je wil toch niet voor mij komen werkenquote:
Je kan hier wel werken denk ik hoor, wij hebben het hier toch super druk, wat voor job zoek je dan?quote:
Van mij mag jequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat vind je, zal ik snel nog een mexicano en een Kwekkeboomkroket erbij bestellen?
je wil in mijn vel zitten?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
kort berichtje zit niet lekker in mn vel vandaag ....![]()
hoest verder met iedereen ?
Hey Indahquote:
Oh zo heet dat dus tegenwoordigquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag wel een keer met de modelspoorbaan komen spelen!
*tuut tuuuuuuuuuuuuuut*quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil jij ook een keer mijn trein in de tunnel laten rijden?.
zo dat mag wat gekost hebben, want volgens mij betaal je bij naamverandering per letterquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:59 schreef dndiek het volgende:
Mijn naam is trouwens veranderd volgens mij...... Ik heb hier een brief liggen voor heer / mevrouw Crediteurenadministratie
oeh die is eigenlijk voor mijquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:59 schreef dndiek het volgende:
Mijn naam is trouwens veranderd volgens mij...... Ik heb hier een brief liggen voor heer / mevrouw Crediteurenadministratie
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag wel een keer met de modelspoorbaan komen spelen!
Jij had geen mensen meer nodig/wou mij nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wil toch niet voor mij komen werken
Waar werk je? (welk bedrijf/sector/waar in NL?)quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je kan hier wel werken denk ik hoor, wij hebben het hier toch super druk, wat voor job zoek je dan?
Hihiquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:59 schreef dndiek het volgende:
Ah, je bent nu persoonlijk wanbetaler gewordenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:59 schreef dndiek het volgende:
je vroeg te veelquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij had geen mensen meer nodig/wou mij niet![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werk in de metaalsector die dingen bouwt voor in de olie en gas sector en we zitten in de buurt van Rotterdamquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef Nijns het volgende:
Waar werk je? (welk bedrijf/sector/waar in NL?)
Zo heet ik ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:59 schreef dndiek het volgende:
Automatisering zonder grenzen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:59 schreef dndiek het volgende:
Die had ik niet gezienquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
wij kregen laatst een brief: aan de heer John Doequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Automatisering zonder grenzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |