dat zijn goede bedrijven die zoiets versturenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij kregen laatst een brief: aan de heer John Doe
en Joep Meloen
Gelukkig waren het folders en uitnodigingen voor evenementen dus die zijn meteen de prullebak ingegaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn goede bedrijven die zoiets versturen
zullen ook veel mensen naar toegaan met zo'n uitnodigingquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig waren het folders en uitnodigingen voor evenementen dus die zijn meteen de prullebak ingegaan
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, alternatieve vetbezorgtoko gevonden
De uitnodigingen die wel goed op naam waren hebben we bezorgd aan de betreffende personen, dus die zijn wel gegaan, maar dan hebben ze natuurlijk per bedrijf ook nog een testpersoon ingevoerd ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zullen ook veel mensen naar toegaan met zo'n uitnodiging
Heyquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat dan?quote:
Ik ben niet heel kieskeurig maar ik geloof niet dat dat wat is voor mijquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik werk in de metaalsector die dingen bouwt voor in de olie en gas sector en we zitten in de buurt van Rotterdam
Wel hoor LL, jij bent heel duidelijk een mevrouwtjequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo heet ik ook
Maar dan ben ik zelfs de heer Crediteurenadministratie
nieteens mevrouw
jij zou gezond etenquote:
Nu krijg ik trekquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
De locatie niet, maar metaalsector = mannenwereld = smeer en vet =quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben niet heel kieskeurig maar ik geloof niet dat dat wat is voor mij
[..]
Wel hoor LL, jij bent heel duidelijk een mevrouwtje
okay dan bestel ik shoarma, daar zit sla bijquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay dan bestel ik shoarma, daar zit sla bij
Ik slik net het laatste hapje wegquote:
salarisquote:
quote:
zomg naja als jij je beter voeld dan ik primaquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Van mij mag je
[..]
je wil in mijn vel zitten?
oh god LL hou je toch een keer in![]()
[..]
* LL Knuft FUBAR en duimt meequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zomg naja als jij je beter voeld dan ik prima
Je mag de brief hebben hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oeh die is eigenlijk voor mij
Dan zal er binnenkort wel een incassobureau zich meldenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zo dat mag wat gekost hebben, want volgens mij betaal je bij naamverandering per letter
nog 40 min...quote:
die had je net opquote:
ik moet over 10 minuutjes al...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |