en dan mijn uitlachen hequote:Op woensdag 29 juli 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
OP volgt zo... als wiki meewerkt
werkt iemand de wiki voor mij bij?
whehehequote:
Binnenkort weer eens kwartettenquote:
Jij past eerst je post aan en maakt dan pas het topic aanquote:
Thanx lieverdquote:
sollyquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij past eerst je post aan en maakt dan pas het topic aan
DAAROM lachte ik je uit
We zijn gewoon zelf ongeduldigquote:
Heuj mupkequote:
nope, bel hem anders even, zou ik zeggenquote:
Heyheyquote:
ik hoor het welquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope, bel hem anders even, zou ik zeggen
ik kan nu niet bellen, dan gaat de baas miepenquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
doei
En de volgende keer niet meer zo veel kletsen, ik werd helemaal gek van al die posts van jou door te lezen![]()
[/sarcasme off]
quote:
gewoon ff douchen pienquote:
quote:
kan LL hier wel als ze aan het werken isquote:
quote:
Gisteren wilde hij niet, stomme Duitserquote:
Stallen uitmesten enzoquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan LL hier wel als ze aan het werken is
maar wat had je gedaan?
ja dan heb je wel kans dat het gaat stinkenquote:
hij zal wel extra geld nodig hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gisteren wilde hij niet, stomme Duitser
Geld nodig? Dat geloof ik dus juist nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja dan heb je wel kans dat het gaat stinken
[..]
hij zal wel extra geld nodig hebben
En nu?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:07 schreef JortK het volgende:
Schumacher keert (tijdelijk) terug in Formule 1
JortK gaan uitlachen om zijn spuit 11 nieuws?quote:
Hahahahahahaha die JortKquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
JortK gaan uitlachen om zijn spuit 11 nieuws?
Het kan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hahahahahahaha die JortKhahahahahahahaha
Zoiets?
Ketterquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:22 schreef Pheno het volgende:
Ik heb in de DIG SC gepost
met een WIndowsvraag.
Nee, zijn manager beweerde dat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gisteren wilde hij niet, stomme Duitser
quote:
quote:
En vervolgens van de FPquote:
quote:19:26 Schumacher toch terug in Formule 1
Sport - door Marc (MPG) op 29-07-2009 @ 19:26
Zeker ook een Duitserquote:
quote:
quote:Wilhelm Friedrich „Willi“ Weber (* 11. März 1942 in Regensburg)
Getrouwd met Marianne?quote:
Dom vraagje misschien, maar pak je zo geen sportnieuws weg voor de sportpagina? Die hadden het nieuws ook al? Redelijk zinloos dan, zo'n splitsing?quote:
Sportberichten moeten in principe van sport worden overgenomen, zoals ook met dit bericht is gebeurd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dom vraagje misschien, maar pak je zo geen sportnieuws weg voor de sportpagina? Die hadden het nieuws ook al? Redelijk zinloos dan, zo'n splitsing?
Daar wordt uiteindelijk ook naar toe gewerkt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:36 schreef Pheno het volgende:
Sowieso snap ik al die subsites niet, gebruik dan een soort portal idee, zodat mensen hun eigen nieuws kunnen selecteren (sport, games, en show bv) en dan die specifieke items zien. Persoonlijke frontpage zeg maar.
Beide, maar eerst achter de schermen uiteraard. En in een testomgeving natuurlijk.quote:
Ik doe niets anders op mijn werkquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:38 schreef OA het volgende:
[..]
Daar wordt uiteindelijk ook naar toe gewerkt.
Klopt. Maar hier gaat het natuurlijk allemaal niet zo vlot, als je enkel op vrijwilligers bent aangewezen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe niets anders op mijn werk
Met onpersoonlijke pagina's haal je tegenwoordig niet meer de "toffe site" bokaal.
Mja, die search is wel een verhaal apart geloof ik...quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, gezien een search al tig jaar duurt om te integreren: succes
En PHP. In een week kan ik iets maken wat hetzelfde kan, maar goed, dan heb je andere programmeerkennis nodig. En dan is het niet geheel inhuis en dat wilt Danny om de een of andere reden graag. Juist alle bedrijven willen af van inhuisgeneuzel, met goede redenen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt. Maar hier gaat het natuurlijk allemaal niet zo vlot, als je enkel op vrijwilligers bent aangewezen.
Dan nog, een week is 36 uur, dus met 2 uur per dag sparetime en wat dedication ipv dat "het is vrijwilligerswerk, dus vandaag even niet, repeat that sentence next day" is het nog binnen een maand afquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:44 schreef OA het volgende:
Ik weet natuurlijk niet of het bij jou wel snel gaat, maar jij wordt er voor betaald en je wordt geacht er elke dag je tijd aan te besteden...
Op dat vlak heb ik 0,0 verstand, dus daar kan ik niet over meepratenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
En PHP. In een week kan ik iets maken wat hetzelfde kan, maar goed, dan heb je andere programmeerkennis nodig. En dan is het niet geheel inhuis en dat wilt Danny om de een of andere reden graag. Juist alle bedrijven willen af van inhuisgeneuzel, met goede redenen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog, een week is 36 uur, dus met 2 uur per dag sparetime en wat dedication ipv dat "het is vrijwilligerswerk, dus vandaag even niet, repeat that sentence next day" is het nog binnen een maand af
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:48 schreef OA het volgende:
[..]
Op dat vlak heb ik 0,0 verstand, dus daar kan ik niet over meepraten.
Nee, dat andere gedeelte is van Breuls, praktisch inhuis dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:48 schreef OA het volgende:
[..]
Op dat vlak heb ik 0,0 verstand, dus daar kan ik niet over meepraten.
Niet alles gebeurt inhuis trouwens...
Disclaimer: ook al heeft Pheno evenveel posts als de nummer 2 en 3 samen, hij heeft niet gespamdquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 28-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 070 Pheno
02. 036 Nijns
03. 034 goldfinger1963
04. 030 Fha
05. 030 Frutsel
06. 023 Ladylike
07. 022 _F.U.B.A.R_
08. 016 Muck
09. 015 marcb1974
10. 010 Papierversnipperaar
11. 009 OA
12. 009 Aarti
13. 007 Sjowhan
14. 006 dndiek
15. 005 MPG
16. 003 indahnesia.com
17. 001 JortK
18. 001 Dr_Flash
Reeks-statistieken!
Cijfertsquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:14 schreef DaMart het volgende:
Ik heb jullie gisteren trouwens een dagje cijferrust gegeven, maar wie hebben mij allemaal heel erg gemist in de KSC?.
[..]
Disclaimer: ook al heeft Pheno evenveel posts als de nummer 2 en 3 samen, hij heeft niet gespamd.
Houdoequote:
Hey, ik heb zelfs tournieuws gepost jaquote:
cijfersquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:14 schreef DaMart het volgende:
Ik heb jullie gisteren trouwens een dagje cijferrust gegeven, maar wie hebben mij allemaal heel erg gemist in de KSC?.
[..]
Disclaimer: ook al heeft Pheno evenveel posts als de nummer 2 en 3 samen, hij heeft niet gespamd.
Ja. Ik mag graag een stukkie zwemmenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Top 100 van zondag 26 juli 2009
045. 066 Papierversnipperaar
064. 055 Sjowhan
068. 053 Pheno
quote:Top 100 van maandag 27 juli 2009
09. 119 Pheno
quote:Top 100 van dinsdag 28 juli 2009
11. 126 Pheno
65. 065 Nijns
83. 057 Frutsel
quote:Op donderdag 30 juli 2009 07:01 schreef DaMart het volgende:
Tetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Heb je geen ladder om er op te klimmen dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:37 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen
Iemand zin om mij op stal te helpen vandaag?
op stalquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:37 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen
Iemand zin om mij op stal te helpen vandaag?
Paardenmensen taalquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je geen ladder om er op te klimmen dan?
Môgequote:
dat is ongeveer hetzelfde als dat oom agent op een fiets een bekeuring uitschrijft aan een porsche 911 bestuurderquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:44 schreef DaMart het volgende:
Ook wel apart trouwens. Op de snelweg opgehouden worden door een Lotus Elise die met 90 km per uur een vrachtwagen probeert in te halen.
Hier staat de airco aan, omdat het anders veel te warm is hier binnen.. maar vanochtend inderdaad nog wel een buitje op mn dak gehad...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is hier maar fris![]()
dacht nog wel dat we zomer hadden
heb normaal hier de tuindeuren openstaan maar heb ze toch maar dicht gedaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier staat de airco aan, omdat het anders veel te warm is hier binnen.. maar vanochtend inderdaad nog wel een buitje op mn dak gehad...
Mogguh LLquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:24 schreef Ladylike het volgende:
Hey iedereen
druk druk druk
Vandaag eigen bammetjes bij me
Ben ik niet goed bezig?
Hey schatquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh LL![]()
nee, je bent wel goed bezig
eigen bammetjes applaus voor jezelfquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:24 schreef Ladylike het volgende:
Hey iedereen
druk druk druk
Vandaag eigen bammetjes bij me
Ben ik niet goed bezig?
jort is er ook nog nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha LL en GF en Duck![]()
Alleen Fruts ontbreekt nog en heel LL dr harem is weer compleet
ja in GRTDOJW is het vrij rustig, dus kan deze twee topics nu wel allebei bijhoudenquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey schat![]()
Leuk je hier te zien
Ik ben zo goed
Mn haremquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha LL en GF en Duck![]()
Alleen Fruts ontbreekt nog en heel LL dr harem is weer compleet
En Fhaquote:
ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar goedemorgenquote:
Nijns is altijd zo lief als ze binnen komtquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar goedemorgen
ja, van die 4 smilies wordt je wel vrolijk jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nijns is altijd zo lief als ze binnen komt
Hey Nijns
nog steeds iedere dat vanuit het limburgse naar belgique aan het tuffen?quote:
vandaag met de auto naar je werk gegaanquote:
zaterdag weerquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nog steeds iedere dat vanuit het limburgse naar belgique aan het tuffen?
Ook, maar gisteren had ik um harder nodig met boodschapjes doen enzoquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag met de auto naar je werk gegaan
Tegen iedereer. Jij welkom!quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar goedemorgen
LL! Hoe is het?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nijns is altijd zo lief als ze binnen komt
Hey Nijns
GFquote:
Leuk hè? Een nieuwe autoquote:
Dank u!quote:
Goedquote:
Jahquote:[..]
Leuk hè? Een nieuwe auto
YWquote:
Dat hoort er nou eenmaal bijquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed
aan het werk, mja dat moet dan maar
[..]
Jah
Ookal is ie tweedehands issie toch leuk om mee te spelen
Vandaag en morgen nog audio installatie en xenonlichten omzetten van de oude naar de nieuwe en dan kunnen we de oude voorlopig ff stallen bij GF
Kan mn schoonpa die kaalplukken
dat is toch de eunuch van haar haremquote:
quote:
Frutsquote:
Mn schoonpa heeft precies de zelfde, alleen veel sneller en vetter die hij nu laat reviseren, maar kan de onderdelen zeer goed gebruiken als reserve.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom ga je die oude uit elkaar halen?
Das elke werkdagquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:00 schreef Frutsel het volgende:
Pff... het is weer zo'n dag als:"Ik heb totaal geen zin"
Ah, nou: als je er nog iemand blij mee kan maken, moet je dat zeker doenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn schoonpa heeft precies de zelfde, alleen veel sneller en vetter die hij nu laat reviseren, maar kan de onderdelen zeer goed gebruiken als reserve.
Kan um ook naar de sloop doen maar mn schoonpa wilde um strippen
Latorquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ff naar de bank wisselgeld halen
laters
Oh maar die ken ik welquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Soms ook wel es in het weekend... gewoon nergens zin in dag
Ja, daarom ben ik ook blij dat ie een tijdje bij GF mag blijven staan, anders had ie echt gewoon naar de sloop gemoetenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, nou: als je er nog iemand blij mee kan maken, moet je dat zeker doen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, kom maar op met die friet met, die viandel en die loempia
Donderdag vettebekdag hier @Officequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat doe je me aan.. ik wil gezond doen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:07 schreef Ladylike het volgende:
Ja, daarom ben ik ook blij dat ie een tijdje bij GF mag blijven staan, anders had ie echt gewoon naar de sloop gemoeten
nu kunnen we er nog heel veel van gebruiken (en sommige dingen kosten gewoon honderden euro´s als je ze nieuw moet kopen)
Moeten we hier ook invoeren vind ikquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderdag vettebekdag hier @Office
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Rest van de week zijn we druk in de weer met vezelrijk knackebrod met slankie, en aardbeienwortelsap en modifast shakes en al dat soort ellende
Ik nog niet eens het dubbelequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
Ik woog trouwens 56 kg eergisteren
weer eens sinds 3,5 jaar op de weegschaal gestaan
al was het omdat de hond bij de dierenarts ook moest en ik toch nieuwsgierig was
quote:
Welkom terugquote:
oja eerst maar eens koffie pakkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Niet te mager worden he
[..]
Welkom terug
Zo, koffie en een bammetje
Wat vind je, zal ik snel nog een mexicano en een Kwekkeboomkroket erbij bestellen?quote:
dat ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:21 schreef Ladylike het volgende:
centjes verdienen om de bardame en DJ zaterdag te betalen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
Kijk, dat zijn pas duidelijk straffen voor vrouwen, de rare wezens
fubarquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
kort berichtje zit niet lekker in mn vel vandaag ....![]()
hoest verder met iedereen ?
wie krijgt er 40 zweepslagenquote:
Die vrouwquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie krijgt er 40 zweepslagen
Op donderdag? Nee dat doen wij eigenlijk altijd op vrijdag... of turkse pizza of vette hap in de kantine...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderdag vettebekdag hier @Office
Ja precies, heel veel bedrijven doen het op vrijdag, daarom doen wij het op donderdag. Weten we tenminste zeker dat het er op tijd isquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Op donderdag? Nee dat doen wij eigenlijk altijd op vrijdag... of turkse pizza of vette hap in de kantine...
Lekker hoor, voor mij een nieuw-zeelands appeltje en een slok water...quote:
Dat meen je niet...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, heel veel bedrijven doen het op vrijdag, daarom doen wij het op donderdag. Weten we tenminste zeker dat het er op tijd is![]()
Maar nu, HOERIGE KAK, is die vettent op vakantie
We gaan omkomen van de honger
Lekkere tent... waar wij onze turkse pizza halen, daar fluctueren de prijzen iedere week... is ook wel grappig... De ene week is het 4 euro en de andere week 4,40 en dan weer 4,20... maar ze hebben wel goed etenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Tot in Juni heeft er op de site gestaan dat ze eind maart op vakantie waren, en nu zijn ze echt weg, staat er niksAndere vettent zoeken dus.
je wil toch niet voor mij komen werkenquote:
Je kan hier wel werken denk ik hoor, wij hebben het hier toch super druk, wat voor job zoek je dan?quote:
Van mij mag jequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat vind je, zal ik snel nog een mexicano en een Kwekkeboomkroket erbij bestellen?
je wil in mijn vel zitten?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
kort berichtje zit niet lekker in mn vel vandaag ....![]()
hoest verder met iedereen ?
Hey Indahquote:
Oh zo heet dat dus tegenwoordigquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag wel een keer met de modelspoorbaan komen spelen!
*tuut tuuuuuuuuuuuuuut*quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil jij ook een keer mijn trein in de tunnel laten rijden?.
zo dat mag wat gekost hebben, want volgens mij betaal je bij naamverandering per letterquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:59 schreef dndiek het volgende:
Mijn naam is trouwens veranderd volgens mij...... Ik heb hier een brief liggen voor heer / mevrouw Crediteurenadministratie
oeh die is eigenlijk voor mijquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:59 schreef dndiek het volgende:
Mijn naam is trouwens veranderd volgens mij...... Ik heb hier een brief liggen voor heer / mevrouw Crediteurenadministratie
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag wel een keer met de modelspoorbaan komen spelen!
Jij had geen mensen meer nodig/wou mij nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wil toch niet voor mij komen werken
Waar werk je? (welk bedrijf/sector/waar in NL?)quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je kan hier wel werken denk ik hoor, wij hebben het hier toch super druk, wat voor job zoek je dan?
Hihiquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:59 schreef dndiek het volgende:
Ah, je bent nu persoonlijk wanbetaler gewordenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:59 schreef dndiek het volgende:
je vroeg te veelquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij had geen mensen meer nodig/wou mij niet![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werk in de metaalsector die dingen bouwt voor in de olie en gas sector en we zitten in de buurt van Rotterdamquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef Nijns het volgende:
Waar werk je? (welk bedrijf/sector/waar in NL?)
Zo heet ik ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:59 schreef dndiek het volgende:
Automatisering zonder grenzen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:59 schreef dndiek het volgende:
Die had ik niet gezienquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
wij kregen laatst een brief: aan de heer John Doequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Automatisering zonder grenzen.
dat zijn goede bedrijven die zoiets versturenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij kregen laatst een brief: aan de heer John Doe
en Joep Meloen
Gelukkig waren het folders en uitnodigingen voor evenementen dus die zijn meteen de prullebak ingegaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn goede bedrijven die zoiets versturen
zullen ook veel mensen naar toegaan met zo'n uitnodigingquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig waren het folders en uitnodigingen voor evenementen dus die zijn meteen de prullebak ingegaan
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, alternatieve vetbezorgtoko gevonden
De uitnodigingen die wel goed op naam waren hebben we bezorgd aan de betreffende personen, dus die zijn wel gegaan, maar dan hebben ze natuurlijk per bedrijf ook nog een testpersoon ingevoerd ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zullen ook veel mensen naar toegaan met zo'n uitnodiging
Heyquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat dan?quote:
Ik ben niet heel kieskeurig maar ik geloof niet dat dat wat is voor mijquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik werk in de metaalsector die dingen bouwt voor in de olie en gas sector en we zitten in de buurt van Rotterdam
Wel hoor LL, jij bent heel duidelijk een mevrouwtjequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo heet ik ook
Maar dan ben ik zelfs de heer Crediteurenadministratie
nieteens mevrouw
jij zou gezond etenquote:
Nu krijg ik trekquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
De locatie niet, maar metaalsector = mannenwereld = smeer en vet =quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben niet heel kieskeurig maar ik geloof niet dat dat wat is voor mij
[..]
Wel hoor LL, jij bent heel duidelijk een mevrouwtje
okay dan bestel ik shoarma, daar zit sla bijquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay dan bestel ik shoarma, daar zit sla bij
Ik slik net het laatste hapje wegquote:
salarisquote:
quote:
zomg naja als jij je beter voeld dan ik primaquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Van mij mag je
[..]
je wil in mijn vel zitten?
oh god LL hou je toch een keer in![]()
[..]
* LL Knuft FUBAR en duimt meequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zomg naja als jij je beter voeld dan ik prima
Je mag de brief hebben hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oeh die is eigenlijk voor mij
Dan zal er binnenkort wel een incassobureau zich meldenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zo dat mag wat gekost hebben, want volgens mij betaal je bij naamverandering per letter
nog 40 min...quote:
die had je net opquote:
ik moet over 10 minuutjes al...quote:
Lunch is bij mij een wandeling en sigaretje...quote:
dus nu WIL hij dat niet meerquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik moet over 10 minuutjes al...
directeur wilde dat er altijd iemand bij de telefoon is
eerder het sigaretje dan de wandelingquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lunch is bij mij een wandeling en sigaretje...
Whehehe dat is wel zo maar toch niet echt mijn dingquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De locatie niet, maar metaalsector = mannenwereld = smeer en vet =![]()
Jah ik ben toch echt wel een mevrouwtje
Voor straf boek ik hun facturen altijd een weekje later
(nee das niet waar)
Prima hoor, maar ik weet ook niet wat voor soort baan je zoekt... ik zit hier op kantoor en er zijn vrouwen genoeg hoor...quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Nijns het volgende:
Ik ben niet heel kieskeurig maar ik geloof niet dat dat wat is voor mij
[..]
Chef... Vergeten met je kloon in te loggenquote:
quote:Publiek daagt zelfmoordenaar uit: "Je durft het niet!"
Een Nederlander uit Den Haag die op een ballustrade van een balkon op de zesde verdieping balanceerde, trok de aandacht van voorbijgangers in Alphen aan de Rijn. Op veel begrip kon de suïcidale man niet rekenen. Hij kreeg van alles naar het hoofd geslingerd en werd uitgedaagd. "Je durft het toch niet!"
"Lafaard!"
Ze schreeuwden ook "sukkel", "lafaard" en "aandachttrekker" naar de man, die naar de zesde verdieping was geklommen om een einde aan zijn leven te maken. "Wat denk je dat dit allemaal kost?" riep een man hem toe en "Je durft het toch niet!"
Politie verbolgen
De agenten die de man wilden tegenhouden konden hun oren niet geloven, schrijft Het Parool. De politie kon hem uiteindelijk na twee uur overtuigen om naar beneden te komen. De politie is verbolgen over de reacties. "Het ging om een zaak van leven en dood," aldus Jaco van Hoorn. "Wij kunnen niks doen tegen mensen die roepen, maar het is buitengewoon vervelend", besluit hij. (hlnsydney)
Hebben ze geen gelijk dan?quote:
neem maar van mij aan dat iedere persoon die in het openbaar zelfmoord wil plegen, niet dood wilt, maar schreeuwt om aandacht.quote:
als ze al in het openbaar doen en het echt willen worden gewoon dood gevonden onderaan een flat ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neem maar van mij aan dat iedere persoon die in het openbaar zelfmoord wil plegen, niet dood wilt, maar schreeuwt om aandacht.
Hulp moeten die mensen krijgen
Iemand die ECHT dood wilt, zorgt wel dat het lukt
waarom ik dit weet, mag je per PM vragen
Juist, daar krijgt de politie niet eens de kans om iets voor te betekenenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ze al in het openbaar doen en het echt willen worden gewoon dood gevonden onderaan een flat ofzo
Mooi wel eigenlijk. Wat dan nog rest is de uitvaart. Met KOFFIEquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Juist, daar krijgt de politie niet eens de kans om iets voor te betekenen
en cakequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi wel eigenlijk. Wat dan nog rest is de uitvaart. Met KOFFIE
en worstebroodjesquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi wel eigenlijk. Wat dan nog rest is de uitvaart. Met KOFFIE
* GF geeft LL snel een snoepjequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en cake
Ben mn snoep vergeten
nou heb ik vanmiddag dus niets te knabbelen
nog nooit gehad op een begrafenisquote:
is hier in brabant toch normaal koffietafel met broodjesquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Prima hoor, maar ik weet ook niet wat voor soort baan je zoekt... ik zit hier op kantoor en er zijn vrouwen genoeg hoor...
Treintjes.. snoepjes..quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* GF geeft LL snel een snoepje
hier in brabant...quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is hier in brabant toch normaal koffietafel met broodjes
Ik heb dat nog nooit gehadquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij vroeg om snoepquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Treintjes.. snoepjes..
vieze mannetjes
[..]
hier in brabant...
je bent nu een reserve-belg hoor
[su]en daarmee is het gemiddelde IQ ook meteen verdubbeld[/sub]
voor de koffietafel wordt je normaal apart uitgenodigd tenminste dat is hier de gewoontequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehaden was gisteren nog op een crematie..
Ja, dat snap ik.. Ik was ook meerdere malen bij een koffitafel, voornamelijk in Brabant (gisteren dan toevallig in Limburg) maar ik heb daar nog nooit worstebroodjes gezien hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor de koffietafel wordt je normaal apart uitgenodigd tenminste dat is hier de gewoonte
In Limburg anders ook. Volgens mij is LL stiekem een nep-Limbo ofzo. Een koffietafel is met broodjes, en soep etc.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hoezo is dat alleen voor je exquote:Wraak: de oplosbare bikini
ROTTERDAM - De ultieme wraak op je ex: een bikini die na aanraking met water in zijn geheel oplost.
afbeelding vergroten De oplosbare bikini
Deze mini-bikini lijkt op een gewone bikini, maar zodra het kledingstuk in water komt zal er weinig van overblijven. De bikini smelt als het ware weg na aanraking met water.
De bikini is in Duitsland al op de markt en wordt door de fabrikant omschreven als het ultieme wapen voor mannen die zijn gedumpt door hun vrouw of vriendin.
meot je maar naar een goede koffietafel gaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.. Ik was ook meerdere malen bij een koffitafel, voornamelijk in Brabant (gisteren dan toevallig in Limburg) maar ik heb daar nog nooit worstebroodjes gezien hoordus nou moet je niet zeggen dat dat normaal is
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
In Limburg anders ook. Volgens mij is LL stiekem een nep-Limbo ofzo. Een koffietafel is met broodjes, en soep etc.
Koffie met een schraal plakje cake is weer typisch Hollandse zuinigheid.
quote:
ze hebben ook theequote:
dankjequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meot je maar naar een goede koffietafel gaan
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:31 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Je krijgt hier echt geen schraal plakje cake! Iets bij de koffie ontbreekt gewoon helemaal
Hollandquote:
Dat is ná de koffietafel meestal wel het geval jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
Bier
De oplossing voor alle problemen
Je snapt het nog niet helemaalquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is ná de koffietafel meestal wel het geval ja...
of tijdens alquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Hollandse haastigheid meer. Hup hup, lijk in de grond, bak pleur en over een half uur heb ik een meeting in Den Haag, dat idee. Denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
Goeie bepaling voor in je testament. "Bij begrafenis geen koffietafel, maar BBQ en bier. Blijheid moet er zijnquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
ga je dood in de winter, gezellige bbq danquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeie bepaling voor in je testament. "Bij begrafenis geen koffietafel, maar BBQ en bier. Blijheid moet er zijn"
Eerst crematie en met de resten de bbq stokenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeie bepaling voor in je testament. "Bij begrafenis geen koffietafel, maar BBQ en bier. Blijheid moet er zijn"
Bratwurst en Glühwein bij koud weerquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:58 schreef Nijns het volgende:
ga je dood in de winter, gezellige bbq dan
Brabant, daar zitten wij nog wel vlakbij hoor... er werken hier genoeg brabandersquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig maarIk zoek het meer richting brabant, limburg, gelderland
worstenbroodjes? daar had GF het in eerste instantie over hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
In Limburg anders ook. Volgens mij is LL stiekem een nep-Limbo ofzo. Een koffietafel is met broodjes, en soep etc.
BBQ in de winter kan anders heeeeel erg knus zijnquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
ga je dood in de winter, gezellige bbq dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |