Nou nou, het lijkt mij dat er genoeg japanse auto's zijn die toch van prima kwaliteit zijn? Franse auto's hoor je altijd over dat dat klotedingen zijn, en toch zie je ik weet niet hoeveel peugeots rijden bijvoorbeeld, dus dan denk ik dat 't wel mee valt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:21 schreef Catch22- het volgende:
Golfjes zijn echt wel prima. Jammer dat er zoveel tuig in rijdt. Maar die wagens zitten goed inelkaar en rijden prima.
itt franse meuk, opel, japanners etc.
Kijk even naar mijn sig en onderschrift...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij bent niet het helderste sterretje aan het firmament he? Kijk eens naar de titel van dit topic.
Dat over die klapjosti klopt in ieder geval wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:24 schreef jagga het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn sig en onderschrift...
Gezien?
Okee dan!
Jij hebt wel een beetje een hokjesmentaliteit zeg. Voor mij persoonlijk geldt dat ik het een mooie auto vind. Net zoals iemand anders bijvoorbeeld een Renault Megane een mooie auto vind. Ik wil niet serieus genomen worden om wat voor auto ik rij trouwens, wel om wie ik ben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die in een Golf rijden willen graag serieus genomen worden, maar hoe kan dat? Als een petje bij de standaard uitrusting hoort?
Nee dit dan:quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat over die klapjosti klopt in ieder geval wel.
Waarom gebruik je je waggel dan als e-penisverlenger?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij hebt wel een beetje een hokjesmentaliteit zeg. Voor mij persoonlijk geldt dat ik het een mooie auto vind. Net zoals iemand anders bijvoorbeeld een Renault Megane een mooie auto vind. Ik wil niet serieus genomen worden om wat voor auto ik rij trouwens, wel om wie ik ben.
Het is hun reclameslogan. Maar goed, wat probeer je eigenlijk te bereiken? Mij heb je er in elk geval niet mee.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:29 schreef jagga het volgende:
[..]
Nee dit dan:
Volkswagen. Das Auto.
Kom op zeg!
Nou, ik vind het een mooie auto, dat is ook de reden dat ik 'm heb. Maar het is niet zo dat ik nu denk dat ik meer ben dan iemand die een franse, japanse, italiaanse of amerikaanse auto rijdt. Waarom zou ik dat vinden? Elke auto is niet meer dan dat, een auto, en daar hebben we zo allemaal onze eigen voorkeur in. Ik zie niet echt in wat daar mis mee is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom gebruik je je waggel dan als e-penisverlenger?
Je geeft geen antwoord vriend. Waarom gebruik je hem als e-penisverlenger als het zogenaamd niets kan schelen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik vind het een mooie auto, dat is ook de reden dat ik 'm heb. Maar het is niet zo dat ik nu denk dat ik meer ben dan iemand die een franse, japanse, italiaanse of amerikaanse auto rijdt. Waarom zou ik dat vinden? Elke auto is niet meer dan dat, een auto, en daar hebben we zo allemaal onze eigen voorkeur in. Ik zie niet echt in wat daar mis mee is.
Exactly my point. Terwijl hij beweert dat het niet uitmaakt, wordt het wel als penisverlenger misbruikt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:36 schreef jagga het volgende:
Eens,
Ergens zit er in jou iets dat graag verteld wat voor auto je rijd, gezien je onderschrift.
Dus ergens ben je hartstikke trots dat je een volkswagen rijd, dus gebruik je het wel degelijk als een penisverlenging
Waarom maak jij er zo druk om? Blijkbaar voel je je geïntimideerd door zijn 'e-penis'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord vriend. Waarom gebruik je hem als e-penisverlenger als het zogenaamd niets kan schelen?
Dude je rijdt zelf een kale 116 van de baasquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan elke auto met 120 over een drempel jagen, wat wil je zeggen? Dat je blij bent met je saaie, burgerlijke penisverlenger van de baas?
Ik maak me druk om het feit dat hij de penisverlenger van de baas gebruikt en net doet alsof het zijn eigen penisverlenger is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Waarom maak jij er zo druk om? Blijkbaar voel je je geïntimideerd door zijn 'e-penis'.
En gebruik ik die als penisverlenger? Nee, inderdaad niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:37 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dude je rijdt zelf een kale 116 van de baas
Wacht even, dus als ik trots ben op iets wat ik heb, simpelweg omdat ik het mooi vind, en ik maak daar melding van op internet, dan moet ik daar verantwoording over afleggen en wordt me opgedrongen dat ik hem als 'e-penisverlenger' gebruik? Nee, ik ben er blij mee, vind het een mooie auto en dus heb ik het recht daar melding van te maken, vriend.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord vriend. Waarom gebruik je hem als e-penisverlenger als het zogenaamd niets kan schelen?
Maak jij je daar druk om?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik maak me druk om het feit dat hij de penisverlenger van de baas gebruikt en net doet alsof het zijn eigen penisverlenger is.
Je hoeft geen verantwoording af te leggen, ik vraag er gewoon naar. En ik dring je niets op, ik geef alleen maar mijn visie weer. En zolang jij mij dat VW logo opdringt met iedere post, blijf ik erbij.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wacht even, dus als ik trots ben op iets wat ik heb, simpelweg omdat ik het mooi vind, en ik maak daar melding van op internet, dan moet ik daar verantwoording over afleggen en wordt me opgedrongen dat ik hem als 'e-penisverlenger' gebruik? Nee, ik ben er blij mee, vind het een mooie auto en dus heb ik het recht daar melding van te maken, vriend.
Als ik hem als e-penisverlenger gebruikte dan ging ik wel overal te pas en te onpas roepen dat andere mensen in een klote auto rijden.
Ja, daar maak ik me druk om ja. Mensen die pimpen met spullen die niet van hun zijn, zijn echt te sneu voor woorden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maak jij je daar druk om?Man, you really need a life als dat echt waar is.
Dat mag. Vervelend voor je. Dat is je goed recht om dat te vinden. Ik slaap er niet minder goed om vanavond in ieder gevalquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik me druk om ja. Mensen die pimpen met spullen die niet van hun zijn, zijn echt te sneu voor woorden.
Gast, ik heb je echt al meerdere keren met trots zien vertellen dat je stoer in zo'n VWtje rijdt. Je beweert hier echt iets wat gewoon niet waar is. Je bent er duidelijk heel trots op en je wilt graag dat de hele wereld weet dat je zo'n auto hebt...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:41 schreef CoolGuy het volgende:
Als ik hem als e-penisverlenger gebruikte dan ging ik wel overal te pas en te onpas roepen dat andere mensen in een klote auto rijden.
Dat je er verder niet op mijn e-penis post in gaat zegt mij genoeg. Is 'ie al gegroeid tijdens dit topic?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat mag. Vervelend voor je. Dat is je goed recht om dat te vinden. Ik slaap er niet minder goed om vanavond in ieder geval
Jij moet zelf weten of je daarbij blijft. Dat zou hetzelfde zijn als dat ik bij mijn mening bleef, gewoon maar omdat jij mij een Ernieplaatje opdringt met iedere post. Gelukkig heb ik relativeringsvermogen, en niet de drang om heel hard te proberen andere mensen naar beneden te halen om iets waar ze blij mee zijn of trots op zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hoeft geen verantwoording af te leggen, ik vraag er gewoon naar. En ik dring je niets op, ik geef alleen maar mijn visie weer. En zolang jij mij dat VW logo opdringt met iedere post, blijf ik erbij.
Ach, in heel veel topics in PTA kom je weer roepen dat je in een Golfje rijdt, en ja, dan gebruik je hem voor je e-penis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |