abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2009 @ 20:17:04 #226
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_72351660
ik kwam een bezetenheid checklist tegen , http://www.tarotconsult.com/pages/bezeten%20checklist.htm
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_72352203
Ik vind het allemaal neppe shit maar toch vind ik het altijd behoorlijk intrigerend
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:14:51 #228
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_72353774
quote:
quote:
Tot nu toe is er nooit een echte duidelijke oorzaak gevonden. Wel zijn meerdere factoren geïdentificeerd die kunnen bijdragen aan het ontstaan, en mogelijk veroorzaker van schizofrenie zijn.
was het maar nep en betrof het maar hallucinaties
stond blijkbaar niet stevig in de schoenen, je moest eens weten hoe erg ik baal van dit alles.

van die site met symptomen heb ik oa. veel last van oververmoeidheid en pijn in nek en bovenrug streek, en het voelen van aanwezigeheden als koelte en tintelingen in de handen, elektrostatisch of alsof je je hand door een spnneweb haalt.
Hoop het enorm dat het overledenen betreft, en niet iets uit de onderwereld ofzo, maar dat betwijfel ik gezien hoe sommige stemmen klinken - en sommige stemmenhoorders horen stemmen van nog levenden terwijl ze zeker zijn dat het van buiten komt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manke op 01-09-2009 21:26:33 ]
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:01:46 #229
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_72355401
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef Manke het volgende:

[..]

[..]

stond blijkbaar niet stevig in de schoenen, je moest eens weten hoe erg ik baal van dit alles.

van die site met symptomen heb ik oa. veel last van oververmoeidheid en pijn in nek en bovenrug streek, en het voelen van aanwezigeheden als koelte en tintelingen in de handen, elektrostatisch of alsof je je hand door een spnneweb haalt.
klinkt wel herkenbaar gelinkt aan entiteiten ( goed of slecht) wat je beschrijft .
pi_72358487
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef Manke het volgende:

[..]

[..]

Hoop het enorm dat het overledenen betreft, en niet iets uit de onderwereld ofzo, maar dat betwijfel ik gezien hoe sommige stemmen klinken - en sommige stemmenhoorders horen stemmen van nog levenden terwijl ze zeker zijn dat het van buiten komt.
Maar Manke, je beseft nu toch wel dat je niet zomaar kan stoppen met je medicijnen he? Je hebt nu gemerkt wat er dan gebeurt. De stemmen zijn luider en brutaler, je ziet meer entiteiten, kortom een heel slecht idee.
Doe dat nu eens niet meer, blijf je medicijnen slikken en wie weet helpt het écht. Dat zou toch fantastisch zijn?
  woensdag 2 september 2009 @ 08:55:53 #231
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_72362880
Het was erg erg erg vroeg hoor.

[ Bericht 69% gewijzigd door Ticker op 02-09-2009 09:34:55 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_72362946
quote:
Op woensdag 2 september 2009 08:55 schreef Ticker het volgende:
Volgens mij is hij tijdelijk gestopt met zijn medicijnen op verzoek van een modje hoor.

Welke dan?
Ik lees er volgens mij overheen
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 2 september 2009 @ 10:37:45 #233
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_72364649
Stoppen met meds doe ik zéker niet meer, kon er meer mee communiceren, maar zij zijn slimmer, duw me zelf alleen maar in een hoek, wat dat betreft is het beter om medicijnen te blijven slikken.

In die nacht dat het erger werd, heeft er 1 in m'n kop lopen kloten, waardoor nu nog meer onderbewuste gedachten gehoord worden, dat is gewoon irritant en vaak genant maar daar geef ik niet meer om, wat zijn ze nou? Er galmde een vrouwenstem door m'n hoofd, het klonk alsof het van een andere frequentiebereik ofzo kwam, die zei "slapen met lege handen", m'n lifters hoorden het ook en zette er een vraagteken achter, die dachten dat ik het dacht. echt bizar allemaal. Ben inmiddels goed gewend aan de medicijnen, normaal lag ik van luncht tot avondeten plat.

Weet niet hoe krachtig ze zijn als clubje - de bijbel sprak over een sekte, volgens een RK priester - had ook een 'mini' excorsisme laten doen zondag, maar het hielp niet, wel continu gescheld - bijbel spreekt ook over dat elke geest die je wegstuurt er 7 ergere ervoor in de plaats komen, als je niet de heilige geest bij je draagt.
Evangelische excorsisme hielp trouwens wel, op de eerste dag.

Gisteren thuis weer een 'bol' die rond en door m'n hoofd vloog, kon 'm weggooien, maar kwam weer terug, liet het dan maar. Vraag me af waarom ze naar mij komen, gebeurde ook bij m'n oma: ging op de bank zitten, m'n hele lijf trilde, en vervolgens een bol bij m'n hoofd, zeker praten met m'n lifter.

Een paar nachten voor dat het uit de hand liep toen hoorde ik al wat [zoek maar terug op het forum, in del 1], toen voelde ik dat er een cirkel op m'n voorhoofd werd 'getekend'. Misschien een kenmerk, geen idee.

Ik hoop stemmen weg = entiteiten weg.
Vreselijke pijn in m'n nek en schouder nadat iemand die met energie kan werken, de pijn uit m'n hoofd daalde omlaag.

Vroeg ook wat ie hier doet: je hebt me zelf uitgenodigd...
misschien heb ik de eerste uitgenodigd tijdens een paddotrip of wiet/spacecake trip. Enkele keer geprobeerd, heb er verder niks mee.

Voel me ok nu voor de verandering.

bovenstaande klink nep omdat ik nuchter doe, verwacht geen sensatie, tenzij je iets op de fp lees .
vind het gewoon prettig om het van me af te schrijven en om mensen te informeren en bepaalde zaken te laten beseffen.
  woensdag 2 september 2009 @ 10:50:15 #234
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_72364936
Wat ook raar is is dat ze al je inbeelding zien:
lag op m'n nest met een ipod, aan de koptelefoon zit een bolletje, ik teken er ineens hoorntjes op in gedachten, zegt ie: "hij zet hoorntjes op dat bolletje" oid
naar woorden, zien ze ook m'n visuele inbeelding en waarnaar ik kijk.
Ultieme vorm van priverechtenschending, kan alleen nergens een aanklacht indienen, moet t voorlopig maar accepteren, hopelijk sluiten de medicijnen deze openingen.
Misschien weet iemand een soort van techniek om het hoofd af te schermen?
pi_72366228
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:50 schreef Manke het volgende:
Aluhoedje.
pi_72366531
quote:
lag op m'n nest met een ipod, aan de koptelefoon zit een bolletje, ik teken er ineens hoorntjes op in gedachten, zegt ie: "hij zet hoorntjes op dat bolletje" oid
Ultieme vorm van priverechtenschending, kan alleen nergens een aanklacht indienen, moet t voorlopig maar accepteren, hopelijk sluiten de medicijnen deze openingen.
Wilde dat ik een tecniek voor je wist Manke. Misschien doen op den duur de medicijnen dat wel.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:15:45 #237
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72367003
Kun je niet doen alsof je ze niet hoort? Dat je het negeert zeg maar? Dat je gewoon iets anders gaat doen? Opruimen ofzo? En dan tetteren ze er misschien wel de hele tijd doorheen, maar dan ga je weer iets anders doen.
pi_72368026
quote:
Als jij van die stemmen enz af wil komen dan zou ik meteen heel erg vroom worden als ik jou was.
Je geeft aan dat het lijkt alsof ze uit de hell komen, dus neem je medicijnen en word meteen vroom.
Dat is de beste manier om je hoofd af te schermen van de negatieve stemmen die je in de ellende willen laten storten. Nogmaals je medicatie krijg je vanuit het oogpunt van psychiaters die absoluut niet geloven in entiteiten en geesten enz, daarover praten is uit den boze. Zij zien het als een hersenziekte zoals schizofrenie gepaard gaande met hevige psychoses, terwijl het in jou beleving (en wie weet beleeft het nu; jij of iemand anders), echt duivelse stemmen zijn.
Stel dat het geen ziekte is, maar echte geesten, wat is dan erger?
  woensdag 2 september 2009 @ 13:56:24 #239
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_72369605
Ik wil ze liever niet meer horen, of ze nou horen wat ik denk of niet, misschien repareert de medicijnen het losse draadje tussen m'n hersenhelften dat als antenne fungeert.
ik voel [pijn] dat ze in m'n rechterhersenhelft zitten of daar een draadje hebben gelegd, ik hoor ze in m'n linker oor.
vind het enger dat er van de stuk of zeven er maar 1 echt aanwezig is, en 1 omroept wat ik denk/zeg [hoor ook vaak: wat zegt ie?], de rest lacht en kakelt vaak als reactie of op wat ik denk of op wat die ene zegt, hij wil vast imponeren bij de rest - je kan het horen in sommige van de opnames, zoals de bovenste. [baboesjka [overleden oma] is hier - hahaha], precies zo hoor ik t ook in m'n oor.
Mens was het ook niet, iig niet recent: je krijgt een geeltje als je optieft - wat is nou weer een geeltje?
[25 gulden].

Moet maar dapper blijven, zit niks anders op, laat me er niet onderdoor gaan en bungelend aan een touw eindigen.
en het lijken me idd helse figuren.

Gisteren thuis voelde het ineens ijskoud rond m'n handen als ik stond, ik ging ook met m'n handen in de lucht en het tintelen voelde ik zover ik omhoog kon reiken.
pi_72369781
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Manke het volgende:
Ik wil ze liever niet meer horen, of ze nou horen wat ik denk of niet, misschien repareert de medicijnen het losse draadje tussen m'n hersenhelften dat als antenne fungeert.
ik voel [pijn] dat ze in m'n rechterhersenhelft zitten of daar een draadje hebben gelegd, ik hoor ze in m'n linker oor.
vind het enger dat er van de stuk of zeven er maar 1 echt aanwezig is, en 1 omroept wat ik denk/zeg [hoor ook vaak: wat zegt ie?], de rest lacht en kakelt vaak als reactie of op wat ik denk of op wat die ene zegt, hij wil vast imponeren bij de rest - je kan het horen in sommige van de opnames, zoals de bovenste. [baboesjka [overleden oma] is hier - hahaha], precies zo hoor ik t ook in m'n oor.
Mens was het ook niet, iig niet recent: je krijgt een geeltje als je optieft - wat is nou weer een geeltje?
[25 gulden].

Moet maar dapper blijven, zit niks anders op, laat me er niet onderdoor gaan en bungelend aan een touw eindigen.

Gisteren thuis voelde het ineens ijskoud rond m'n handen als ik stond, ik ging ook met m'n handen in de lucht en het tintelen voelde ik zover ik omhoog kon reiken.
Wie zegt dat jij een los draadje als antenne hebt? Je bent toch geen radiografisch bestuurbaar autootje?
Alhoewel als je in geesten gelooft dat leuke beeldspraak zou zijn.
En doe wat met het advies dat je hier krijgt van mij en anderen; enne veel sterkte!
  woensdag 2 september 2009 @ 14:19:44 #241
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_72370152
quote:
Als ze aan je gebonden zijn gaan ze niet weg van medicijnen , je hebt er hooguit minder last van
op korte termijn maar ze zullen energie blijven wegtrekken .
Je moet iemand hebben die ze bij je losmaakt en dat ze niet meer terugkomen .
pi_72370374
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Als ze aan je gebonden zijn gaan ze niet weg van medicijnen , je hebt er hooguit minder last van
Maar het is niet de bedoeling dat ie met zijn medicijnen stopt tenzij zijn psych dat zegt he!
Mr. Prolapse 2009
pi_72370790
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik zou voorzichtig zijn met dit soort adviezen. Manke heeft zijn medicijnen nodig om het dragelijk voor hem te maken, je hebt kunnen lezen wat er gebeurt als hij twee dagen zijn medicatie niet neemt.
pi_72370832
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:29 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Maar het is niet de bedoeling dat ie met zijn medicijnen stopt tenzij zijn psych dat zegt he!
Ze zegt ook niet dat ie moet stoppen met medicatie toch?
Alleen dat het waarschijnlijk effectiever is om datgene te doen wat summers aangeeft.
  woensdag 2 september 2009 @ 14:49:23 #245
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_72370885
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:29 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Manke heeft zelf al aangegeven dat hij twee dagen gestopt is en dat dat slecht beviel en dat hij doorgaat met slikken , al was het alleen maar om die stemmen niet meer te horen ,
mooi moment om zich ondertussen ( dus niet ipv ) zich te richten op het losmaken van de entiteiten , aangenomen dat hij entiteiten bij zich heeft .
Wat hij zo tussendoor uitspreekt klinkt echt als entiteiten .
En wat hij ook heeft , alle steun is welkom , ook waar hij nu zit want om dit alleen te doen is
onmenselijk .
  woensdag 2 september 2009 @ 19:32:05 #246
266410 Darkness28
(Don't fear the Reaper)
pi_72376344
quote:
[25 gulden].

Ik geloof je hoor
...The whole wide world is behind my door
The dancing rat at my bedroom floor...
(Reflexion - Dead Without You)
  donderdag 3 september 2009 @ 11:17:02 #247
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_72393388
vannacht weer een rare ervaring tijdens wakker en slapen, hoorde steeds stemmen die erg menselijk waren en veel duidelijker en echter dan de huidige stemmen, de lifters dachten dat ik het dacht. geen idee waar het vandaan kwam, zou idd van mij kunnen zijn gekomen, maar de stemmen waren zo gevarieerd dat ik twijfel - hoorde eenmaal gelach.
pi_72395778
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_moord__.html?p=1,1

Even zonder gein > Blijven nemen dus die medicijnen to de psychiater zegt van niet he !
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 3 september 2009 @ 13:05:54 #249
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_72396424
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:42 schreef Dragorius het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_moord__.html?p=1,1

Even zonder gein > Blijven nemen dus die medicijnen to de psychiater zegt van niet he !
Er worden denk ik minder moorden gepleegt door stemmenhoorders
dan door andere oorzaken zoals een verbroken relatie of door misdaad
of voor geld .
Het gevaar zit in de mensen die geen stemmen horen
pi_72396652
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Er worden denk ik minder moorden gepleegt door stemmenhoorders
dan door andere oorzaken zoals een verbroken relatie of door misdaad
of voor geld .