Het beste van 2 werelden dus, de 1 doet niet voor de ander onder, sterker nog deze word erkend en meegenomen in de behandeling van de patient. Ik vind dat nogal een vooruitgang ook eerlijk gezegd!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:39 schreef Summers het volgende:
Dan heb je in Breda nog het integraal parapsychologisch adviesburo onder leiding van Richard Krebber .
Een stukje intervieuw met Richard Krebber :
[..]
In ieder geval maken ze daar wel onderscheid in stemmen horen als pathalogische afwijking , of een combinatie van die beide pathalogisch/paranormaal of dat het iets paranormaals is .
In dat geval helpen ze je ook met afsluiten , huis reinigen mocht dat nodig zijn enz .
En er is ook een reguliere psychiater verbonden aan dat adviesburo omdat niet alle stemmen hoorders iets paranormaals ervaren maar omgekeerd ook niet, dat iedere stemmenhoorder iets psychisch mankeerd .
Jup, daarom heet het ook een parapsychologisch adviesbureau. Ik las daar laatst een stukje over in de Quest.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:39 schreef Summers het volgende:
Dan heb je in Breda nog het integraal parapsychologisch adviesburo onder leiding van Richard Krebber .
Een stukje intervieuw met Richard Krebber :
[..]
In ieder geval maken ze daar wel onderscheid in stemmen horen als pathalogische afwijking , of een combinatie van die beide pathalogisch/paranormaal of dat het iets paranormaals is .
In dat geval helpen ze je ook met afsluiten , huis reinigen mocht dat nodig zijn enz .
En er is ook een reguliere psychiater verbonden aan dat adviesburo omdat niet alle stemmen hoorders iets paranormaals ervaren maar omgekeerd ook niet, dat iedere stemmenhoorder iets psychisch mankeerd .
Ik vind 't wel stoer dat ze ook je huis komen schoonmaken, dat zie ik een psychiater inderdaad niet doenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het beste van 2 werelden dus, de 1 doet niet voor de ander onder, sterker nog deze word erkend en meegenomen in de behandeling van de patient. Ik vind dat nogal een vooruitgang ook eerlijk gezegd!
Ligt er ook maar net aan hoor, er is een tijd wel een serie geweest die liet zien wat een reinigingsdienst deed als ze ergens op afgestuurd werden, veel mensen hadden daadwerkelijk een psychische inzinking gehad en het huis moest chemisch gereinigd worden, dus ook de reguliere zorginstellingen kunnen schoonmaken wanneer nodig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik vind 't wel stoer dat ze ook je huis komen schoonmaken, dat zie ik een psychiater inderdaad niet doen
Thanks.. nu ben ik tegen mijzelf aan het lullenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:18 schreef Michielos het volgende:
Dit merk je overigens als je leest. Je voelt je innerlijk stemmetje dan meelezen
*herkenbaar* maar is dat niet de wilde geest in ons allen? Die blijft maar doorjengelen en om aandacht vragen vanaf het moment dat je wakker wordt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:48 schreef Exoteria het volgende:
Veel mensen in mijn omgeving vinden mij in de regel kalm en rustig overkomen, maar geen van allen lijkt te beseffen dat het deel van mij dat ze zien de gereguleerde uitkomst is van de drukte die al plaatsvond in mijn hoofd.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
*herkenbaar* maar is dat niet de wilde geest in ons allen? Die blijft maar doorjengelen en om aandacht vragen vanaf het moment dat je wakker wordt.
"Hee heb je daar al aangedacht"
"hmzz waarom lijkt dat niet te passen, vorige week nog wel"
"hee bij thuiskomst is er nog de afwas"
"dude ik ben bezig met iets passend te maken geen zin afwas nu"
"zullen we anders een chinees ophalen vanavond"
"Dude serieus.. dit moet eerst klaar voor we naar huis gaan"
"shit.. zie je dat lekkere ding daar voorbij lopen?"
"waar?"
Enzzzzovoorts..
Nee hoor, maar de stemmen gaan je wel meer opvallen doordat je er tegen gaat praten.. althans dat was mijn ervaringquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:00 schreef _Led_ het volgende:
Verder kun je, als je eens wilt ervaren hoe het is als je brein op hol slaat en je stemmen hoort, natuurlijk ook gewoon even een boel coke snuiven.
Daar word je - mits goed doorgesnoven - ook paranoide van en ga je ook stemmen van horen.
Nou het leek er meer op dat de hersenen maar door bleven associeren en die interne stem gewoon random woorden uitkraamde alsof er geen rem zat op het associatief vermogen ofzo, heb ik van horen zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de stemmen gaan je wel meer opvallen doordat je er tegen gaat praten.. althans dat was mijn ervaring
ik hoor de heletijd in mn hpoofd steedsquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:17 schreef Rijpie het volgende:
Bij het stukje met "krijg de kanker", fck.mp3 volgens mij, hoor ik ook even ervoor iemand godver zeggen, terwijl dit niet door manke van tevoren werd aangegeven.
freaky
Kerel, relax. Wanneer heb je weer een afspraak?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:41 schreef Manke het volgende:
[..]
ik hoor de heletijd in mn hpoofd steeds
godver de godver als ik ze voor de gek heb gehouden
ik bener van overtuigd dat dit het werk is vd duivel
hoor opp de achtergrond na het pissigg maken van een demoontje mu ha ha ha ha op een... duivels mnier
ben zwwar onde invloed van medicijnen nu, en die ha ik pas gister gekregen
gister tijdens een dutje betreeeddee er een via mn hoofd
de HARDE stem [rpbeerde door te komen, dat hoorde ik aan hard gezoem en iets van metallic geluid, gelukkig heb ik de medicijnen.
stemmen weg betekent nioet demonen weg
denk nu dat geloof echt is en armagddon op komt is. echt heel raar allemaal.
iemand mkend met rapportages van dergelijke psychoses?
In deze toestand hoor je eigenlijk niet te internetten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:41 schreef Manke het volgende:
[..]
ik hoor de heletijd in mn hpoofd steeds
godver de godver als ik ze voor de gek heb gehouden
ik bener van overtuigd dat dit het werk is vd duivel
hoor opp de achtergrond na het pissigg maken van een demoontje mu ha ha ha ha op een... duivels mnier
ben zwwar onde invloed van medicijnen nu, en die ha ik pas gister gekregen
gister tijdens een dutje betreeeddee er een via mn hoofd
de HARDE stem [rpbeerde door te komen, dat hoorde ik aan hard gezoem en iets van metallic geluid, gelukkig heb ik de medicijnen.
stemmen weg betekent nioet demonen weg
denk nu dat geloof echt is en armagddon op komt is. echt heel raar allemaal.
iemand mkend met rapportages van dergelijke psychoses?
Dat ook jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
In deze toestand hoor je niet te internetten.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:04 schreef _Led_ het volgende:
Hebben ze je deze test al laten doen ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:04 schreef _Led_ het volgende:
Hebben ze je deze test al laten doen ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |