laatste antwoordquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:04 schreef _Led_ het volgende:
Hebben ze je deze test al laten doen ?
[ afbeelding ]
quote:he, wij zijn schizoGezellig
en nummer 4 is een beetje vaag, 56 denk ik maar zo niet dan zal ik mezelf alvast melden bij de pliesies
Ik maak me zorgen ik zie niets in plaatje 5quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:16 schreef Michielos het volgende:
Goede openingspost, alleen die kleurenblindheid test van Led is;')
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:21 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen ik zie niets in plaatje 5
Maar wat kost dat internet op je kamer dan? lig je alleen? Hoe ziet het er daar uit? Ben best wel benieuwd namelijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef Manke het volgende:
als je pn bent met energiepoorten, kan je beter geen evp doen.
had de hufters boos gemaakt en ik was open, zie waar ik beland ben
Die test is bullsnhitquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:37 schreef Bill_E het volgende:
[..]
ik maak geen geintje.. wat staat er ? En wie is Manke?
Ik mis in de OP een samenvatting en een link naar het vorige deelquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die test is bullsnhiten Manke is de user die hier ook post zoals je ziet die naar eigen zeggen met een spoedopname is opgenomen omdat hij/zij stemmen hoort..maar veel is nog niet duidelijk, vooral de toegang tot internet is nogal eh, merkwaardig.
Ik zie daar ook niksquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:21 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen ik zie niets in plaatje 5
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Waar lig je dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:20 schreef Manke het volgende:
ik heb nooit wat met de bijbel gehad, maar:
EF 6:12 is echt
als iemand zich geroepen voelt te komen met radio of opnemeapparatuur is ie welkom, liever 1 of 2 .
hmm.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:27 schreef Manke het volgende:
toen ik dit net schreef, werden de stemmen ineens zachter.
we hebben met iets kwaads te maken.
en ik ben gewoon bij m'n volle verstand.
als je ze wat vraagt, halen ze het antwoord uit je hoofd
gaf ze onzin antoorden en dat werd herhaald
Bastardquote:
Bij Toutatis, zal het echt zover komen dat Bastard iemand in TRU gaat vertellen dat ie niet goed bij zijn hoofd is ?quote:
Ik denk er het mijne van Asterix !quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Bij Toutatis, zal het echt zover komen dat Bastard iemand in TRU gaat vertellen dat ie niet goed bij zijn hoofd is ?
Maar Manke ligt toch al in het ziekenhuis? Dus ik neem aan dat hij al hulp heeft?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik denk er het mijne van Asterix !
Manke, mag ik eerlijk zijn? Ik denk niet dat je nog bij je volle verstand bent. Je hebt hulp nodig.. en snel (ik neem i.i.g. aan dat je geen troll bent)
Ik heb zo mijn twijfelsquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar Manke ligt toch al in het ziekenhuis? Dus ik neem aan dat hij al hulp heeft?
Dan maar even afwachten op het volgende bericht.quote:
Maar hoe internet je daar dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:33 schreef Manke het volgende:
tja die berichten waren nogal verwarrig omdat ik onder invloed was
nu ik dit schrijf krijg ik pijn in mn achterhoofd
ik ben te veel in discussie gegaan met 'ze'
bel naar het waterlandziekenhuis purmerend en vraag of dhr X is opgenomen.
het is allemaal echt TE bizar.
welke medicijnen? weet de naam niet
langwerpig oranje, 3 voor t slapen en een slaaptablet.
na de huisarts wa alles rustig
thuis aangekomen, pc aan, opname, en psychose. al toen ik op rec klikte, hoorde nog niet eens wat, hoorde welin mn oor hij begint weer.
ik neem jullie niet in de maling en dat zweer ik op alles.
jheb ze laten weten dat ze niet die in mn bewusttzijn kunnen lezen, nu kunnen ze tot het diepste lezen na een soort van chant gehoord te hebben.
en ik ben echt bij mn volle verstand
ik HOOP dat het tussen mbn oren is, maar dat is t niet ivm te veel overeenkomsten met evp's
voelt NU alsof mn ziel eruit gezogen wordt, maar dat gaat niet gebeuren. duizelig draaierig instabiel staan, niet eens onder invloed van pillen.
Externe bronnen als internet zijn niet controleerbaar, daarom hebben ze geen internet-toegang beschikbaar o.a.quote:het veilige leefklimaat op de afdeling
Ahum..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:52 schreef Manke het volgende:
ja blijkbaar
meneer in mn hoofd is zwaar boos
quote:De kliniek biedt verder de mogelijkheid van zeer intensieve verpleging en behandeling op een g esloten unit . Op deze unit staat de individuele benadering voorop. Op deze unit is altijd een verpleegkundige aanwezig en er wordt individuele therapie aangeboden. Er komt elke dag een psychiater.
Je moet nu niet nog steeds evp gaan doen maar even op jezelf letten .quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:33 schreef Manke het volgende:
tja die berichten waren nogal verwarrig omdat ik onder invloed was
nu ik dit schrijf krijg ik pijn in mn achterhoofd
ik ben te veel in discussie gegaan met 'ze'
bel naar het waterlandziekenhuis purmerend en vraag of dhr X is opgenomen.
het is allemaal echt TE bizar.
welke medicijnen? weet de naam niet
langwerpig oranje, 3 voor t slapen en een slaaptablet.
na de huisarts wa alles rustig
thuis aangekomen, pc aan, opname, en psychose. al toen ik op rec klikte, hoorde nog niet eens wat, hoorde welin mn oor hij begint weer.
ik neem jullie niet in de maling en dat zweer ik op alles.
jheb ze laten weten dat ze niet die in mn bewusttzijn kunnen lezen, nu kunnen ze tot het diepste lezen na een soort van chant gehoord te hebben.
en ik ben echt bij mn volle verstand
ik HOOP dat het tussen mbn oren is, maar dat is t niet ivm te veel overeenkomsten met evp's
voelt NU alsof mn ziel eruit gezogen wordt, maar dat gaat niet gebeuren. duizelig draaierig instabiel staan, niet eens onder invloed van pillen.
Uhm, nou, we hebben hier naar je opnames geluisterd maar we waren allemaal niet echt overtuigd zeg maar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:33 schreef Manke het volgende:
Nou ik hoorde hier en daar wel wat... ik geef hem het voordeel van de twijfel wdb. Maar dat hij hulp nodig heeft, dat is zeker.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, nou, we hebben hier naar je opnames geluisterd maar we waren allemaal niet echt overtuigd zeg maar.
Dus ik al zet m'n geld erop dat je 'gewoon' kortsluiting in je bakkes hebt.
Hoorde je wat voor, of nadat hij gepost had wat je erin zou moeten horen ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik hoorde hier en daar wel wat... ik geef hem het voordeel van de twijfel wdb. Maar dat hij hulp nodig heeft, dat is zeker.
aangezien de mp3's de titels dragen van wat je erbij moet horen is het dus nadat hij gepost had wat je erin moet horen. Je verwacht dat te horen en ook al moet je er moeite voor doen , het erin horen zal je.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hoorde je wat voor, of nadat hij gepost had wat je erin zou moeten horen ?
Nee hoor.quote:
De titels las je niet? je pikt het sowieso opquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor.
De titel las ik al niet, klikt gewoon wat aan en vervolgens hoorde ik bij een aantal helemaal niks, of mijn oor is er niet op gespitst. En de andere hoorde ik wel.. waarna ik mijzelf af vroeg hoe echt de opname's waren.. als ze echt zijnals er mee gesjoemeld is
Als ze zo in capital staan zou ik de enaonderster kiezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
De titels las je niet? je pikt het sowieso op
als ik je een lijstje geef
ANGST.mp3
SCHREEUW.mp3
BLOED.mp3
MOORD.mp3
LIEFDE.mp3
SEX.mp3
GELD.mp3
en je mag er eentje aanklikken, lees je ze hoe dan ook, hoe oppervlakkig dan ook(of je moet geblinddoekt zijn)
aangezien elk bestand al de naam droeg van hetgeen je erin moest horen, lijkt het mij een logische conclusie dat je juist dat erin hoort/.
Ok, en juist dat lijkt me leuk om te testen. Ik zet dadelijk een bestandje online en dan mag jij zeggen wat je erin hoort , okquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ze zo in capital staan zou ik de enaonderster kiezen.![]()
Maar sorry hoor, al had het audiobestand schaap gegeten dan nog had ik wel de tekst gehoord.. 4x afgespeeld.
Als Manke inderdaad in zo een soort instelling zit kun je makkelijk internetten hoor. Ik werk in zo een soort instelling en wij hebben ook openbare computers met internet voor de cliënten. Alleen sommige sites worden meestal geblokkeerd zodat er niet al te veel rotzooi mee uitgehaald wordt.quote:
je bent niet bezeten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:34 schreef Manke het volgende:
haha of iedere schizo is bezeten
dat vind ik een opnderzoek waard
zet een recorder of radio bij een schizoer
is het niet erg toevallig allemaal, de opeenvolging van feiten?
mn ma was er net, had ff opname met dr tel gemaakt, en ja hoor "teringlijer teringlijer" continu.
heb nu een onzichtbare draad in mn nek na een soort chant.
vind het spooky.
niburu.nl e.d. hoop ik ook?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als Manke inderdaad in zo een soort instelling zit kun je makkelijk internetten hoor. Ik werk in zo een soort instelling en wij hebben ook openbare computers met internet voor de cliënten. Alleen sommige sites worden meestal geblokkeerd zodat er niet al te veel rotzooi mee uitgehaald wordt.
Ondanks de ernst van deze situatie moest ik lachenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:29 schreef Zon het volgende:
Kolere! Je bent zo schizofreen als de neten!
Accepteer elke behandeling die je krijgt.
Bij een spoedopname ook? Ik vind dat hij vrij veel op Internet mag dan, en ook naar eigen zeggen nog niet "onder behandeling" is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als Manke inderdaad in zo een soort instelling zit kun je makkelijk internetten hoor. Ik werk in zo een soort instelling en wij hebben ook openbare computers met internet voor de cliënten. Alleen sommige sites worden meestal geblokkeerd zodat er niet al te veel rotzooi mee uitgehaald wordt.
Spoedopname houdt vaak in dat iemand eigenlijk meteen 'in huis' genomen wordt. Maar er staat dan geen 24u zorg op, iemand moet wel in huize blijven maar heeft ook momenten dat iemand zelf dan even mag doen waar hij zin in heeft. Zo dus ook internetten. Hij zal wel onder behandeling zijn denk ik dan... aangezien hij ook gesprekken heeft gehad met de psychiater/arts die volgens hem vrij 'nuchter' bleef.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Bij een spoedopname ook? Ik vind dat hij vrij veel op Internet mag dan, en ook naar eigen zeggen nog niet "onder behandeling" is.
Indien het waar is, beterschap Manke!
Er zijn honderden, zo niet duizenden mensen die aan EVP gedaan hebben die nergens last van hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:40 schreef Manke het volgende:
"wat is die draad in mn nek"
"dat is de staart van de duivel"
"nee, wat is dat?"
"dat is de staart van de DUI-VEL"
ik slik seroquel 150mg
nee, geen nibiru
dit is heel serieus
had nooit met evps moeten beginnen
Doe eens een diagnose...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Spoedopname houdt vaak in dat iemand eigenlijk meteen 'in huis' genomen wordt. Maar er staat dan geen 24u zorg op, iemand moet wel in huize blijven maar heeft ook momenten dat iemand zelf dan even mag doen waar hij zin in heeft. Zo dus ook internetten. Hij zal wel onder behandeling zijn denk ik dan... aangezien hij ook gesprekken heeft gehad met de psychiater/arts die volgens hem vrij 'nuchter' bleef.
Ja maar tijdens zulke psychoses zulke posts maken, als ik verpleger was zou ik dat toch niet willen, zo maakt hij zichzelf helemaal paraquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Spoedopname houdt vaak in dat iemand eigenlijk meteen 'in huis' genomen wordt. Maar er staat dan geen 24u zorg op, iemand moet wel in huize blijven maar heeft ook momenten dat iemand zelf dan even mag doen waar hij zin in heeft. Zo dus ook internetten. Hij zal wel onder behandeling zijn denk ik dan... aangezien hij ook gesprekken heeft gehad met de psychiater/arts die volgens hem vrij 'nuchter' bleef.
Daar begin ik niet aan... Maar psychotisch zeker, schizofreen.. wellicht.quote:
Mja, ik zou het ook niet willen maar soms heb je gewoon even je aandacht bij iemand anders nodig en dan gaan ze hele verhalen op internet spuien. Het gebeurt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja maar tijdens zulke psychoses zulke posts maken, als ik verpleger was zou ik dat toch niet willen, zo maakt hij zichzelf helemaal para![]()
Ik dacht dat Seroquel alleen in 100 / 200 /300 en 400/500 werd gegeven? Maarja, is voor mij ook wat jaren geleden
Manke... 'grappig'. Een van mijn cliënten die schizofreen is gaat altijd wel dicht bij de radio staan, zoekt stoorzenders op en gaat dan vertellen wat er gezegd wordt. Echter... ik heb er wel eens bij gestaan en ik hoor diens gedachten dan echt niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:48 schreef Manke het volgende:
dan dragen ze ook demonen met zich mee
ik ben me bewust geworden dat ze er bij mij zitten en dt weten ze, dus gaan ze treiteren en dreigen, oftewel je wordt schizo.
dat denk ik.
doe es de antenne van een radio bij het hoofd van een schizo op een ruiszender
WEDDEN dat je stemmen en zelfs de gedachten van de patient hoort.
ik heb thuis de opname van mijn gedqchte op mp3, als ik er even tussenuit mag stuur ik t op
Dat is wat ik bedoelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan... Maar psychotisch zeker, schizofreen.. wellicht.
Okquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:47 schreef Laniboekje het volgende:
Mja, ik zou het ook niet willen maar soms heb je gewoon even je aandacht bij iemand anders nodig en dan gaan ze hele verhalen op internet spuien. Het gebeurt.
Seroquel heb je in 25mg, 100mg, 150mg, 200mg en 300mg.
Ik betwijfel of Manke wel in een gesloten unit zit aangezien hij ook zegt 'als ik er tussenuit mag'. Maar op gesloten units mag meer dan je denkt, kan ik me soms wel eens aan ergeren. Soms wordt daar meer drugs en medicijnen gedeald dan op open afdelingen en iedereen doet alsof zijn neus bloedt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ok![]()
Geen verwijten of wat dan ook uiteraard, is alleen voor mij een tijd geleden dat ik in de materie zat vandaar![]()
Maar, in een gesloten unit hebben ze ook gewoon volledige vrijheid? Wist ik niet*niet dat Manke daar zit, dat weet ik niet natuurlijk*
Maar seroquel is toch een redelijk heftig middel? Dacht dat 5% of meer ofzo last kreeg van bepaalde hartritmestoornissen als bijwerking?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Manke wel in een gesloten unit zit aangezien hij ook zegt 'als ik er tussenuit mag'. Maar op gesloten units mag meer dan je denkt, kan ik me soms wel eens aan ergeren. Soms wordt daar meer drugs en medicijnen gedeald dan op open afdelingen en iedereen doet alsof zijn neus bloedt.
Maar ook geen verwijten naar jou hoor. Soms veranderen die medicijnen zo vaak dat ik ook tien keer na moet kijken of het allemaal wel goed is. Ze experimenteren wat raak af en toe.
Ja, heftig is het zeker maar wel zeer effectief voor mensen die last hebben van angsten, paranoïde, stemmen e.d.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar seroquel is toch een redelijk heftig middel? Dacht dat 5% of meer ofzo last kreeg van bepaalde hartritmestoornissen als bijwerking?
*zoekt wel weer ff op via farmacotherapeutisch kompas
Dan mogen ze Manke nog een streepje extra gevenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, heftig is het zeker maar wel zeer effectief voor mensen die last hebben van angsten, paranoïde, stemmen e.d.
Haha, zou het helpen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan mogen ze Manke nog een streepje extra gevenNo offense
Of wat propofolquote:
ik kom met je mee , als je gaat. PM me maar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:02 schreef Zon het volgende:
Wie is er voor een Truth meet in het Waterland ziekenhuis?!
Is niet goed voor Manke, wordt 'ie helemaal Paranoïde..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik kom met je mee , als je gaat. PM me maar.
Mogen we allemaal blijven omdat ze denken dat we geloven in hogere wezens e.d. Word gezellig dan voor Manke.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:02 schreef Zon het volgende:
Wie is er voor een Truth meet in het Waterland ziekenhuis?!
Doen we allemaal een "I BELIEVE" shirt aanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mogen we allemaal blijven omdat ze denken dat we geloven in hogere wezens e.d. Word gezellig dan voor Manke.
Aangezien ik de huisskepticus ben (endorsed by Led en andersom) , pleit ik jullie wel vrij.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mogen we allemaal blijven omdat ze denken dat we geloven in hogere wezens e.d. Word gezellig dan voor Manke.
Wij zijn de hogere wezens!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Manke... 'grappig'. Een van mijn cliënten die schizofreen is gaat altijd wel dicht bij de radio staan, zoekt stoorzenders op en gaat dan vertellen wat er gezegd wordt. Echter... ik heb er wel eens bij gestaan en ik hoor diens gedachten dan echt niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:07 schreef Manke het volgende:
Misschien tijd om toch even de verpleegkundige erbij te halen Manke?quote:neem het op
met taoperec telefoon maakt niet uit
ik zie de pieken in de mp3, ik beeld me niks in
shit gaat niet goed, paniek
Je beeld je alles in! dat is het eerste dat je moet gaan beseffen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:07 schreef Manke het volgende:
neem het op
met taoperec telefoon maakt niet uit
ik zie de pieken in de mp3, ik beeld me niks in
shit gaat niet goed, paniek
Mischien is het wel geen draad maar heb je Ekbom Syndrome .. dan zijn het parasieten en insecten die uit je huid komenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:17 schreef Manke het volgende:
gaat weer goed, werd even licht in mn hoofd
denk dat ik vannacht mn eerste echte psychose krijg hehe
iemand bekend met onzichtbare draad aan de nek?
als ik t pk en eraan trek voel ik het uit mn huid komen
Dat is niet echt handig om te zeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:19 schreef Michielos het volgende:
Mischien is het wel geen draad maar heb je Ekbom Syndrome .. dan zijn het parasieten en insecten die uit je huid komen
Hij zit toch onder veilige omstandigheden met toezicht.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:22 schreef Zon het volgende:
[..]
Dat is niet echt handig om te zeggen.
Schizofrenen zijn erg goedgelovig soms.
Zelfs onder veilige omstandigheden met toezicht kun je gekke dingen doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hij zit toch onder veilige omstandigheden met toezicht.
Lieve schat, ik denk dat je al in je psychose zit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:17 schreef Manke het volgende:
gaat weer goed, werd even licht in mn hoofd
denk dat ik vannacht mn eerste echte psychose krijg hehe
iemand bekend met onzichtbare draad aan de nek?
als ik t pk en eraan trek voel ik het uit mn huid komen
Ja, vraag maar aan mn ouders.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zelfs onder veilige omstandigheden met toezicht kun je gekke dingen doen.
Sorry , maar ik blijf twijfelen of hij echt te maken heeft gehad met een spoedopname. Ik ben het wel met je eens dat je zelfs dan gekke dingen kunt doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zelfs onder veilige omstandigheden met toezicht kun je gekke dingen doen.
Ik geloof je graag. Maar heb het zelf ook al meegemaakt, mensen vinden op de meest rare manieren wel een weg. Triest maar waar.quote:
Ja, wie zal het zeggen. Wil ook wel weten wat er precies gaande is. Maar voor Manke kan het een spoedopname zijn en voor zijn naasten kan het iets zijn waar ze al weken mee bezig zijn om hem zover te krijgen. Wie zal het zeggen, voor de een de waarheid en voor de ander een andere waarheid. Is niet te peilen op dit moment.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Sorry , maar ik blijf twijfelen of hij echt te maken heeft gehad met een spoedopname. Ik ben het wel met je eens dat je zelfs dan gekke dingen kunt doen.
Was een grapje.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik geloof je graag. Maar heb het zelf ook al meegemaakt, mensen vinden op de meest rare manieren wel een weg. Triest maar waar.
Dat is idd ook een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, wie zal het zeggen. Wil ook wel weten wat er precies gaande is. Maar voor Manke kan het een spoedopname zijn en voor zijn naasten kan het iets zijn waar ze al weken mee bezig zijn om hem zover te krijgen. Wie zal het zeggen, voor de een de waarheid en voor de ander een andere waarheid. Is niet te peilen op dit moment.
Haha, ja... ik twijfelde. Ik dacht dat het een grapje was maar toen bedacht ik mijzelf: Ja, nou... misschien hebben diens ouders ook wat gedaan dus bedacht ik mijzelf maar om er serieus op in te gaan i.p.v. anders.quote:
Sorry Manke, ga ik niet doen. Hoe gek het ook klinkt, maar dat is privacy van de cliënt. Ik denk dat het de zaak van de cliënt ook niet bevorderd als ik het ga opnemen en leuk op internet ga zetten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:39 schreef Manke het volgende:
laniboekje, probeer alsjeblieft eens een recorder bij het hoofd van uw patient te houden, plaats de opnamen hier.
Denk dat ik daarmee de cliënt alleen maar meer doe vermoeden dat er wat zou zijn als ik het ga opnemen want dan ga ik voor diegene mee in diens verhaal en dan is er al helemaal geen land meer te bezeilen met de cliënt gok ik zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:45 schreef Manke het volgende:
oke dat respecteer ik, doe het anders voor je zelf.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Denk dat ik daarmee de cliënt alleen maar meer doe vermoeden dat er wat zou zijn als ik het ga opnemen want dan ga ik voor diegene mee in diens verhaal en dan is er al helemaal geen land meer te bezeilen met de cliënt gok ik zo.
Hoe nieuwsgierig ik ook ben.
Ik heb geen idee in wat voor setting hij nu echt zit. Maar het is dus 'normaal' dat ze op internet mogen, dan zitten ze tenminste even 'rustig' op een plek waar ze makkelijk gadegeslagen kunnen worden. Maar hoe hij verder in behandeling staat... geeen idee.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Is het niet heel verwarrend voor Manke dat hij gewoon kan internetten? Is rust nu niet veel beter voor hem? Al die extra impulsen lijken mij niet echt bevorderlijk.
Er wordt toch wel op hem gelet?
Maar ze kunnen allemaal verkeerde denkbeelden van anderen vinden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee in wat voor setting hij nu echt zit. Maar het is dus 'normaal' dat ze op internet mogen, dan zitten ze tenminste even 'rustig' op een plek waar ze makkelijk gadegeslagen kunnen worden. Maar hoe hij verder in behandeling staat... geeen idee.
Ik meende altijd te herinneren dat je in een inrichting (althans daar waar ik vaker op bezoek kwam) een ietwat strikte structuur hebt.. vaste slaaptijden e.d. Niet datje op 22:00 enz nog loopt te internetten en uitgebreid over je psychoses loopt te vertellen. Ik kan me echter vergissen. Nahja , wat voor de ene instelling geld, hoeft niet automatisch voor de andere te gelden he.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:59 schreef Zon het volgende:
[..]
Maar ze kunnen allemaal verkeerde denkbeelden van anderen anderen vinden.
Zo hey, nogal he?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:59 schreef Zon het volgende:
[..]
Zitten een hoop mensen met waanideeën op inet.
de waarheid ligt voor het oprapenquote:Denk dat ik daarmee de cliënt alleen maar meer doe vermoeden dat er wat zou zijn als ik het ga opnemen want dan ga ik voor diegene mee in diens verhaal en dan is er al helemaal geen land meer te bezeilen met de cliënt gok ik zo.
Hoe nieuwsgierig ik ook ben.
Dat is waar. Jij bent ook al zo gevat zo op de avond...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:09 schreef Manke het volgende:
@laniboekje
[..]
de waarheid ligt voor het oprapen
Jullie zijn ook een goed publiek!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Tweede keer dat ik dubbel lig om jou vanavond.
Denk er ook even goed over na wat wij allemaal gezegd hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:14 schreef Manke het volgende:
ja ik kap er nu ook mee
denk er maar even over na, denk dat het lenagrijk is.
het beste allemaal verder
Kerel.. het wordt steeds ongeloofwaardiger. Bij de meeste klinieken slapen de meeste patienten verplicht rond avondtijden. Ze zitten i.i.g. niet op internet over psychoses te typenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef Manke het volgende:
shit
koud op mn nek
licht in mn hoofd
kruipende energien op mn nek [voel tintelingen met mn hand]
dit is eng
Klinkt meer als Mexicaanse griep.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef Manke het volgende:
shit
koud op mn nek
licht in mn hoofd
dit is eng
Nee, idd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Kerel.. het wordt steeds ongeloofwaardiger. Bij de meeste klinieken slapen de meeste patienten verplicht rond avondtijden. Ze zitten i.i.g. niet op internet over psychoses te typen
Zou ook maar even een thermometer bij de dienstdoende verpleging vragen. Koud in je nek, licht in je hoofd en tintelingen.. dat had ik vanmiddag op het werk ook en vanavond bleek dat ik lichte verhoging had. Griepje anyone?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef Manke het volgende:
shit
koud op mn nek
licht in mn hoofd
dit is eng
Als anderen ook gescheld horen, heb je geen last van psychoses. Of ja, de enige oplossing kan dan een folie-a-deux zijn wat zeldzaam is. Hoezo gaan ze ervanuit dat je een psychose hebt als iedereen de geluiden ook hoort? Waarom ben je gesloten geplaatst als iedereen hetzelfde hoort als jou?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:47 schreef Manke het volgende:
alles wat ik gechreven heb is echt, incl evp opnames vanuit mn hoofd, anderen hoorden ook gescheld.
de stemmen zijn zachter nu, omdat ze niet meer willen dat ik ze hoor. ik hoor zelfs mn interne stem, letterlijk hoorik die, en ook geluiden die ik inbeeld hoor ik echt. hersenen zijn heel raar. wil dit liever wetenschappelijk laten onderzoeken ipv patient zijn.
het beste
alan
Mexicaanse griep !quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef Manke het volgende:
shit
koud op mn nek
licht in mn hoofd
dit is eng
Inderdaad.. voor slowchat hebben we een ander topic mensen. Laten we foto's filmpjes en geluidsfragmenten postenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Komen er nog filmpjes of niet? Hier wat freaky dingen:
Ben blij dat het redelijk met je gaat. Moet je nog lang blijven daar?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef Manke het volgende:
Met mij gaat het prima, dank je
Veel gescheld en doodsbedreigingen in m'n oor, maar niet zo hoorbaar. Tevens wordt alles herhaald door de stem wat ik zeg, denk en de meest onderbewuste gedachte.
vaak koppijn, duizelig, uitgeput en moeilijk slapen. die dingen lijken al mn energie af te pakken.
zit nu op 300mg seroquil
blijf er bij dat het echt is. bevestiging hiervoor blijft de overkomsten tussen de mp3s en in m'n hoofd. heb ook het idee dat er een demoon bij me zit door het evil gelach
En het idee dat wat je op de mp3's hoort en in je hoofd hetzelfde is omdat je hersenen overassociatief bezig zijn en horen wat ze verwachten te horen is geen optie ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef Manke het volgende:
Met mij gaat het prima, dank je
Veel gescheld en doodsbedreigingen in m'n oor, maar niet zo hoorbaar. Tevens wordt alles herhaald door de stem wat ik zeg, denk en de meest onderbewuste gedachte.
vaak koppijn, duizelig, uitgeput en moeilijk slapen. die dingen lijken al mn energie af te pakken.
zit nu op 300mg seroquil
blijf er bij dat het echt is. bevestiging hiervoor blijft de overkomsten tussen de mp3s en in m'n hoofd. heb ook het idee dat er een demoon bij me zit door het evil gelach
Heb je de psychiater maar 1 keer gezien? Wat vreemd. Voor de rest is het dus de hele dag daar zitten en je medicijnen aangereikt krijgen? Waarom ben je dan opgenomen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:20 schreef Manke het volgende:
ook echt
het is echt
ik weet dat het echt is
ik kan alleen niemand overtuigen
stemmen worden inmiddels zachter, ws door de medicijnen, incl duizeligheid en extreme vermoeidheid.
ik hoop dat ik snel weg mag - zoals ik zei, ze pompen je vol met medicijnen, bepaald door de psychiater die ik maar 1x even heb gezien.
begint freaky te worden, maar ik hou me sterk.
dacht vanmorgen m'n glas te horen verschuiven.
http://tribes.tribe.net/2(...)87-91d8-64332541ca6e
nee, de hele dag psychoses beschrijven op fokquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je de psychiater maar 1 keer gezien? Wat vreemd. Voor de rest is het dus de hele dag daar zitten en je medicijnen aangereikt krijgen? Waarom ben je dan opgenomen?
Freaky filmpjes ja. De eerste, meteen de indrukwekkendste, nog een paar keer bekeken, toen werd het me wel duidelijker dat het (knap gemaakte) fake is.. Jammerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Komen er nog filmpjes of niet? Hier wat freaky dingen:
Je ziet best duidelijk dat het bewegende deel over het gezicht is geplaatst.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef AntonGroenpaars het volgende:
[..]
Freaky filmpjes ja. De eerste, meteen de indrukwekkendste, nog een paar keer bekeken, toen werd het me wel duidelijker dat het (knap gemaakte) fake is.. JammerOver de andere twee valt weinig te zeggen
.
Ik wil het niet weten!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:39 schreef TLC het volgende:
Leuk om eens te doen ; de meeste mobiele telefoontjes hebben ook een opname recorder, zet die snachts aan voordat je slapen gaat en beluister het terug de volgende dag !
Misschien hoor je dan nog eens wat......................................
Jah, dat. Wel erg goed gedaan, de eerste keer viel het me nog niet opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:34 schreef Zon het volgende:
[..]
Je ziet best duidelijk dat het bewegende deel over het gezicht is geplaatst.
Soort jaap aap effect.
[ afbeelding ]
Dan moet je de hoorn erop gooien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:17 schreef Manke het volgende:
de demoon heeft een grote gedaante, kreeg m uit me, voelde de omvang met mn handen - hij vond z'n weg weer terug, via de bovenkant van mn hoofd daar voelde ik getintel![]()
weet niet meer wat ik moet doen, kan er niet mee omgaan om met dergelijkee ntiteiten te communiceren.
Wat naar dat het zo slecht met je gaat. Hoopte eigenlijk dat je al een beetje aan het opknappen was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef Manke het volgende:
lavenderr
vreemd, allicht, maar zo gaat dat nou eenmaal.
medicijnen krijg ik in de avond tegen nachtelijke psychoses.
voor de rest kan je meedoen aan activiteiten of je eigen tijd vullen, je mag ook wel naar buiten als je het van te voren vraagt.
hoorde /voelde vanochtend nieuwe stemmen, hoge freq en moeilijk te verstaan.
alsik zeg dat ik blij zou zijn als de stemmen weg zijn, krijg ik als antwoord 'maar wij blijven haha'
Ben blij voor je, goed dat de medicatie helptquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:19 schreef Manke het volgende:
Ben zo goed als af van de stemmen door medicatie. Hoor het nog heel zacht als ik m'n oren dicht knijp.
Blijf bij de mening dat het echte entiteiten waren, hopelijk zijn die ook weg.
Niet je oren dichtknijpen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:19 schreef Manke het volgende:
Ben zo goed als af van de stemmen door medicatie. Hoor het nog heel zacht als ik m'n oren dicht knijp.
Blijf bij de mening dat het echte entiteiten waren, hopelijk zijn die ook weg.
Heb je nu al weer eens een gesprek met de psychiater gehad?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:48 schreef Manke het volgende:
Slecht geslapen, toch nog niet stil, en voelde vannacht steeds windvlagen rond mn hoofd.
Moet voorlopig nog blijven, denk nog 1 tot 2 weken.
Dit allemaal door evp
misschien is het een demoonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:16 schreef Manke het volgende:
Thanks
Maandag gesprek als t goed is.
Na een dagje weg weer een nieuwe stem erbij, luid adem geluid met soms "ik word hier gek".
Doet me zelf denken aan een draak, geen idee wat het werkelijk is, het put iig wel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je pm gestuurd .quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:22 schreef Manke het volgende:
los van dat ben ik serieus.
quote:
Wil je wel terug Manke?quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:03 schreef Manke het volgende:
ja, werd uit eigen initiatief meteen opgenomen
Als je dus verbetering merkt wanneer je een dag je medicijnen niet inneemt, misschien kun je het dan met behulp van je psychiater gaan afbouwen? Niet op eigen houtje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:17 schreef Manke het volgende:
Eigenlijk niet, maar ik ga toch, ze zijn momenteel de enigen die me kunnen helpen dmv symptoomonderdrukking.
Die medicijnen maken me apathisch en moe. Heb gisteren eens geen medicijnen ingenomen [niet wijs volgens de meesten] maar voelde me goed en vol energie en de stemmen vallen mee, kan ze ook wegdrukken tot fluittoon.
Omdat ik denk dat ik te maken het met auralifters en obsessors, wil ik regressietherapie proberen, die hebben daar ervaring mee en weten het weg te nemen, maar het is niet wijs volgens de psychiater omdat het erger kan worden.
Ze hebben ook live ghostcamsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:28 schreef Dancin_Rhino het volgende:
veel yadayada weinig plaatjes en filmpjes,
[ afbeelding ]
In the Willard bibliotheek (USA (ik geloof Utah)) word al erg lang op de webcams spoken gezien.
en die kans lijkt mij nagenoeg nihilquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:04 schreef Dragorius het volgende:
Stoppen met medicatie lijkt me niet verstandig tenzij de psych dat zelf ook als advies geeft to be honest.
Bij vrijwillige spoedopname heb je naar mijn weten zulke vrijheid niet toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:37 schreef Manke het volgende:
tja, blijft mn eigen keus, wat heb je aan symptoom onderdrukking als de demonen toch blijven hangen - hebben ze zelf gezegd toen ik ze nog kon verstaan..
http://www.wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=58835
Dus je wilt én stoppen met de medicatie, én een therapie gaan volgen die de psychiater je afgeraden heeft?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:35 schreef Manke het volgende:
Prima, bedankt ;]
hoor de stemmen nog als piepstemmetjes door medcatie, sommige dingen haal ik er nog uit omdat ze dat steeds zeggen.
wát een sukkel
ha! ha! ha!
woensdag gesprek met psych over dosis, dosis is te hoog, maakt me lichamelijk nog zwakker.
denk dat ik helemaal ga stoppen en regressietherapie een kans geef, is bewezen effectief te zijn.
zit ook in de godsdienstige hoe te kijken, want er is dus écht meer - terwijl ik altijd voorstander van de wetenschap ben geweest.
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:55 schreef Zon het volgende:
Schizofrenen zijn heel eigenwijs weet ik uit ervaring.
Ik geloof je wel hoor Manke.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:45 schreef Manke het volgende:
Ben eigenwijs, ja, maar niet omdat ik schizo ben.
Psychiaters zijn ook eigenwijs, omdat niks ze kan overtuigen dat stemmen niet altijd hallucinaties zijn, al wordt het bewijs op een zilveren dienblad gepresenteerd. ;]
Ga die therapie bespreken met de psychiater, hij is erop tegen omdat hij het niet gelooft, maar ik laat hem het onderzoek zien van de uva, waaruit bleek dat het effectief is voor stemmenhoorders.
medicatie gebruik ik nog wel.
gister galmde weer een mantra chant door m'n hoofd, geen idee wat het doet, werd er bang van.
zit weer thuis, tot zondag. heb geen camera, dus geen foto, maar je mag bellen naar de paaz als je twijfelt of ik de waarheid spreek.
heb nog 2 opnames op de telefoon van m'n pa waarop duidelijk gescheld te horen is, terwijl het opgenomen is in een stille ruimte. Hield de telefoon bij m'n hoofd, zal vragen of ie ze kan emailen.
Ik geloof trouwens dat de stemmen van demonen of kwade geesten zijn, en niet van overleden mensen, omdat sommige mensen de stem horen van een naaste die nog leeft.
Ik wil ook wel naar die opnames luisteren, waar kan ik die vinden?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, nou, we hebben hier naar je opnames geluisterd maar we waren allemaal niet echt overtuigd zeg maar.
Dus ik al zet m'n geld erop dat je 'gewoon' kortsluiting in je bakkes hebt.
http://www.mediafire.com/(...)2a1ce04e75f6e8ebb871quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naar die opnames luisteren, waar kan ik die vinden?
Dank je! Ik heb meteen even geluisterd natuurlijk. Duidelijk te horen, maar wel steeds dezelfde stem he.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:58 schreef Zon het volgende:
[..]
http://www.mediafire.com/(...)2a1ce04e75f6e8ebb871
Die opnames zijn zo erg versterkt en op lage bitrate dat de geluiden die je hoort volgens mij gewoon static is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef Ticker het volgende:
Het rare is dat ik weet wat jullie bedoelen.. ik hoor klanken die stemmen moeten vormen.. ik kan alleen de woorden er niet uit halen.. het zijn voor mij lichte rariteiten in de ruis. En ik heb me geluid al zo hard staan.. harder kan niet.
Dat kan heel goed, maar het kan ook zijn dat we 'verkeerd' luisteren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:30 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Die opnames zijn zo erg versterkt en op lage bitrate dat de geluiden die je hoort volgens mij gewoon static is.
Ik heb zelf ook wel eens EVP's gemaakt waar na vele opnamen een duidelijke zin uitkwam. Om te horen wat manke zegt moet je wel heel erg ver zoeken/luisteren.
Ja, idd. Ik hoor het ook. Ik ga ervanuit dat dat je hersens zijn die razendsnel iets proberen te analyseren. Jij verwacht woorden dus je hersen zijn als een gek combinaties aan het zoeken die er niet zijn. Dat geeft ook dat frustrerende gevoel denk ik.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:36 schreef Ticker het volgende:
Ik hoor iets.. soort gefluister achtig, maar ik kan het niet eruit halen. Zelfs niet met een poging tot 'willen van' en dat frustreerd me.
Toen ik klein was hoorde ik regelmatig klanken, soms woordjes, zacht in het donker toen ik in mn bed lag voor ik ging slapen. Er heel bewust van dat het geen andere mensen/TV/radio kan zijn geweest.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef Ticker het volgende:
Het rare is dat ik weet wat jullie bedoelen.. ik hoor klanken die stemmen moeten vormen.. ik kan alleen de woorden er niet uit halen.. het zijn voor mij lichte rariteiten in de ruis. En ik heb me geluid al zo hard staan.. harder kan niet.
Vroeger, toen je van die oude recorders (bandopnames) had, konden sommige mensen heel duidelijk geesten erop horen, in taal. Zoek er maar eens op google. Zit ook een boswachter bij die het bos inging om vogelgeluiden op te nemen, maar thuis onverklaarbaar stemmen op de band hoorde. Alsof die geesten wel goed met analoog overweg kunnen, en met digitaal veel minder.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik hoor het ook. Ik ga ervanuit dat dat je hersens zijn die razendsnel iets proberen te analyseren. Jij verwacht woorden dus je hersen zijn als een gek combinaties aan het zoeken die er niet zijn. Dat geeft ook dat frustrerende gevoel denk ik.
Dezelfde "fluisterende stemmen" krijg je bij elke soortgelijke opname (lage bitrate) die versterkt is.
Niet te veel luisteren naar mensen die zeggen dat je hersens 'graag' dingen willen zien of horen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik hoor het ook. Ik ga ervanuit dat dat je hersens zijn die razendsnel iets proberen te analyseren. Jij verwacht woorden dus je hersen zijn als een gek combinaties aan het zoeken die er niet zijn. Dat geeft ook dat frustrerende gevoel denk ik.
Dezelfde "fluisterende stemmen" krijg je bij elke soortgelijke opname (lage bitrate) die versterkt is.
Gewenning en ontkenning.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:42 schreef Railywayman het volgende:
[..]
Toen ik klein was hoorde ik regelmatig klanken, soms woordjes, zacht in het donker toen ik in mn bed lag voor ik ging slapen. Er heel bewust van dat het geen andere mensen/TV/radio kan zijn geweest.
Enige verklaring waarom dat over kan gaan als je over een bepaalde leeftijd bent?
Best raar inderdaad, als je tijdens het beluisteren van vogels, luid en duidelijk ineens je moeder hoort roepen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:47 schreef Railywayman het volgende:
[..]
Vroeger, toen je van die oude recorders (bandopnames) had, konden sommige mensen heel duidelijk geesten erop horen, in taal. Zoek er maar eens op google. Zit ook een boswachter bij die het bos inging om vogelgeluiden op te nemen, maar thuis onverklaarbaar stemmen op de band hoorde. Alsof die geesten wel goed met analoog overweg kunnen, en met digitaal veel minder.
Probleem met deze "authentieke" opnames is dat niemand ze kan verifieren. Ik ken eigenlijk geen opnames van bekende media die dit soort stemmen bevat. Statistisch onmogelijk aangezien er vele miljoenen uren aan blanks moeten zijn. wil niet zeggen dat evp's niet echt kunnen zijn natuurlijk maar wel veel minder snel aanneembaar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:21 schreef Ticker het volgende:
[..]
Best raar inderdaad, als je tijdens het beluisteren van vogels, luid en duidelijk ineens je moeder hoort roepen.
Die tevens al jaren dood is.
Ik heb zelf een beetje ervaring met E.V.P. en kreeg eenmaal een soort 'sorry' door.. doodse stilte en ineens dat. Erg vaag. Ook telkens kinderen die mijn naam riepen. Dacht eerst dat het buitenspelende kinderen waren maar hoe vaker ik het luisterde hoe vager ik het vond. Ook omdat ik me weinig kinderen op dat moment kon bedenken. Ben er toen ook mee gestopt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:28 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Probleem met deze "authentieke" opnames is dat niemand ze kan verifieren. Ik ken eigenlijk geen opnames van bekende media die dit soort stemmen bevat. Statistisch onmogelijk aangezien er vele miljoenen uren aan blanks moeten zijn. wil niet zeggen dat evp's niet echt kunnen zijn natuurlijk maar wel veel minder snel aanneembaar.
De EVP die ik had opgenomen was trouwens gek genoeg in het Engels (was in NL).
Aangezien ik Engels spreek meestal proberen mijn hersenen daar ook een woord te vormen. Dat staaft dus ook de bovenstaande theorie.
Waar schrijft Dragorius dat hij het ook hoort?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:46 schreef Manke het volgende:
bedankt dragorius
heb eens 2 dagen geen medicijnen genomen, stemen waren lekker duidelijk, maar een dialoog ging niet echt, eentje noemde zich azazel.
"ik wordt GEK van hem" [ze horen AL m'n gedachten] "laat hem, vanavond maken we hem af"
jij hoort het ook, ik ben dus niet
Dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:30 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Die opnames zijn zo erg versterkt en op lage bitrate dat de geluiden die je hoort volgens mij gewoon static is.
Ik heb zelf ook wel eens EVP's gemaakt waar na vele opnamen een duidelijke zin uitkwam. Om te horen wat manke zegt moet je wel heel erg ver zoeken/luisteren.
Kinderen zijn daar ontvankelijker voor, zodra je ouder wordt leer je dat het niet normaal is en sluiten de meesten zich er voor af.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:42 schreef Railywayman het volgende:
[..]
Toen ik klein was hoorde ik regelmatig klanken, soms woordjes, zacht in het donker toen ik in mn bed lag voor ik ging slapen. Er heel bewust van dat het geen andere mensen/TV/radio kan zijn geweest.
Enige verklaring waarom dat over kan gaan als je over een bepaalde leeftijd bent?
Ik denk dat Manke mij bedoelde.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:43 schreef Zon het volgende:
[..]
Waar schrijft Dragorius dat hij het ook hoort?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bandstemmenquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoorGeluid op 10. En in die mp3 waar ik het eerder over had is vooral die 1e zin vrij duidelijk. Voor mij dan. Alleen dat wat er achter aan komt dat is in mijn gehoor minder duidelijk.
Wat zijn evp's, ik lees dat hier de hele tijd en geen idee wat het is.
Waarom doe je dat nou ook, nu zie je wat er gebeurt als je zomaar stopt Manke.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:52 schreef Manke het volgende:
kut nacht
wakker gebleven, bedreigingen, gescheld, nieuwelingen, meer gekloot in m'n hoofd, stemmen op een ander niveau gehoord, veel enger, een diepe demonisch gelach en gefladder gevolgd met een vrouwenstem, dit galmde door m'n hoofd ipv in m'n oor, al een concept waaraan je denkt zonder aan het woord t denken.
was eigenwijs dat ik wel even een dag of 2 zonder medicijnen kon.
wie niet horen wil moet voelen.
Denk niet dat die vraag belangrijk is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:21 schreef Zon het volgende:
Denk je dat het geluid van de stemmen van buiten je hoofd komt, of zitten de stemmen in je hoofd?
In de bijbel staat er ook wat over in...niet dat ik een fundi-gristen ben, maar bepaalde passages gaan over het onderscheid tussen kind en volwassenen. Wat de bijbel ook zegt is dat we ons niet moeten bemoeien met de paranormale wereld.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gewenning en ontkenning.
Ik denk dat we nu we ouder zijn allemaal wel beseffen dat we als jonge 'kinderen' vaak een soort radio zijn die zichzelf niet altijd eve graag openstelt.
Nu we ouder zijn en ons lichaam niet echt goed doen(drank, voedsel), is het moeilijker die radio terug op 0 te zetten om weer bij de bron te komen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:02 schreef Manke het volgende:
Het zijn helaas entiteiten, wordt ook fysiek lastig gevallen - zie hun schimmen in de ooghoeken als ik staar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie#Symptomen_en_medicatiequote:De meest kenmerkende verschijnselen van schizofrenie zijn de hallucinaties, wanen en verwardheid.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:30 schreef Zon het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie#Symptomen_en_medicatie
was het maar nep en betrof het maar hallucinatiesquote:Tot nu toe is er nooit een echte duidelijke oorzaak gevonden. Wel zijn meerdere factoren geïdentificeerd die kunnen bijdragen aan het ontstaan, en mogelijk veroorzaker van schizofrenie zijn.
klinkt wel herkenbaar gelinkt aan entiteiten ( goed of slecht) wat je beschrijft .quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef Manke het volgende:
[..]
[..]
was het maar nep en betrof het maar hallucinaties
stond blijkbaar niet stevig in de schoenen, je moest eens weten hoe erg ik baal van dit alles.
van die site met symptomen heb ik oa. veel last van oververmoeidheid en pijn in nek en bovenrug streek, en het voelen van aanwezigeheden als koelte en tintelingen in de handen, elektrostatisch of alsof je je hand door een spnneweb haalt.
Maar Manke, je beseft nu toch wel dat je niet zomaar kan stoppen met je medicijnen he? Je hebt nu gemerkt wat er dan gebeurt. De stemmen zijn luider en brutaler, je ziet meer entiteiten, kortom een heel slecht idee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef Manke het volgende:
[..]
[..]
was het maar nep en betrof het maar hallucinaties
stond blijkbaar niet stevig in de schoenen, je moest eens weten hoe erg ik baal van dit alles.
van die site met symptomen heb ik oa. veel last van oververmoeidheid en pijn in nek en bovenrug streek, en het voelen van aanwezigeheden als koelte en tintelingen in de handen, elektrostatisch of alsof je je hand door een spnneweb haalt.
Hoop het enorm dat het overledenen betreft, en niet iets uit de onderwereld ofzo, maar dat betwijfel ik gezien hoe sommige stemmen klinken - en sommige stemmenhoorders horen stemmen van nog levenden terwijl ze zeker zijn dat het van buiten komt.
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:55 schreef Ticker het volgende:
Volgens mij is hij tijdelijk gestopt met zijn medicijnen op verzoek van een modje hoor.
Aluhoedje.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:50 schreef Manke het volgende:
Misschien weet iemand een soort van techniek om het hoofd af te schermen?
Wilde dat ik een tecniek voor je wist Manke. Misschien doen op den duur de medicijnen dat wel.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:50 schreef Manke het volgende:
Wat ook raar is is dat ze al je inbeelding zien:
lag op m'n nest met een ipod, aan de koptelefoon zit een bolletje, ik teken er ineens hoorntjes op in gedachten, zegt ie: "hij zet hoorntjes op dat bolletje" oid
naar woorden, zien ze ook m'n visuele inbeelding en waarnaar ik kijk.
Ultieme vorm van priverechtenschending, kan alleen nergens een aanklacht indienen, moet t voorlopig maar accepteren, hopelijk sluiten de medicijnen deze openingen.
Als jij van die stemmen enz af wil komen dan zou ik meteen heel erg vroom worden als ik jou was.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:50 schreef Manke het volgende:
Wat ook raar is is dat ze al je inbeelding zien:
lag op m'n nest met een ipod, aan de koptelefoon zit een bolletje, ik teken er ineens hoorntjes op in gedachten, zegt ie: "hij zet hoorntjes op dat bolletje" oid
naar woorden, zien ze ook m'n visuele inbeelding en waarnaar ik kijk.
Ultieme vorm van priverechtenschending, kan alleen nergens een aanklacht indienen, moet t voorlopig maar accepteren, hopelijk sluiten de medicijnen deze openingen.
Wie zegt dat jij een los draadje als antenne hebt? Je bent toch geen radiografisch bestuurbaar autootje?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Manke het volgende:
Ik wil ze liever niet meer horen, of ze nou horen wat ik denk of niet, misschien repareert de medicijnen het losse draadje tussen m'n hersenhelften dat als antenne fungeert.
ik voel [pijn] dat ze in m'n rechterhersenhelft zitten of daar een draadje hebben gelegd, ik hoor ze in m'n linker oor.
vind het enger dat er van de stuk of zeven er maar 1 echt aanwezig is, en 1 omroept wat ik denk/zeg [hoor ook vaak: wat zegt ie?], de rest lacht en kakelt vaak als reactie of op wat ik denk of op wat die ene zegt, hij wil vast imponeren bij de rest - je kan het horen in sommige van de opnames, zoals de bovenste. [baboesjka [overleden oma] is hier - hahaha], precies zo hoor ik t ook in m'n oor.
Mens was het ook niet, iig niet recent: je krijgt een geeltje als je optieft - wat is nou weer een geeltje?
[25 gulden].
Moet maar dapper blijven, zit niks anders op, laat me er niet onderdoor gaan en bungelend aan een touw eindigen.
en het lijken me idd helse figuren.
Gisteren thuis voelde het ineens ijskoud rond m'n handen als ik stond, ik ging ook met m'n handen in de lucht en het tintelen voelde ik zover ik omhoog kon reiken.
Als ze aan je gebonden zijn gaan ze niet weg van medicijnen , je hebt er hooguit minder last vanquote:Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Manke het volgende:
Ik wil ze liever niet meer horen, of ze nou horen wat ik denk of niet, misschien repareert de medicijnen het losse draadje tussen m'n hersenhelften dat als antenne fungeert.
ik voel [pijn] dat ze in m'n rechterhersenhelft zitten of daar een draadje hebben gelegd, ik hoor ze in m'n linker oor.
Maar het is niet de bedoeling dat ie met zijn medicijnen stopt tenzij zijn psych dat zegt he!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Als ze aan je gebonden zijn gaan ze niet weg van medicijnen , je hebt er hooguit minder last van
op korte termijn maar ze zullen energie blijven wegtrekken .
Je moet iemand hebben die ze bij je losmaakt en dat ze niet meer terugkomen .
Ik zou voorzichtig zijn met dit soort adviezen. Manke heeft zijn medicijnen nodig om het dragelijk voor hem te maken, je hebt kunnen lezen wat er gebeurt als hij twee dagen zijn medicatie niet neemt.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Als ze aan je gebonden zijn gaan ze niet weg van medicijnen , je hebt er hooguit minder last van
op korte termijn maar ze zullen energie blijven wegtrekken .
Je moet iemand hebben die ze bij je losmaakt en dat ze niet meer terugkomen .
Ze zegt ook niet dat ie moet stoppen met medicatie toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar het is niet de bedoeling dat ie met zijn medicijnen stopt tenzij zijn psych dat zegt he!
Manke heeft zelf al aangegeven dat hij twee dagen gestopt is en dat dat slecht beviel en dat hij doorgaat met slikken , al was het alleen maar om die stemmen niet meer te horen ,quote:Op woensdag 2 september 2009 14:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar het is niet de bedoeling dat ie met zijn medicijnen stopt tenzij zijn psych dat zegt he!
Ik geloof je hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Manke het volgende:
vind het enger dat er van de stuk of zeven er maar 1 echt aanwezig is, en 1 omroept wat ik denk/zeg [hoor ook vaak: wat zegt ie?], de rest lacht en kakelt vaak als reactie of op wat ik denk of op wat die ene zegt, hij wil vast imponeren bij de rest - je kan het horen in sommige van de opnames, zoals de bovenste. [baboesjka [overleden oma] is hier - hahaha], precies zo hoor ik t ook in m'n oor.
Mens was het ook niet, iig niet recent: je krijgt een geeltje als je optieft - wat is nou weer een geeltje?
[25 gulden].
Moet maar dapper blijven, zit niks anders op, laat me er niet onderdoor gaan en bungelend aan een touw eindigen.
en het lijken me idd helse figuren.
Gisteren thuis voelde het ineens ijskoud rond m'n handen als ik stond, ik ging ook met m'n handen in de lucht en het tintelen voelde ik zover ik omhoog kon reiken.
Er worden denk ik minder moorden gepleegt door stemmenhoordersquote:Op donderdag 3 september 2009 12:42 schreef Dragorius het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_moord__.html?p=1,1
Even zonder gein > Blijven nemen dus die medicijnen to de psychiater zegt van niet he!
Dat stel ik toch ook niet?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Er worden denk ik minder moorden gepleegt door stemmenhoorders
dan door andere oorzaken zoals een verbroken relatie of door misdaad
of voor geld .
Het gevaar zit in de mensen die geen stemmen horen
Er zijn veel minder mensen die stemmen horen.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Er worden denk ik minder moorden gepleegt door stemmenhoorders
dan door andere oorzaken zoals een verbroken relatie of door misdaad
of voor geld .
Het gevaar zit in de mensen die geen stemmen horen
dat is ook weer zo, niet aan gedachtquote:Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef Zon het volgende:
[..]
Er zijn veel minder mensen die stemmen horen.
en dus moeten we naar verhoudingen kijkenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef Zon het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze niks bij hun dragen in de vrom van obsessor of auralifter.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef Zon het volgende:
[..]
Zolang je je medicijnen nog maar neemt, nu klink je alsof je ze niet neemt...tip > ga ook weer terug naar de instelling. Daar kunnen ze je beter helpen dan thuis nu.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:49 schreef Manke het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze niks bij hun dragen in de vrom van obsessor of auralifter.
Mijn gezelschap hing al langer bij me, dat bleek uit bepaalde feiten uit de opnames destijds.
Zit thuis, tot zondag - gisteren een orb bij m'n hoofd om ook een haakje te plaatsen in m'n visueel geheugen., op aanraden van die ander ws.
M'n gedachten, als woorden en beelden zijn niet meer prive... ze zien zelfs als ik me wat inbeeld.
Hoe ga ik daarnou weer vanaf komen![]()
Moet er maar schijt aan hebben.
hoe oud ben je btw? wat vinden je ouders ervan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:17 schreef Manke het volgende:
Neem ze wel maar blijf ze horen, ik vraag wel een sterkere dosis
Hoe gaat het nu? Inmiddels weer op de afdeling terug hoop ik?quote:
4 jaar Wajong?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:17 schreef Manke het volgende:
Zit er weer, zit het weekend weer thuis als het goed is - hoor ze ook nog wel, blijf de medicijnen gewoon gebruiken en ik leer ze negeren.
In de nacht zijn de stemmen veel duisterder dan overdag, dan klinken ze als personen.
Zit ook te kijken of ik nog aan een masteropleiding kan beginnen na 4 jaar wajong, beetje laat maar goed.
Zoek ook para hulp, maar allemaal willen ze er rijk van worden.
Ik denk dat het zeker niet slecht is om een paragnost op te zoeken. Je hebt immers deze problemen pas gekregen toen je begon met EVP. Tenminste, dat is wat ik uit je verhaal begrijp.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:17 schreef Manke het volgende:
Zit er weer, zit het weekend weer thuis als het goed is - hoor ze ook nog wel, blijf de medicijnen gewoon gebruiken en ik leer ze negeren.
In de nacht zijn de stemmen veel duisterder dan overdag, dan klinken ze als personen.
Zit ook te kijken of ik nog aan een masteropleiding kan beginnen na 4 jaar wajong, beetje laat maar goed.
Zoek ook para hulp, maar allemaal willen ze er rijk van worden.
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef Manke het volgende:
mofo zegt dat ik vandaag de pijp uit ga
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef Manke het volgende:
Leef je nog?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef Manke het volgende:
Nou je leeft nog en dat teltquote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef Manke het volgende:
lol was vreselijk nerveus
je kent de verhalen "hij/zij vroeg, en het gebeurde", ze lezen nu nl. onuitgesproken subtiele gedachten, wat dus gevaarlijk is, want probeer ergens niet aan te denken, je doet het toch, onderdruk het en er komt druk op de snelkookpan.
Sinds ze at doen ben ik vreselijk gestressed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |