Of voorbipsberbers.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:50 schreef CoolGuy het volgende:
Of leaserijders die een betrouwbare auto willen (uiteraard zonder cheap plastic)
In dat geval rijden ze niet rond in zo'n Golf IV (daar baseerde hij zijn vergelijking op), over de overige Golfen doe ik geen uitspraakquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Of leaserijders die een betrouwbare auto willen (uiteraard zonder cheap plastic)
Jawel, jij had het net in je post over 'Golf' en niet gespecificeerd op type, grappemakerquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
In dat geval rijden ze niet rond in zo'n Golf IV (daar baseerde hij zijn vergelijking op), over de overige Golfen doe ik geen uitspraak
wat snap je niet aan 'IMO' ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:45 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Een Focus saaier vinden dan een golf
VW golf rijders zijn óf the meest saaie bejaarden op deze aardbol, óf debiele Sjonnies met cheap plastic aan hun auto
Als je goed had gelezen, had je kunnen weten dat het eerste deel van die post over jouw (wan)smaak gaat.quote:
jij vind mensen die een Focus saaier vinden dan een golf dus :quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen, had je kunnen weten dat het eerste deel van die post over jouw (wan)smaak gaat.
Tip: Let op het woord: vinden
jawel kankerhypocriet fucking hokjes denken van jou als ik je tegenkom sluit ik de bloedtranfusie op jou aan die je ma verkochtte zodat je het aids door je bloedbaan voelt banjerenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En gebruik ik die als penisverlenger? Nee, inderdaad niet.
blablabla, ga je lekker klapjosti? Met je vertiefde golf?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
jawel kankerhypocriet fucking hokjes denken van jou als ik je tegenkom sluit ik de bloedtranfusie op jou aan die je ma verkochtte zodat je het aids door je bloedbaan voelt banjeren
WTF is jouw probleem man?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
jawel kankerhypocriet fucking hokjes denken van jou als ik je tegenkom sluit ik de bloedtranfusie op jou aan die je ma verkochtte zodat je het aids door je bloedbaan voelt banjeren
Trollen is kansloos.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
blablabla, ga je lekker klapjosti? Met je vertiefde golf?
Of is je petje te heet gewassen?![]()
Voor wel meer mensen leek het welquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor hem wil ik nog wel een poging wagen
whehe jullie hebben allemaal aambeien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zweven is leven.
Indien iemand nog nooit het genoegen heeft gehad om in een Citroën zonder centje pijn met 50 km/u over een drempel te zweven waar menig Sjonnie af moet remmen tot loopsnelheid om zijn Automaxx-frontspoiler niet te bederven (), moet diegene wijselijk zijn mond houden.
Gelukkig leg jij de drempel ook niet al te hoogquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het was dan ook wel heel gemakkelijk vandaag
Ik ben blij dat je het doorhebt
Nee vandaag niet, ik ga morgen beter mn best doenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gelukkig leg jij de drempel ook niet al te hoog
Maar die rijden hetzelfde als sjonnies.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
dude, wat moet iemand zonder rijbewijs met een auto? Niks. Wat moet iemand met jouw manier van denken? Dood,maar dan kan ik niet meer op fok dus ik zeg ergens op de noordpool. :wquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
blablabla, ga je lekker klapjosti? Met je vertiefde golf?
Of is je petje te heet gewassen?![]()
Hele goede reactiequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
dude, wat moet iemand zonder rijbewijs met een auto? Niks. Wat moet iemand met jouw manier van denken? Dood,maar dan kan ik niet meer op fok dus ik zeg ergens op de noordpool. :w
There's a challengequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee vandaag niet, ik ga morgen beter mn best doen
hokjes denken moet met de kop ingedrukt worden, het maakt hele samenlevingen kapot (ome adolf, die ironisch genoeg wel voor een auto voor het volk heeft gezorgd, en de snelwegen, en het internetquote:
Dat is nogal een vooroordeel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef CasB het volgende:
[..]
Maar die rijden hetzelfde als sjonnies.
wat beter kan? Wees wat duidelijker.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hele goede reactieGa nog maar even oefenen en kom maar terug als je denkt dat je het beter kan, infantiel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |