SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
En waarom? Ik vind de 116i snel genoeg. Ik hoef niet zo nodig nog veel harder te rijden.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:34 schreef XL het volgende:
Pak een auto uit de vloot tot je een promotie hebt en kies dan voor de BMW.
Met deze motor sla je het echte BMW-gevoel over.
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:35 schreef Netsplitter het volgende:
M pakket.Was het maar zo'n feest. Dat zit er helaas niet in. Misschien het M stuur, maar dan houdt het ook wel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je droomt van een BMW, dan droom je neem ik aan niet van het blauw/witte logo. Je bent dan waarschijnlijk fan van de prachtige motoren. Vervolgens koop je zelf een BMW, bespaar je op de motor en kun je nog niet rijden zoals de meeste BMW-rijders dat doen. Dat hoeft niet hard te zijn, maar wat is het genieten als je niet hoeft na te denken in welke versnelling je zit als je moet invoegen nadat je tijdens een telefoontje vast kwam te zitten achter een vrachtwagen.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En waarom? Ik vind de 116i snel genoeg. Ik hoef niet zo nodig nog veel harder te rijden.
Wie het kleine niet eert...quote:Op woensdag 19 november 2008 14:20 schreef Rekkie het volgende:
Ik kan het dromen van een BMW en dan een BMW 116 ook niet helemaal met elkaar combineren.
de 118 is helaas te duur.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:34 schreef beunhaas96 het volgende:
Jammer die A3 was ook wel een mooie keuze geweest. Toch wens ik je veel plezier met de bmw!! Persoonlijk zou ik toch voor de 118 gaan.
maar daarom niet minder waarquote:Op woensdag 19 november 2008 15:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat kan ook een reactie zijn.....
Waarschijnlijk ben jij iemand die een veel te grote bmw van 15 jaar oud bezit, of zit ik er naast?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:52 schreef XL het volgende:
Een audi en een bmw met elkaar vergelijken doe je inderdaad alleen maar als je op de status geilt en niet op wagen zelf. Dan kun je prima voor de 116i gaan en je kunt de type-aanduiding zonder meerprijs laten verwijderen. Dan zien de mensen die er ook op vallen niet meer dat het een 116 is.
ik vergelijk alleen omdat ze beide reële opties zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:52 schreef XL het volgende:
Een audi en een bmw met elkaar vergelijken doe je inderdaad alleen maar als je op de status geilt en niet op wagen zelf. Dan kun je prima voor de 116i gaan en je kunt de type-aanduiding zonder meerprijs laten verwijderen. Dan zien de mensen die er ook op vallen niet meer dat het een 116 is.
Mijn auto is 6 mnd oud en geen BMW. Toen ik nog een leasewagen had was dat een Mini Cooper, dus de nieuwste BMWs reed ik alleen als leenwagen van de garage. BMW's zoals ik ze de moeite waard vind beginnen rond de 45.000 euro en dat mocht ik toen nog niet leasen.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef beunhaas96 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij iemand die een veel te grote bmw van 15 jaar oud bezit, of zit ik er naast?![]()
dat is allemaal prachtig, maar waarom kan je dan niet blij zijn voor iemand anders die wel gelukkig word van een 116?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:25 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn auto is 6 mnd oud en geen BMW. Toen ik nog een leasewagen had was dat een Mini Cooper, dus de nieuwste BMWs reed ik alleen als leenwagen van de garage. BMW's zoals ik ze de moeite waard vind beginnen rond de 45.000 euro en dat mocht ik toen nog niet leasen.
Je vraagt toch om advies. Dit was mijn advies, als je alleen maar veren in reet wil en complimentjes wil ontvangen zijn daar ongetwijfeld betere kanalen voor dan fok.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat is allemaal prachtig, maar waarom kan je dan niet blij zijn voor iemand anders die wel gelukkig word van een 116?
dan heb je het topic niet begrepen. Ik wil geen advies over de te kiezen auto. Ik heb al een auto gekozen en wil advies over de te kiezen opties.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:35 schreef XL het volgende:
[..]
Je vraagt toch om advies. Dit was mijn advies, als je alleen maar veren in reet wil en complimentjes wil ontvangen zijn daar ongetwijfeld betere kanalen voor dan fok.
dank uquote:Op woensdag 19 november 2008 16:39 schreef XL het volgende:
ok
cruisecontrol
xenon
auto dimmende binnenspiegel
auto airco
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |