Ben blij dat het redelijk met je gaat. Moet je nog lang blijven daar?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef Manke het volgende:
Met mij gaat het prima, dank je
Veel gescheld en doodsbedreigingen in m'n oor, maar niet zo hoorbaar. Tevens wordt alles herhaald door de stem wat ik zeg, denk en de meest onderbewuste gedachte.
vaak koppijn, duizelig, uitgeput en moeilijk slapen. die dingen lijken al mn energie af te pakken.
zit nu op 300mg seroquil
blijf er bij dat het echt is. bevestiging hiervoor blijft de overkomsten tussen de mp3s en in m'n hoofd. heb ook het idee dat er een demoon bij me zit door het evil gelach
En het idee dat wat je op de mp3's hoort en in je hoofd hetzelfde is omdat je hersenen overassociatief bezig zijn en horen wat ze verwachten te horen is geen optie ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef Manke het volgende:
Met mij gaat het prima, dank je
Veel gescheld en doodsbedreigingen in m'n oor, maar niet zo hoorbaar. Tevens wordt alles herhaald door de stem wat ik zeg, denk en de meest onderbewuste gedachte.
vaak koppijn, duizelig, uitgeput en moeilijk slapen. die dingen lijken al mn energie af te pakken.
zit nu op 300mg seroquil
blijf er bij dat het echt is. bevestiging hiervoor blijft de overkomsten tussen de mp3s en in m'n hoofd. heb ook het idee dat er een demoon bij me zit door het evil gelach
Heb je de psychiater maar 1 keer gezien? Wat vreemd. Voor de rest is het dus de hele dag daar zitten en je medicijnen aangereikt krijgen? Waarom ben je dan opgenomen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:20 schreef Manke het volgende:
ook echt
het is echt
ik weet dat het echt is
ik kan alleen niemand overtuigen
stemmen worden inmiddels zachter, ws door de medicijnen, incl duizeligheid en extreme vermoeidheid.
ik hoop dat ik snel weg mag - zoals ik zei, ze pompen je vol met medicijnen, bepaald door de psychiater die ik maar 1x even heb gezien.
begint freaky te worden, maar ik hou me sterk.
dacht vanmorgen m'n glas te horen verschuiven.
http://tribes.tribe.net/2(...)87-91d8-64332541ca6e
nee, de hele dag psychoses beschrijven op fokquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je de psychiater maar 1 keer gezien? Wat vreemd. Voor de rest is het dus de hele dag daar zitten en je medicijnen aangereikt krijgen? Waarom ben je dan opgenomen?
Freaky filmpjes ja. De eerste, meteen de indrukwekkendste, nog een paar keer bekeken, toen werd het me wel duidelijker dat het (knap gemaakte) fake is.. Jammerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Komen er nog filmpjes of niet? Hier wat freaky dingen:
Je ziet best duidelijk dat het bewegende deel over het gezicht is geplaatst.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef AntonGroenpaars het volgende:
[..]
Freaky filmpjes ja. De eerste, meteen de indrukwekkendste, nog een paar keer bekeken, toen werd het me wel duidelijker dat het (knap gemaakte) fake is.. JammerOver de andere twee valt weinig te zeggen
.
Ik wil het niet weten!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:39 schreef TLC het volgende:
Leuk om eens te doen ; de meeste mobiele telefoontjes hebben ook een opname recorder, zet die snachts aan voordat je slapen gaat en beluister het terug de volgende dag !
Misschien hoor je dan nog eens wat......................................
Jah, dat. Wel erg goed gedaan, de eerste keer viel het me nog niet opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:34 schreef Zon het volgende:
[..]
Je ziet best duidelijk dat het bewegende deel over het gezicht is geplaatst.
Soort jaap aap effect.
[ afbeelding ]
Dan moet je de hoorn erop gooien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:17 schreef Manke het volgende:
de demoon heeft een grote gedaante, kreeg m uit me, voelde de omvang met mn handen - hij vond z'n weg weer terug, via de bovenkant van mn hoofd daar voelde ik getintel![]()
weet niet meer wat ik moet doen, kan er niet mee omgaan om met dergelijkee ntiteiten te communiceren.
Wat naar dat het zo slecht met je gaat. Hoopte eigenlijk dat je al een beetje aan het opknappen was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef Manke het volgende:
lavenderr
vreemd, allicht, maar zo gaat dat nou eenmaal.
medicijnen krijg ik in de avond tegen nachtelijke psychoses.
voor de rest kan je meedoen aan activiteiten of je eigen tijd vullen, je mag ook wel naar buiten als je het van te voren vraagt.
hoorde /voelde vanochtend nieuwe stemmen, hoge freq en moeilijk te verstaan.
alsik zeg dat ik blij zou zijn als de stemmen weg zijn, krijg ik als antwoord 'maar wij blijven haha'
Ben blij voor je, goed dat de medicatie helptquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:19 schreef Manke het volgende:
Ben zo goed als af van de stemmen door medicatie. Hoor het nog heel zacht als ik m'n oren dicht knijp.
Blijf bij de mening dat het echte entiteiten waren, hopelijk zijn die ook weg.
Niet je oren dichtknijpen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:19 schreef Manke het volgende:
Ben zo goed als af van de stemmen door medicatie. Hoor het nog heel zacht als ik m'n oren dicht knijp.
Blijf bij de mening dat het echte entiteiten waren, hopelijk zijn die ook weg.
Heb je nu al weer eens een gesprek met de psychiater gehad?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:48 schreef Manke het volgende:
Slecht geslapen, toch nog niet stil, en voelde vannacht steeds windvlagen rond mn hoofd.
Moet voorlopig nog blijven, denk nog 1 tot 2 weken.
Dit allemaal door evp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |