Lunch is bij mij een wandeling en sigaretje...quote:
dus nu WIL hij dat niet meerquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik moet over 10 minuutjes al...
directeur wilde dat er altijd iemand bij de telefoon is
eerder het sigaretje dan de wandelingquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lunch is bij mij een wandeling en sigaretje...
Whehehe dat is wel zo maar toch niet echt mijn dingquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De locatie niet, maar metaalsector = mannenwereld = smeer en vet =![]()
Jah ik ben toch echt wel een mevrouwtje
Voor straf boek ik hun facturen altijd een weekje later
(nee das niet waar)
Prima hoor, maar ik weet ook niet wat voor soort baan je zoekt... ik zit hier op kantoor en er zijn vrouwen genoeg hoor...quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Nijns het volgende:
Ik ben niet heel kieskeurig maar ik geloof niet dat dat wat is voor mij
[..]
Chef... Vergeten met je kloon in te loggenquote:
quote:Publiek daagt zelfmoordenaar uit: "Je durft het niet!"
Een Nederlander uit Den Haag die op een ballustrade van een balkon op de zesde verdieping balanceerde, trok de aandacht van voorbijgangers in Alphen aan de Rijn. Op veel begrip kon de suīcidale man niet rekenen. Hij kreeg van alles naar het hoofd geslingerd en werd uitgedaagd. "Je durft het toch niet!"
"Lafaard!"
Ze schreeuwden ook "sukkel", "lafaard" en "aandachttrekker" naar de man, die naar de zesde verdieping was geklommen om een einde aan zijn leven te maken. "Wat denk je dat dit allemaal kost?" riep een man hem toe en "Je durft het toch niet!"
Politie verbolgen
De agenten die de man wilden tegenhouden konden hun oren niet geloven, schrijft Het Parool. De politie kon hem uiteindelijk na twee uur overtuigen om naar beneden te komen. De politie is verbolgen over de reacties. "Het ging om een zaak van leven en dood," aldus Jaco van Hoorn. "Wij kunnen niks doen tegen mensen die roepen, maar het is buitengewoon vervelend", besluit hij. (hlnsydney)
Hebben ze geen gelijk dan?quote:
neem maar van mij aan dat iedere persoon die in het openbaar zelfmoord wil plegen, niet dood wilt, maar schreeuwt om aandacht.quote:
als ze al in het openbaar doen en het echt willen worden gewoon dood gevonden onderaan een flat ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neem maar van mij aan dat iedere persoon die in het openbaar zelfmoord wil plegen, niet dood wilt, maar schreeuwt om aandacht.
Hulp moeten die mensen krijgen
Iemand die ECHT dood wilt, zorgt wel dat het lukt
waarom ik dit weet, mag je per PM vragen
Juist, daar krijgt de politie niet eens de kans om iets voor te betekenenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ze al in het openbaar doen en het echt willen worden gewoon dood gevonden onderaan een flat ofzo
Mooi wel eigenlijk. Wat dan nog rest is de uitvaart. Met KOFFIEquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Juist, daar krijgt de politie niet eens de kans om iets voor te betekenen
en cakequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi wel eigenlijk. Wat dan nog rest is de uitvaart. Met KOFFIE
en worstebroodjesquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi wel eigenlijk. Wat dan nog rest is de uitvaart. Met KOFFIE
* GF geeft LL snel een snoepjequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en cake
Ben mn snoep vergeten
nou heb ik vanmiddag dus niets te knabbelen
nog nooit gehad op een begrafenisquote:
is hier in brabant toch normaal koffietafel met broodjesquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Prima hoor, maar ik weet ook niet wat voor soort baan je zoekt... ik zit hier op kantoor en er zijn vrouwen genoeg hoor...
Treintjes.. snoepjes..quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* GF geeft LL snel een snoepje
hier in brabant...quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is hier in brabant toch normaal koffietafel met broodjes
Ik heb dat nog nooit gehadquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is hier in brabant toch normaal koffietafel met broodjes
jij vroeg om snoepquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Treintjes.. snoepjes..
vieze mannetjes
[..]
hier in brabant...
je bent nu een reserve-belg hoor
[su]en daarmee is het gemiddelde IQ ook meteen verdubbeld[/sub]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |