abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72184117
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:28 schreef Dancin_Rhino het volgende:
veel yadayada weinig plaatjes en filmpjes,

[ afbeelding ]

In the Willard bibliotheek (USA (ik geloof Utah)) word al erg lang op de webcams spoken gezien.
Ze hebben ook live ghostcams

http://www.willardghost.com/?content=ghostcams
Holy herds do bad encryption
pi_72198805
Heb zelf nooit wat meegemaakt, wel een een geluid gehoord of een vreemd gevoel gehad.. Maar nooit echt een feit van een geest oid...

Ben er wel erg geïnteresseerd in.
Die ghost cams zijn wel vreemd, je ziet veel gezichten, maar die zijn er constant dus ik denk niet echt dat je dat als geest kan opvatten, had zelf nog wat door gezocht naar wat cams, kwam op deze site terecht :
http://www.anybodythere.net/live-ghost-web-cams.php

Heeft iemand nog meer interessante ghost cams?
Random number generator:
8
pi_72199060
Manke, hoe gaat het?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 19:35:03 #184
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_72210083
Prima, bedankt ;]
hoor de stemmen nog als piepstemmetjes door medcatie, sommige dingen haal ik er nog uit omdat ze dat steeds zeggen.
wát een sukkel
ha! ha! ha!

woensdag gesprek met psych over dosis, dosis is te hoog, maakt me lichamelijk nog zwakker.
denk dat ik helemaal ga stoppen en regressietherapie een kans geef, is bewezen effectief te zijn.

zit ook in de godsdienstige hoe te kijken, want er is dus écht meer - terwijl ik altijd voorstander van de wetenschap ben geweest.
pi_72212861
Stoppen met medicatie lijkt me niet verstandig tenzij de psych dat zelf ook als advies geeft to be honest.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:08:43 #186
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_72212993
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:04 schreef Dragorius het volgende:
Stoppen met medicatie lijkt me niet verstandig tenzij de psych dat zelf ook als advies geeft to be honest.
en die kans lijkt mij nagenoeg nihil
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:37:35 #187
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_72231130
tja, blijft mn eigen keus, wat heb je aan symptoom onderdrukking als de demonen toch blijven hangen - hebben ze zelf gezegd toen ik ze nog kon verstaan..

http://www.wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=58835
pi_72231255
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:37 schreef Manke het volgende:
tja, blijft mn eigen keus, wat heb je aan symptoom onderdrukking als de demonen toch blijven hangen - hebben ze zelf gezegd toen ik ze nog kon verstaan..

http://www.wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=58835
Bij vrijwillige spoedopname heb je naar mijn weten zulke vrijheid niet toch?
Mr. Prolapse 2009
pi_72231327
Wanneer krijgen we nou eens een foto van jou met een leuk verpleegstertje ofzo?
pi_72231588
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:35 schreef Manke het volgende:
Prima, bedankt ;]
hoor de stemmen nog als piepstemmetjes door medcatie, sommige dingen haal ik er nog uit omdat ze dat steeds zeggen.
wát een sukkel
ha! ha! ha!

woensdag gesprek met psych over dosis, dosis is te hoog, maakt me lichamelijk nog zwakker.
denk dat ik helemaal ga stoppen en regressietherapie een kans geef, is bewezen effectief te zijn.

zit ook in de godsdienstige hoe te kijken, want er is dus écht meer - terwijl ik altijd voorstander van de wetenschap ben geweest.
Dus je wilt én stoppen met de medicatie, én een therapie gaan volgen die de psychiater je afgeraden heeft?
Lijkt me een heel slecht plan Manke.
Hou nog even vol, je zegt dat het minder wordt met de stemmen, dus er zit wel wat vooruitgang in.
pi_72237068
Schizofrenen zijn heel eigenwijs weet ik uit ervaring.
pi_72239272
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:55 schreef Zon het volgende:
Schizofrenen zijn heel eigenwijs weet ik uit ervaring.
Ja, dat is waar.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:45:45 #193
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_72240042
Ben eigenwijs, ja, maar niet omdat ik schizo ben.
Psychiaters zijn ook eigenwijs, omdat niks ze kan overtuigen dat stemmen niet altijd hallucinaties zijn, al wordt het bewijs op een zilveren dienblad gepresenteerd. ;]

Ga die therapie bespreken met de psychiater, hij is erop tegen omdat hij het niet gelooft, maar ik laat hem het onderzoek zien van de uva, waaruit bleek dat het effectief is voor stemmenhoorders.
medicatie gebruik ik nog wel.

gister galmde weer een mantra chant door m'n hoofd, geen idee wat het doet, werd er bang van.
zit weer thuis, tot zondag. heb geen camera, dus geen foto, maar je mag bellen naar de paaz als je twijfelt of ik de waarheid spreek.

heb nog 2 opnames op de telefoon van m'n pa waarop duidelijk gescheld te horen is, terwijl het opgenomen is in een stille ruimte. Hield de telefoon bij m'n hoofd, zal vragen of ie ze kan emailen.

Ik geloof trouwens dat de stemmen van demonen of kwade geesten zijn, en niet van overleden mensen, omdat sommige mensen de stem horen van een naaste die nog leeft.

[ Bericht 11% gewijzigd door Manke op 28-08-2009 19:53:13 ]
pi_72240630
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:45 schreef Manke het volgende:
Ben eigenwijs, ja, maar niet omdat ik schizo ben.
Psychiaters zijn ook eigenwijs, omdat niks ze kan overtuigen dat stemmen niet altijd hallucinaties zijn, al wordt het bewijs op een zilveren dienblad gepresenteerd. ;]

Ga die therapie bespreken met de psychiater, hij is erop tegen omdat hij het niet gelooft, maar ik laat hem het onderzoek zien van de uva, waaruit bleek dat het effectief is voor stemmenhoorders.
medicatie gebruik ik nog wel.

gister galmde weer een mantra chant door m'n hoofd, geen idee wat het doet, werd er bang van.
zit weer thuis, tot zondag. heb geen camera, dus geen foto, maar je mag bellen naar de paaz als je twijfelt of ik de waarheid spreek.

heb nog 2 opnames op de telefoon van m'n pa waarop duidelijk gescheld te horen is, terwijl het opgenomen is in een stille ruimte. Hield de telefoon bij m'n hoofd, zal vragen of ie ze kan emailen.

Ik geloof trouwens dat de stemmen van demonen of kwade geesten zijn, en niet van overleden mensen, omdat sommige mensen de stem horen van een naaste die nog leeft.
Ik geloof je wel hoor Manke.
Ga echt niet bellen.
Maar ben blij dat je je medicatie nog slikt.
Vind je het fijn om met het weekend thuis te zijn? Of was je liever dáár gebleven?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:15:56 #195
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_72240813
Vind het allebei best, maar daar zit ik ten minste tussen de mensen.

Leuk stukje uit het boek van Pieter Wierenga, regressietherapeut:

Duivelse verhalen

Een duivel (en zijn tegenpool een engel net zo goed) is een wat speciaal verhaal. Ik heb er dan ook een apart boek over geschreven en zal een paar stukjes daaruit in dit boek citeren. Duivels zijn de vertegenwoordigers van het kwaad, maar wel in een zuivere vorm. Het is onthutsend helder, simpel en duidelijk en daardoor eigenlijk saai, maar het stroomt goed en ze zijn door hun echtheid niet 'bescheiden'. Hun taak bij ons bestaat uit het helder maken ons niet heldere 'kwaad'. De onhelderheid en verzuring die wij erin gestopt hebben en die zij eruit halen, is voor hen voedsel. Ze zijn in zoverre obsessief dat ze ruimte innemen als ze naar binnen gaan, wat lang niet altijd het geval is. Iets van henzelf inbrengen doen ze niet, maar ze versterken datgene dat er van de gastheer al aanwezig is. Ze doen dat op een manier die wij ervaren als escaleren van narigheid. Om bij een mens binnen te kunnen komen of via een lijntje van buiten af vat op hem te kunnen hebben, is er ook hier een opening en een aanhechtingspunt nodig. Dit gebeurt voornamelijk bij angst voor angst. Zolang angst een vriendje van ons is - die aan het handje meegaat en ons daarbij heel alert maakt - is er niets aan de hand. Het wordt een ander verhaal zodra we ons door onze angst laten meesleuren; dat slaat gaten. Dit meesleuren ontstaat als we angst als ongewenst wegdrukken, het er niet mag zijn. Het wordt opgeslagen, er komt steeds meer druk op door opvolgende onderdrukking en op een gegeven moment ontsnapt deze ingeperkte angst en gaat met ons aan de haal.

Ik laat nu een duivel van de zesde klasse (van zeven) aan het woord. Ik raakte met hem/het/haar aan de praat op het moment dat ik zijn gastvrouw begeleide bij het hem overbodig maken. Het viel me op dat het èn heel zwart was èn heel helder aanvoelde. Normaal laat ik na het loslatingproces zoiets meteen gaan, maar dit keer was mijn nieuwsgierigheid door de schijnbare tegenstrijdigheid geprikkeld en ging ik een gesprek aan.

Duivel zes:

Er valt voor ons bij haar nog genoeg te halen. Wij kunnen echter niets forceren. Misschien kan ik er nog iets uithalen waardoor ze me wel houden wil. Gewoon haar wat (voor ons dus in wezen on)aantrekkelijke plaatjes voorzetten, daar reageert ze nog wel op. Jij leent je daar trouwens heel goed voor. Dat opruimen van jou bij haar, geeft mij extra energie. Er komt daardoor meer ruimte en als er dan wat gebeurt (emotionele uitbarsting) is het voor mij, dan hoef ik het niet meer met zo velen te delen. Er zit nog een 'drie' bij mij. Delen doen we enkel uit noodzaak. Aan vechten heb je weinig, dan zijn er alleen maar verliezers. Verhalen over ons komen voort uit bangheid van mensen, doordat ze geen kwaad durven te etaleren of accepteren. Ze willen alleen maar goed zijn, dus maken ze allerlei sprookjes omdat ze dat niet kunnen. Net zo goed dat engelen altijd helpen. Dat doen engelen beslist niet, die weten wel beter. Communicatie met een engel past niet bij ons. Die zitten aan de andere kant. In onszelf omdraaien lukt moeilijk omdat we gevangen zitten in één kant. Jullie hebben daar keuze in door de polariteit waar jullie mee te maken hebben. Daardoor kunnen jullie in principe met beide kanten praten. Omdat de echtheid, die daarvoor nodig is bij jullie meestal ontbreekt, gebeurt dat nog hoogst zelden.

Als mensen daar toestemming voor geven kunnen we een heleboel doen. Alles wat we doen is altijd uit puur eigenbelang; dat geldt trouwens voor iedereen en alles, die in het universum wat doen. De universele waarheid is, dat je eerst goed voor jezelf moet zorgen en pas daarna kun je wat voor het geheel en dus voor anderen betekenen. Maar de meeste betrokkenen durven dat niet zo te zeggen. Alleen daardoor kunnen jullie de polariteit als ontwikkelingsgang beleven. Dat kunnen wij niet, wij zijn polair. Jullie zijn bipolair. En dat is jullie manier van leren. (P.: Dus als we geen moeite met de dualiteit zouden hebben, zou het voor ons niet werken als leerstof?) De manier waarop wij leren is voor jullie niet uit te drukken. Het resultaat daarvan houdt een beetje in wat jij ziet als een duivel met rangorde, zoals één van drie of één van zes tot maximaal zeven. Je wordt zuiverder en ook groter naarmate je verder komt. Wat ik daar leuk aan vindt? (met mij praten) Het is eigenlijk meer geïnteresseerdheid dan leuk, ik ben geen elfje. Dingen als leuk, verbazing, nieuwsgierigheid of ondeugendheid, kennen wij niet in de mate waarin jij dat ervaart. Ik denk dat als er meer mensen komen die zo denken als jij, dat voor iedereen een hele stap verder zal zijn. Er zijn er momenteel nog maar heel weinig. Ongeveer een op een miljoen. Er zijn een aantal mensen die zich er heel druk over zullen maken als je dit publiceert. Maar dat is voor ons wel lekker, geeft ons voer, verkettering en zo. Het is een volgend stapje in een geheel. Uiteindelijk zal alles elkaar opheffen. Op den duur gaan ook wij op in een groter geheel. Er zijn momenteel verschillende mogelijkheden. Er zijn er bij, die gaan door naar een hoger niveau van kwaad en er zijn, die gaan naar de andere kant als engel; als je dat tenminste nog niet bent geweest. Ben je dat al geweest dan kun je terug naar onze afkomst. Zoals die zes waar jij mee bezig bent, die terug wil naar het engel zijn. Ik ben nooit engel geweest maar meer opgekomen uit een geheel, ik heb daar vage herinneringen aan, maar dat kan ik niet onder woorden brengen.

Ik vind het wel mooi op aarde. Er is hier genoeg te doen. - Ik zie daar een mooi gezicht in de wolken met die doodskop. Mooi of lelijk is heel betrekkelijk. - Er zijn altijd genoeg mensen waar we wat bij kunnen halen. Soms hoef je voor die menselijke energieën niet naar binnen. We halen het verzuurde kwaad uit mensen naar voren, zodat dat getransformeerd wordt tot zuiver kwaad. Net zoals de engelen het echt wel aanwezige verloederde goede halen om te transformeren tot zuiver goed. Van verzuurde emoties tot zuivere emoties. Mensen maken stadia daarin mee. Als er erg veel controle voor zit, kunnen we onze maaltijd uit de omgeving (aura) van zo iemand halen. Uiteindelijk zuivert dat de zaak net zo goed.

Over engelen mag je van de mensen niets zeggen, daar moet je van afblijven. Die staan boven alles verheven, zijn perfect. Engelen hebben geen puistjes of jeuk! Voor een engel valt men op de knieën en bij een duivel gaat men er boven op staan. Dat is de onmenselijke boosdoener; alleen maar slecht. Het is geen van beide juist. Ik denk dat het dit is, dat mij het meeste bij en in jou fascineert. Jij blijft, in beide gevallen, rechtop op je eigen voeten staan. Als een mens een vrij zuivere vorm aanneemt dan blijft hij overeind staan, zowel bij de een als bij de ander. Hij laat ze beide in hun waarde en blijft zelf recht overeind staan.

Wij kennen geen blij gevoel op jullie manier. Ik vind het jammer om hier weg te gaan, het was wat jullie luilekkerland noemen. Wij bedenken vanuit onszelf nooit iets voor een mens, we jutten ze alleen maar op. Maar bij deze vrouw hebben we waardering voor de persoon. Dat is lang niet altijd het geval. Die waardering is afhankelijk van, of het wederzijds bestaansrecht heeft. Hier ontstaat hetzelfde soort besef van goed en kwaad als wat jij hebt - mede door dit proces - en in zoverre is er alleen maar waardering. De meeste mensen zijn alleen maar blij als we weggaan en gaan - zonder dat ze iets geleerd hebben - daarna met de voeten bovenop ons staan. Waarom zouden wij daar waardering voor moeten hebben?

Ik vind trouwens dat er veel te veel onzin vertelt wordt op televisie. Daar worden mensen als willoze slachtoffers afgeschilderd en dat bestaat niet, ze zijn medeverantwoordelijk. Spijkers in de voetstappen van duivels slaan helpt al helemaal niet. Dus als je dat soort onzin op televisie laat zien, dan zetten mensen zichzelf daarmee met hun onvermogen te kijk. De manieren waarop mensen allerlei dingen in zichzelf vanuit hun onvermogen tevoorschijn halen, geeft ons heel veel kansen. Hoe meer mensen leren op televisie griezels te bekijken des te meer schrikbeelden hebben wij om op binnen te komen en leven in te blazen. Sensatie is prima voer voor ons. Het ophitsen van elkaar werkt voor ons. De kerk maakt het ons ook makkelijk. Ze denken dat ze het ons moeilijk maken, maar daar vergissen ze zich in. Ze maken het ons, speciaal door de angst die ze de mensen bijbrengen, juist supergemakkelijk. God kijkt door de muur en dergelijk fraais. Nou, die doet het niet, maar wij wel. Het ga je goed... Tot slechter tijden.

Nog een voor mij 'verhelderend' gesprek met een duivel van de vijfde rang:

Laatst stond er één in de krant die er een heleboel doodschoot (Frankrijk, elf doden). Dat was heel lekker. En met hen die er omheen staan, gaat het voor ons ook heel goed. Een junk, die langzaam uitmiezert, daar hebben we niets aan. En bovendien vindt iedereen dat wel best, dus vanuit de omgeving krijg je ook niks; daar hebben we niets aan. De mensen eromheen moeten het erg vinden, dan heb je iets waar we wat meer aan hebben. Die mensen worden vaak kwaad en zo, begrijp je. Die uitstraling is ook lekker. We houden wel eens iemand tegen van zelfmoord, als hij verder nog een hoop oplevert. Het lekkerst is kwaadheid en soms wanhoop of machteloosheid. Als er dan van die aardige mensen op tijd bij komen om te helpen, is het smullen. Stelletje sukkels. Maar voor ons komen ze op tijd. Als zoiets voorhanden is, dan moet je dat maar even aanpakken. Als het zo uitkomt werken we overal mee samen. Ik wil meewerken uit zelfbehoud en om geen enkele andere reden. Wij zeggen het, maar mensen niet. Want daar geld precies hetzelfde voor, maar mensen doen het stiekem. Alles wat ze doen is eigenbelang, ongeacht hoe ze het noemen. Als die mensen tegen andere mensen zeggen dat ze het voor hun naaste doen, dan komen er allerlei emoties los; smullen voor ons. En als mensen voor hun eigenbelang werken en daar ook echt in gaan zitten, dan valt er voor ons weinig te halen. Dus mensen, die al die mooie plaatjes erop plakken, komen ons wel te pas. Als je het zo bekijkt leven wij eigenlijk van plaatjes die de mensen ons zelf aanreiken en die we alleen maar hoeven uitvergroten. We hebben een uiterst rijk gedekte tafel.

Wij vertrouwen elkaar totaal niet, waarom zou je dat doen? - Dat is wel lekker hierbinnen, die probeert het wel, maar het is best wel leuk dat ze het niet echt kan.- Samenwerken gaat normaal gesproken helemaal niet. Als er heel veel te halen valt, willen we wel eens even de handjes in elkaar slaan, maar nooit voor lang.

Mensen zijn stumpers, die zich door van alles en nog wat laten gebruiken. Als ze zouden weten, dat de meeste in zekere zin door de duivel bezeten zijn, zouden ze zich doodschrikken. Maar weet je - jij werkt met energieën en zo - dat we mensen alleen maar te pakken kunnen krijgen op het moment dat er werkelijk energie ingestopt wordt en niet achteraf. We kunnen pas echt wat doen met jaloers en dergelijke, op het moment dat het helemaal aanwezig is. Het is nagemaakt of nagespeeld zoals jij het doet, nooit zo sterk als op het moment zelf. Ik moet toegeven het lukt jou ondanks dat toch aardig om ermee te werken. Ik moet ook toegeven, dat jij in onze ogen niet zo'n stumpert bent als de meeste mensen, maar als we je dwars kunnen zitten, doen we dat wel.

Duiveluitdrijvers zijn leuk, dan kun je lachen. Ik mocht erbij zitten en vond het heel grappig. In naam van Jezus (die lacht zich denk ik ook kapot). Mensen denken dat duivels bang zijn voor kruisen en zo. Soms spelen we het spelletje een beetje mee, vinden we het toch grappig...

Ik stap maar op, ik vond het wel leuk met je te praten. Zullen we maar zeggen tot slechtere tijden dan.
pi_72241106
Nou manke, beterschap dan maar
En het beste is het idd in overleg met je psych, en misschien is regressietherapie icm medicijnen wel de oplossing voor jou
Mr. Prolapse 2009
  zondag 30 augustus 2009 @ 11:23:46 #197
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72275516
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:30 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Uhm, nou, we hebben hier naar je opnames geluisterd maar we waren allemaal niet echt overtuigd zeg maar.
Dus ik al zet m'n geld erop dat je 'gewoon' kortsluiting in je bakkes hebt.
Ik wil ook wel naar die opnames luisteren, waar kan ik die vinden?
pi_72301982
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:23 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik wil ook wel naar die opnames luisteren, waar kan ik die vinden?
http://www.mediafire.com/(...)2a1ce04e75f6e8ebb871
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:10:46 #199
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72302130
quote:
Dank je! Ik heb meteen even geluisterd natuurlijk. Duidelijk te horen, maar wel steeds dezelfde stem he.

In dat mp'3tje 'laat ons nou met rust' wordt nog meer gezegd, iets als 'dat kan toch zo niet langer doorgaan', waarvan ik alleen het woord doorgaan goed mee krijg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marrije op 01-09-2009 08:56:08 (ik = in) ]
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:46:23 #200
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_72320625
bedankt dragorius
heb eens 2 dagen geen medicijnen genomen, stemen waren lekker duidelijk, maar een dialoog ging niet echt, eentje noemde zich azazel .
"ik wordt GEK van hem" [ze horen AL m'n gedachten] "laat hem, vanavond maken we hem af"

jij hoort het ook, ik ben dus niet
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:52:43 #201
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_72320873
Het rare is dat ik weet wat jullie bedoelen.. ik hoor klanken die stemmen moeten vormen.. ik kan alleen de woorden er niet uit halen.. het zijn voor mij lichte rariteiten in de ruis. En ik heb me geluid al zo hard staan.. harder kan niet.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:30:47 #202
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72322442
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef Ticker het volgende:
Het rare is dat ik weet wat jullie bedoelen.. ik hoor klanken die stemmen moeten vormen.. ik kan alleen de woorden er niet uit halen.. het zijn voor mij lichte rariteiten in de ruis. En ik heb me geluid al zo hard staan.. harder kan niet.
Die opnames zijn zo erg versterkt en op lage bitrate dat de geluiden die je hoort volgens mij gewoon static is.

Ik heb zelf ook wel eens EVP's gemaakt waar na vele opnamen een duidelijke zin uitkwam. Om te horen wat manke zegt moet je wel heel erg ver zoeken/luisteren.
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:36:44 #203
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_72322694
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:30 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Die opnames zijn zo erg versterkt en op lage bitrate dat de geluiden die je hoort volgens mij gewoon static is.

Ik heb zelf ook wel eens EVP's gemaakt waar na vele opnamen een duidelijke zin uitkwam. Om te horen wat manke zegt moet je wel heel erg ver zoeken/luisteren.
Dat kan heel goed, maar het kan ook zijn dat we 'verkeerd' luisteren.

Iedereen heeft dezelfde zintuigen, maar niet iedereen benut die.
Ik merk zelf op dat ik vaak in topics met foto's details zie die andere, zelfs als ik naast hun zit en het hun aanwijs, nog nauwelijks eruit halen.
Zo zit dat ook met het gehoor. Je moet net even dat 'ene' doorhebben om te begrijpen welke klanken en tonen je eruit moet filteren om te begrijpen waar we naar luisteren.
Ik beweer hiermee niet dat op Manke zijn audio's echt wat te beluisteren valt, maar het valt me wel op dat ik 'iets' hoor, dit afdoen als static, is ervan uitgaan dat we het allebij overhetzelfde hebben.
Ik hoor iets.. soort gefluister achtig, maar ik kan het niet eruit halen. Zelfs niet met een poging tot 'willen van' en dat frustreerd me.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:41:11 #204
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72322879
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:36 schreef Ticker het volgende:
Ik hoor iets.. soort gefluister achtig, maar ik kan het niet eruit halen. Zelfs niet met een poging tot 'willen van' en dat frustreerd me.
Ja, idd. Ik hoor het ook. Ik ga ervanuit dat dat je hersens zijn die razendsnel iets proberen te analyseren. Jij verwacht woorden dus je hersen zijn als een gek combinaties aan het zoeken die er niet zijn. Dat geeft ook dat frustrerende gevoel denk ik.

Dezelfde "fluisterende stemmen" krijg je bij elke soortgelijke opname (lage bitrate) die versterkt is.
pi_72322948
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef Ticker het volgende:
Toen ik klein was hoorde ik regelmatig klanken, soms woordjes, zacht in het donker toen ik in mn bed lag voor ik ging slapen. Er heel bewust van dat het geen andere mensen/TV/radio kan zijn geweest.

Enige verklaring waarom dat over kan gaan als je over een bepaalde leeftijd bent?
pi_72323135
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ja, idd. Ik hoor het ook. Ik ga ervanuit dat dat je hersens zijn die razendsnel iets proberen te analyseren. Jij verwacht woorden dus je hersen zijn als een gek combinaties aan het zoeken die er niet zijn. Dat geeft ook dat frustrerende gevoel denk ik.

Dezelfde "fluisterende stemmen" krijg je bij elke soortgelijke opname (lage bitrate) die versterkt is.
Vroeger, toen je van die oude recorders (bandopnames) had, konden sommige mensen heel duidelijk geesten erop horen, in taal. Zoek er maar eens op google. Zit ook een boswachter bij die het bos inging om vogelgeluiden op te nemen, maar thuis onverklaarbaar stemmen op de band hoorde. Alsof die geesten wel goed met analoog overweg kunnen, en met digitaal veel minder.
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:18:41 #207
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_72324596
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Niet te veel luisteren naar mensen die zeggen dat je hersens 'graag' dingen willen zien of horen..
Dat heeft er namelijk vaak weinig mee te maken en haalt je vaak van het nieuwsgierige danwel leergierige pad af. Want als je dat continu in je achterhoofd houdt, hoor je telkens een stem bij alles wat je doet.
Dat kan best goed zijn, maar ook drammerig.
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:20:41 #208
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_72324678
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:42 schreef Railywayman het volgende:

[..]

Toen ik klein was hoorde ik regelmatig klanken, soms woordjes, zacht in het donker toen ik in mn bed lag voor ik ging slapen. Er heel bewust van dat het geen andere mensen/TV/radio kan zijn geweest.

Enige verklaring waarom dat over kan gaan als je over een bepaalde leeftijd bent?
Gewenning en ontkenning.
Ik denk dat we nu we ouder zijn allemaal wel beseffen dat we als jonge 'kinderen' vaak een soort radio zijn die zichzelf niet altijd eve graag openstelt.
Nu we ouder zijn en ons lichaam niet echt goed doen(drank, voedsel), is het moeilijker die radio terug op 0 te zetten om weer bij de bron te komen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:21:37 #209
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_72324710
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:47 schreef Railywayman het volgende:

[..]

Vroeger, toen je van die oude recorders (bandopnames) had, konden sommige mensen heel duidelijk geesten erop horen, in taal. Zoek er maar eens op google. Zit ook een boswachter bij die het bos inging om vogelgeluiden op te nemen, maar thuis onverklaarbaar stemmen op de band hoorde. Alsof die geesten wel goed met analoog overweg kunnen, en met digitaal veel minder.
Best raar inderdaad, als je tijdens het beluisteren van vogels, luid en duidelijk ineens je moeder hoort roepen.

Die tevens al jaren dood is.
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:28:18 #210
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72325009
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:21 schreef Ticker het volgende:

[..]

Best raar inderdaad, als je tijdens het beluisteren van vogels, luid en duidelijk ineens je moeder hoort roepen.

Die tevens al jaren dood is.
Probleem met deze "authentieke" opnames is dat niemand ze kan verifieren. Ik ken eigenlijk geen opnames van bekende media die dit soort stemmen bevat. Statistisch onmogelijk aangezien er vele miljoenen uren aan blanks moeten zijn. wil niet zeggen dat evp's niet echt kunnen zijn natuurlijk maar wel veel minder snel aanneembaar.

De EVP die ik had opgenomen was trouwens gek genoeg in het Engels (was in NL).
Aangezien ik Engels spreek meestal proberen mijn hersenen daar ook een woord te vormen. Dat staaft dus ook de bovenstaande theorie.
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:49:24 #211
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_72325989
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:28 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Probleem met deze "authentieke" opnames is dat niemand ze kan verifieren. Ik ken eigenlijk geen opnames van bekende media die dit soort stemmen bevat. Statistisch onmogelijk aangezien er vele miljoenen uren aan blanks moeten zijn. wil niet zeggen dat evp's niet echt kunnen zijn natuurlijk maar wel veel minder snel aanneembaar.

De EVP die ik had opgenomen was trouwens gek genoeg in het Engels (was in NL).
Aangezien ik Engels spreek meestal proberen mijn hersenen daar ook een woord te vormen. Dat staaft dus ook de bovenstaande theorie.
Ik heb zelf een beetje ervaring met E.V.P. en kreeg eenmaal een soort 'sorry' door.. doodse stilte en ineens dat. Erg vaag. Ook telkens kinderen die mijn naam riepen. Dacht eerst dat het buitenspelende kinderen waren maar hoe vaker ik het luisterde hoe vager ik het vond. Ook omdat ik me weinig kinderen op dat moment kon bedenken. Ben er toen ook mee gestopt.

Wat ik wel nog heb gedaan is dit boek gelezen erover:

Evp And New Dimensions

Geschreven door een NASA medewerker gespecialiseerd in spraak en audio. Juist daarom extra mijn aandacht omdat NASA medewerkers normaal niet zo graag een boekje open doen over dit soort ervaringen.
De onderzoeken in het boek die naar voren kwamen waren zo expliciet, dat ik niet het idee kreeg dat het zomaar even geschreven was door een 'iemand'.
Er zijn testen gedaan in geluids en radio frequenties dichte, cabines, waarna er alsnog duidelijke stemmen te horen waren. Deze werden door 'gerenomeerde' onderzoekers afgedaan als radio golven... storing. Dat er een taboe heerst op dit onderwerp in de academische wereld is een feit, lees het boek en raak overtuigd zou ik zeggen.

Maargoed, het 'onverklaarbare' is ook gewoon een vaag begrip.. waarom zou er een wereld zijn die schijnbaar zo makkelijk te bereiken is, maar toch niet wetenschappelijk bewezen is? Tja, ik kan daar antwoorden genoeg op vinden maar kom toch weer terug op het woord 'samenzwering'. Je ziel verkopen aan de duivel (niet letterlijk) maar vervolgens hem wel beloven je mond erover te zullen houden. Hij zal je de kneepjes ervan leren.

Een vriend van mij, respecteer hem, heeft zijn bul gehaald en is afgestudeerd, is ook nooit te porren voor dit onderwerp. Sluit zich er compleet voor af en begint altijd geintjes te maken zodra het die kan op gaat, toch is hij diegene die mij antwoorden kan geven maar het niet wilt. Hij heeft me eens verteld dat tijdens het trippen op paddo's hij bad ging. Die bewuste dag ging hij alleen naar huis en had geen zin meer om verder te trippen. Vele dronken avonden verder heeft hij me eens verteld dat hij die dag stemmen heeft gehoord. Hij heeft uren lang zitten luisteren naar diverse stemmen in zijn hoofd. Hij kon vragen stellen.. alles.
Echt verder uitwijden wou hij er niet over maar hij zei me 1 ding... ik was het gewoon, dat was ik zeker. En daarmee sloot hij de discussie.
pi_72331942
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:46 schreef Manke het volgende:
bedankt dragorius
heb eens 2 dagen geen medicijnen genomen, stemen waren lekker duidelijk, maar een dialoog ging niet echt, eentje noemde zich azazel .
"ik wordt GEK van hem" [ze horen AL m'n gedachten] "laat hem, vanavond maken we hem af"

jij hoort het ook, ik ben dus niet
Waar schrijft Dragorius dat hij het ook hoort?

Ze horen trouwens niet al je gedachten. De óórzaak van de stemmen zit in je hoofd net als je gedachten, dan is het niet zo gek dat ze hetzelfde "zeggen".

Maar laten we maar gewoon aannemen dat het demonen zijn. Dat is veel aannemelijker.
pi_72331953
Ik heb niet naar de opnamen geluisterd inderdaad. Ook geen mogelijkheid voor op dit moment.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:59:15 #214
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72332172
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:30 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor Geluid op 10. En in die mp3 waar ik het eerder over had is vooral die 1e zin vrij duidelijk. Voor mij dan. Alleen dat wat er achter aan komt dat is in mijn gehoor minder duidelijk.

Wat zijn evp's, ik lees dat hier de hele tijd en geen idee wat het is.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:00:45 #215
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72332192
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:42 schreef Railywayman het volgende:

[..]

Kinderen zijn daar ontvankelijker voor, zodra je ouder wordt leer je dat het niet normaal is en sluiten de meesten zich er voor af.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:24:46 #216
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72332623
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:43 schreef Zon het volgende:

[..]

Waar schrijft Dragorius dat hij het ook hoort?
Ik denk dat Manke mij bedoelde.

Je omschrijft het treffend Ticker
pi_72335746
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor Geluid op 10. En in die mp3 waar ik het eerder over had is vooral die 1e zin vrij duidelijk. Voor mij dan. Alleen dat wat er achter aan komt dat is in mijn gehoor minder duidelijk.

Wat zijn evp's, ik lees dat hier de hele tijd en geen idee wat het is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bandstemmen

Lees ook deze:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pareidolie
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:52:08 #218
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_72336321
kut nacht
wakker gebleven, bedreigingen, gescheld, nieuwelingen, meer gekloot in m'n hoofd, stemmen op een ander niveau gehoord, veel enger, een diepe demonisch gelach en gefladder gevolgd met een vrouwenstem, dit galmde door m'n hoofd ipv in m'n oor, al een concept waaraan je denkt zonder aan het woord t denken.

was eigenwijs dat ik wel even een dag of 2 zonder medicijnen kon.
wie niet horen wil moet voelen.
pi_72337109
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:52 schreef Manke het volgende:
kut nacht
wakker gebleven, bedreigingen, gescheld, nieuwelingen, meer gekloot in m'n hoofd, stemmen op een ander niveau gehoord, veel enger, een diepe demonisch gelach en gefladder gevolgd met een vrouwenstem, dit galmde door m'n hoofd ipv in m'n oor, al een concept waaraan je denkt zonder aan het woord t denken.

was eigenwijs dat ik wel even een dag of 2 zonder medicijnen kon.
wie niet horen wil moet voelen.
Waarom doe je dat nou ook, nu zie je wat er gebeurt als je zomaar stopt Manke.
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:46:44 #220
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_72339755
Dacht dat ik het wel de baas kon zijn inmiddels, de stemmen werden duidelijker na 2 dagen geen pillen en dat bleef nadat ik weer de pillen nam. Nu hoor ik niks gelukkig.
Gedachten blijven ze wel lezen, wou dat ik wist hoe ik dat kan afschermen.
Gisteren ging ik lachen, ineens "Kijk hem lachen", ze zien dus ook alles.

Vraag me af waar dit past in de evolutie en geschiedenis en de werkelijkheid. Hoe komen ze aan intelligentie bijvoorbeeld? [er vanuit gaande dat het echt is]

Bedankt voor de titel van dat boek, Ticker.
pi_72340854
Denk je dat het geluid van de stemmen van buiten je hoofd komt, of zitten de stemmen in je hoofd?
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:55:52 #222
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_72343674
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:21 schreef Zon het volgende:
Denk je dat het geluid van de stemmen van buiten je hoofd komt, of zitten de stemmen in je hoofd?
Denk niet dat die vraag belangrijk is.
Manke heeft het gevoel dat het entiteiten zijn, waar deze zich ook manifesteren.
pi_72346836
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:20 schreef Ticker het volgende:

[..]

Gewenning en ontkenning.
Ik denk dat we nu we ouder zijn allemaal wel beseffen dat we als jonge 'kinderen' vaak een soort radio zijn die zichzelf niet altijd eve graag openstelt.
Nu we ouder zijn en ons lichaam niet echt goed doen(drank, voedsel), is het moeilijker die radio terug op 0 te zetten om weer bij de bron te komen.
In de bijbel staat er ook wat over in...niet dat ik een fundi-gristen ben, maar bepaalde passages gaan over het onderscheid tussen kind en volwassenen. Wat de bijbel ook zegt is dat we ons niet moeten bemoeien met de paranormale wereld.

...maar wat als de paranormale wereld zich met ons of jou gaat bemoeien?

Over stemmen in je hoofd: een leraar heeft me ooit verteld dat mensen verschillend denken, de één denkt in beelden, waarna later de taal komt, bij de ander werkt het omgekeerd en bij weer een ander denkt ie in kleuren of muziek.
Het kan zijn dat mensen die echt in taal denken, met hun eigen stem, ontvankelijker zijn voor 'vreemde' al dan niet externe stemmen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Railywayman op 01-09-2009 17:43:14 ]
  dinsdag 1 september 2009 @ 19:02:14 #224
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_72349304
Het zijn helaas entiteiten, wordt ook fysiek lastig gevallen - zie hun schimmen in de ooghoeken als ik staar.
pi_72350162
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:02 schreef Manke het volgende:
Het zijn helaas entiteiten, wordt ook fysiek lastig gevallen - zie hun schimmen in de ooghoeken als ik staar.
quote:
De meest kenmerkende verschijnselen van schizofrenie zijn de hallucinaties, wanen en verwardheid.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie#Symptomen_en_medicatie
  dinsdag 1 september 2009 @ 20:17:04 #226
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_72351660
ik kwam een bezetenheid checklist tegen , http://www.tarotconsult.com/pages/bezeten%20checklist.htm
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_72352203
Ik vind het allemaal neppe shit maar toch vind ik het altijd behoorlijk intrigerend
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:14:51 #228
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_72353774
quote:
quote:
Tot nu toe is er nooit een echte duidelijke oorzaak gevonden. Wel zijn meerdere factoren geïdentificeerd die kunnen bijdragen aan het ontstaan, en mogelijk veroorzaker van schizofrenie zijn.
was het maar nep en betrof het maar hallucinaties
stond blijkbaar niet stevig in de schoenen, je moest eens weten hoe erg ik baal van dit alles.

van die site met symptomen heb ik oa. veel last van oververmoeidheid en pijn in nek en bovenrug streek, en het voelen van aanwezigeheden als koelte en tintelingen in de handen, elektrostatisch of alsof je je hand door een spnneweb haalt.
Hoop het enorm dat het overledenen betreft, en niet iets uit de onderwereld ofzo, maar dat betwijfel ik gezien hoe sommige stemmen klinken - en sommige stemmenhoorders horen stemmen van nog levenden terwijl ze zeker zijn dat het van buiten komt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manke op 01-09-2009 21:26:33 ]
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:01:46 #229
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_72355401
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef Manke het volgende:

[..]

[..]

stond blijkbaar niet stevig in de schoenen, je moest eens weten hoe erg ik baal van dit alles.

van die site met symptomen heb ik oa. veel last van oververmoeidheid en pijn in nek en bovenrug streek, en het voelen van aanwezigeheden als koelte en tintelingen in de handen, elektrostatisch of alsof je je hand door een spnneweb haalt.
klinkt wel herkenbaar gelinkt aan entiteiten ( goed of slecht) wat je beschrijft .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_72358487
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef Manke het volgende:

[..]

[..]

Hoop het enorm dat het overledenen betreft, en niet iets uit de onderwereld ofzo, maar dat betwijfel ik gezien hoe sommige stemmen klinken - en sommige stemmenhoorders horen stemmen van nog levenden terwijl ze zeker zijn dat het van buiten komt.
Maar Manke, je beseft nu toch wel dat je niet zomaar kan stoppen met je medicijnen he? Je hebt nu gemerkt wat er dan gebeurt. De stemmen zijn luider en brutaler, je ziet meer entiteiten, kortom een heel slecht idee.
Doe dat nu eens niet meer, blijf je medicijnen slikken en wie weet helpt het écht. Dat zou toch fantastisch zijn?
  woensdag 2 september 2009 @ 08:55:53 #231
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_72362880
Het was erg erg erg vroeg hoor.

[ Bericht 69% gewijzigd door Ticker op 02-09-2009 09:34:55 ]
pi_72362946
quote:
Op woensdag 2 september 2009 08:55 schreef Ticker het volgende:
Volgens mij is hij tijdelijk gestopt met zijn medicijnen op verzoek van een modje hoor.

Welke dan?
Ik lees er volgens mij overheen
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 2 september 2009 @ 10:37:45 #233
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_72364649
Stoppen met meds doe ik zéker niet meer, kon er meer mee communiceren, maar zij zijn slimmer, duw me zelf alleen maar in een hoek, wat dat betreft is het beter om medicijnen te blijven slikken.

In die nacht dat het erger werd, heeft er 1 in m'n kop lopen kloten, waardoor nu nog meer onderbewuste gedachten gehoord worden, dat is gewoon irritant en vaak genant maar daar geef ik niet meer om, wat zijn ze nou? Er galmde een vrouwenstem door m'n hoofd, het klonk alsof het van een andere frequentiebereik ofzo kwam, die zei "slapen met lege handen", m'n lifters hoorden het ook en zette er een vraagteken achter, die dachten dat ik het dacht. echt bizar allemaal. Ben inmiddels goed gewend aan de medicijnen, normaal lag ik van luncht tot avondeten plat.

Weet niet hoe krachtig ze zijn als clubje - de bijbel sprak over een sekte, volgens een RK priester - had ook een 'mini' excorsisme laten doen zondag, maar het hielp niet, wel continu gescheld - bijbel spreekt ook over dat elke geest die je wegstuurt er 7 ergere ervoor in de plaats komen, als je niet de heilige geest bij je draagt.
Evangelische excorsisme hielp trouwens wel, op de eerste dag.

Gisteren thuis weer een 'bol' die rond en door m'n hoofd vloog, kon 'm weggooien, maar kwam weer terug, liet het dan maar. Vraag me af waarom ze naar mij komen, gebeurde ook bij m'n oma: ging op de bank zitten, m'n hele lijf trilde, en vervolgens een bol bij m'n hoofd, zeker praten met m'n lifter.

Een paar nachten voor dat het uit de hand liep toen hoorde ik al wat [zoek maar terug op het forum, in del 1], toen voelde ik dat er een cirkel op m'n voorhoofd werd 'getekend'. Misschien een kenmerk, geen idee.

Ik hoop stemmen weg = entiteiten weg.
Vreselijke pijn in m'n nek en schouder nadat iemand die met energie kan werken, de pijn uit m'n hoofd daalde omlaag.

Vroeg ook wat ie hier doet: je hebt me zelf uitgenodigd...
misschien heb ik de eerste uitgenodigd tijdens een paddotrip of wiet/spacecake trip. Enkele keer geprobeerd, heb er verder niks mee.

Voel me ok nu voor de verandering.

bovenstaande klink nep omdat ik nuchter doe, verwacht geen sensatie, tenzij je iets op de fp lees .
vind het gewoon prettig om het van me af te schrijven en om mensen te informeren en bepaalde zaken te laten beseffen.
  woensdag 2 september 2009 @ 10:50:15 #234
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_72364936
Wat ook raar is is dat ze al je inbeelding zien:
lag op m'n nest met een ipod, aan de koptelefoon zit een bolletje, ik teken er ineens hoorntjes op in gedachten, zegt ie: "hij zet hoorntjes op dat bolletje" oid
naar woorden, zien ze ook m'n visuele inbeelding en waarnaar ik kijk.
Ultieme vorm van priverechtenschending, kan alleen nergens een aanklacht indienen, moet t voorlopig maar accepteren, hopelijk sluiten de medicijnen deze openingen.
Misschien weet iemand een soort van techniek om het hoofd af te schermen?
pi_72366228
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:50 schreef Manke het volgende:
Aluhoedje.
pi_72366531
quote:
lag op m'n nest met een ipod, aan de koptelefoon zit een bolletje, ik teken er ineens hoorntjes op in gedachten, zegt ie: "hij zet hoorntjes op dat bolletje" oid
Ultieme vorm van priverechtenschending, kan alleen nergens een aanklacht indienen, moet t voorlopig maar accepteren, hopelijk sluiten de medicijnen deze openingen.
Wilde dat ik een tecniek voor je wist Manke. Misschien doen op den duur de medicijnen dat wel.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:15:45 #237
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72367003
Kun je niet doen alsof je ze niet hoort? Dat je het negeert zeg maar? Dat je gewoon iets anders gaat doen? Opruimen ofzo? En dan tetteren ze er misschien wel de hele tijd doorheen, maar dan ga je weer iets anders doen.
pi_72368026
quote:
Als jij van die stemmen enz af wil komen dan zou ik meteen heel erg vroom worden als ik jou was.
Je geeft aan dat het lijkt alsof ze uit de hell komen, dus neem je medicijnen en word meteen vroom.
Dat is de beste manier om je hoofd af te schermen van de negatieve stemmen die je in de ellende willen laten storten. Nogmaals je medicatie krijg je vanuit het oogpunt van psychiaters die absoluut niet geloven in entiteiten en geesten enz, daarover praten is uit den boze. Zij zien het als een hersenziekte zoals schizofrenie gepaard gaande met hevige psychoses, terwijl het in jou beleving (en wie weet beleeft het nu; jij of iemand anders), echt duivelse stemmen zijn.
Stel dat het geen ziekte is, maar echte geesten, wat is dan erger?
  woensdag 2 september 2009 @ 13:56:24 #239
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_72369605
Ik wil ze liever niet meer horen, of ze nou horen wat ik denk of niet, misschien repareert de medicijnen het losse draadje tussen m'n hersenhelften dat als antenne fungeert.
ik voel [pijn] dat ze in m'n rechterhersenhelft zitten of daar een draadje hebben gelegd, ik hoor ze in m'n linker oor.
vind het enger dat er van de stuk of zeven er maar 1 echt aanwezig is, en 1 omroept wat ik denk/zeg [hoor ook vaak: wat zegt ie?], de rest lacht en kakelt vaak als reactie of op wat ik denk of op wat die ene zegt, hij wil vast imponeren bij de rest - je kan het horen in sommige van de opnames, zoals de bovenste. [baboesjka [overleden oma] is hier - hahaha], precies zo hoor ik t ook in m'n oor.
Mens was het ook niet, iig niet recent: je krijgt een geeltje als je optieft - wat is nou weer een geeltje?
[25 gulden].

Moet maar dapper blijven, zit niks anders op, laat me er niet onderdoor gaan en bungelend aan een touw eindigen.
en het lijken me idd helse figuren.

Gisteren thuis voelde het ineens ijskoud rond m'n handen als ik stond, ik ging ook met m'n handen in de lucht en het tintelen voelde ik zover ik omhoog kon reiken.
pi_72369781
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Manke het volgende:
Ik wil ze liever niet meer horen, of ze nou horen wat ik denk of niet, misschien repareert de medicijnen het losse draadje tussen m'n hersenhelften dat als antenne fungeert.
ik voel [pijn] dat ze in m'n rechterhersenhelft zitten of daar een draadje hebben gelegd, ik hoor ze in m'n linker oor.
vind het enger dat er van de stuk of zeven er maar 1 echt aanwezig is, en 1 omroept wat ik denk/zeg [hoor ook vaak: wat zegt ie?], de rest lacht en kakelt vaak als reactie of op wat ik denk of op wat die ene zegt, hij wil vast imponeren bij de rest - je kan het horen in sommige van de opnames, zoals de bovenste. [baboesjka [overleden oma] is hier - hahaha], precies zo hoor ik t ook in m'n oor.
Mens was het ook niet, iig niet recent: je krijgt een geeltje als je optieft - wat is nou weer een geeltje?
[25 gulden].

Moet maar dapper blijven, zit niks anders op, laat me er niet onderdoor gaan en bungelend aan een touw eindigen.
en het lijken me idd helse figuren.

Gisteren thuis voelde het ineens ijskoud rond m'n handen als ik stond, ik ging ook met m'n handen in de lucht en het tintelen voelde ik zover ik omhoog kon reiken.
Wie zegt dat jij een los draadje als antenne hebt? Je bent toch geen radiografisch bestuurbaar autootje?
Alhoewel als je in geesten gelooft dat leuke beeldspraak zou zijn.
En doe wat met het advies dat je hier krijgt van mij en anderen; enne veel sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')