abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 juli 2009 @ 20:40:36 #51
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_71499769
"wat is die draad in mn nek"
"dat is de staart van de duivel"

"nee, wat is dat?"
"dat is de staart van de DUI-VEL"

ik slik seroquel 150mg

nee, geen nibiru

dit is heel serieus
had nooit met evps moeten beginnen
pi_71499815
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:37 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Bij een spoedopname ook? Ik vind dat hij vrij veel op Internet mag dan, en ook naar eigen zeggen nog niet "onder behandeling" is.

Indien het waar is, beterschap Manke!
Spoedopname houdt vaak in dat iemand eigenlijk meteen 'in huis' genomen wordt. Maar er staat dan geen 24u zorg op, iemand moet wel in huize blijven maar heeft ook momenten dat iemand zelf dan even mag doen waar hij zin in heeft. Zo dus ook internetten. Hij zal wel onder behandeling zijn denk ik dan... aangezien hij ook gesprekken heeft gehad met de psychiater/arts die volgens hem vrij 'nuchter' bleef.
pi_71499874
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:40 schreef Manke het volgende:
"wat is die draad in mn nek"
"dat is de staart van de duivel"

"nee, wat is dat?"
"dat is de staart van de DUI-VEL"

ik slik seroquel 150mg

nee, geen nibiru

dit is heel serieus
had nooit met evps moeten beginnen
Er zijn honderden, zo niet duizenden mensen die aan EVP gedaan hebben die nergens last van hebben.
Eigenwijs!
pi_71499903
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:41 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Spoedopname houdt vaak in dat iemand eigenlijk meteen 'in huis' genomen wordt. Maar er staat dan geen 24u zorg op, iemand moet wel in huize blijven maar heeft ook momenten dat iemand zelf dan even mag doen waar hij zin in heeft. Zo dus ook internetten. Hij zal wel onder behandeling zijn denk ik dan... aangezien hij ook gesprekken heeft gehad met de psychiater/arts die volgens hem vrij 'nuchter' bleef.
Doe eens een diagnose...
pi_71499930
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:41 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ja maar tijdens zulke psychoses zulke posts maken, als ik verpleger was zou ik dat toch niet willen, zo maakt hij zichzelf helemaal para

Ik dacht dat Seroquel alleen in 100 / 200 /300 en 400/500 werd gegeven? Maarja, is voor mij ook wat jaren geleden
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71500000
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:44 schreef Zon het volgende:

[..]

Doe eens een diagnose...
Daar begin ik niet aan... Maar psychotisch zeker, schizofreen.. wellicht.
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:45 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ja maar tijdens zulke psychoses zulke posts maken, als ik verpleger was zou ik dat toch niet willen, zo maakt hij zichzelf helemaal para

Ik dacht dat Seroquel alleen in 100 / 200 /300 en 400/500 werd gegeven? Maarja, is voor mij ook wat jaren geleden
Mja, ik zou het ook niet willen maar soms heb je gewoon even je aandacht bij iemand anders nodig en dan gaan ze hele verhalen op internet spuien. Het gebeurt.

Seroquel heb je in 25mg, 100mg, 150mg, 200mg en 300mg.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 20:48:15 #57
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_71500022
dan dragen ze ook demonen met zich mee
ik ben me bewust geworden dat ze er bij mij zitten en dt weten ze, dus gaan ze treiteren en dreigen, oftewel je wordt schizo.
dat denk ik.

doe es de antenne van een radio bij het hoofd van een schizo op een ruiszender
WEDDEN dat je stemmen en zelfs de gedachten van de patient hoort.

ik heb thuis de opname van mijn gedqchte op mp3, als ik er even tussenuit mag stuur ik t op
pi_71500071
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:48 schreef Manke het volgende:
dan dragen ze ook demonen met zich mee
ik ben me bewust geworden dat ze er bij mij zitten en dt weten ze, dus gaan ze treiteren en dreigen, oftewel je wordt schizo.
dat denk ik.

doe es de antenne van een radio bij het hoofd van een schizo op een ruiszender
WEDDEN dat je stemmen en zelfs de gedachten van de patient hoort.

ik heb thuis de opname van mijn gedqchte op mp3, als ik er even tussenuit mag stuur ik t op
Manke... 'grappig'. Een van mijn cliënten die schizofreen is gaat altijd wel dicht bij de radio staan, zoekt stoorzenders op en gaat dan vertellen wat er gezegd wordt. Echter... ik heb er wel eens bij gestaan en ik hoor diens gedachten dan echt niet.
pi_71500089
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:47 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Daar begin ik niet aan... Maar psychotisch zeker, schizofreen.. wellicht.
Dat is wat ik bedoel
pi_71500090
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:47 schreef Laniboekje het volgende:

Mja, ik zou het ook niet willen maar soms heb je gewoon even je aandacht bij iemand anders nodig en dan gaan ze hele verhalen op internet spuien. Het gebeurt.

Seroquel heb je in 25mg, 100mg, 150mg, 200mg en 300mg.
Ok
Geen verwijten of wat dan ook uiteraard, is alleen voor mij een tijd geleden dat ik in de materie zat vandaar
Maar, in een gesloten unit hebben ze ook gewoon volledige vrijheid? Wist ik niet *niet dat Manke daar zit, dat weet ik niet natuurlijk*
Mr. Prolapse 2009
pi_71500153
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:50 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ok
Geen verwijten of wat dan ook uiteraard, is alleen voor mij een tijd geleden dat ik in de materie zat vandaar
Maar, in een gesloten unit hebben ze ook gewoon volledige vrijheid? Wist ik niet *niet dat Manke daar zit, dat weet ik niet natuurlijk*
Ik betwijfel of Manke wel in een gesloten unit zit aangezien hij ook zegt 'als ik er tussenuit mag'. Maar op gesloten units mag meer dan je denkt, kan ik me soms wel eens aan ergeren. Soms wordt daar meer drugs en medicijnen gedeald dan op open afdelingen en iedereen doet alsof zijn neus bloedt.

Maar ook geen verwijten naar jou hoor. Soms veranderen die medicijnen zo vaak dat ik ook tien keer na moet kijken of het allemaal wel goed is. Ze experimenteren wat raak af en toe.
pi_71500215
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:52 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ik betwijfel of Manke wel in een gesloten unit zit aangezien hij ook zegt 'als ik er tussenuit mag'. Maar op gesloten units mag meer dan je denkt, kan ik me soms wel eens aan ergeren. Soms wordt daar meer drugs en medicijnen gedeald dan op open afdelingen en iedereen doet alsof zijn neus bloedt.

Maar ook geen verwijten naar jou hoor. Soms veranderen die medicijnen zo vaak dat ik ook tien keer na moet kijken of het allemaal wel goed is. Ze experimenteren wat raak af en toe.
Maar seroquel is toch een redelijk heftig middel? Dacht dat 5% of meer ofzo last kreeg van bepaalde hartritmestoornissen als bijwerking?

*zoekt wel weer ff op via farmacotherapeutisch kompas
Mr. Prolapse 2009
pi_71500235
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:53 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Maar seroquel is toch een redelijk heftig middel? Dacht dat 5% of meer ofzo last kreeg van bepaalde hartritmestoornissen als bijwerking?

*zoekt wel weer ff op via farmacotherapeutisch kompas
Ja, heftig is het zeker maar wel zeer effectief voor mensen die last hebben van angsten, paranoïde, stemmen e.d.
pi_71500293
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:54 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ja, heftig is het zeker maar wel zeer effectief voor mensen die last hebben van angsten, paranoïde, stemmen e.d.
Dan mogen ze Manke nog een streepje extra geven No offense
Mr. Prolapse 2009
pi_71500316
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:56 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dan mogen ze Manke nog een streepje extra geven No offense
Haha, zou het helpen?

pi_71500369
pi_71500467
Wie is er voor een Truth meet in het Waterland ziekenhuis?!
pi_71500501
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:56 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Haha, zou het helpen?

Of wat propofol *slaap Manke slaap*
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:04:03 #69
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71500519
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:02 schreef Zon het volgende:
ik kom met je mee , als je gaat. PM me maar.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71500557
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:04 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik kom met je mee , als je gaat. PM me maar.
Is niet goed voor Manke, wordt 'ie helemaal Paranoïde..
pi_71500571
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:02 schreef Zon het volgende:
Mogen we allemaal blijven omdat ze denken dat we geloven in hogere wezens e.d. Word gezellig dan voor Manke.

pi_71500598
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:05 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Mogen we allemaal blijven omdat ze denken dat we geloven in hogere wezens e.d. Word gezellig dan voor Manke.

Doen we allemaal een "I BELIEVE" shirt aan
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:07:12 #73
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71500602
quote:

[..]

Aangezien ik de huisskepticus ben (endorsed by Led en andersom) , pleit ik jullie wel vrij.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:07:43 #74
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_71500617
[/quote]Manke... 'grappig'. Een van mijn cliënten die schizofreen is gaat altijd wel dicht bij de radio staan, zoekt stoorzenders op en gaat dan vertellen wat er gezegd wordt. Echter... ik heb er wel eens bij gestaan en ik hoor diens gedachten dan echt niet.[quote]

neem het op
met taoperec telefoon maakt niet uit

ik zie de pieken in de mp3, ik beeld me niks in
shit gaat niet goed, paniek
pi_71500628
quote:

[..]

Wij zijn de hogere wezens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')