quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:17 schreef Manke het volgende:Zit er weer, zit het weekend weer thuis als het goed is - hoor ze ook nog wel, blijf de medicijnen gewoon gebruiken en ik leer ze negeren.
In de nacht zijn de stemmen veel duisterder dan overdag, dan klinken ze als personen.
Zit ook te kijken of ik nog aan een masteropleiding kan beginnen na 4 jaar wajong, beetje laat maar goed

.
Zoek ook para hulp, maar allemaal willen ze er rijk van worden.
Ik denk dat het zeker niet slecht is om een paragnost op te zoeken. Je hebt immers deze problemen pas gekregen toen je begon met EVP. Tenminste, dat is wat ik uit je verhaal begrijp.
Hoewel het is af te raden te stoppen met je medicijnen (waarom.. weet ik niet, zo werken we schijnbaar) zou ik integenstelling tot wat men je hier afraadt,
wel hulp zoeken bij een paranormaal iemand.
Immers, niet geschoten is altijd mis, maar zorg er inderdaad voor dat het geen uitbuiter wordt en wees bij voorbaat zeker van je zaak dat je wel een degelijk iemand hebt.
Ik heb er geen persoonlijk ervaring, maar ik weet uit jeugd ervaring dat er hier zeker willende mensen zitten:
http://rotterdam.digicity(...)el-1607165854id.htmlHeb toen ik jong was (basisschool) eens een thema week georganiseerd met als thema: paranormaal.
Iedereen in de klas deed toen iets met een onderwerp en ik kan mij herinneren dat er via die stichting iemand (gratis) is langsgekomen om een hele dag over het onderwerp te praten. Er waren zeker wat aparte dingen die de mevrouw in kwestie destijds kon opnoemen, en het idee dat het compleet gratis was geeft mij een idee dat je beter bij een stichting als dit terecht kan dan een kwakzalver die jou het geld uit je broek praat.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no..""Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)