Als ze aan je gebonden zijn gaan ze niet weg van medicijnen , je hebt er hooguit minder last vanquote:Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Manke het volgende:
Ik wil ze liever niet meer horen, of ze nou horen wat ik denk of niet, misschien repareert de medicijnen het losse draadje tussen m'n hersenhelften dat als antenne fungeert.
ik voel [pijn] dat ze in m'n rechterhersenhelft zitten of daar een draadje hebben gelegd, ik hoor ze in m'n linker oor.
Maar het is niet de bedoeling dat ie met zijn medicijnen stopt tenzij zijn psych dat zegt he!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Als ze aan je gebonden zijn gaan ze niet weg van medicijnen , je hebt er hooguit minder last van
op korte termijn maar ze zullen energie blijven wegtrekken .
Je moet iemand hebben die ze bij je losmaakt en dat ze niet meer terugkomen .
Ik zou voorzichtig zijn met dit soort adviezen. Manke heeft zijn medicijnen nodig om het dragelijk voor hem te maken, je hebt kunnen lezen wat er gebeurt als hij twee dagen zijn medicatie niet neemt.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Als ze aan je gebonden zijn gaan ze niet weg van medicijnen , je hebt er hooguit minder last van
op korte termijn maar ze zullen energie blijven wegtrekken .
Je moet iemand hebben die ze bij je losmaakt en dat ze niet meer terugkomen .
Ze zegt ook niet dat ie moet stoppen met medicatie toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar het is niet de bedoeling dat ie met zijn medicijnen stopt tenzij zijn psych dat zegt he!
Manke heeft zelf al aangegeven dat hij twee dagen gestopt is en dat dat slecht beviel en dat hij doorgaat met slikken , al was het alleen maar om die stemmen niet meer te horen ,quote:Op woensdag 2 september 2009 14:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar het is niet de bedoeling dat ie met zijn medicijnen stopt tenzij zijn psych dat zegt he!
Ik geloof je hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Manke het volgende:
Ik wil ze liever niet meer horen, of ze nou horen wat ik denk of niet, misschien repareert de medicijnen het losse draadje tussen m'n hersenhelften dat als antenne fungeert.
ik voel [pijn] dat ze in m'n rechterhersenhelft zitten of daar een draadje hebben gelegd, ik hoor ze in m'n linker oor.
vind het enger dat er van de stuk of zeven er maar 1 echt aanwezig is, en 1 omroept wat ik denk/zeg [hoor ook vaak: wat zegt ie?], de rest lacht en kakelt vaak als reactie of op wat ik denk of op wat die ene zegt, hij wil vast imponeren bij de rest - je kan het horen in sommige van de opnames, zoals de bovenste. [baboesjka [overleden oma] is hier - hahaha], precies zo hoor ik t ook in m'n oor.
Mens was het ook niet, iig niet recent: je krijgt een geeltje als je optieft - wat is nou weer een geeltje?
[25 gulden].
Moet maar dapper blijven, zit niks anders op, laat me er niet onderdoor gaan en bungelend aan een touw eindigen.
en het lijken me idd helse figuren.
Gisteren thuis voelde het ineens ijskoud rond m'n handen als ik stond, ik ging ook met m'n handen in de lucht en het tintelen voelde ik zover ik omhoog kon reiken.
Er worden denk ik minder moorden gepleegt door stemmenhoordersquote:Op donderdag 3 september 2009 12:42 schreef Dragorius het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_moord__.html?p=1,1
Even zonder gein > Blijven nemen dus die medicijnen to de psychiater zegt van niet he!
Dat stel ik toch ook niet?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Er worden denk ik minder moorden gepleegt door stemmenhoorders
dan door andere oorzaken zoals een verbroken relatie of door misdaad
of voor geld .
Het gevaar zit in de mensen die geen stemmen horen
Er zijn veel minder mensen die stemmen horen.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Er worden denk ik minder moorden gepleegt door stemmenhoorders
dan door andere oorzaken zoals een verbroken relatie of door misdaad
of voor geld .
Het gevaar zit in de mensen die geen stemmen horen
dat is ook weer zo, niet aan gedachtquote:Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef Zon het volgende:
[..]
Er zijn veel minder mensen die stemmen horen.
en dus moeten we naar verhoudingen kijkenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef Zon het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze niks bij hun dragen in de vrom van obsessor of auralifter.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef Zon het volgende:
[..]
Zolang je je medicijnen nog maar neemt, nu klink je alsof je ze niet neemt...tip > ga ook weer terug naar de instelling. Daar kunnen ze je beter helpen dan thuis nu.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:49 schreef Manke het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze niks bij hun dragen in de vrom van obsessor of auralifter.
Mijn gezelschap hing al langer bij me, dat bleek uit bepaalde feiten uit de opnames destijds.
Zit thuis, tot zondag - gisteren een orb bij m'n hoofd om ook een haakje te plaatsen in m'n visueel geheugen., op aanraden van die ander ws.
M'n gedachten, als woorden en beelden zijn niet meer prive... ze zien zelfs als ik me wat inbeeld.
Hoe ga ik daarnou weer vanaf komen![]()
Moet er maar schijt aan hebben.
hoe oud ben je btw? wat vinden je ouders ervan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:17 schreef Manke het volgende:
Neem ze wel maar blijf ze horen, ik vraag wel een sterkere dosis
Hoe gaat het nu? Inmiddels weer op de afdeling terug hoop ik?quote:
4 jaar Wajong?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:17 schreef Manke het volgende:
Zit er weer, zit het weekend weer thuis als het goed is - hoor ze ook nog wel, blijf de medicijnen gewoon gebruiken en ik leer ze negeren.
In de nacht zijn de stemmen veel duisterder dan overdag, dan klinken ze als personen.
Zit ook te kijken of ik nog aan een masteropleiding kan beginnen na 4 jaar wajong, beetje laat maar goed.
Zoek ook para hulp, maar allemaal willen ze er rijk van worden.
Ik denk dat het zeker niet slecht is om een paragnost op te zoeken. Je hebt immers deze problemen pas gekregen toen je begon met EVP. Tenminste, dat is wat ik uit je verhaal begrijp.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:17 schreef Manke het volgende:
Zit er weer, zit het weekend weer thuis als het goed is - hoor ze ook nog wel, blijf de medicijnen gewoon gebruiken en ik leer ze negeren.
In de nacht zijn de stemmen veel duisterder dan overdag, dan klinken ze als personen.
Zit ook te kijken of ik nog aan een masteropleiding kan beginnen na 4 jaar wajong, beetje laat maar goed.
Zoek ook para hulp, maar allemaal willen ze er rijk van worden.
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef Manke het volgende:
mofo zegt dat ik vandaag de pijp uit ga
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef Manke het volgende:
Leef je nog?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef Manke het volgende:
Nou je leeft nog en dat teltquote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef Manke het volgende:
lol was vreselijk nerveus
je kent de verhalen "hij/zij vroeg, en het gebeurde", ze lezen nu nl. onuitgesproken subtiele gedachten, wat dus gevaarlijk is, want probeer ergens niet aan te denken, je doet het toch, onderdruk het en er komt druk op de snelkookpan.
Sinds ze at doen ben ik vreselijk gestressed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |