en dan mijn uitlachen hequote:Op woensdag 29 juli 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
OP volgt zo... als wiki meewerkt
werkt iemand de wiki voor mij bij?
whehehequote:
Binnenkort weer eens kwartettenquote:
Jij past eerst je post aan en maakt dan pas het topic aanquote:
Thanx lieverdquote:
sollyquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij past eerst je post aan en maakt dan pas het topic aan
DAAROM lachte ik je uit
We zijn gewoon zelf ongeduldigquote:
Heuj mupkequote:
nope, bel hem anders even, zou ik zeggenquote:
Heyheyquote:
ik hoor het welquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope, bel hem anders even, zou ik zeggen
ik kan nu niet bellen, dan gaat de baas miepenquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
doei
En de volgende keer niet meer zo veel kletsen, ik werd helemaal gek van al die posts van jou door te lezen![]()
[/sarcasme off]
quote:
gewoon ff douchen pienquote:
quote:
kan LL hier wel als ze aan het werken isquote:
quote:
Gisteren wilde hij niet, stomme Duitserquote:
Stallen uitmesten enzoquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan LL hier wel als ze aan het werken is
maar wat had je gedaan?
ja dan heb je wel kans dat het gaat stinkenquote:
hij zal wel extra geld nodig hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gisteren wilde hij niet, stomme Duitser
Geld nodig? Dat geloof ik dus juist nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja dan heb je wel kans dat het gaat stinken
[..]
hij zal wel extra geld nodig hebben
En nu?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:07 schreef JortK het volgende:
Schumacher keert (tijdelijk) terug in Formule 1
JortK gaan uitlachen om zijn spuit 11 nieuws?quote:
Hahahahahahaha die JortKquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
JortK gaan uitlachen om zijn spuit 11 nieuws?
Het kan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hahahahahahaha die JortKhahahahahahahaha
Zoiets?
Ketterquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:22 schreef Pheno het volgende:
Ik heb in de DIG SC gepost
met een WIndowsvraag.
Nee, zijn manager beweerde dat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gisteren wilde hij niet, stomme Duitser
quote:
quote:
En vervolgens van de FPquote:
quote:19:26 Schumacher toch terug in Formule 1
Sport - door Marc (MPG) op 29-07-2009 @ 19:26
Zeker ook een Duitserquote:
quote:
quote:Wilhelm Friedrich „Willi“ Weber (* 11. März 1942 in Regensburg)
Getrouwd met Marianne?quote:
Dom vraagje misschien, maar pak je zo geen sportnieuws weg voor de sportpagina? Die hadden het nieuws ook al? Redelijk zinloos dan, zo'n splitsing?quote:
Sportberichten moeten in principe van sport worden overgenomen, zoals ook met dit bericht is gebeurd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dom vraagje misschien, maar pak je zo geen sportnieuws weg voor de sportpagina? Die hadden het nieuws ook al? Redelijk zinloos dan, zo'n splitsing?
Daar wordt uiteindelijk ook naar toe gewerkt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:36 schreef Pheno het volgende:
Sowieso snap ik al die subsites niet, gebruik dan een soort portal idee, zodat mensen hun eigen nieuws kunnen selecteren (sport, games, en show bv) en dan die specifieke items zien. Persoonlijke frontpage zeg maar.
Beide, maar eerst achter de schermen uiteraard. En in een testomgeving natuurlijk.quote:
Ik doe niets anders op mijn werkquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:38 schreef OA het volgende:
[..]
Daar wordt uiteindelijk ook naar toe gewerkt.
Klopt. Maar hier gaat het natuurlijk allemaal niet zo vlot, als je enkel op vrijwilligers bent aangewezen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe niets anders op mijn werk
Met onpersoonlijke pagina's haal je tegenwoordig niet meer de "toffe site" bokaal.
Mja, die search is wel een verhaal apart geloof ik...quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, gezien een search al tig jaar duurt om te integreren: succes
En PHP. In een week kan ik iets maken wat hetzelfde kan, maar goed, dan heb je andere programmeerkennis nodig. En dan is het niet geheel inhuis en dat wilt Danny om de een of andere reden graag. Juist alle bedrijven willen af van inhuisgeneuzel, met goede redenen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt. Maar hier gaat het natuurlijk allemaal niet zo vlot, als je enkel op vrijwilligers bent aangewezen.
Dan nog, een week is 36 uur, dus met 2 uur per dag sparetime en wat dedication ipv dat "het is vrijwilligerswerk, dus vandaag even niet, repeat that sentence next day" is het nog binnen een maand afquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:44 schreef OA het volgende:
Ik weet natuurlijk niet of het bij jou wel snel gaat, maar jij wordt er voor betaald en je wordt geacht er elke dag je tijd aan te besteden...
Op dat vlak heb ik 0,0 verstand, dus daar kan ik niet over meepratenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
En PHP. In een week kan ik iets maken wat hetzelfde kan, maar goed, dan heb je andere programmeerkennis nodig. En dan is het niet geheel inhuis en dat wilt Danny om de een of andere reden graag. Juist alle bedrijven willen af van inhuisgeneuzel, met goede redenen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog, een week is 36 uur, dus met 2 uur per dag sparetime en wat dedication ipv dat "het is vrijwilligerswerk, dus vandaag even niet, repeat that sentence next day" is het nog binnen een maand af
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:48 schreef OA het volgende:
[..]
Op dat vlak heb ik 0,0 verstand, dus daar kan ik niet over meepraten.
Nee, dat andere gedeelte is van Breuls, praktisch inhuis dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:48 schreef OA het volgende:
[..]
Op dat vlak heb ik 0,0 verstand, dus daar kan ik niet over meepraten.
Niet alles gebeurt inhuis trouwens...
Disclaimer: ook al heeft Pheno evenveel posts als de nummer 2 en 3 samen, hij heeft niet gespamdquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 28-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 070 Pheno
02. 036 Nijns
03. 034 goldfinger1963
04. 030 Fha
05. 030 Frutsel
06. 023 Ladylike
07. 022 _F.U.B.A.R_
08. 016 Muck
09. 015 marcb1974
10. 010 Papierversnipperaar
11. 009 OA
12. 009 Aarti
13. 007 Sjowhan
14. 006 dndiek
15. 005 MPG
16. 003 indahnesia.com
17. 001 JortK
18. 001 Dr_Flash
Reeks-statistieken!
Cijfertsquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:14 schreef DaMart het volgende:
Ik heb jullie gisteren trouwens een dagje cijferrust gegeven, maar wie hebben mij allemaal heel erg gemist in de KSC?.
[..]
Disclaimer: ook al heeft Pheno evenveel posts als de nummer 2 en 3 samen, hij heeft niet gespamd.
Houdoequote:
Hey, ik heb zelfs tournieuws gepost jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |