Wacht maar tot je hydropneumatisch systeem toe is aan onderhoud, dan lach je niet meer...quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef Prowl het volgende:
Klacht: Golfjes die denken het hydropneumatisch systeem van Citroën te kunnen overtreffen![]()
Al gehad, viel mee, 1 nieuwe schokbreker is duurderquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:00 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hydropneumatisch systeem toe is aan onderhoud, dan lach je niet meer...
Maar verder wel een geweldige actie
Inderdaad. Ik denk dat ik het vanmiddag weer eens ga proberen om zo'n petje op te fokkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:41 schreef Jalu het volgende:
Het bericht van TS is zeer herkenbaar.Alleen: dat is toch geen klacht? Het gezicht van zo'n Golfrijder is toch onbetaalbaar?
![]()
Als een Renault Kangoo je kon bijhouden dan ging je inderdaad ook wel heel traag.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik vind het vervelender dat wanneer men aan je auto kleeft ze nog boos op je worden ook als je plots moet remmen. Zat er een keer een Renault Kangoo op m'n achterbumper. Ik moest remmen voor iemand van rechts. Ik rem rustig, klever zit er zo dicht op dat ie me raakt, stapt de auto woest uit (en schept daarmee bijna een fietser) en komt mij vertellen hoe asociaal ik wel niet op de rem ging.
Ik zie dat hij je Caps ook heeft geraakt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:48 schreef Nerzhul het volgende:
Pas geleden gold rijder achter in me nek gehad doordat hij bumperkleeft in de stad. Toch zonde als dan je opel astra gt naar de ballen gaat door een pauperkind die een golf 2 heeft met DIKKE VETTE PLASTIC ZELFGEMAAKTE SPOILERS/BUMPERS EN MEER VAN DIE ROMMEL!..... het ergste is dus dat zijn auto niet eens verzekerd is.... Dus ik me rechtsbijstand in moet schakelen....
Moest 30 rijden in een of ander dorp waar rechts voorrang had. Ik reed iets van 40 op de teller (is in werkelijkheid 30).quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als een Renault Kangoo je kon bijhouden dan ging je inderdaad ook wel heel traag.
Net alsof je slopel gt zo bijzonder isquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:48 schreef Nerzhul het volgende:
Pas geleden gold rijder achter in me nek gehad doordat hij bumperkleeft in de stad. Toch zonde als dan je opel astra gt naar de ballen gaat door een pauperkind die een golf 2 heeft met DIKKE VETTE PLASTIC ZELFGEMAAKTE SPOILERS/BUMPERS EN MEER VAN DIE ROMMEL!..... het ergste is dus dat zijn auto niet eens verzekerd is.... Dus ik me rechtsbijstand in moet schakelen....
Blijkbaar toch wat blijvend letsel opgelopen....quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie dat hij je Caps ook heeft geraakt?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Citroen. Zelfs met mijn opel astra 1.6 kom ik daar nog langs man. Ouwelullenbak.
Een fietsquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]opel astra
Zelfs met mijn fiets kom ik daar nog langs man
Kruipendquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een fiets
Zelfs kruipend kom ik daar nog langs man. Ouwelullenomafietsch
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Dan maar de golf.
Net klaar met het lassen van de rolkooi, volgende week 2 lr erin, klaar voor de rally jeweet!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Kruipend
Zelfs slapen kom ik daar nog langs man, Ouwelullenkruiperd
?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Net klaar met het lassen van de rolkooi, volgende week 2 lr erin, klaar voor de rally jeweet!
Meh, voor een model van 16 jaar oud vind ik die Xantia best wel tijdloos eigenlijk. En het rijdt waanzinnig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Nou vindt ik die xantia niet mooi, maar als je daarin rijdt ben je teminste nog niet helemaal verkut.
Een auto heb je om je te vervoeren van A naar B. Hoe jij daar komt maakt mij geen fuck uit. Of het in een oude Golf is of in een nieuwe Citroën.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Nou vindt ik die xantia niet mooi, maar als je daarin rijdt ben je teminste nog niet helemaal verkut.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Die citroen is ook niet nieuw, en een auto is inderdaad een vervoersmiddel. Ik zelf heb geen toffe auto en zal nooit veel geld eraan uitgeven, maar dan nog ga ik geen gold rijden. Met de auto opzichzelfstaand is niets mis, maar het stereotype ervan is verkut,quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:41 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Een auto heb je om je te vervoeren van A naar B. Hoe jij daar komt maakt mij geen fuck uit. Of het in een oude Golf is of in een nieuwe Citroën.
Ja maar ik wil wel comfortabel rijden. Prima, leg jij 4000 euro meer neer voor een auto. Ik stop wel een keer onderweg en drink van die 4000 euro nog iets van de benzinepomp.
Mensen die met auto's patsen zoals TS en één ieder hier. Misschien nog ff langs de McDrive gaan om een Royal Sadness burger te halen?
Ik haat auto'squote:Op woensdag 29 juli 2009 14:41 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Een auto heb je om je te vervoeren van A naar B. Hoe jij daar komt maakt mij geen fuck uit. Of het in een oude Golf is of in een nieuwe Citroën.
Ja maar ik wil wel comfortabel rijden. Prima, leg jij 4000 euro meer neer voor een auto. Ik stop wel een keer onderweg en drink van die 4000 euro nog iets van de benzinepomp.
Mensen die met auto's patsen zoals TS en één ieder hier. Misschien nog ff langs de McDrive gaan om een Royal Sadness burger te halen?
De Xant is goedkoper dan de Golf hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:41 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Die citroen is ook niet nieuw, en een auto is inderdaad een vervoersmiddel. Ik zelf heb geen toffe auto en zal nooit veel geld eraan uitgeven, maar dan nog ga ik geen gold rijden. Met de auto opzichzelfstaand is niets mis, maar het stereotype ervan is verkut,
Want stel je voor dat mensen die je niet kent en niet eens naar om kijkt jou in het hokje gooien van *insert automerk*.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Die citroen is ook niet nieuw, en een auto is inderdaad een vervoersmiddel. Ik zelf heb geen toffe auto en zal nooit veel geld eraan uitgeven, maar dan nog ga ik geen gold rijden. Met de auto opzichzelfstaand is niets mis, maar het stereotype ervan is verkut,
I dont care. Zolang hij mij van A naar B brengt vind ik het prima. En een nieuwe auto kopenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
De Xant is goedkoper dan de Golf hoor
Ja, en vervolgens kan je al je remvermogen aanspreken en bidden dat je wielen niet blijven hangen achter de eerste de beste drempel terwijl die Xantia (of BX, dat rij ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Citroen. Zelfs met mijn opel astra 1.6 kom ik daar nog langs man. Ouwelullenbak.
Geef mij de xantia maar. Franse elegantie vs duitse horkerigheid.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Dan maar de golf.
Klopt de golf 3 is echt niet de beste auto die de Fransen ooit hebben geproduceerd dat zal ik echt nooit over m zeggenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef Jalu het volgende:
Toch doet juist een Xantia qua degelijkheid niets onder voor een VW van dezelfde leeftijd. Kwalitatief schijnt de Xantia zelfs juist te behoren tot de beste auto's die de Fransen ooit hebben geproduceerd, en dat kun je van bijvoorbeeld tijdgenoot Golf 3 nu bepaald niet zeggen.
Kun je nagaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef Jalu het volgende:
Kwalitatief schijnt de Xantia zelfs juist te behoren tot de beste auto's die de Fransen ooit hebben geproduceerd,
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef Jalu het volgende:
IS het de mede-hydopneumaat-rijders hier wel eens opgevallen dat het wel lijkt of je beter snel over een drempel kunt rijden dan langzaam? Hoe sneller ik er over heen rij (de hele hoge exemplaren daargelaten), hoe minder er ik in de auto van merk...
Kan ik bevestigen... tot nu toe distririem, banden, remmen, LHM, 2 veerbollen, reactiestangen, olie en oliefilters en een knipperlichtschakelaar (eigen schuld, moet je je caravan maar niet kortsluitenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef Jalu het volgende:
Toch doet juist een Xantia qua degelijkheid niets onder voor een VW van dezelfde leeftijd. Kwalitatief schijnt de Xantia zelfs juist te behoren tot de beste auto's die de Fransen ooit hebben geproduceerd, en dat kun je van bijvoorbeeld tijdgenoot Golf 3 nu bepaald niet zeggen.
Ja en hoe eerder je voor nieuwe schokbrekers/ophanging naar de garage mag...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef Jalu het volgende:
IS het de mede-hydopneumaat-rijders hier wel eens opgevallen dat het wel lijkt of je beter snel over een drempel kunt rijden dan langzaam? Hoe sneller ik er over heen rij (de hele hoge exemplaren daargelaten), hoe minder er ik in de auto van merk...
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:33 schreef B.E.D het volgende:
Echte bazen rijden in een Leon van de zaak.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:54 schreef no1uknow het volgende:
Niks mis met een VW Golf 5 FSI 2.0
[ afbeelding ]
'Muscler' Car...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:18 schreef Markster het volgende:
[..]
Proud owner of a German Muscler Car
Je kan elke auto met 120 over een drempel jagen, wat wil je zeggen? Dat je blij bent met je saaie, burgerlijke penisverlenger van de baas?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:30 schreef muzas het volgende:
Uit eigen ervaring kan je je melden dat de golf en de passat zonder problemen met 120 over een drempel te jagen zijn. (gaat dan wel over de moderne varianten)
quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:54 schreef no1uknow het volgende:
Niks mis met een VW Golf 5 FSI 2.0
[ afbeelding ]
Anoniem is het zeker, want half Nederland heeft zo'n onding. Maar waarom? Dat is toch helemaal niet leuk om een auto te hebben die zo verschrikkelijk saai is?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:41 schreef BroesWillems het volgende:
Maar ik ben wel op zoek naar een auto voor erbij en dat gaat waarschijnlijk wel een Golf ( IV ) worden. Waarom? Mijn Ascona is al opvallend genoeg en heeft nog al eens wat werk nodig, als ik die aan het repareren ben kan ik in een Golf lekker anoniem verder rijden.
En ik vind het gewoon een mooie strakke auto.
Ik heb een auto niet als penisverlenger (quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Anoniem is het zeker, want half Nederland heeft zo'n onding. Maar waarom? Dat is toch helemaal niet leuk om een auto te hebben die zo verschrikkelijk saai is?
Als penisverlenger is een beetje originele toch veel leuker?
De meeste mensen gebruiken hem wel als persoonlijke penisverlenger, dat is al sneu. Maar helemaal als het een lease auto is. Stoer doen met iets wat niet van jou isquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik heb een auto niet als penisverlenger ()
En mijn Ascona bestempel ik niet als saai....
Een ascona bestempel ik als zeer bijzonder (vanwege het feit dat ie nog niet is weggeroestquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik heb een auto niet als penisverlenger ()
En mijn Ascona bestempel ik niet als saai....
Af en toe een verdwaalde nepjup? Het halve lease-wagenpark van Nederland bestaat uit Golfjesquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:57 schreef jpg97 het volgende:
Golfjes
Alleen paupergabbers en mocro's rijden er in.
Oh ja en af en toe een verdwaalde nepjup.
VW
Golf
Is je auto al terug van de garage jitz?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Af en toe een verdwaalde nepjup? Het halve lease-wagenpark van Nederland bestaat uit Golfjes
Pot > Ketelquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe kan je nou zo gelukkig worden met een auto van de zaak? Dat alleen al is al zielig, een auto van de baas. En dan een beetje stoer doen met een penisverlenger die niet eens van jou is.
Maar als het dan ook nog gaat om een Seat Leon of een VW Golf V dan is het helemaal erg. Die auto's zijn zo verschrikkelijk saai en afgezaagd. Half Nederland rijdt in die dingen en ze zijn zo verschrikkelijk lelijk en saai. Er is helemaal niets mooi aan die auto's.
Daarom ook als auto erbij...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat allemaal weggooien door een Golf te kopen?
Zeg luizebol, dat doet toch helemaal niet ter sprake hier?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:00 schreef jagga het volgende:
[..]
Is je auto al terug van de garage jitz?
Waarom doe je niet even hier vertellen wat voor vervangende auto jij gisteren in moest rondtuffen?![]()
Ach, voor 1 dagje en maximaal 30 km was het wel te overlevenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:04 schreef jagga het volgende:
[ afbeelding ]
even ter illustratie (en dit was nog de mooiste foto die ik kon vinden_! )
vond ik gewoon leuk, aangezien jij degene bent die zit te mierenneuken over Autopenis extensies, en toevallig was dit gisteren aan de orde, dus ik vond het wel zo netjes de medefokkers te laten weten is wat voor gebakje jij gisteren moest rondtuffenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, voor 1 dagje en maximaal 30 km was het wel te overleven![]()
Maar nogmaals, waarom is dat belangrijk in dit topic?
als je het over de duvel hebtquote:
Omdat IK het wel een mooie auto vind. ik zoek een auto uit die klasse van rond de 5 a 6000 euro. Rond het jaar 2000, dan kom je uit bij Golf, Astra, Focus, Megane, 307, A3, Corolla.quote:
Misschien omdat er "VW GOLF" om de TT staat?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:12 schreef jagga het volgende:
[..]
als je het over de duvel hebt
Waarom is het toch altijd dat als je het over iets hebt, ze meteen op komen dagen...alsof er een soort magisch fluitje afgaat waar ze op afkomen
Jij bent niet het helderste sterretje aan het firmament he? Kijk eens naar de titel van dit topic.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:12 schreef jagga het volgende:
[..]
als je het over de duvel hebt
Waarom is het toch altijd dat als je het over iets hebt, ze meteen op komen dagen...alsof er een soort magisch fluitje afgaat waar ze op afkomen
Shit, was je me net voorquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Misschien omdat er "VW GOLF" om de TT staat?
Nou nou, het lijkt mij dat er genoeg japanse auto's zijn die toch van prima kwaliteit zijn? Franse auto's hoor je altijd over dat dat klotedingen zijn, en toch zie je ik weet niet hoeveel peugeots rijden bijvoorbeeld, dus dan denk ik dat 't wel mee valt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:21 schreef Catch22- het volgende:
Golfjes zijn echt wel prima. Jammer dat er zoveel tuig in rijdt. Maar die wagens zitten goed inelkaar en rijden prima.
itt franse meuk, opel, japanners etc.
Kijk even naar mijn sig en onderschrift...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij bent niet het helderste sterretje aan het firmament he? Kijk eens naar de titel van dit topic.
Dat over die klapjosti klopt in ieder geval wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:24 schreef jagga het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn sig en onderschrift...
Gezien?
Okee dan!
Jij hebt wel een beetje een hokjesmentaliteit zeg. Voor mij persoonlijk geldt dat ik het een mooie auto vind. Net zoals iemand anders bijvoorbeeld een Renault Megane een mooie auto vind. Ik wil niet serieus genomen worden om wat voor auto ik rij trouwens, wel om wie ik ben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die in een Golf rijden willen graag serieus genomen worden, maar hoe kan dat? Als een petje bij de standaard uitrusting hoort?
Nee dit dan:quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat over die klapjosti klopt in ieder geval wel.
Waarom gebruik je je waggel dan als e-penisverlenger?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij hebt wel een beetje een hokjesmentaliteit zeg. Voor mij persoonlijk geldt dat ik het een mooie auto vind. Net zoals iemand anders bijvoorbeeld een Renault Megane een mooie auto vind. Ik wil niet serieus genomen worden om wat voor auto ik rij trouwens, wel om wie ik ben.
Het is hun reclameslogan. Maar goed, wat probeer je eigenlijk te bereiken? Mij heb je er in elk geval niet mee.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:29 schreef jagga het volgende:
[..]
Nee dit dan:
Volkswagen. Das Auto.
Kom op zeg!
Nou, ik vind het een mooie auto, dat is ook de reden dat ik 'm heb. Maar het is niet zo dat ik nu denk dat ik meer ben dan iemand die een franse, japanse, italiaanse of amerikaanse auto rijdt. Waarom zou ik dat vinden? Elke auto is niet meer dan dat, een auto, en daar hebben we zo allemaal onze eigen voorkeur in. Ik zie niet echt in wat daar mis mee is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom gebruik je je waggel dan als e-penisverlenger?
Je geeft geen antwoord vriend. Waarom gebruik je hem als e-penisverlenger als het zogenaamd niets kan schelen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik vind het een mooie auto, dat is ook de reden dat ik 'm heb. Maar het is niet zo dat ik nu denk dat ik meer ben dan iemand die een franse, japanse, italiaanse of amerikaanse auto rijdt. Waarom zou ik dat vinden? Elke auto is niet meer dan dat, een auto, en daar hebben we zo allemaal onze eigen voorkeur in. Ik zie niet echt in wat daar mis mee is.
Exactly my point. Terwijl hij beweert dat het niet uitmaakt, wordt het wel als penisverlenger misbruikt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:36 schreef jagga het volgende:
Eens,
Ergens zit er in jou iets dat graag verteld wat voor auto je rijd, gezien je onderschrift.
Dus ergens ben je hartstikke trots dat je een volkswagen rijd, dus gebruik je het wel degelijk als een penisverlenging
Waarom maak jij er zo druk om? Blijkbaar voel je je geīntimideerd door zijn 'e-penis'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord vriend. Waarom gebruik je hem als e-penisverlenger als het zogenaamd niets kan schelen?
Dude je rijdt zelf een kale 116 van de baasquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan elke auto met 120 over een drempel jagen, wat wil je zeggen? Dat je blij bent met je saaie, burgerlijke penisverlenger van de baas?
Ik maak me druk om het feit dat hij de penisverlenger van de baas gebruikt en net doet alsof het zijn eigen penisverlenger is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Waarom maak jij er zo druk om? Blijkbaar voel je je geīntimideerd door zijn 'e-penis'.
En gebruik ik die als penisverlenger? Nee, inderdaad niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:37 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dude je rijdt zelf een kale 116 van de baas
Wacht even, dus als ik trots ben op iets wat ik heb, simpelweg omdat ik het mooi vind, en ik maak daar melding van op internet, dan moet ik daar verantwoording over afleggen en wordt me opgedrongen dat ik hem als 'e-penisverlenger' gebruik? Nee, ik ben er blij mee, vind het een mooie auto en dus heb ik het recht daar melding van te maken, vriend.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord vriend. Waarom gebruik je hem als e-penisverlenger als het zogenaamd niets kan schelen?
Maak jij je daar druk om?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik maak me druk om het feit dat hij de penisverlenger van de baas gebruikt en net doet alsof het zijn eigen penisverlenger is.
Je hoeft geen verantwoording af te leggen, ik vraag er gewoon naar. En ik dring je niets op, ik geef alleen maar mijn visie weer. En zolang jij mij dat VW logo opdringt met iedere post, blijf ik erbij.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wacht even, dus als ik trots ben op iets wat ik heb, simpelweg omdat ik het mooi vind, en ik maak daar melding van op internet, dan moet ik daar verantwoording over afleggen en wordt me opgedrongen dat ik hem als 'e-penisverlenger' gebruik? Nee, ik ben er blij mee, vind het een mooie auto en dus heb ik het recht daar melding van te maken, vriend.
Als ik hem als e-penisverlenger gebruikte dan ging ik wel overal te pas en te onpas roepen dat andere mensen in een klote auto rijden.
Ja, daar maak ik me druk om ja. Mensen die pimpen met spullen die niet van hun zijn, zijn echt te sneu voor woorden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maak jij je daar druk om?Man, you really need a life als dat echt waar is.
Dat mag. Vervelend voor je. Dat is je goed recht om dat te vinden. Ik slaap er niet minder goed om vanavond in ieder gevalquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik me druk om ja. Mensen die pimpen met spullen die niet van hun zijn, zijn echt te sneu voor woorden.
Gast, ik heb je echt al meerdere keren met trots zien vertellen dat je stoer in zo'n VWtje rijdt. Je beweert hier echt iets wat gewoon niet waar is. Je bent er duidelijk heel trots op en je wilt graag dat de hele wereld weet dat je zo'n auto hebt...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:41 schreef CoolGuy het volgende:
Als ik hem als e-penisverlenger gebruikte dan ging ik wel overal te pas en te onpas roepen dat andere mensen in een klote auto rijden.
Dat je er verder niet op mijn e-penis post in gaat zegt mij genoeg. Is 'ie al gegroeid tijdens dit topic?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat mag. Vervelend voor je. Dat is je goed recht om dat te vinden. Ik slaap er niet minder goed om vanavond in ieder geval
Jij moet zelf weten of je daarbij blijft. Dat zou hetzelfde zijn als dat ik bij mijn mening bleef, gewoon maar omdat jij mij een Ernieplaatje opdringt met iedere post. Gelukkig heb ik relativeringsvermogen, en niet de drang om heel hard te proberen andere mensen naar beneden te halen om iets waar ze blij mee zijn of trots op zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hoeft geen verantwoording af te leggen, ik vraag er gewoon naar. En ik dring je niets op, ik geef alleen maar mijn visie weer. En zolang jij mij dat VW logo opdringt met iedere post, blijf ik erbij.
Ach, in heel veel topics in PTA kom je weer roepen dat je in een Golfje rijdt, en ja, dan gebruik je hem voor je e-penis.
Ja, ik beweerde net toch ook dat ik daar trots op was? Dat is geen leugen, want dat is simpelweg zo. Ik vind alleen niet dat ik daar mee meer ben dan iemand andersquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:46 schreef Cybey het volgende:
[..]
Gast, ik heb je echt al meerdere keren met trots zien vertellen dat je stoer in zo'n VWtje rijdt. Je beweert hier echt iets wat gewoon niet waar is. Je bent er duidelijk heel trots op en je wilt graag dat de hele wereld weet dat je zo'n auto hebt...
[ afbeelding ]
Dan heb je gewoon talent in het verkeerd overkomen... Want je lijkt wel erg van die auto te houden. Kan niet zeggen dat ik het oneens met Jitzzz ben wat betreft de piemel...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik beweerde net toch ook dat ik daar trots op was? Dat is geen leugen, want dat is simpelweg zo. Ik vind alleen niet dat ik daar mee meer ben dan iemand anders
Of jij hebt talent in het verkeerd opvatten. Ik ben trots op de auto die ik rij. Dat is 100% waar. Ik ben echter _niet_ van mening dat ik, doordat ik een VW rij, meer ben dan een opel, peugeot, honda, of-welk-merk-dan-ook rijder.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:52 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon talent in het verkeerd overkomen... Want je lijkt wel erg van die auto te houden. Kan niet zeggen dat ik het oneens met Jitzzz ben wat betreft de piemel...
Maar dat beweer ik ook niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Of jij hebt talent in het verkeerd opvatten. Ik ben trots op de auto die ik rij. Dat is 100% waar. Ik ben echter _niet_ van mening dat ik, doordat ik een VW rij, meer ben dan een opel, peugeot, honda, of-welk-merk-dan-ook rijder.
Ach come on, je kan toch ook gewoon trots zijn op je auto omdat je hem gewoon mooi vind? Ik ben ook 'trots' op mijn auto, auto's zijn mijn hobby en als ik het over mijn Ascona kan hebben dan begin ik er maar al te graag over. Gewoon omdat ik het mooi vind om over auto's te praten. Heeft niets met 'e-penis' oid te maken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat beweer ik ook niet.
Ik zeg dat jij die Golf van je gebruikt om je e-penis te verlengen, en waarschijnlijk ook je echte. Juist doordat je overal roept waar je in rijd.
Ja, ho even. In PTA gaat het over vervoersmiddelen, dus dat ik het daar roep lijkt me logisch. Dat roep ik 'overal'. Het voelt bijna stalkerig. Ik zie je daarnaast nu wat dingen roepen die me doen afvragen of jij niet zelf iets te compenseren hebt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat beweer ik ook niet.
Ik zeg dat jij die Golf van je gebruikt om je e-penis te verlengen, en waarschijnlijk ook je echte. Juist doordat je overal roept waar je in rijd.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik wil graag wel een elektrische sport auto. Toyota Prius wellicht?
Ik heb wel eens iemand met een wit petje, gouden kettingen, tatoeages en een pitbull in een volkswagen golf zien rijden. Conclusie: alle golf rijders zijn volksbuurt types.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:50 schreef Id_do_her het volgende:
Een collega rijdt ook in een Xantia, hij is ouwelul (zowel in lichaam als geest), zuur persoon, plaatst zich hoger dan anderen, is irritant, hij wordt verdacht van autisme, kan totaal niet samenwerken, alles wat hij heeft, denkt of zegt is beter, als iemand een dag vrij heeft gaat hij bij personeelszaken navragen of de desbetreffende persoon wel gewoon zijn uren maakt, komt stipt om 8:15 binnen en gaat stipt om 17:00 weg, het was ooit 17:01 en toen had hij haast en ging hij rennen![]()
Ik wil niet generaliseren maar ik zie dat de vooroordelen over de Xantia-rijders wel redelijk van toepassing zijn op de persoon die ik ken.
Ik zei net dat ik niet generaliseer maar dat ik de vooroordelen wel kan koppelen aan een persoon in mijn omgeving die in een Xantia rijdt, meer een sneer naar de persoon in kwestie in plaats van naar de auto want auto's boeien me over het algemeen niet veelquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand met een wit petje, gouden kettingen, tatoeages en een pitbull in een volkswagen golf zien rijden. Conclusie: alle golf rijders zijn volksbuurt types.echt he.
beetje jammer dat je grap helemaal moet uitleggen Gizart...quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:18 schreef GizartFRL het volgende:
6 pagina's verder en nog niemand heeft gevraagd hoe het met de blessure van de Golf-rijder ging.
Als je zo vliegt terwijl je half over de bijrijdersstoel hangt dan kan dat rare dingen doen met je toch al aangetast ruggewervels.
* GizartFRL doelt nu op de zitpositie van Golfrijders:
Normale zitpositie: | |
Golfrijders: / |
*waarbij het linkerstreepje de bestuurder is en het rechterstreepje de bijrijder.
Meestal zie je dus een petje tussen de voorstoelen; net alsof een klein kindje op de achterbank mee wil kijken wat er voorin gebeurd.
Een Focus saaier vinden dan een golfquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Omdat IK het wel een mooie auto vind. ik zoek een auto uit die klasse van rond de 5 a 6000 euro. Rond het jaar 2000, dan kom je uit bij Golf, Astra, Focus, Megane, 307, A3, Corolla.
Astra - niet mooi
Focus - vind ik ook niet mooi (imo saaier dan Golf)
Megane - lelijk
307 - niet lelijk, maar niet mijn ding.
Corolla - niet zo mooi.
A3 - Mooie wagen toendertijd, maar heeft imo de tand des tijds niet doorstaan. Ziet er veroudert uit.
Golf blijft over, ziet er IMO niet veroudert uit. In het zwart met een paar mooie velgen (niet van die overdreven dingen) verder standaard en V5 motor. Dat moet hem voor mij worden.
En wat een ander er van vind? Maakt me geen fuck uit.
Of leaserijders die een betrouwbare auto willen (uiteraard zonder cheap plastic)quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:45 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Een Focus saaier vinden dan een golf
VW golf rijders zijn ķf the meest saaie bejaarden op deze aardbol, ķf debiele Sjonnies met cheap plastic aan hun auto
Anders snappen de Golfrijders het niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
beetje jammer dat je grap helemaal moet uitleggen Gizart...
Of voorbipsberbers.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:50 schreef CoolGuy het volgende:
Of leaserijders die een betrouwbare auto willen (uiteraard zonder cheap plastic)
In dat geval rijden ze niet rond in zo'n Golf IV (daar baseerde hij zijn vergelijking op), over de overige Golfen doe ik geen uitspraakquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Of leaserijders die een betrouwbare auto willen (uiteraard zonder cheap plastic)
Jawel, jij had het net in je post over 'Golf' en niet gespecificeerd op type, grappemakerquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
In dat geval rijden ze niet rond in zo'n Golf IV (daar baseerde hij zijn vergelijking op), over de overige Golfen doe ik geen uitspraak
wat snap je niet aan 'IMO' ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:45 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Een Focus saaier vinden dan een golf
VW golf rijders zijn ķf the meest saaie bejaarden op deze aardbol, ķf debiele Sjonnies met cheap plastic aan hun auto
Als je goed had gelezen, had je kunnen weten dat het eerste deel van die post over jouw (wan)smaak gaat.quote:
jij vind mensen die een Focus saaier vinden dan een golf dus :quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen, had je kunnen weten dat het eerste deel van die post over jouw (wan)smaak gaat.
Tip: Let op het woord: vinden
jawel kankerhypocriet fucking hokjes denken van jou als ik je tegenkom sluit ik de bloedtranfusie op jou aan die je ma verkochtte zodat je het aids door je bloedbaan voelt banjerenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En gebruik ik die als penisverlenger? Nee, inderdaad niet.
blablabla, ga je lekker klapjosti? Met je vertiefde golf?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
jawel kankerhypocriet fucking hokjes denken van jou als ik je tegenkom sluit ik de bloedtranfusie op jou aan die je ma verkochtte zodat je het aids door je bloedbaan voelt banjeren
WTF is jouw probleem man?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
jawel kankerhypocriet fucking hokjes denken van jou als ik je tegenkom sluit ik de bloedtranfusie op jou aan die je ma verkochtte zodat je het aids door je bloedbaan voelt banjeren
Trollen is kansloos.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
blablabla, ga je lekker klapjosti? Met je vertiefde golf?
Of is je petje te heet gewassen?![]()
Voor wel meer mensen leek het welquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor hem wil ik nog wel een poging wagen
whehe jullie hebben allemaal aambeien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zweven is leven.
Indien iemand nog nooit het genoegen heeft gehad om in een Citroën zonder centje pijn met 50 km/u over een drempel te zweven waar menig Sjonnie af moet remmen tot loopsnelheid om zijn Automaxx-frontspoiler niet te bederven (), moet diegene wijselijk zijn mond houden.
Gelukkig leg jij de drempel ook niet al te hoogquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het was dan ook wel heel gemakkelijk vandaag
Ik ben blij dat je het doorhebt
Nee vandaag niet, ik ga morgen beter mn best doenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gelukkig leg jij de drempel ook niet al te hoog
Maar die rijden hetzelfde als sjonnies.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
dude, wat moet iemand zonder rijbewijs met een auto? Niks. Wat moet iemand met jouw manier van denken? Dood,maar dan kan ik niet meer op fok dus ik zeg ergens op de noordpool. :wquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
blablabla, ga je lekker klapjosti? Met je vertiefde golf?
Of is je petje te heet gewassen?![]()
Hele goede reactiequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
dude, wat moet iemand zonder rijbewijs met een auto? Niks. Wat moet iemand met jouw manier van denken? Dood,maar dan kan ik niet meer op fok dus ik zeg ergens op de noordpool. :w
There's a challengequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee vandaag niet, ik ga morgen beter mn best doen
hokjes denken moet met de kop ingedrukt worden, het maakt hele samenlevingen kapot (ome adolf, die ironisch genoeg wel voor een auto voor het volk heeft gezorgd, en de snelwegen, en het internetquote:
Dat is nogal een vooroordeel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef CasB het volgende:
[..]
Maar die rijden hetzelfde als sjonnies.
wat beter kan? Wees wat duidelijker.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hele goede reactieGa nog maar even oefenen en kom maar terug als je denkt dat je het beter kan, infantiel.
Ja, prima, maar dat kan ook wel op een andere manier dan die jij nu hanteert. Daarbij, Hitler heeft niet voor het internet gezorgd, hoe kom je daar bij. Ik denk dat die tirade van jou net nooit op zijn plaats is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:01 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
hokjes denken moet met de kop ingedrukt worden, het maakt hele samenlevingen kapot (ome adolf, die ironisch genoeg wel voor een auto voor het volk heeft gezorgd, en de snelwegen, en het internet) dus ik denk dat het hier wel op zijn plaats is, tenzij die autogeilerd nog niet inziet wat hij fout doet acht ik een topickaap nodig.
Als je daarin rijdt ben je echt een kneus en een eeuwige vrijgezelquote:
Het topic kapen, want dit slaat overduidelijk nergens op.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
wat beter kan? Wees wat duidelijker.
verdiep je ns in what-if historyquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, prima, maar dat kan ook wel op een andere manier dan die jij nu hanteert. Daarbij, Hitler heeft niet voor het internet gezorgd, hoe kom je daar bij. Ik denk dat die tirade van jou net nooit op zijn plaats is.
Ik hoop echt zo erg dat je gewoon beetje aan het trollen bent. Mocht je niet aan het trollen zijn en dit serieus bedoelen dan stel ik voor dat je je zaadleiders alvast vrijwillig laat doorsnijden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:08 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
verdiep je ns in what-if history
als er geen wo2 was geweest was plastic niet zo populair geworden (want parachutes) en had het leger ook geen manier nodig geacht om op een nieuwe manier te communiceren, en door hitler is vw ontstaan en hebben we nu de snelwegen die we hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het topic kapen, want dit slaat overduidelijk nergens op.
Hitler die voor het internet gezorgd heeftEn snelwegen voor het volk
welke opleiding geniet je?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:10 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik hoop echt zo erg dat je gewoon beetje aan het trollen bent. Mocht je niet aan het trollen zijn en dit serieus bedoelen dan stel ik voor dat je je zaadleiders alvast vrijwillig laat doorsnijden.
Pff, ga even ergens anders trollen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
als er geen wo2 was geweest was plastic niet zo populair geworden (want parachutes) en had het leger ook geen manier nodig geacht om op een nieuwe manier te communiceren, en door hitler is vw ontstaan en hebben we nu de snelwegen die we hebben.
quote:De geschiedenis van het internet begint op 4 oktober 1957 met de lancering van Spoetnik I door de Sovjet-Unie. Dit mag op het eerste zicht een feit lijken dat niets te maken heeft met het internet zoals we dit actueel kennen, toch is de Spoetnik de aanzet geweest tot een initiatief dat is uitgegroeid tot het wereldwijde internet.
quote:Hitler heeft de Autobahn niet bedacht, hij heeft hem slechts omarmd en politiek en propagandistisch uitgebuit.
Dus als de Sumeriërs tussen de 3000 en 6000 jaar voor Christus het wiel niet hadden uitgevonden zouden we ook geen auto's kunnen maken. Dus met jouw logica zijn de Sumeriërs de uitvinders van de autoquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
als er geen wo2 was geweest was plastic niet zo populair geworden (want parachutes) en had het leger ook geen manier nodig geacht om op een nieuwe manier te communiceren, en door hitler is vw ontstaan en hebben we nu de snelwegen die we hebben.
leger? Het internet is een doorontwikkeling van wat de Amerikaanse defensie had bedacht, namelijk een digitaal netwerk om in geval van (atoom)oorlog met alle bases door het land heen te kunnen blijven communiceren. Later is dat doorontwikkeld en werd een dergelijk netwerk ook toegankelijk voor het grote publiek.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
grow some balls wijf, draai niet overal omheen, zie je idiote manier van denken in, hokjes denken is fout, jij hebt zeker alleen maar vrienden met een nederlandse stamboom, simple minded die je bent, jij gunt andere mensen het plezier van het hebben en trots zijn van hun auto niet, niet eens van het hebben van een mening.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pff, ga even ergens anders trollen.
Zie ook mijn post hierboven, rechtstreeks van Wiki afgehaald.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
leger? Het internet is een doorontwikkeling van wat de Amerikaanse defensie had bedacht, namelijk een digitaal netwerk om in geval van (atoom)oorlog met alle bases door het land heen te kunnen blijven communiceren. Later is dat doorontwikkeld en werd een dergelijk netwerk ook toegankelijk voor het grote publiek.
op aanvraag van..quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
leger? Het internet is een doorontwikkeling van wat de Amerikaanse defensie had bedacht, namelijk een digitaal netwerk om in geval van (atoom)oorlog met alle bases door het land heen te kunnen blijven communiceren. Later is dat doorontwikkeld en werd een dergelijk netwerk ook toegankelijk voor het grote publiek.
Ik draai nergens omheen. Ik kom tenminste niet met onzin redenaties aanzetten zoals jij. Ik heb genoeg vrienden die geen Nederlandse voorouders hebben. En ik gun mensen alles, alleen ben ik benieuwd waarom ze zo trots zijn op hun VW'tje. En geef daar mijn ongezouten mening over; dat jij daar niet mee kan omgaan is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:16 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
grow some balls wijf, draai niet overal omheen, zie je idiote manier van denken in, hokjes denken is fout, jij hebt zeker alleen maar vrienden met een nederlandse stamboom, simple minded die je bent, jij gunt andere mensen het plezier van het hebben en trots zijn van hun auto niet, niet eens van het hebben van een mening.
Oke, jij hebt 't van wiki afgehaald. Ik deed het puur op wat ik dacht te weten, maar Wiki zal 't wel goed hebben dan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie ook mijn post hierboven, rechtstreeks van Wiki afgehaald.
Wiki zegt het volgende:quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, jij hebt 't van wiki afgehaald. Ik deed het puur op wat ik dacht te weten, maar Wiki zal 't wel goed hebben dan.
En over de snelwegen:quote:1957: Met de lancering van Spoetnik I werd het voor de Verenigde Staten van Amerika plots duidelijk dat zij niet zo almachtig en onkwetsbaar waren als ze in de periode volgend op de Tweede Wereldoorlog wel dachten (zie ook Spoetnikcrisis). Als onmiddellijke reactie op de lancering werd binnen het Amerikaanse ministerie van defensie het Advanced Research Projects Agency (ARPA) opgericht. ARPA moest instaan voor het ontwikkelen van technologie die de Amerikaanse defensie in staat zou stellen om niet verrast te worden door de technologisch geavanceerde vijand.
Eén van de projecten waaraan de ARPA-denktank werkte was het ontwikkelen van een veilige manier om te communiceren met de vele universitaire instellingen die voor ARPA aan het werk waren. Het systeem zou moeten bestaan uit een computernetwerk dat zowel stabiel als onafluisterbaar zou zijn. Om aan deze beide eisen te voldoen werd ervoor gekozen de gegevens op te splitsen in kleine pakketjes en deze pakketten via verschillende routes naar de eindbestemming te sturen. Op de eindbestemming kunnen de verschillende pakketten dan weer worden samengesteld tot het oorspronkelijke bericht. Dit concept maakt het systeem onafluisterbaar en onafhankelijk van onderbrekingen in het netwerk.
quote:De HAFRABA, een organisatie die tot doel had om in Duitsland een hoogwaardig wegennet aan te leggen, beginnende met de weg HAmburg-FRAnkfurt-BAsel, had begin jaren '30 zeer veel pionierswerk verricht en tracés opgemeten. Nadat de NSDAP in 1933 in Duitsland aan de macht was gekomen, sloeg de partij als een blad aan een boom om voor wat betreft de houding tegenover autosnelwegen. Was men voor de machtswisseling nog fel tegen de aanleg van snelwegen, plotseling zag men de propagandistische waarde in van de snelweg als object om de werkloosheid te bestrijden en om de nationale verbondenheid te vergroten, alsmede om de wereld de "zegeningen" van het Derde Rijk te kunnen tonen. De HAFRABA werd vervolgens geīncorpereerd in de organisatie die onder leiding van Dr. Fritz Todt de aanleg van zeer veel Autobahnen zou gaan verzorgen. Mede door het voorwerk dat al was verricht, was men in staat om amper 2 jaar na de machtswisseling, in 1935, de eerste echte Autobahn tussen Frankfurt en Darmstadt open te stellen. Daarmee begon ook de mythe van de "Strasse des Führers", iets dat dus feitelijk niet juist is. Hitler heeft de Autobahn niet bedacht, hij heeft hem slechts omarmd en politiek en propagandistisch uitgebuit.
Nee, je bent niet alleen benieuwd, je wil daar ook heel graag een waarde oordeel aan hangen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik draai nergens omheen. Ik kom tenminste niet met onzin redenaties aanzetten zoals jij. Ik heb genoeg vrienden die geen Nederlandse voorouders hebben. En ik gun mensen alles, alleen ben ik benieuwd waarom ze zo trots zijn op hun VW'tje. En geef daar mijn ongezouten mening over; dat jij daar niet mee kan omgaan is niet mijn probleem.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wiki zegt het volgende:
[..]
En over de snelwegen:
[..]
Ja, dat klopt ja. Ik geef mijn mening over het standpunt van een ander. Niet altijd terecht of even aardigquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, je bent niet alleen benieuwd, je wil daar ook heel graag een waarde oordeel aan hangen.
Even puur als interesse (en auto-enthousiasteling); wat voor auto rij jij? Of motor, dat kan ook.
hmm, waar kwam die drang vandaan voor rusland om met het heelal aan de slag te gaan? De spanningen tussen rusland en sovjet. Waar kwamen die vandaan? De wapenwedloop, dit link je weer door naar de splitsing van duitsland, en dat uiteindelijk naar wo2. En ik zei niet dat hij ze gemaakt heeft, nee, zo kennen wij ze nu door hem, en als er geen vw was, was er ook geen snelweg nodigquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pff, ga even ergens anders trollen.
En doe het dan goed:
[..]
[..]
Nee, zeker niet. Mocht je je vervelenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
hmm, dan had ik het toch niet zo heel erg verkeerd blijkbaar
Zucht, volgens jouw redenatie zijn de uitvinders van het wiel dus ook de uitvinders van de auto?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:23 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
hmm, waar kwam die drang vandaan voor rusland om met het heelal aan de slag te gaan? De spanningen tussen rusland en sovjet. Waar kwamen die vandaan? De wapenwedloop, dit link je weer door naar de splitsing van duitsland, en dat uiteindelijk naar wo2. En ik zei niet dat hij ze gemaakt heeft, nee, zo kennen wij ze nu door hem, en als er geen vw was, was er ook geen snelweg nodig
Nee, je hangt er een waarde oordeel aan, dat is wat anders dan je mening geven over het standpunt van een ander. Wat jij doet is mensen (proberen) de grond in te trappen. Dat is niet zo heel tof. Dat is dan weer mijn mening.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ja. Ik geef mijn mening over het standpunt van een ander. Niet altijd terecht of even aardig
Ik rij een BMW 116i. Kan je ook genoeg over trollen en vooroordelen over hebben
troll jij nou tegen mėj of ben je écht zo dom? Welke opleiding geniet je? En google nu eens op what if history. Er zit een wiel in n auto, dus eigenlijk wel,maar we hadden dat toch niet overleefd, idem dito voor vuur, en er is niet iets zoals de uitvinders van het vuur of wiel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht, volgens jouw redenatie zijn de uitvinders van het wiel dus ook de uitvinders van de auto?
En de uitvinders van het vuur die van de centrale verwarming?
Hou toch op met die onzin redenaties
Welke opleiding geniet jij eigenlijk?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:30 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
troll jij nou tegen mėj of ben je écht zo dom? Welke opleiding geniet je? En google nu eens op what if history. Er zit een wiel in n auto, dus eigenlijk wel,maar we hadden dat toch niet overleefd, idem dito voor vuur, en er is niet iets zoals de uitvinders van het vuur of wiel.
Ik denk dat jij echt zo dom bent, aangezien ik dezelfde conclusie over jouw logica had getrokken als jitzzzze.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:30 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
troll jij nou tegen mėj of ben je écht zo dom?
Houd toch eens op over opleidingquote:Welke opleiding geniet je? En google nu eens op what if history. Er zit een wiel in n auto, dus eigenlijk wel,maar we hadden dat toch niet overleefd, idem dito voor vuur, en er is niet iets zoals de uitvinders van het vuur of wiel.
Jij bent echt zo dom, ik weet het nu zekerquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:30 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
troll jij nou tegen mėj of ben je écht zo dom? Welke opleiding geniet je? En google nu eens op what if history. Er zit een wiel in n auto, dus eigenlijk wel,maar we hadden dat toch niet overleefd, idem dito voor vuur, en er is niet iets zoals de uitvinders van het vuur of wiel.
I know, dat vinden heel veel mensen. Daarom moet je het ook niet zo serieus nemen wat ik allemaal riep over Golfjes etc.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, je hangt er een waarde oordeel aan, dat is wat anders dan je mening geven over het standpunt van een ander. Wat jij doet is mensen (proberen) de grond in te trappen. Dat is niet zo heel tof. Dat is dan weer mijn mening.
Een BMW 116i...ik zag dat straks wel voorbij komen maar ik dacht dat degene die dat zei maar gewoon een random auto nam die als klote betiteld wordt wel vaker. Had ik geweten dat dat echt zo was had ik je per direct al niet meer serieus genomen![]()
Maar even zonder dollen, ik vind dat geen mooie auto. Er staat BMW op, maar daar houdt 't ook mee op wat mij betreft. Ik vind dat BMW pas begint bij de 3serie, de 1 serie vind ik een auto van 'ik wil wel BMW rijden maar ik kan 't niet dus neem ik maar de 1 serie'. Net als dat ik dat vind voor de Mercedes A klasse.
Maar als jij er blij mee bent vind ik 't prima hoor. Ieder zijn ding
welke opleiding? Is die vraag zo moeilijk?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:32 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik denk dat jij echt zo dom bent, aangezien ik dezelfde conclusie over jouw logica had getrokken als jitzzzze.
[..]
Houd toch eens op over opleiding
Deze logica raakt kant noch wal en slaat echt geheel nergens op. Dit ondersteunt alleen maar mijn vorige statement over jou...
Tweedehands zijn ze inderdaad nog vrij prijzig, zelfs het 'oude' model.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:35 schreef BroesWillems het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de 1-serie van BMW wel een mooie auto vind. Helaas is deze nog iets te jong voor mij en worden ze nog niet in voor de prijs aangeboden als wat ik er voor over heb.
Net alsof dat de allesbepalende vraag isquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:35 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
welke opleiding? Is die vraag zo moeilijk?
oke, omdat? Kun je het niet bevatten? Alles heeft een aanleiding, als je een ding weglaat heeft kan dat dramatische gevolgen hebben, snap je dat?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent echt zo dom, ik weet het nu zeker
het kan een hoop verklaren, welke jij?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof dat de allesbepalende vraag is
ehm...quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:35 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
welke opleiding? Is die vraag zo moeilijk?
ik heb je nog geen antwoord zien geven, dus ehhh....blijkbaar wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Welke opleiding geniet jij eigenlijk?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
I know, dat vinden heel veel mensen. Daarom moet je het ook niet zo serieus nemen wat ik allemaal riep over Golfjes etc.
Wat zijn de verschillen tussen de oude en de nieuwe (neem aan gewoon een facelift? )quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tweedehands zijn ze inderdaad nog vrij prijzig, zelfs het 'oude' model.
Wat zit je nou dom te blaten man? Kan je het niet hebben dat je historische feiten fout blijken te zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:37 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
oke, omdat? Kun je het niet bevatten? Alles heeft een aanleiding, als je een ding weglaat heeft kan dat dramatische gevolgen hebben, snap je dat?
Als je dat al denkt hoef ik geen antwoord te geven; ik weet genoeg. Helemaal omdat je zelf ook geen antwoord geeft.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:38 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
het kan een hoop verklaren, welke jij?
ik vroeg het eerder.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ehm...
[..]
ik heb je nog geen antwoord zien geven, dus ehhh....blijkbaar wel.
draai er maar mooi omheen, al gegoogled of ben je nu ook al kortzichtigquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat zit je nou dom te blaten man? Kan je het niet hebben dat je historische feiten fout blijken te zijn?
[..]
Als je dat al denkt hoef ik geen antwoord te geven; ik weet genoeg. Helemaal omdat je zelf ook geen antwoord geeft.
Nou, wel meer. Een 6e versnelling, effecient dynamics dacht ik en nog wat andere zaken. Oh ja, meer pk's en minder uitstoot.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat zijn de verschillen tussen de oude en de nieuwe (neem aan gewoon een facelift? )
en nu laat je zien dat je trollt of jezelf niet in de hand hebtquote:
draai er maar lekker omheenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
'ja maar meester, hij begoooooooonnnnnnnnnn' *jank*
En jij was straks niet aan 't trollen wil je zeggen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:42 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
en nu laat je zien dat je trollt of jezelf niet in de hand hebt
Ik zou je moeder erbij halenquote:
Uiteraard, maar je what-if-history is aan alternatieve historie die me dus geen reet kan boeien aangezien het niet de echte geschiedenis is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:40 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
draai er maar mooi omheen, al gegoogled of ben je nu ook al kortzichtig
Spuit 11, hou alsjeblieft je mond dichtquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:42 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
en nu laat je zien dat je trollt of jezelf niet in de hand hebt
Wat ben jij kansloos zegquote:
zo moet je het ook niet zien hork, het is een interessant filosofisch onderwerp, je begrijpt de denkwijze van belangrijke historiesche figuren beter, maar als jou dat niks interesseert dan mag dat, maar ga mij dan niet in een makkelijk hoekje drijven, en tja die feiten die ik opnoemde waren fout maar ik zocht niets op omdat ik op mob. Ben atm, maar anyways het veranderd mijn punt niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou je moeder erbij halen
[..]
Uiteraard, maar je what-if-history is aan alternatieve historie die me dus geen reet kan boeien aangezien het niet de echte geschiedenis is.
Voor filosofische dingen ga je maar in TRU trollen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:49 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
zo moet je het ook niet zien hork, het is een interessant filosofisch onderwerp, je begrijpt de denkwijze van belangrijke historiesche figuren beter, maar als jou dat niks interesseert dan mag dat, maar ga mij dan niet in een makkelijk hoekje drijven, en tja die feiten die ik opnoemde waren fout maar ik zocht niets op omdat ik op mob. Ben atm, maar anyways het veranderd mijn punt niet.
Golfjes en Leon's bashen, maar de BMW 116 geen penisverlenger vindenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pot > Ketel
Dit van een 116 rijder.![]()
Nieuwe leaseauto deel 2
Nog een spuit 11quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:02 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Golfjes en Leon's bashen, maar de BMW 116 geen penisverlenger vinden![]()
Loser
Jij bent vast ook een golfbezittend petje. Tief toch op manquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:01 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
hokjes denken moet met de kop ingedrukt worden, het maakt hele samenlevingen kapot (ome adolf, die ironisch genoeg wel voor een auto voor het volk heeft gezorgd, en de snelwegen, en het internet) dus ik denk dat het hier wel op zijn plaats is, tenzij die autogeilerd nog niet inziet wat hij fout doet acht ik een topickaap nodig.
Whehehe, het bewijs is geleverd dat ik kan lullen (of typen) als brugmanquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Jij bent vast ook een golfbezittend petje. Tief toch op man![]()
Jij wilt alleen jitzee dissen omdat hij de Golf een penisverlenger noemt, en het volk afkraakt.
Tevens, bij de volgende posts dwaal je totaal van je punt af, je gaat alsmaar met de weg mee die jitzeee bouwt en opeens gaat het over internet, snelwegen, wereldoorlog 2, rusland en sovjet...
Begin je nou weer? Kansloze rukkerquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:36 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Jitzzzze welke opleiding heb je nou gedaan? Waarom zeg je dat gewoon niet? Schaam je jezelf?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Begin je nou weer? Kansloze rukker
Je weet niet eens wat voor bak ik rij manquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog een spuit 11
Gelukkig is mijn penisverlenger stoerder![]()
Omdat het hier helemaal niet belangrijk is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:40 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Zeg dan waarom je het niet zegt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:40 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat voor bak ik rij man
Zullen we een deal sluiten dat je mij 1x basht en dat we samen tegen Bullschnitzel in gaan? Vind hem namelijk een kleine keffer met een grote bek welke men graag tegen de muur gooit
Is goedquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:40 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat voor bak ik rij man
Zullen we een deal sluiten dat je mij 1x basht en dat we samen tegen Bullschnitzel in gaan? Vind hem namelijk een kleine keffer met een grote bek welke men graag tegen de muur gooit
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat het hier helemaal niet belangrijk is.
Ik wordt door iedereen begrepen, behalve door jou. Aan wie zou het dan liggen snotneusquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:41 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel, dan kan ik op jouw niveau met je FOK!ken, dan wordt je eindelijk begrepen, klinkt dat niet fantastisch?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wordt door iedereen begrepen, behalve door jou. Aan wie zou het dan liggen snotneus
Allemaal herhalingenquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:45 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Jij wordt, natuurlijk.![]()
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, je hangt er een waarde oordeel aan, dat is wat anders dan je mening geven over het standpunt van een ander. Wat jij doet is mensen (proberen) de grond in te trappen. Dat is niet zo heel tof. Dat is dan weer mijn mening.
Een BMW 116i...ik zag dat straks wel voorbij komen maar ik dacht dat degene die dat zei maar gewoon een random auto nam die als klote betiteld wordt wel vaker. Had ik geweten dat dat echt zo was had ik je per direct al niet meer serieus genomen
Maar even zonder dollen, ik vind dat geen mooie auto. Er staat BMW op, maar daar houdt 't ook mee op wat mij betreft. Ik vind dat BMW pas begint bij de 3serie, de 1 serie vind ik een auto van 'ik wil wel BMW rijden maar ik kan 't niet dus neem ik maar de 1 serie'. Net als dat ik dat vind voor de Mercedes A klasse.
Maar als jij er blij mee bent vind ik 't prima hoor. Ieder zijn ding
I know, dat vinden heel veel mensen. Daarom moet je het ook niet zo serieus nemen wat ik allemaal riep over Golfjes etc.
....
Als jij zo stoer bent, waarom vertel jij het dan niet?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:40 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Zeg dan waarom je het niet zegt.
Ik schaam mezelf helemáál niet, ik ga gewoon niet eerder antwoord geven uit principiële redenen, sterker nog, verassing! Ik ben nog niet eens aan een vervolg opleiding begonnen! Is dat even schrikken he!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:46 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Als jij zo stoer bent, waarom vertel jij het dan niet?
Je loopt al tientallen posts te janken over andermans opleiding, maar wel moeite hebt om het zelf te melden als mensen het aan jou vragen. Jij probeert je alleen op educatief vlak te bewijzen, en afhankelijk wat voor opleiding wij hebben afgemaakt, bepaal jij je eigen opleiding, om toch een keer beter te zijn dan wij.
Opleiding zegt ook niks, want ook al zou je de beste opleiding van de wereld hebben, kan je evengoed een antisociale autist wezen.
Ik doe MBO ICT 4
Schaam me niet voor wat IK doe hoorin tegenstelling tot jou, wat blijkt.
Jij hoort/ziet (ik zal er maar ziet bij zetten, want jij vindt het leuk he, als mensen die fout (hoewel het helemaal geen fout is, beeldspraak, iets wat te moeilijk is) maken) vaker het woord hypocriet?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allemaal herhalingenVerzin eens wat nieuws mongooltje
Het topic gaat over Golfjes. Jij begint gelijk te kankeren dat mensen dood moeten omdat iemand een oordeel heeft over Golf-rijders.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:52 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ik schaam mezelf helemáál niet, ik ga gewoon niet eerder antwoord geven uit principiële redenen, sterker nog, verassing! Ik ben nog niet eens aan een vervolg opleiding begonnen! Is dat even schrikken he!![]()
Maar een opleiding van iemand verklaart veel, meer dan je denkt. Het verklaart waarom jizz(god weet ik hoeveel z'en) niet meteen opzocht wat what-if history is, en het belang ervan niet inziet.
Verklaart eigenlijk ook wat van jouw posts, en als je het toch wil weten, ik doe tvwo (en dan de engelse variant, want duits stinkt).
fixed.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:53 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Jij ziet vaker het woord hypocriet?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:08 schreef Sjibble het volgende:
[..]
-wat moet ik hiermee?-
PS: Ik heb even wat aan je komma's gedaan. Jij VWO? Mijn aars..
Ik ben het geheel met je eens.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:08 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Het topic gaat over Golfjes. Jij begint gelijk te kankeren dat mensen dood moeten omdat iemand een oordeel heeft over Golf-rijders.
Het schockt me niet dat jij nog geen vervolgopleiding doet, zo kwam je immers over.
Ik hecht geen waarde aan je "what-if" history, omdat het me niet interesseert en irrelevant is met het topic.
En ik zou me niet verbazen als Jitzzzze hetzelfde denkt.
PS: Ik heb even wat aan je komma's gedaan. Jij VWO? Mijn aars..
Om te huilen zo slecht en goedkoop.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:41 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Wat vindt je trouwens van mijn mini topic-kaap?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om te huilen zo slecht en goedkoop.
Sjonge. Ben jij in werkelijkheid pas 11 jaar oud ofzo?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Je ging er wel op in dus jij bent eigenlijk ook zo slecht en goedkoop, en ik deed het expres, als jij het expres deed dan ben je nog erger, dus eigenlijk graaf je zo je eigen graf.![]()
![]()
Dit ís de werkelijkheid.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Sjonge. Ben jij in werkelijkheid pas 11 jaar oud ofzo?
Dus jij bent in werkelijkheid ook zo als je je hier nu in dit topic profileert? Dat is wel sneu voor je eigenlijk.quote:
Ik proef pure frustratie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Anoniem is het zeker, want half Nederland heeft zo'n onding. Maar waarom? Dat is toch helemaal niet leuk om een auto te hebben die zo verschrikkelijk saai is?
Als penisverlenger is een beetje originele toch veel leuker?
fixedquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Je ging er wel op in, dus jij bent eigenlijk ook zo slecht en goedkoop.
Ik deed het expres, als jij het expres deed dan ben je nog erger
Dus eigenlijk graaf je zo je eigen graf.![]()
![]()
quote:
Ik kom niet uit zoetermeerquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:35 schreef no1uknow het volgende:
Sjibble kutsjonnieZoetermeerder dat je er nog op in gaat
Jij ging er net zo hard op in andersquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Je ging er wel op in dus jij bent eigenlijk ook zo slecht en goedkoop, en ik deed het expres, als jij het expres deed dan ben je nog erger, dus eigenlijk graaf je zo je eigen graf.![]()
![]()
Nee, helemaal niet. Ik ben enorm gelukkig met mijn auto en hoef niet jaloers te zijn op anderen.quote:
Tssss, pfffff, nou, belachelijk hoe je hier nu loopt te ventileren hoe geweldig je je auto vind. Beetje e-penis-verhaal dit!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik ben enorm gelukkig met mijn auto en hoef niet jaloers te zijn op anderen.
Oh, maar nee. Ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:50 schreef no1uknow het volgende:
Heb ik het dan over jaloezie? Ik zei pure frustratie, dat hoeft niet per definitie jaloezie te zijn.
Misschien zit je wel met een VW Golf trauma uit je verleden.
Je moet eens weten hoeveel mensen daar in trappenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tssss, pfffff, nou, belachelijk hoe je hier nu loopt te ventileren hoe geweldig je je auto vind. Beetje e-penis-verhaal dit!![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel mensen daar in trappen
Het is echt te simpel, neem een gevoelig onderwerp zoals golfjes, open een topic en roep zoiets als jij net deed of ik gisteren. Binnen no-time zit je topic volquote:
Naja, het is niet zo zeer een 'gevoelig' onderwerp, omdat de VW Golf natuurlijk gewoon een slecht imago heeft, omdat als mensen aan 'De Golf' direct denken aan een uitgebouwde zwarte of paarse Golf II of III met een petje achter het stuur en een regenpijp als uitlaat die rijdt als een volslagen idioot.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is echt te simpel, neem een gevoelig onderwerp zoals golfjes, open een topic en roep zoiets als jij net deed of ik gisteren. Binnen no-time zit je topic vol
Ja, dat is het hele punt juist. Daardoor krijg je allemaal prachtige reacties, wat het juist zo leuk maakt om hier een beetje over te trollenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, het is niet zo zeer een 'gevoelig' onderwerp, omdat de VW Golf natuurlijk gewoon een slecht imago heeft, omdat als mensen aan 'De Golf' direct denken aan een uitgebouwde zwarte of paarse Golf II of III met een petje achter het stuur en een regenpijp als uitlaat die rijdt als een volslagen idioot.
Diezelfde omschrijving kun je gebruiken voor andere typen auto's zoals de Kadett GSI, Astra GSI, Civic, CRX, BMW 3xx etc etc.
Dat neemt niet weg dat er natuurlijk ook mensen zijn die de Golf (en dan bedoel ik de nieuwere types, IV, V, VI) gewoon een prachtige auto vinden, en verder helemaal niets hebben met eerder genoemde petjes
Geweldige onderbouwing ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |