voor de koffietafel wordt je normaal apart uitgenodigd tenminste dat is hier de gewoontequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehaden was gisteren nog op een crematie..
Ja, dat snap ik.. Ik was ook meerdere malen bij een koffitafel, voornamelijk in Brabant (gisteren dan toevallig in Limburg) maar ik heb daar nog nooit worstebroodjes gezien hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor de koffietafel wordt je normaal apart uitgenodigd tenminste dat is hier de gewoonte
In Limburg anders ook. Volgens mij is LL stiekem een nep-Limbo ofzo. Een koffietafel is met broodjes, en soep etc.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is hier in brabant toch normaal koffietafel met broodjes
Hoezo is dat alleen voor je exquote:Wraak: de oplosbare bikini
ROTTERDAM - De ultieme wraak op je ex: een bikini die na aanraking met water in zijn geheel oplost.
afbeelding vergroten De oplosbare bikini
Deze mini-bikini lijkt op een gewone bikini, maar zodra het kledingstuk in water komt zal er weinig van overblijven. De bikini smelt als het ware weg na aanraking met water.
De bikini is in Duitsland al op de markt en wordt door de fabrikant omschreven als het ultieme wapen voor mannen die zijn gedumpt door hun vrouw of vriendin.
meot je maar naar een goede koffietafel gaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.. Ik was ook meerdere malen bij een koffitafel, voornamelijk in Brabant (gisteren dan toevallig in Limburg) maar ik heb daar nog nooit worstebroodjes gezien hoordus nou moet je niet zeggen dat dat normaal is
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
In Limburg anders ook. Volgens mij is LL stiekem een nep-Limbo ofzo. Een koffietafel is met broodjes, en soep etc.
Koffie met een schraal plakje cake is weer typisch Hollandse zuinigheid.
quote:
ze hebben ook theequote:
dankjequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meot je maar naar een goede koffietafel gaan
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:31 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Je krijgt hier echt geen schraal plakje cake! Iets bij de koffie ontbreekt gewoon helemaal
Hollandquote:
Dat is ná de koffietafel meestal wel het geval jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
Bier
De oplossing voor alle problemen
Je snapt het nog niet helemaalquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is ná de koffietafel meestal wel het geval ja...
of tijdens alquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Hollandse haastigheid meer. Hup hup, lijk in de grond, bak pleur en over een half uur heb ik een meeting in Den Haag, dat idee. Denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
Goeie bepaling voor in je testament. "Bij begrafenis geen koffietafel, maar BBQ en bier. Blijheid moet er zijnquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
ga je dood in de winter, gezellige bbq danquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeie bepaling voor in je testament. "Bij begrafenis geen koffietafel, maar BBQ en bier. Blijheid moet er zijn"
Eerst crematie en met de resten de bbq stokenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeie bepaling voor in je testament. "Bij begrafenis geen koffietafel, maar BBQ en bier. Blijheid moet er zijn"
Bratwurst en Glühwein bij koud weerquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:58 schreef Nijns het volgende:
ga je dood in de winter, gezellige bbq dan
Brabant, daar zitten wij nog wel vlakbij hoor... er werken hier genoeg brabandersquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig maarIk zoek het meer richting brabant, limburg, gelderland
worstenbroodjes? daar had GF het in eerste instantie over hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
In Limburg anders ook. Volgens mij is LL stiekem een nep-Limbo ofzo. Een koffietafel is met broodjes, en soep etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |