quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:30 schreef Zon het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie#Symptomen_en_medicatie
was het maar nep en betrof het maar hallucinatiesquote:Tot nu toe is er nooit een echte duidelijke oorzaak gevonden. Wel zijn meerdere factoren geïdentificeerd die kunnen bijdragen aan het ontstaan, en mogelijk veroorzaker van schizofrenie zijn.
klinkt wel herkenbaar gelinkt aan entiteiten ( goed of slecht) wat je beschrijft .quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef Manke het volgende:
[..]
[..]
was het maar nep en betrof het maar hallucinaties
stond blijkbaar niet stevig in de schoenen, je moest eens weten hoe erg ik baal van dit alles.
van die site met symptomen heb ik oa. veel last van oververmoeidheid en pijn in nek en bovenrug streek, en het voelen van aanwezigeheden als koelte en tintelingen in de handen, elektrostatisch of alsof je je hand door een spnneweb haalt.
Maar Manke, je beseft nu toch wel dat je niet zomaar kan stoppen met je medicijnen he? Je hebt nu gemerkt wat er dan gebeurt. De stemmen zijn luider en brutaler, je ziet meer entiteiten, kortom een heel slecht idee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef Manke het volgende:
[..]
[..]
was het maar nep en betrof het maar hallucinaties
stond blijkbaar niet stevig in de schoenen, je moest eens weten hoe erg ik baal van dit alles.
van die site met symptomen heb ik oa. veel last van oververmoeidheid en pijn in nek en bovenrug streek, en het voelen van aanwezigeheden als koelte en tintelingen in de handen, elektrostatisch of alsof je je hand door een spnneweb haalt.
Hoop het enorm dat het overledenen betreft, en niet iets uit de onderwereld ofzo, maar dat betwijfel ik gezien hoe sommige stemmen klinken - en sommige stemmenhoorders horen stemmen van nog levenden terwijl ze zeker zijn dat het van buiten komt.
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:55 schreef Ticker het volgende:
Volgens mij is hij tijdelijk gestopt met zijn medicijnen op verzoek van een modje hoor.
Aluhoedje.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:50 schreef Manke het volgende:
Misschien weet iemand een soort van techniek om het hoofd af te schermen?
Wilde dat ik een tecniek voor je wist Manke. Misschien doen op den duur de medicijnen dat wel.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:50 schreef Manke het volgende:
Wat ook raar is is dat ze al je inbeelding zien:
lag op m'n nest met een ipod, aan de koptelefoon zit een bolletje, ik teken er ineens hoorntjes op in gedachten, zegt ie: "hij zet hoorntjes op dat bolletje" oid
naar woorden, zien ze ook m'n visuele inbeelding en waarnaar ik kijk.
Ultieme vorm van priverechtenschending, kan alleen nergens een aanklacht indienen, moet t voorlopig maar accepteren, hopelijk sluiten de medicijnen deze openingen.
Als jij van die stemmen enz af wil komen dan zou ik meteen heel erg vroom worden als ik jou was.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:50 schreef Manke het volgende:
Wat ook raar is is dat ze al je inbeelding zien:
lag op m'n nest met een ipod, aan de koptelefoon zit een bolletje, ik teken er ineens hoorntjes op in gedachten, zegt ie: "hij zet hoorntjes op dat bolletje" oid
naar woorden, zien ze ook m'n visuele inbeelding en waarnaar ik kijk.
Ultieme vorm van priverechtenschending, kan alleen nergens een aanklacht indienen, moet t voorlopig maar accepteren, hopelijk sluiten de medicijnen deze openingen.
Wie zegt dat jij een los draadje als antenne hebt? Je bent toch geen radiografisch bestuurbaar autootje?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Manke het volgende:
Ik wil ze liever niet meer horen, of ze nou horen wat ik denk of niet, misschien repareert de medicijnen het losse draadje tussen m'n hersenhelften dat als antenne fungeert.
ik voel [pijn] dat ze in m'n rechterhersenhelft zitten of daar een draadje hebben gelegd, ik hoor ze in m'n linker oor.
vind het enger dat er van de stuk of zeven er maar 1 echt aanwezig is, en 1 omroept wat ik denk/zeg [hoor ook vaak: wat zegt ie?], de rest lacht en kakelt vaak als reactie of op wat ik denk of op wat die ene zegt, hij wil vast imponeren bij de rest - je kan het horen in sommige van de opnames, zoals de bovenste. [baboesjka [overleden oma] is hier - hahaha], precies zo hoor ik t ook in m'n oor.
Mens was het ook niet, iig niet recent: je krijgt een geeltje als je optieft - wat is nou weer een geeltje?
[25 gulden].
Moet maar dapper blijven, zit niks anders op, laat me er niet onderdoor gaan en bungelend aan een touw eindigen.
en het lijken me idd helse figuren.
Gisteren thuis voelde het ineens ijskoud rond m'n handen als ik stond, ik ging ook met m'n handen in de lucht en het tintelen voelde ik zover ik omhoog kon reiken.
Als ze aan je gebonden zijn gaan ze niet weg van medicijnen , je hebt er hooguit minder last vanquote:Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Manke het volgende:
Ik wil ze liever niet meer horen, of ze nou horen wat ik denk of niet, misschien repareert de medicijnen het losse draadje tussen m'n hersenhelften dat als antenne fungeert.
ik voel [pijn] dat ze in m'n rechterhersenhelft zitten of daar een draadje hebben gelegd, ik hoor ze in m'n linker oor.
Maar het is niet de bedoeling dat ie met zijn medicijnen stopt tenzij zijn psych dat zegt he!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Als ze aan je gebonden zijn gaan ze niet weg van medicijnen , je hebt er hooguit minder last van
op korte termijn maar ze zullen energie blijven wegtrekken .
Je moet iemand hebben die ze bij je losmaakt en dat ze niet meer terugkomen .
Ik zou voorzichtig zijn met dit soort adviezen. Manke heeft zijn medicijnen nodig om het dragelijk voor hem te maken, je hebt kunnen lezen wat er gebeurt als hij twee dagen zijn medicatie niet neemt.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Als ze aan je gebonden zijn gaan ze niet weg van medicijnen , je hebt er hooguit minder last van
op korte termijn maar ze zullen energie blijven wegtrekken .
Je moet iemand hebben die ze bij je losmaakt en dat ze niet meer terugkomen .
Ze zegt ook niet dat ie moet stoppen met medicatie toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar het is niet de bedoeling dat ie met zijn medicijnen stopt tenzij zijn psych dat zegt he!
Manke heeft zelf al aangegeven dat hij twee dagen gestopt is en dat dat slecht beviel en dat hij doorgaat met slikken , al was het alleen maar om die stemmen niet meer te horen ,quote:Op woensdag 2 september 2009 14:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar het is niet de bedoeling dat ie met zijn medicijnen stopt tenzij zijn psych dat zegt he!
Ik geloof je hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Manke het volgende:
vind het enger dat er van de stuk of zeven er maar 1 echt aanwezig is, en 1 omroept wat ik denk/zeg [hoor ook vaak: wat zegt ie?], de rest lacht en kakelt vaak als reactie of op wat ik denk of op wat die ene zegt, hij wil vast imponeren bij de rest - je kan het horen in sommige van de opnames, zoals de bovenste. [baboesjka [overleden oma] is hier - hahaha], precies zo hoor ik t ook in m'n oor.
Mens was het ook niet, iig niet recent: je krijgt een geeltje als je optieft - wat is nou weer een geeltje?
[25 gulden].
Moet maar dapper blijven, zit niks anders op, laat me er niet onderdoor gaan en bungelend aan een touw eindigen.
en het lijken me idd helse figuren.
Gisteren thuis voelde het ineens ijskoud rond m'n handen als ik stond, ik ging ook met m'n handen in de lucht en het tintelen voelde ik zover ik omhoog kon reiken.
Er worden denk ik minder moorden gepleegt door stemmenhoordersquote:Op donderdag 3 september 2009 12:42 schreef Dragorius het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_moord__.html?p=1,1
Even zonder gein > Blijven nemen dus die medicijnen to de psychiater zegt van niet he!
Dat stel ik toch ook niet?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Er worden denk ik minder moorden gepleegt door stemmenhoorders
dan door andere oorzaken zoals een verbroken relatie of door misdaad
of voor geld .
Het gevaar zit in de mensen die geen stemmen horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |