Ja, en vervolgens kan je al je remvermogen aanspreken en bidden dat je wielen niet blijven hangen achter de eerste de beste drempel terwijl die Xantia (of BX, dat rij ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Citroen. Zelfs met mijn opel astra 1.6 kom ik daar nog langs man. Ouwelullenbak.
 ) gas bij geeft voor die drempel.
 ) gas bij geeft voor die drempel.

Geef mij de xantia maar. Franse elegantie vs duitse horkerigheid.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Dan maar de golf.

Klopt de golf 3 is echt niet de beste auto die de Fransen ooit hebben geproduceerd dat zal ik echt nooit over m zeggenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef Jalu het volgende:
Toch doet juist een Xantia qua degelijkheid niets onder voor een VW van dezelfde leeftijd. Kwalitatief schijnt de Xantia zelfs juist te behoren tot de beste auto's die de Fransen ooit hebben geproduceerd, en dat kun je van bijvoorbeeld tijdgenoot Golf 3 nu bepaald niet zeggen.

lekker burgerlijk
 lekker burgerlijk

Kun je nagaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef Jalu het volgende:
Kwalitatief schijnt de Xantia zelfs juist te behoren tot de beste auto's die de Fransen ooit hebben geproduceerd,

quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef Jalu het volgende:
IS het de mede-hydopneumaat-rijders hier wel eens opgevallen dat het wel lijkt of je beter snel over een drempel kunt rijden dan langzaam? Hoe sneller ik er over heen rij (de hele hoge exemplaren daargelaten), hoe minder er ik in de auto van merk...

Kan ik bevestigen... tot nu toe distririem, banden, remmen, LHM, 2 veerbollen, reactiestangen, olie en oliefilters en een knipperlichtschakelaar (eigen schuld, moet je je caravan maar niet kortsluitenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef Jalu het volgende:
Toch doet juist een Xantia qua degelijkheid niets onder voor een VW van dezelfde leeftijd. Kwalitatief schijnt de Xantia zelfs juist te behoren tot de beste auto's die de Fransen ooit hebben geproduceerd, en dat kun je van bijvoorbeeld tijdgenoot Golf 3 nu bepaald niet zeggen.
 in 11 jaar. Ik ken weinig auto's die EN zo goedkoop aan te schaffen, EN zo goedkoop te onderhouden zijn. En het rijdt nog fantastisch ook, met een veersysteem dat Mercedes niet eens kon namaken en waar verder enkel Rolls Royce mee rijdt
 in 11 jaar. Ik ken weinig auto's die EN zo goedkoop aan te schaffen, EN zo goedkoop te onderhouden zijn. En het rijdt nog fantastisch ook, met een veersysteem dat Mercedes niet eens kon namaken en waar verder enkel Rolls Royce mee rijdt  

Ja en hoe eerder je voor nieuwe schokbrekers/ophanging naar de garage mag...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef Jalu het volgende:
IS het de mede-hydopneumaat-rijders hier wel eens opgevallen dat het wel lijkt of je beter snel over een drempel kunt rijden dan langzaam? Hoe sneller ik er over heen rij (de hele hoge exemplaren daargelaten), hoe minder er ik in de auto van merk...

quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:33 schreef B.E.D het volgende:
Echte bazen rijden in een Leon van de zaak.
 Een Seat Leon
 Een Seat Leon  

quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:54 schreef no1uknow het volgende:
Niks mis met een VW Golf 5 FSI 2.0
[ afbeelding ]
 Een VW Golf
 Een VW Golf  

'Muscler' Car...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:18 schreef Markster het volgende:
[..]
Proud owner of a German Muscler Car

Je kan elke auto met 120 over een drempel jagen, wat wil je zeggen? Dat je blij bent met je saaie, burgerlijke penisverlenger van de baas?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:30 schreef muzas het volgende:
Uit eigen ervaring kan je je melden dat de golf en de passat zonder problemen met 120 over een drempel te jagen zijn. (gaat dan wel over de moderne varianten)
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |