensen herinneringen kunnen ophalen aan hun reis, info willen over kroegen, disco's, ... Je kan ze wel eens waarschuwen om uit te kijken maar hoe jij bezig bent, is toch écht wel way over the top.
Intussen hebben maten van mij hun reis geboekt naar SB, in hetzelfde hotel waar ik al gezeten heb, heb hen intussen al wat tips gegeven en speel met het idee om ook nog een derde keer terug te gaan voor een weekje
pi_78082578
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:44 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik zelf heb er geen trauma's gehad maar andere NLers wel, we werden alleen omsingeld door hoeren en pooiers
pi_78082611
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:49 schreef BramKVO het volgende:
Ok Paul, we zijn dan akkoord dat je er problemen kán hebben, maar als je een beetje je verstand gebruikt, zal dat waarsch wel niet.
Jij doet hier precies of de mensen naar de Gazastreek trekken ... Het is hier een topic waar mensen herinneringen kunnen ophalen aan hun reis, info willen over kroegen, disco's, ... Je kan ze wel eens waarschuwen om uit te kijken maar hoe jij bezig bent, is toch écht wel way over the top.
Intussen hebben maten van mij hun reis geboekt naar SB, in hetzelfde hotel waar ik al gezeten heb, heb hen intussen al wat tips gegeven en speel met het idee om ook nog een derde keer terug te gaan voor een weekje

DO NOT FEED THE TROLL
pi_78090994
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:44 schreef Paul het volgende:

Het probleem is ook dat de slechte dingen iedere keer verteld worden, en dat daarover doorgedraafd wordt. De slechte dingen blijven het beste bij. 'Sommige mensen' proberen het land de grond in te boren, heb ik het idee.
De goede ervaringen worden niet speciaal belicht, omdat het gewoon goed is gegaan. De mensen blijven naar Sunny Beach gaan, zeg dat niet gewoon iets dat het toch wel een leuk land is om op naar vakantie te gaan?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 17 februari 2010 @ 10:38:28 #122
80791 crew  Paul
pi_78091166
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:32 schreef montanl het volgende:

[..]

Het probleem is ook dat de slechte dingen iedere keer verteld worden, en dat daarover doorgedraafd wordt. De slechte dingen blijven het beste bij. 'Sommige mensen' proberen het land de grond in te boren, heb ik het idee.
De goede ervaringen worden niet speciaal belicht, omdat het gewoon goed is gegaan. De mensen blijven naar Sunny Beach gaan, zeg dat niet gewoon iets dat het toch wel een leuk land is om op naar vakantie te gaan?
Ik denk dat je sowieso niet Sunny Beach het hele land moet noemen.
Sunny Beach is gewoon een kermis, dat kan je geen Bulgarije noemen.
pi_78092954
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:38 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik denk dat je sowieso niet Sunny Beach het hele land moet noemen.
Sunny Beach is gewoon een kermis, dat kan je geen Bulgarije noemen.

Oké Sunny Beach de grond in te boren dan
  woensdag 17 februari 2010 @ 12:09:46 #124
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_78093851
Paul heeft niet geneukt in Sunny Beach
Deathlift or Die.
  woensdag 17 februari 2010 @ 13:15:23 #125
97111 ukga
Siewosie baas
pi_78096172
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:09 schreef Ethanolic het volgende:
Paul heeft niet geneukt in Sunny Beach
hahahahaha
  woensdag 17 februari 2010 @ 13:26:31 #126
288142 mr_t88
Legen...wait for it...DARY!
pi_78096634
Voor iedereen die hier anti Paul is:
Ga gewoon en zie het zelf maar! Luister vooral naar de positieve verhalen en vooral niet naar de negatieve! Maar niet na je vakantie komen miepen dat je ziek bent geworden of dat je gepijpt en beroofd bent door een hoer...
Enjoy!
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 17 februari 2010 @ 13:26:51 #127
80791 crew  Paul
pi_78096648
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:26 schreef mr_t88 het volgende:
Voor iedereen die hier anti Paul is:
Ga gewoon en zie het zelf maar! Luister vooral naar de positieve verhalen en vooral niet naar de negatieve! Maar niet na je vakantie komen miepen dat je ziek bent geworden of dat je gepijpt en beroofd bent door een hoer...
Enjoy!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 17 februari 2010 @ 13:31:05 #128
80791 crew  Paul
pi_78096790
Ok het laatste wat ik zeg dan laat ik jullie met rust

Heb je al geboekt: have fun, en pas gewoon goed op jezelf en je vrienden. Je vermaakt je best deze vakantie in de clubs.

Heb je nog niet geboekt: Ga niet, en ga als je toch wilt partyen naar Chersonissos, Mallorca enz, daar kan je ook feesten en voor de cultuur in Bulgarije kom je toch niet.

woensdag 17 februari 2010 @ 16:36:16 #129
97111 ukga
Siewosie baas
pi_78104556
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:31 schreef Paul het volgende:
Ok het laatste wat ik zeg dan laat ik jullie met rust

Heb je al geboekt: have fun, en pas gewoon goed op jezelf en je vrienden. Je vermaakt je best deze vakantie in de clubs.

Dankjewel

Ik was btw vorige x naar chersinossos. Daar liepen ook al die zigeuners te roven en stelen en er was overal vechtpartijen enzo. Echt veel cultuur was er ook niet
Maarja we zullen het allemaal wel zien. Ik heb een goede verzekering Zolang ik niet in een kist naar huis hoef vind ik het wel best
pi_78109202
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:36 schreef ukga het volgende:

[..]

Dankjewel

Ik was btw vorige x naar chersinossos. Daar liepen ook al die zigeuners te roven en stelen en er was overal vechtpartijen enzo. Echt veel cultuur was er ook niet

eigenlijk heb ik in Chersonissos veel meer vechtpartijen gezien (Ajax tegen Feyenoord-sups ) dan in Sunny Beach. En inderdaad, het liep er ook vol van die zigeunerkids op de promenade.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 17 februari 2010 @ 21:49:07 #131
80791 crew  Paul
pi_78118326
Stiekem ga ik nog wel wat zeggen hihi

Ik was ook in Chersonissos, maar had daar alleen maar wat zigeunervrouwen gezien idd die op de grond zaten te bedelen en die kids met bloemen. Maar verder had je daar geen last van vond ik.
pi_78121024
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:38 schreef BramKVO het volgende:

[..]

eigenlijk heb ik in Chersonissos veel meer vechtpartijen gezien (Ajax tegen Feyenoord-sups ) dan in Sunny Beach. En inderdaad, het liep er ook vol van die zigeunerkids op de promenade.
Ik hoop dat de politie daar wat minder soft is dan in Nederland, feesten is geen probleem maar als je het gaat verpesten mogen ze wel goed stevig ingrijpen.
Junk van het jaar
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:09:10 #133
97111 ukga
Siewosie baas
pi_78122369
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef Paul het volgende:
Stiekem ga ik nog wel wat zeggen hihi

Ik was ook in Chersonissos, maar had daar alleen maar wat zigeunervrouwen gezien idd die op de grond zaten te bedelen en die kids met bloemen. Maar verder had je daar geen last van vond ik.
een vriend van mij heeft een zigeuner meisje van 10 tegen een muur geslagen omdat zijn telefoon weg was toen zij hem een bloem wou 'verkopen'. Toen werd snel (door haar broertje?) de telefoon op de grond gegooid.
ze proberen je ook van die lichtgevende armbandjes om te doen, en dan jouw echte ketting te jatten zonder je het door hebt. echte ratten zijn het
pi_78130797
Offtopic ^^

Ontopic \/

Zijn er verder nog dingen in Sunny die handig zijn.
Hoeveel geld moet je meenemen, of kan je daar gewoon pinnen?
Wat zijn goede eet tentjes, zodat je geen troep krijg?

Aanvullingen?
Laat het horen...
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 18 februari 2010 @ 10:11:58 #135
80791 crew  Paul
pi_78130839
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:10 schreef montanl het volgende:
Offtopic ^^

Ontopic \/

Aanvullingen?
Laat het horen...
Je moet veel pinnen in 1 keer en in je kluis gooien, je betaald best veel transactiekosten daaro. Als je geen kluis hebt, doe het dan maar niet, anders jat de schoonmaker het
  donderdag 18 februari 2010 @ 11:07:40 #136
253447 Ethanolic
pi_78132447
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:11 schreef Paul het volgende:

[..]

Je moet veel pinnen in 1 keer en in je kluis gooien, je betaald best veel transactiekosten daaro. Als je geen kluis hebt, doe het dan maar niet, anders jat de schoonmaker het
Wat de fuck
Deathlift or Die.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 18 februari 2010 @ 11:09:08 #137
80791 crew  Paul
pi_78132489
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:07 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Wat de fuck
Wat is er, kom ik eens met een goede tip
pi_78133229
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:10 schreef montanl het volgende:
Offtopic ^^

Ontopic \/

Aanvullingen?
Laat het horen...
In de 'Fat Duck' kon je wel goede en immens grote steaks krijgen alleszins.
pi_78177250
Even weer een vraag bombarderen

In Spanje en overal hebben ze waterparadijzen of een banaan waar je op kan
hoe is dat in Sunny Beach geregeld is dat te betalen en is het ook echt leuk om te doen?

Laat maar horen
pi_78187214
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:31 schreef montanl het volgende:
Even weer een vraag bombarderen

In Spanje en overal hebben ze waterparadijzen of een banaan waar je op kan
hoe is dat in Sunny Beach geregeld is dat te betalen en is het ook echt leuk om te doen?

Laat maar horen
Je hebt net buiten SB inderdaad een leuk openluchtwaterpretpark. Het is niet zo overweldigend als de immens waterparken in Frankrijk of Italie, maar je kunt er je zeker een dagje vermaken !
Ze deden er ook waterpolowedstrijdjes, wij hebben met z'n vieren vijf stoere Bulgaren ingemaakt, dat vonden ze wel niet zo leuk
Prachtige Bulgaarse redstertjes trouwens
pi_78207491
Je moet gewoon enorm geluk hebben dat je niet de foute mensen tegen het lijf loopt in Sunny Beach, dan is het er prima vertoeven. Ik zou in ieder geval als tip geven je gewoon verstandig te gedragen (ga niet wildplassen, geen populair gedrag vertonen op de boulevard of drugs proberen te kopen).
pi_80347906
Even een Kick!

Zijn er nog mensen met leuke ervaringen
meldt ze hierrr!
pi_80452240
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:06 schreef montanl het volgende:
Even een Kick!

Zijn er nog mensen met leuke ervaringen
meldt ze hierrr!
Ik ben in de zomer(begin augustus) van 2009 in SB geweest met 10 personen. Hotel was prima, een nieuw hotel (net buiten het centrum) wat niet echt druk bezocht was, want het zat denk ik voor nog geen 25% vol. Daardoor hadden we wel het hele zwembad en terras voor ons alleen, op een paar dames uit Groningen na. Ook hadden we de schoonmaakster een beetje omgekocht, door haar 5 lev per persoon te geven, wat voor ons niet veel is. Daardoor maakte ze onze kamers iedere dag perfect schoon, ipv 1x in de week.

't uitgaan was top, met name de Vinking. Veel lol gehad, zolang je maar gewoon je hoofd erbij houd en niet als een malloot gaat gedragen! 2 incidentjes, een maat die stond te plassen in een steeg bij de viking, moest 30 lev afrekenen, maar hij had niets meer, en kwam er met een waarschuwing vanaf. En een maat die een in een kroeg een stoel demonteerde, moest 60 lev betalen. Maar dat zou in hier ook gebeuren. Wel 2 dagen ziek geweest, maar dat kwam door de drank en niet door het eten. Je moet gewoon in de iets duurdere restaurantjes gaan eten, daar was het eten stukken beter. Dan maar 20 euro afrekenen voor een maaltijd ipv 10 euro.

Maar wel een mooie vakantie!
pi_80472620
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:11 schreef Paul het volgende:

[..]

Dat dus Ook zou ik veel pinnen omdat de pinautomaten nog wel eens leeg zijn en dus geen geld meer geven. Beetje vervelend als dat gebeurd net voordat je de discotheek in wilt gaan.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 19 april 2010 @ 10:32:29 #145
97111 ukga
Siewosie baas
pi_80472661
ik heb mijn vakantie gecancelled, wegens reacties van paul.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 april 2010 @ 11:00:29 #146
80791 crew  Paul
pi_80473541
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:32 schreef ukga het volgende:
goede beslissing
  maandag 19 april 2010 @ 11:15:58 #147
253447 Ethanolic
pi_80474078
quote:
Deathlift or Die.
pi_80477018
quote:
hilarisch én zielig tergelijkertijd Tenzij je het sarcastisch bedoelt, dan is het weer
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 april 2010 @ 12:34:46 #149
80791 crew  Paul
pi_80477117
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef BramKVO het volgende:

[..]

hilarisch én zielig tergelijkertijd Tenzij je het sarcastisch bedoelt, dan is het weer
Ik denk dat hij een verstandige jongeman is en mijn aanbevelingen ten harte heeft genomen. Hierdoor heeft hij een verstandig besluit gemaakt en toen weer veel geld bespaard, welke hij nu kan uitgeven aan een kwaliteitsvolle vakantie
pi_80477220
En kan hij tijdens het uitgaan het dubbel van zijn geld verdrinken in het Nederlandse Chersonissos ofzo ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')