Maar ze kunnen allemaal verkeerde denkbeelden van anderen vinden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee in wat voor setting hij nu echt zit. Maar het is dus 'normaal' dat ze op internet mogen, dan zitten ze tenminste even 'rustig' op een plek waar ze makkelijk gadegeslagen kunnen worden. Maar hoe hij verder in behandeling staat... geeen idee.
Ik meende altijd te herinneren dat je in een inrichting (althans daar waar ik vaker op bezoek kwam) een ietwat strikte structuur hebt.. vaste slaaptijden e.d. Niet datje op 22:00 enz nog loopt te internetten en uitgebreid over je psychoses loopt te vertellen. Ik kan me echter vergissen. Nahja , wat voor de ene instelling geld, hoeft niet automatisch voor de andere te gelden he.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:59 schreef Zon het volgende:
[..]
Maar ze kunnen allemaal verkeerde denkbeelden van anderen anderen vinden.
Zo hey, nogal he?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:59 schreef Zon het volgende:
[..]
Zitten een hoop mensen met waanideeën op inet.
de waarheid ligt voor het oprapenquote:Denk dat ik daarmee de cliënt alleen maar meer doe vermoeden dat er wat zou zijn als ik het ga opnemen want dan ga ik voor diegene mee in diens verhaal en dan is er al helemaal geen land meer te bezeilen met de cliënt gok ik zo.
Hoe nieuwsgierig ik ook ben.
Dat is waar. Jij bent ook al zo gevat zo op de avond...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:09 schreef Manke het volgende:
@laniboekje
[..]
de waarheid ligt voor het oprapen
Jullie zijn ook een goed publiek!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Tweede keer dat ik dubbel lig om jou vanavond.
Denk er ook even goed over na wat wij allemaal gezegd hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:14 schreef Manke het volgende:
ja ik kap er nu ook mee
denk er maar even over na, denk dat het lenagrijk is.
het beste allemaal verder
Kerel.. het wordt steeds ongeloofwaardiger. Bij de meeste klinieken slapen de meeste patienten verplicht rond avondtijden. Ze zitten i.i.g. niet op internet over psychoses te typenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef Manke het volgende:
shit
koud op mn nek
licht in mn hoofd
kruipende energien op mn nek [voel tintelingen met mn hand]
dit is eng
Klinkt meer als Mexicaanse griep.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef Manke het volgende:
shit
koud op mn nek
licht in mn hoofd
dit is eng
Nee, idd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Kerel.. het wordt steeds ongeloofwaardiger. Bij de meeste klinieken slapen de meeste patienten verplicht rond avondtijden. Ze zitten i.i.g. niet op internet over psychoses te typen
Zou ook maar even een thermometer bij de dienstdoende verpleging vragen. Koud in je nek, licht in je hoofd en tintelingen.. dat had ik vanmiddag op het werk ook en vanavond bleek dat ik lichte verhoging had. Griepje anyone?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef Manke het volgende:
shit
koud op mn nek
licht in mn hoofd
dit is eng
Als anderen ook gescheld horen, heb je geen last van psychoses. Of ja, de enige oplossing kan dan een folie-a-deux zijn wat zeldzaam is. Hoezo gaan ze ervanuit dat je een psychose hebt als iedereen de geluiden ook hoort? Waarom ben je gesloten geplaatst als iedereen hetzelfde hoort als jou?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:47 schreef Manke het volgende:
alles wat ik gechreven heb is echt, incl evp opnames vanuit mn hoofd, anderen hoorden ook gescheld.
de stemmen zijn zachter nu, omdat ze niet meer willen dat ik ze hoor. ik hoor zelfs mn interne stem, letterlijk hoorik die, en ook geluiden die ik inbeeld hoor ik echt. hersenen zijn heel raar. wil dit liever wetenschappelijk laten onderzoeken ipv patient zijn.
het beste
alan
Mexicaanse griep !quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef Manke het volgende:
shit
koud op mn nek
licht in mn hoofd
dit is eng
Inderdaad.. voor slowchat hebben we een ander topic mensen. Laten we foto's filmpjes en geluidsfragmenten postenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Komen er nog filmpjes of niet? Hier wat freaky dingen:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |