misschien is het een demoonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:16 schreef Manke het volgende:
Thanks
Maandag gesprek als t goed is.
Na een dagje weg weer een nieuwe stem erbij, luid adem geluid met soms "ik word hier gek".
Doet me zelf denken aan een draak, geen idee wat het werkelijk is, het put iig wel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je pm gestuurd .quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:22 schreef Manke het volgende:
los van dat ben ik serieus.
quote:
Wil je wel terug Manke?quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:03 schreef Manke het volgende:
ja, werd uit eigen initiatief meteen opgenomen
Als je dus verbetering merkt wanneer je een dag je medicijnen niet inneemt, misschien kun je het dan met behulp van je psychiater gaan afbouwen? Niet op eigen houtje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:17 schreef Manke het volgende:
Eigenlijk niet, maar ik ga toch, ze zijn momenteel de enigen die me kunnen helpen dmv symptoomonderdrukking.
Die medicijnen maken me apathisch en moe. Heb gisteren eens geen medicijnen ingenomen [niet wijs volgens de meesten] maar voelde me goed en vol energie en de stemmen vallen mee, kan ze ook wegdrukken tot fluittoon.
Omdat ik denk dat ik te maken het met auralifters en obsessors, wil ik regressietherapie proberen, die hebben daar ervaring mee en weten het weg te nemen, maar het is niet wijs volgens de psychiater omdat het erger kan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |