cijfersquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:14 schreef DaMart het volgende:
Ik heb jullie gisteren trouwens een dagje cijferrust gegeven, maar wie hebben mij allemaal heel erg gemist in de KSC?.
[..]
Disclaimer: ook al heeft Pheno evenveel posts als de nummer 2 en 3 samen, hij heeft niet gespamd.
Ja. Ik mag graag een stukkie zwemmenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Top 100 van zondag 26 juli 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
045. 066 Papierversnipperaar
064. 055 Sjowhan
068. 053 Pheno
quote:Top 100 van maandag 27 juli 2009
09. 119 Pheno
quote:Top 100 van dinsdag 28 juli 2009
11. 126 Pheno
65. 065 Nijns
83. 057 Frutsel
quote:Op donderdag 30 juli 2009 07:01 schreef DaMart het volgende:
Tetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Heb je geen ladder om er op te klimmen dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:37 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen
Iemand zin om mij op stal te helpen vandaag?
op stalquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:37 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen
Iemand zin om mij op stal te helpen vandaag?
Paardenmensen taalquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je geen ladder om er op te klimmen dan?
Môgequote:
dat is ongeveer hetzelfde als dat oom agent op een fiets een bekeuring uitschrijft aan een porsche 911 bestuurderquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:44 schreef DaMart het volgende:
Ook wel apart trouwens. Op de snelweg opgehouden worden door een Lotus Elise die met 90 km per uur een vrachtwagen probeert in te halen.
Hier staat de airco aan, omdat het anders veel te warm is hier binnen.. maar vanochtend inderdaad nog wel een buitje op mn dak gehad...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is hier maar fris![]()
dacht nog wel dat we zomer hadden
heb normaal hier de tuindeuren openstaan maar heb ze toch maar dicht gedaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier staat de airco aan, omdat het anders veel te warm is hier binnen.. maar vanochtend inderdaad nog wel een buitje op mn dak gehad...
Mogguh LLquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:24 schreef Ladylike het volgende:
Hey iedereen
druk druk druk
Vandaag eigen bammetjes bij me
Ben ik niet goed bezig?
Hey schatquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh LL![]()
nee, je bent wel goed bezig
eigen bammetjes applaus voor jezelfquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:24 schreef Ladylike het volgende:
Hey iedereen
druk druk druk
Vandaag eigen bammetjes bij me
Ben ik niet goed bezig?
jort is er ook nog nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha LL en GF en Duck![]()
Alleen Fruts ontbreekt nog en heel LL dr harem is weer compleet
ja in GRTDOJW is het vrij rustig, dus kan deze twee topics nu wel allebei bijhoudenquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey schat![]()
Leuk je hier te zien
Ik ben zo goed
Mn haremquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha LL en GF en Duck![]()
Alleen Fruts ontbreekt nog en heel LL dr harem is weer compleet
En Fhaquote:
ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar goedemorgenquote:
Nijns is altijd zo lief als ze binnen komtquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar goedemorgen
ja, van die 4 smilies wordt je wel vrolijk jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nijns is altijd zo lief als ze binnen komt
Hey Nijns
nog steeds iedere dat vanuit het limburgse naar belgique aan het tuffen?quote:
vandaag met de auto naar je werk gegaanquote:
zaterdag weerquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nog steeds iedere dat vanuit het limburgse naar belgique aan het tuffen?
Ook, maar gisteren had ik um harder nodig met boodschapjes doen enzoquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag met de auto naar je werk gegaan
Tegen iedereer. Jij welkom!quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar goedemorgen
LL! Hoe is het?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nijns is altijd zo lief als ze binnen komt
Hey Nijns
GFquote:
Leuk hč? Een nieuwe autoquote:
Dank u!quote:
Goedquote:
Jahquote:[..]
Leuk hč? Een nieuwe auto
YWquote:
Dat hoort er nou eenmaal bijquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed
aan het werk, mja dat moet dan maar
[..]
Jah
Ookal is ie tweedehands issie toch leuk om mee te spelen
Vandaag en morgen nog audio installatie en xenonlichten omzetten van de oude naar de nieuwe en dan kunnen we de oude voorlopig ff stallen bij GF
Kan mn schoonpa die kaalplukken
dat is toch de eunuch van haar haremquote:
quote:
Frutsquote:
Mn schoonpa heeft precies de zelfde, alleen veel sneller en vetter die hij nu laat reviseren, maar kan de onderdelen zeer goed gebruiken als reserve.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom ga je die oude uit elkaar halen?
Das elke werkdagquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:00 schreef Frutsel het volgende:
Pff... het is weer zo'n dag als:"Ik heb totaal geen zin"
Ah, nou: als je er nog iemand blij mee kan maken, moet je dat zeker doenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn schoonpa heeft precies de zelfde, alleen veel sneller en vetter die hij nu laat reviseren, maar kan de onderdelen zeer goed gebruiken als reserve.
Kan um ook naar de sloop doen maar mn schoonpa wilde um strippen
Latorquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ff naar de bank wisselgeld halen
laters
Oh maar die ken ik welquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Soms ook wel es in het weekend... gewoon nergens zin in dag
Ja, daarom ben ik ook blij dat ie een tijdje bij GF mag blijven staan, anders had ie echt gewoon naar de sloop gemoetenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, nou: als je er nog iemand blij mee kan maken, moet je dat zeker doen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, kom maar op met die friet met, die viandel en die loempia
Donderdag vettebekdag hier @Officequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat doe je me aan.. ik wil gezond doen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:07 schreef Ladylike het volgende:
Ja, daarom ben ik ook blij dat ie een tijdje bij GF mag blijven staan, anders had ie echt gewoon naar de sloop gemoeten
nu kunnen we er nog heel veel van gebruiken (en sommige dingen kosten gewoon honderden euro´s als je ze nieuw moet kopen)
Moeten we hier ook invoeren vind ikquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderdag vettebekdag hier @Office
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Rest van de week zijn we druk in de weer met vezelrijk knackebrod met slankie, en aardbeienwortelsap en modifast shakes en al dat soort ellende
Ik nog niet eens het dubbelequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
Ik woog trouwens 56 kg eergisteren
weer eens sinds 3,5 jaar op de weegschaal gestaan
al was het omdat de hond bij de dierenarts ook moest en ik toch nieuwsgierig was
quote:
Welkom terugquote:
oja eerst maar eens koffie pakkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Niet te mager worden he
[..]
Welkom terug
Zo, koffie en een bammetje
Wat vind je, zal ik snel nog een mexicano en een Kwekkeboomkroket erbij bestellen?quote:
dat ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:21 schreef Ladylike het volgende:
centjes verdienen om de bardame en DJ zaterdag te betalen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
Kijk, dat zijn pas duidelijk straffen voor vrouwen, de rare wezens
fubarquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
kort berichtje zit niet lekker in mn vel vandaag ....![]()
hoest verder met iedereen ?
wie krijgt er 40 zweepslagenquote:
Die vrouwquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie krijgt er 40 zweepslagen
Op donderdag? Nee dat doen wij eigenlijk altijd op vrijdag... of turkse pizza of vette hap in de kantine...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderdag vettebekdag hier @Office
Ja precies, heel veel bedrijven doen het op vrijdag, daarom doen wij het op donderdag. Weten we tenminste zeker dat het er op tijd isquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Op donderdag? Nee dat doen wij eigenlijk altijd op vrijdag... of turkse pizza of vette hap in de kantine...
Lekker hoor, voor mij een nieuw-zeelands appeltje en een slok water...quote:
Dat meen je niet...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, heel veel bedrijven doen het op vrijdag, daarom doen wij het op donderdag. Weten we tenminste zeker dat het er op tijd is![]()
Maar nu, HOERIGE KAK, is die vettent op vakantie
We gaan omkomen van de honger
Lekkere tent... waar wij onze turkse pizza halen, daar fluctueren de prijzen iedere week... is ook wel grappig... De ene week is het 4 euro en de andere week 4,40 en dan weer 4,20... maar ze hebben wel goed etenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Tot in Juni heeft er op de site gestaan dat ze eind maart op vakantie waren, en nu zijn ze echt weg, staat er niksAndere vettent zoeken dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |